eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyzdroje › Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-13

Międzyzdroje: Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje.
Numer ogłoszenia: 215335 - 2014; data zamieszczenia: 13.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyzdroje , ul. Książąt Pomorskich 5, 72-500 Międzyzdroje, tel. 091 3275652, faks 0913275630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzyzdroje.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano-wykonawczego na zadanie pn..Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje. Zamówienie obejmuje : Część I: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy i przebudowy oczyszczalni ścieków komunalnych w Międzyzdrojach w ramach zadania pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje, Część II: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Nowomyśliwskiej od skrzyżowania z ulicą Garażową do skrzyżowania z ulicą Wolińską w Międzyzdrojach w ramach zadania pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje, Część III: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Gryfa Pomorskiego Las od skrzyżowania z ulicą Polną do granicy Gminy Międzyzdroje, w ramach zadania pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje. A. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje: Część I: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy i przebudowy oczyszczalni ścieków komunalnych w Międzyzdrojach w ramach zadania pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje. 1. Oczyszczalnia nie posiada kompleksowego rozwiązania gospodarki ściekowej i osadowej. Część obiektów jest wyeksploatowana i wymaga pilnej przebudowy lub remontu (komory wlotowej, komora pomp, punkt zrzutu nieczystości). Proponuje się, by przy tej okazji kierować się następującymi uwagami: a) Zaprojektować piaskownik poziomy dwukomorowy napowietrzny z łapaczem olejów i tłuszczy. Orientacyjne wymiary w rzucie piaskownika: 20, 0 x 6, 0 m. b)Zaprojektować zbiornik retencyjny ścieków surowych. Do zbiornika kierowane byłyby ścieki przy napływie powyżej 400 m3/h. c)Zaprojektować komorę tlenowej lub beztlenowej stabilizacji osadu. d)Obiekty b) i c) można zaprojektować na bazie istniejącego osadnika wstępnego (Imhoffa). e)Zaprojektować rozbudowę stacji odwadniania osadu o zespół higienizacji osadu wapnem. Obecna prasa jest zbyt mała na potrzeby oczyszczalni - zaleca się jej wymianę na większą lub ustawienie drugiej prasy. f)Zaprojektować kompostownię lub suszarnię osadu, co pozwoli na przyrodnicze lub rolnicze wykorzystanie osadu. W przypadku kompostowni jej powierzchnia wynosiłaby około 600 m2 (Np. 40 x 16 m). g) Zaprojektować zbiornik magazynowy osadu. h)Zaprojektować hermetyzacje źródeł odoru - proj. Piaskownik, proj. komora tlenowej lub beztlenowej stabilizacji osadu, proj. Zbiornik retencyjny ścieków surowych. i)Zaprojektować montaż biofiltru. UWAGI: W przypadku przystąpienia do wykonania koncepcji czy też projektu przebudowy obiektu konieczne jest wykonanie serii badań laboratoryjnych ścieków surowych oraz wielkości przepływów ścieków spływających na oczyszczalnię. Jest to szczególnie istotne w sytuacji zasygnalizowanej w obliczeniach wg ATV niewystarczającej redukcji azotu. ROZBUODWA REAKTORA BIOLOGICZNEGO O STOPIEŃ DENITRYFIKACJI Na etapie projektowym należy przewidzieć rozbudowę reaktora biologicznego o stopień denitryfikacji w celu zmniejszenia ilości azotanów w ściekach oraz osiągnięcia programowanych parametrów. MODERNIZACJA I REMONT BUDYNKÓW Na etapie projektowym należy przewidzieć remont budynków wchodzących w skład obiektu oczyszczalni ścieków. Stan techniczny przedmiotowych obiektów jest niezadowalający. CZĘŚĆ ELEKTRYCZNA. Zalecenia dotyczące urządzeń, rozdzielnic, sieci elektroenergetycznej w obiekcie Oczyszczalnia ścieków Międzyzdroje. Zalecenia te maja na celu poprawa warunków zasilania energią elektryczną w Oczyszczalni Ścieków Międzyzdroje poprzez, zagwarantowanie