eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyzdroje › Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-20

Międzyzdroje: Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje.
Numer ogłoszenia: 240867 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215335 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyzdroje, ul. Książąt Pomorskich 5, 72-500 Międzyzdroje, woj. , tel. 091 3275652, faks 0913275630.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano-wykonawczego na zadanie pn.. Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje. Zamówienie obejmuje : Część I: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy i przebudowy oczyszczalni ścieków komunalnych w Międzyzdrojach w ramach zadania pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje, Część II: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Nowomyśliwskiej od skrzyżowania z ulicą Garażową do skrzyżowania z ulicą Wolińską w Międzyzdrojach w ramach zadania pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje, Część III: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Gryfa Pomorskiego Las od skrzyżowania z ulicą Polną do granicy Gminy Międzyzdroje, w ramach zadania pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje. A. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje: Część I: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy i przebudowy oczyszczalni ścieków komunalnych w Międzyzdrojach w ramach zadania pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje. 1. Oczyszczalnia nie posiada kompleksowego rozwiązania gospodarki ściekowej i osadowej. Część obiektów jest wyeksploatowana i wymaga pilnej przebudowy lub remontu (komory wlotowej, komora pomp, punkt zrzutu nieczystości). Proponuje się, by przy tej okazji kierować się następującymi uwagami: a) Zaprojektować piaskownik poziomy dwukomorowy napowietrzny z łapaczem olejów i tłuszczy. Orientacyjne wymiary w rzucie piaskownika: 20, 0 x 6, 0 m. b)Zaprojektować zbiornik retencyjny ścieków surowych. Do zbiornika kierowane byłyby ścieki przy napływie powyżej 400 m3/h. c)Zaprojektować komorę tlenowej lub beztlenowej stabilizacji osadu. d)Obiekty b) i c) można zaprojektować na bazie istniejącego osadnika wstępnego (Imhoffa). e)Zaprojektować rozbudowę stacji odwadniania osadu o zespół higienizacji osadu wapnem. Obecna prasa jest zbyt mała na potrzeby oczyszczalni - zaleca się jej wymianę na większą lub ustawienie drugiej prasy. f)Zaprojektować kompostownię lub suszarnię osadu, co pozwoli na przyrodnicze lub rolnicze wykorzystanie osadu. W przypadku kompostowni jej powierzchnia wynosiłaby około 600 m2 (Np. 40 x 16 m). g)Zaprojektować zbiornik magazynowy osadu. h)Zaprojektować hermetyzacje źródeł odoru - proj. Piaskownik, proj. komora tlenowej lub beztlenowej stabilizacji osadu, proj. Zbiornik retencyjny ścieków surowych. i)Zaprojektować montaż biofiltru. UWAGI: W przypadku przystąpienia do wykonania koncepcji czy też projektu przebudowy obiektu konieczne jest wykonanie serii badań laboratoryjnych ścieków surowych oraz wielkości przepływów ścieków spływających na oczyszczalnię. Jest to szczególnie istotne w sytuacji zasygnalizowanej w obliczeniach wg ATV niewystarczającej redukcji azotu. ROZBUODWA REAKTORA BIOLOGICZNEGO O STOPIEŃ DENITRYFIKACJI Na etapie projektowym należy przewidzieć rozbudowę reaktora biologicznego o stopień denitryfikacji w celu zmniejszenia ilości azotanów w ściekach oraz osiągnięcia programowanych parametrów. MODERNIZACJA I REMONT BUDYNKÓW Na etapie projektowym należy przewidzieć remont budynków wchodzących w skład obiektu oczyszczalni ścieków. Stan techniczny przedmiotowych obiektów jest niezadowalający. CZĘŚĆ ELEKTRYCZNA. Zalecenia dotyczące urządzeń, rozdzielnic, sieci elektroenergetycznej w obiekcie Oczyszczalnia ścieków Międzyzdroje. Zalecenia te maja na celu poprawa warunków zasilania energią elektryczną w Oczyszczalni Ścieków Międzyzdroje poprzez, zagwarantowanie wyższej niezawodności dystrybucji energii oraz redukcje strat w sieci, oraz przeciwdziałanie możliwości powstania awarii mogącej zakłócić działanie Oczyszczalni Ścieków Międzyzdroje. UKŁAD POMIAROWO-ROZLICZENIOWY W STACJI TRANSFORMATOROWEJ NR 2699. Zaprojektować modernizację układu pomiarowo-rozliczeniowego zainstalowanego w stacji transformatorowej nr 2699. ROZDZIELNICA PRZEPOMPOWNI RP ( ZABUDOWANA