wyższej niezawodności dystrybucji energii oraz redukcje strat w sieci, oraz przeciwdziałanie możliwości powstania awarii mogącej zakłócić działanie Oczyszczalni Ścieków Międzyzdroje. UKŁAD POMIAROWO-ROZLICZENIOWY W STACJI TRANSFORMATOROWEJ NR 2699. Zaprojektować modernizację układu pomiarowo-rozliczeniowego zainstalowanego w stacji transformatorowej nr 2699. ROZDZIELNICA PRZEPOMPOWNI RP ( ZABUDOWANA W CENTRALNEJ PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW). Zaprojektować wymianę rozdzielnicy przepompowni RP. AGREGAT PRĄDOTWÓRCZY ( ZABUDOWANY W BUDYNKU STACJI TRANSFORMATOROWEJ NR 2669). Zaprojektować wymianę na agregatu na agregat nowszego typu np. AKMEL AP 275 z odprowadzeniem spalin z pomieszczenia. Niezbędne jest zastosowanie automatyki samoczynnego załączania rezerwy. Jednocześnie należy opracować i uzgodnić z Rejonem Dystrybucji Międzyzdroje Instrukcji współpracy agregatu z siecią zgodną z PN-IEC 60364-7-717:2004. ZESTAWY GNIAZD REMONTOWYCH, PRZYŁĄCZA URZĄDZEŃ ZEWNĘTRZNYCH NA OBIEKCIE. Zaprojektować wymianę rozdzielnic gniazd remontowych oraz przyłącza urządzeń umieszczonych na zewnątrz. 2. Koncepcję budowy i przebudowy oczyszczalni ścieków komunalnych w Międzyzdrojach. 3. Szczegółową inwentaryzację zadrzewienia z planem wycinki dla projektowanego terenu oczyszczalni. 4. Dokumentację projektową nasadzeń zieleni dla projektowanego terenu oczyszczalni, -opracowanie inwentaryzacji zadrzewienia (wraz z wycinką) i zaprojektowanie nowych nasadzeni zieleni. 5. Dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą) przebudowy istniejącego uzbrojenia podziemnego, obiektów i urządzeń lub innych elementów kolidujących z przebudową projektowanych elementów oczyszczalni. 6.Wykonanie badań geotechnicznych. 7.Wykonanie wtórnika do celów projektowych w formie wektorowej wraz z mapą stanu władania oraz wypisem z rejestru gruntów. 8.Uzyskanie wszystkich opinii, pozwoleń, decyzji i uzgodnień, zgłoszeń robót, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. 9.Wykonanie raportu oddziaływania na środowisko. Część II: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Nowomyśliwskiej od skrzyżowania z ulicą Garażową do skrzyżowania z ulicąWolińską w Międzyzdrojach w ramach zadania pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje. 1. W ul. Nowomyśliwskiej ( w zakresie od ronda do ul. Garażowej) - należy zaprojektować przepompownie ścieków w okolicy ronda ( w możliwie najniższym punkcie.) Pompownie ścieków należy zaprojektować, jako zbiornik podziemny z włazem zamykanym trudnym do podrobienia kluczem. Szafkę sterowniczą należy zaprojektować na oddzielnym fundamencie zlokalizowaną w bezpośrednim sąsiedztwie pompowni. Rurociąg tłoczny powinien pracować przy prędkości przepływu ścieków w przybliżeniu równej 1 m/s. Dopuszczalne graniczne prędkości przepływu w rurociągu (rurociągach) nie mogą być mniejsze niż 0,9 m/s, a maksymalne nie większe niż 2,5 - 3 m/s. Dodatkowo rurociąg tłoczny i pompownię należy zaprojektować w taki sposób, aby co najmniej raz na dobę, przy jednym nieprzerwanym cyklu pracy pomp(y)) nastąpiło przepłukanie całej objętości rurociągu z prędkością nie mniejszą niż 0,9 m/s. Wokół pompowni przewidzieć ogrodzenie z bramą zamykaną na klucz. Teren pompowni powinien być oświetlony. Do każdej pompowni należy zaprojektować utwardzoną drogę dojazdową umożliwiającą dojazd do pompowni specjalistycznym pojazdom eksploatacyjnym będącym w posiadaniu Zamawiającego. - sieć kanalizacji grawitacyjne śr. Min fi 200, która umożliwi odprowadzenie ścieków sanitarnych z zabudowań i nieruchomości niezabudowanych w okolicy ronda, wraz z przyłączami. - sieć kanalizacji ciśnieniowej 2 x fi 75 ( równolegle) na odcinku od projektowanej przepompowni do studni KS 1200 obok przepompowni ścieków ( skrzyżowanie z ul. Garażową) wraz ze studnią rozprężną. 2. Koncepcję budowy sieci kanalizacji sanitarnej. 3. Dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą) budowy sieci kanalizacji sanitarnej i przyłączy kanalizacji sanitarnej w tym również ewentualną przebudowę (zmiana lokalizacji) istniejących sieci i przyłączy podyktowaną koniecznością koordynacji lokalizacji sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej i wodociągowej w granicach obszaru projektowanej budowy kanalizacji sanitarnej, uwzględniającą przebudowę istniejącego uzbrojenia podziemnego w przypadku stwierdzenia kolizji infrastruktury podziemnej oraz nadziemnej. 4. Szczegółową inwentaryzację zadrzewienia z planem wycinki dla projektowanego obszaru. 5. Dokumentację projektową nasadzeń zieleni dla projektowanego obszaru ulic. -opracowanie inwentaryzacji zadrzewienia (wraz z wycinką) i zaprojektowanie nowych nasadzeni zieleni. 6. Dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą) przebudowy istniejącego uzbrojenia podziemnego, obiektów i urządzeń lub innych elementów kolidujących z przebudową projektowanej kanalizacji sanitarnej. 7. Wykonanie badań geotechnicznych. 8. Wykonanie wtórnika do celów projektowych w formie wektorowej wraz z mapą stanu władania oraz wypisem z rejestru gruntów. 9. Uzyskanie wszystkich opinii, pozwoleń, decyzji i uzgodnień, zgłoszeń robót, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. Część III: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Gryfa Pomorskiego Las od skrzyżowania z ulicą Polną do granicy Gminy Międzyzdroje, w ramach zadania pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje. 1. W ul. Gryfa Pomorskiego Las ( w zakresie od ul. Polnej do granicy gminy) - należy zaprojektować przepompownie ścieków w możliwie najniższym pkt. Pompownie ścieków należy zaprojektować, jako zbiornik podziemny z włazem zamykanym trudnym do podrobienia kluczem. Szafkę sterowniczą należy zaprojektować na oddzielnym fundamencie zlokalizowaną w bezpośrednim sąsiedztwie pompowni. Rurociąg tłoczny powinien pracować przy prędkości przepływu ścieków w przybliżeniu równej 1 m/s. Dopuszczalne graniczne prędkości przepływu w rurociągu (rurociągach) nie mogą być mniejsze niż 0,9 m/s, a maksymalne nie większe niż 2,5 - 3 m/s. Dodatkowo rurociąg tłoczny i pompownię należy zaprojektować w taki sposób, aby co najmniej raz na dobę, przy jednym nieprzerwanym cyklu pracy pomp(y)) nastąpiło przepłukanie całej objętości rurociągu z prędkością nie mniejszą niż 0,9 m/s. Wokół pompowni przewidzieć ogrodzenie z bramą zamykaną na klucz. Teren pompowni powinien być oświetlony. Do każdej pompowni należy zaprojektować utwardzoną drogę dojazdową umożliwiającą dojazd do pompowni specjalistycznym pojazdom eksploatacyjnym będącym w posiadaniu Zamawiającego. - sieć kanalizacji grawitacyjne śr. Min fi 200 wraz z przyłączami. - sieć kanalizacji ciśnieniowej 2 x fi 75 ( równolegle) na odcinku od byłego ośrodka SPOŁEM do skrzyżowania z ul. Polną wraz ze studnią rozprężną. 2. Koncepcję budowy sieci kanalizacji sanitarnej. 3. Dokumentacje projektową (budowlano-wykonawczą) budowy sieci kanalizacji sanitarnej i przyłączy kanalizacji sanitarnej w tym również ewentualną przebudowę (zmiana lokalizacji) istniejących sieci i przyłączy podyktowaną koniecznością koordynacji lokalizacji sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej i wodociągowej w granicach obszaru projektowanej budowy kanalizacji sanitarnej, uwzględniającą przebudowę istniejącego uzbrojenia podziemnego w przypadku stwierdzenia kolizji infrastruktury podziemnej oraz nadziemnej. 4. Szczegółową inwentaryzację zadrzewienia z planem wycinki dla projektowanego obszaru. 5. Dokumentację projektową nasadzeń zieleni dla projektowanego obszaru ulic. -opracowanie inwentaryzacji zadrzewienia (wraz z wycinką) i zaprojektowanie nowych nasadzeni zieleni. 6. Dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą) przebudowy istniejącego uzbrojenia podziemnego, obiektów i urządzeń lub innych elementów kolidujących z przebudową projektowanej kanalizacji sanitarnej. 7. Wykonanie badań geotechnicznych. 