W CENTRALNEJ PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW). Zaprojektować wymianę rozdzielnicy przepompowni RP. AGREGAT PRĄDOTWÓRCZY ( ZABUDOWANY W BUDYNKU STACJI TRANSFORMATOROWEJ NR 2669). Zaprojektować wymianę na agregatu na agregat nowszego typu np. AKMEL AP 275 z odprowadzeniem spalin z pomieszczenia. Niezbędne jest zastosowanie automatyki samoczynnego załączania rezerwy. Jednocześnie należy opracować i uzgodnić z Rejonem Dystrybucji Międzyzdroje Instrukcji współpracy agregatu z siecią zgodną z PN-IEC 60364-7-717:2004. ZESTAWY GNIAZD REMONTOWYCH, PRZYŁĄCZA URZĄDZEŃ ZEWNĘTRZNYCH NA OBIEKCIE. Zaprojektować wymianę rozdzielnic gniazd remontowych oraz przyłącza urządzeń umieszczonych na zewnątrz. 2. Koncepcję budowy i przebudowy oczyszczalni ścieków komunalnych w Międzyzdrojach. 3. Szczegółową inwentaryzację zadrzewienia z planem wycinki dla projektowanego terenu oczyszczalni. 4. Dokumentację projektową nasadzeń zieleni dla projektowanego terenu oczyszczalni, -opracowanie inwentaryzacji zadrzewienia (wraz z wycinką) i zaprojektowanie nowych nasadzeni zieleni. 5. Dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą) przebudowy istniejącego uzbrojenia podziemnego, obiektów i urządzeń lub innych elementów kolidujących z przebudową projektowanych elementów oczyszczalni. 6. Wykonanie badań geotechnicznych. 7. Wykonanie wtórnika do celów projektowych w formie wektorowej wraz z mapą stanu władania oraz wypisem z rejestru gruntów. 8. Uzyskanie wszystkich opinii, pozwoleń, decyzji i uzgodnień, zgłoszeń robót, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. 9. Wykonanie raportu oddziaływania na środowisko. Część II: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Nowomyśliwskiej od skrzyżowania z ulicą Garażową do skrzyżowania z ulicąWolińską w Międzyzdrojach w ramach zadania pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje. 1. W ul. Nowomyśliwskiej ( w zakresie od ronda do ul. Garażowej) - należy zaprojektować przepompownie ścieków w okolicy ronda ( w możliwie najniższym punkcie.) Pompownie ścieków należy zaprojektować, jako zbiornik podziemny z włazem zamykanym trudnym do podrobienia kluczem. Szafkę sterowniczą należy zaprojektować na oddzielnym fundamencie zlokalizowaną w bezpośrednim sąsiedztwie pompowni. Rurociąg tłoczny powinien pracować przy prędkości przepływu ścieków w przybliżeniu równej 1 m/s. Dopuszczalne graniczne prędkości przepływu w rurociągu (rurociągach) nie mogą być mniejsze niż 0,9 m/s, a maksymalne nie większe niż 2,5 3 m/s. Dodatkowo rurociąg tłoczny i pompownię należy zaprojektować w taki sposób, aby co najmniej raz na dobę, przy jednym nieprzerwanym cyklu pracy pomp(y)) nastąpiło przepłukanie całej objętości rurociągu z prędkością nie mniejszą niż 0,9 m/s. Wokół pompowni przewidzieć ogrodzenie z bramą zamykaną na klucz. Teren pompowni powinien być oświetlony. Do każdej pompowni należy zaprojektować utwardzoną drogę dojazdową umożliwiającą dojazd do pompowni specjalistycznym pojazdom eksploatacyjnym będącym w posiadaniu Zamawiającego. - sieć kanalizacji grawitacyjne śr. Min fi 200, która umożliwi odprowadzenie ścieków sanitarnych z zabudowań i nieruchomości niezabudowanych w okolicy ronda, wraz z przyłączami. - sieć kanalizacji ciśnieniowej 2 x fi 75 ( równolegle) na odcinku od projektowanej przepompowni do studni KS 1200 obok przepompowni ścieków ( skrzyżowanie z ul. Garażową) wraz ze studnią rozprężną. 2. Koncepcję budowy sieci kanalizacji sanitarnej. 3. Dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą) budowy sieci kanalizacji sanitarnej i przyłączy kanalizacji sanitarnej w tym również ewentualną przebudowę (zmiana lokalizacji) istniejących sieci i przyłączy podyktowaną koniecznością koordynacji lokalizacji sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej i wodociągowej w granicach obszaru projektowanej budowy kanalizacji sanitarnej, uwzględniającą przebudowę istniejącego uzbrojenia podziemnego w przypadku stwierdzenia kolizji infrastruktury podziemnej oraz nadziemnej. 4. Szczegółową inwentaryzację zadrzewienia z planem wycinki dla projektowanego obszaru. 5. Dokumentację projektową nasadzeń zieleni dla projektowanego obszaru ulic. -opracowanie inwentaryzacji zadrzewienia (wraz z wycinką) i zaprojektowanie nowych nasadzeni zieleni. 6. Dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą) przebudowy istniejącego uzbrojenia podziemnego, obiektów i urządzeń lub innych elementów kolidujących z przebudową projektowanej kanalizacji sanitarnej. 7. Wykonanie badań geotechnicznych. 8. Wykonanie wtórnika do celów projektowych w formie wektorowej wraz z mapą stanu władania oraz wypisem z rejestru gruntów. 9. Uzyskanie wszystkich opinii, pozwoleń, decyzji i uzgodnień, zgłoszeń robót, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. Część III: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Gryfa Pomorskiego Las od skrzyżowania z ulicą Polną do granicy Gminy Międzyzdroje, w ramach zadania pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje. 1. W ul. Gryfa Pomorskiego Las ( w zakresie od ul. Polnej do granicy gminy) - należy zaprojektować przepompownie ścieków w możliwie najniższym pkt. Pompownie ścieków należy zaprojektować, jako zbiornik podziemny z włazem zamykanym trudnym do podrobienia kluczem. Szafkę sterowniczą należy zaprojektować na oddzielnym fundamencie zlokalizowaną w bezpośrednim sąsiedztwie pompowni. Rurociąg tłoczny powinien pracować przy prędkości przepływu ścieków w przybliżeniu równej 1 m/s. Dopuszczalne graniczne prędkości przepływu w rurociągu (rurociągach) nie mogą być mniejsze niż 0,9 m/s, a maksymalne nie większe niż 2,5 3 m/s. Dodatkowo rurociąg tłoczny i pompownię należy zaprojektować w taki sposób, aby co najmniej raz na dobę, przy jednym nieprzerwanym cyklu pracy pomp(y)) nastąpiło przepłukanie całej objętości rurociągu z prędkością nie mniejszą niż 0,9 m/s. Wokół pompowni przewidzieć ogrodzenie z bramą zamykaną na klucz. Teren pompowni powinien być oświetlony. Do każdej pompowni należy zaprojektować utwardzoną drogę dojazdową umożliwiającą dojazd do pompowni specjalistycznym pojazdom eksploatacyjnym będącym w posiadaniu Zamawiającego. - sieć kanalizacji grawitacyjne śr. Min fi 200 wraz z przyłączami. - sieć kanalizacji ciśnieniowej 2 x fi 75 ( równolegle) na odcinku od byłego ośrodka SPOŁEM do skrzyżowania z ul. Polną wraz ze studnią rozprężną. 2. Koncepcję budowy sieci kanalizacji sanitarnej. 3. Dokumentacje projektową (budowlano-wykonawczą) budowy sieci kanalizacji sanitarnej i przyłączy kanalizacji sanitarnej w tym również ewentualną przebudowę (zmiana lokalizacji) istniejących sieci i przyłączy podyktowaną koniecznością koordynacji lokalizacji sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej i wodociągowej w granicach obszaru projektowanej budowy kanalizacji sanitarnej, uwzględniającą przebudowę istniejącego uzbrojenia podziemnego w przypadku stwierdzenia kolizji infrastruktury podziemnej oraz nadziemnej. 4. Szczegółową inwentaryzację zadrzewienia z planem wycinki dla projektowanego obszaru. 5. Dokumentację projektową nasadzeń zieleni dla projektowanego obszaru ulic. -opracowanie inwentaryzacji zadrzewienia (wraz z wycinką) i zaprojektowanie nowych nasadzeni zieleni. 6. Dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą) przebudowy istniejącego uzbrojenia podziemnego, obiektów i urządzeń lub innych elementów kolidujących z przebudową projektowanej kanalizacji sanitarnej. 7. Wykonanie badań geotechnicznych. 8. Wykonanie wtórnika do celów projektowych w formie wektorowej wraz z mapą stanu władania oraz wypisem z rejestru gruntów. 9. Uzyskanie wszystkich opinii, pozwoleń, decyzji i uzgodnień, zgłoszeń robót, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. B. Wymagana ilość opracowań składających się na dokumentację projektową dla każdej z projektowanych części: a) dokumentacja projektowa budowlany - 6 egz., b) projekt budowlano-wykonawczy - 6 egz., c) szczegółowa inwentaryzacja zadrzewienia z planem wycinki - 6 egz. d) dokumentacja projektowa nasadzeń zieleni - 6 egz. e) dokumentacja projektowa organizacji ruchu na czas budowy - 6 egz., f) dokumentacja projektowa przebudowy istniejącego uzbrojenia podziemnego, obiektów i urządzeń lub innych elementów kolidujących z projektowaną budową kanalizacji sanitarnej i budową i przebudową oczyszczalni ścieków komunalnych - 6 egz. dla każdej z branż g) kosztorysy inwestorskie z rozbiciem na branże i elementy - 3 egz., h) przedmiary robót z rozbiciem na elementy i branże - 3 egz., i) instrukcję bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 6 egz., j) dokumentację geologiczno - inżynierską - 6 egz., k) zbiorcze zestawienie kosztów - 4 egz. l) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla każdej branży - 6 egz./branża, m) wykonawca opracuje 2 komplety dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej. C. Wykonawca musi wykonać wtórnik do celów projektowych w formacie wektorowym w zakresie niezbędnym do przedłożonego opracowania dokumentacji budowlanej wraz z mapą stanu władania oraz wypisem z rejestru gruntów. D. Koszt uzyskania wszystkich opinii, pozwoleń, decyzji i uzgodnień, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. E. Przy opracowywaniu dokumentacji projektowej po stronie Wykonawcy leży powiadomienie gestorów sieci np: Telekomunikacji, Zakładu Energetycznego, Zakładu Gazowniczego, Zakładu Wodociągów i kanalizacji i innych o planowanej inwestycji, posiadających swoje uzbrojenie w granicach pasa drogowego, aby mogli przewidzieć modernizację swoich sieci podczas realizacji inwestycji. F. Wykonawca musi uzyskać wszelkie niezbędne warunki techniczne, przyłączeniowe, opinie i zezwolenia oraz ostateczną decyzję pozwolenia na budowę, uzgodnić dokumentację ZUD, uzyskać prawomocną decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzje środowiskowe lub raport oddziaływania na środowisko, pozwolenie wodno-prawne w wymaganym zakresie, decyzje na wycinkę drzew, zatwierdzenie tymczasowej organizacji ruchu, ( jeśli dotyczy). G. Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z Prawem zamówień publicznych i wydanymi na jej podstawie uregulowaniami prawnymi w tym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 202, poz. 2072 z póź. zm.). H. Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389 z późń. zm). I. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącą opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót należy opracować zgodnie z prawem zamówień publicznych oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku (Dz. U. z 2004r., Nr 202, poz. 2072 z późn. zm) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 Priorytet I Gospodarka wodno - ściekowa Działanie 1.1. Gospodarka Wodno - ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM . Kod CPV 71320000 - 7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71322000 - 1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71332000 - 4 Geotechniczne usługi inżynieryjne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.33.20.00 - Geotechniczne usługi inżynieryjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 Priorytet I Gospodarka wodno - ściekowa Działanie 1.1. Gospodarka Wodno - ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM ..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje,Część I: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy i przebudowy oczyszczalni ścieków komunalnych w Międzyzdrojach .

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Projektów Gospodarki Wodnej i Ściekowej Biprowod - Warszawa Sp. z o.o., ulica Broniewskiego 3, 01-785 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 609756,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 467400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 467400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 467400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. MiędzyzdrojeCzęść II: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Nowomyśliwskiej od skrzyżowania z ulicą Garażową do skrzyżowania z ulicą Wolińską w Międzyzdrojach .

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andrzej Małolepszy Zakład Projektowy Instalacji i Sieci Sanitarnych Miastoprojekt Świnoujście, ulica Zalewowa 7b, 72-605 Świnoujście, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44715,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31980,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34809,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje.Część III: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Gryfa Pomorskiego Las od skrzyżowania z ulicą Polną do granicy Gminy Międzyzdroje.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Narodowa Fundacja Ochrony Środowiska Zakłd Technicznych Usług Komunalnych, ulica Kaszubska 59/6, 70-402 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73170,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59901,00

  • Oferta z najniższą ceną: 59901,00 / Oferta z najwyższą ceną: 67650,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.