8. Wykonanie wtórnika do celów projektowych w formie wektorowej wraz z mapą stanu władania oraz wypisem z rejestru gruntów. 9. Uzyskanie wszystkich opinii, pozwoleń, decyzji i uzgodnień, zgłoszeń robót, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. B. Wymagana ilość opracowań składających się na dokumentację projektową dla każdej z projektowanych części: a) dokumentacja projektowa budowlany - 6 egz., b) projekt budowlano-wykonawczy - 6 egz., c) szczegółowa inwentaryzacja zadrzewienia z planem wycinki - 6 egz. d) dokumentacja projektowa nasadzeń zieleni - 6 egz. e) dokumentacja projektowa organizacji ruchu na czas budowy - 6 egz., f) dokumentacja projektowa przebudowy istniejącego uzbrojenia podziemnego, obiektów i urządzeń lub innych elementów kolidujących z projektowaną budową kanalizacji sanitarnej i budową i przebudową oczyszczalni ścieków komunalnych - 6 egz. dla każdej z branż g) kosztorysy inwestorskie z rozbiciem na branże i elementy - 3 egz., h) przedmiary robót z rozbiciem na elementy i branże - 3 egz., i) instrukcję bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 6 egz., j) dokumentację geologiczno - inżynierską - 6 egz., k) zbiorcze zestawienie kosztów - 4 egz. l) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla każdej branży - 6 egz./branża, m) wykonawca opracuje 2 komplety dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej. C. Wykonawca musi wykonać wtórnik do celów projektowych w formacie wektorowym w zakresie niezbędnym do przedłożonego opracowania dokumentacji budowlanej wraz z mapą stanu władania oraz wypisem z rejestru gruntów. D. Koszt uzyskania wszystkich opinii, pozwoleń, decyzji i uzgodnień, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. E. Przy opracowywaniu dokumentacji projektowej po stronie Wykonawcy leży powiadomienie gestorów sieci np: Telekomunikacji, Zakładu Energetycznego, Zakładu Gazowniczego, Zakładu Wodociągów i kanalizacji i innych o planowanej inwestycji, posiadających swoje uzbrojenie w granicach pasa drogowego, aby mogli przewidzieć modernizację swoich sieci podczas realizacji inwestycji. F. Wykonawca musi uzyskać wszelkie niezbędne warunki techniczne, przyłączeniowe, opinie i zezwolenia oraz ostateczną decyzję pozwolenia na budowę, uzgodnić dokumentację ZUD, uzyskać prawomocną decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzje środowiskowe lub raport oddziaływania na środowisko, pozwolenie wodno-prawne w wymaganym zakresie, decyzje na wycinkę drzew, zatwierdzenie tymczasowej organizacji ruchu, ( jeśli dotyczy). G. Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z Prawem zamówień publicznych i wydanymi na jej podstawie uregulowaniami prawnymi w tym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 202, poz. 2072 z póź. zm.). H. Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389 z późń. zm). I. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącą opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót należy opracować zgodnie z prawem zamówień publicznych oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku (Dz. U. z 2004r., Nr 202, poz. 2072 z późn. zm) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 Priorytet I Gospodarka wodno - ściekowa Działanie 1.1. Gospodarka Wodno - ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM . Kod CPV 71320000 - 7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71322000 - 1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71332000 - 4 Geotechniczne usługi inżynieryjne.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1, 71.33.20.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ CZĘŚĆ I warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 2 usługi obejmujące swoim zakresem zaprojektowanie budowy lub/i przebudowy oczyszczalni ścieków komunalnych na kwotę min. 500 000,00 złotych brutto każda z usług. Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. b/ CZĘŚĆ II warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 2 usługi obejmujące swoim zakresem zaprojektowanie budowy lub/i przebudowy lub/i wymiany kanalizacji sanitarnej za kwotę min.15 000 złotych brutto każda z usług. Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. c/ CZĘŚĆ III warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 2 usługi obejmujące swoim zakresem zaprojektowanie budowy lub/i przebudowy lub/i wymiany kanalizacji sanitarnej za kwotę min.15 000 złotych brutto każda z usług. Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ CZĘŚĆ I warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje, osobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia tj.: 1/ co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień. 2/ co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych oraz co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień. 3/ co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. b/ CZĘŚĆ II warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje, osobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia tj. 1/ co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych oraz co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień. 2/ co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. c/ CZĘŚĆ III warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje, osobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia tj. 1/ co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych oraz co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień. 2/ co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych . UWAGA dotycząca wszystkich stanowisk wskazanych powyżej a odnoszących się do uprawnień budowlanych. Zamawiający wyjaśnia, że uprawnienia budowlane dla części I, II ,III w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia są w rozumieniu ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. 2010 nr 243 poz. 1623 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie D.U. 2006 nr 83 poz. 578 ze zm.). Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca musi wykazać, że wykonał należycie: a/ CZĘŚĆ I warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 2 usługi obejmujące swoim zakresem zaprojektowanie budowy lub/i przebudowy oczyszczalni ścieków komunalnych na kwotę min. 500 000,00 złotych brutto każda z usług. Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. b/ CZĘŚĆ II warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 2 usługi obejmujące swoim zakresem zaprojektowanie budowy lub/i przebudowy lub/i wymiany kanalizacji sanitarnej za kwotę min.15 000 złotych brutto każda z usług. Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. c/ CZĘŚĆ III warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 2 usługi obejmujące swoim zakresem zaprojektowanie budowy lub/i przebudowy lub/i wymiany kanalizacji sanitarnej za kwotę min.15 000 złotych brutto każda z usług. Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącym go z nim stosunków, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty dotyczące: 1/ zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2/ sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3/ charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innymi podmiotami, 4/ zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyzdroje.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Międzyzdroje ul. Książąt Pommorskich 5 72-500 Mięzyzdroje.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Gmina Międzyzdroje ulica Książąt Pomorskich 5 72 -500 Międzyzdroje Pokój nr 10 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 Priorytet I Gospodarka wodno - ściekowa Działanie 1.1. Gospodarka Wodno - ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje, Część I: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy i przebudowy oczyszczalni ścieków komunalnych w Międzyzdrojach ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy i przebudowy oczyszczalni ścieków komunalnych w Międzyzdrojach w ramach zadania pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje. 1. Oczyszczalnia nie posiada kompleksowego rozwiązania gospodarki ściekowej i osadowej. Część obiektów jest wyeksploatowana i wymaga pilnej przebudowy lub remontu (komory wlotowej, komora pomp, punkt zrzutu nieczystości). Proponuje się, by przy tej okazji kierować się następującymi uwagami: a) Zaprojektować piaskownik poziomy dwukomorowy napowietrzny z łapaczem olejów i tłuszczy. Orientacyjne wymiary w rzucie piaskownika: 20, 0 x 6, 0 m. b)Zaprojektować zbiornik retencyjny ścieków surowych. Do zbiornika kierowane byłyby ścieki przy napływie powyżej 400 m3/h. c)Zaprojektować komorę tlenowej lub beztlenowej stabilizacji osadu. d)Obiekty b) i c) można zaprojektować na bazie istniejącego osadnika wstępnego (Imhoffa). e)Zaprojektować rozbudowę stacji odwadniania osadu o zespół higienizacji osadu wapnem. Obecna prasa jest zbyt mała na potrzeby oczyszczalni - zaleca się jej wymianę na większą lub ustawienie drugiej prasy. f)Zaprojektować kompostownię lub suszarnię osadu, co pozwoli na przyrodnicze lub rolnicze wykorzystanie osadu. W przypadku kompostowni jej powierzchnia wynosiłaby około 600 m2 (Np. 40 x 16 m). g)Zaprojektować zbiornik magazynowy osadu. h)Zaprojektować hermetyzacje źródeł odoru - proj. Piaskownik, proj. komora tlenowej lub beztlenowej stabilizacji osadu, proj. Zbiornik retencyjny ścieków surowych. i)Zaprojektować montaż biofiltru. UWAGI: W przypadku przystąpienia do wykonania koncepcji czy też projektu przebudowy obiektu konieczne jest wykonanie serii badań laboratoryjnych ścieków surowych oraz wielkości przepływów ścieków spływających na oczyszczalnię. Jest to szczególnie istotne w sytuacji zasygnalizowanej w obliczeniach wg ATV niewystarczającej redukcji azotu. ROZBUODWA REAKTORA BIOLOGICZNEGO O STOPIEŃ DENITRYFIKACJI Na etapie projektowym należy przewidzieć rozbudowę reaktora biologicznego o stopień denitryfikacji w celu zmniejszenia ilości azotanów w ściekach oraz osiągnięcia programowanych parametrów. MODERNIZACJA I REMONT BUDYNKÓW Na etapie projektowym należy przewidzieć remont budynków wchodzących w skład obiektu oczyszczalni ścieków. Stan techniczny przedmiotowych obiektów jest niezadowalający. CZĘŚĆ ELEKTRYCZNA. Zalecenia dotyczące urządzeń, rozdzielnic, sieci elektroenergetycznej w obiekcie Oczyszczalnia ścieków Międzyzdroje. Zalecenia te maja na celu poprawa warunków zasilania energią elektryczną w Oczyszczalni Ścieków Międzyzdroje poprzez, zagwarantowanie wyższej niezawodności dystrybucji energii oraz redukcje strat w sieci, oraz przeciwdziałanie możliwości powstania awarii mogącej zakłócić działanie Oczyszczalni Ścieków Międzyzdroje. UKŁAD POMIAROWO-ROZLICZENIOWY W STACJI TRANSFORMATOROWEJ NR 2699. Zaprojektować modernizację układu pomiarowo-rozliczeniowego zainstalowanego w stacji transformatorowej nr 2699. ROZDZIELNICA PRZEPOMPOWNI RP ( ZABUDOWANA W CENTRALNEJ PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW). Zaprojektować wymianę rozdzielnicy przepompowni RP. AGREGAT PRĄDOTWÓRCZY ( ZABUDOWANY W BUDYNKU STACJI TRANSFORMATOROWEJ NR 2669). Zaprojektować wymianę na agregatu na agregat nowszego typu np. AKMEL AP 275 z odprowadzeniem spalin z pomieszczenia. Niezbędne jest zastosowanie automatyki samoczynnego załączania rezerwy. Jednocześnie należy opracować i uzgodnić z Rejonem Dystrybucji Międzyzdroje Instrukcji współpracy agregatu z siecią zgodną z PN-IEC 60364-7-717:2004. ZESTAWY GNIAZD REMONTOWYCH, PRZYŁĄCZA URZĄDZEŃ ZEWNĘTRZNYCH NA OBIEKCIE. Zaprojektować wymianę rozdzielnic gniazd remontowych oraz przyłącza urządzeń umieszczonych na zewnątrz. 2. Koncepcję budowy i przebudowy oczyszczalni ścieków komunalnych w Międzyzdrojach. 3. Szczegółową inwentaryzację zadrzewienia z planem wycinki dla projektowanego terenu oczyszczalni. 4. Dokumentację projektową nasadzeń zieleni dla projektowanego terenu oczyszczalni, -opracowanie inwentaryzacji zadrzewienia (wraz z wycinką) i zaprojektowanie nowych nasadzeni zieleni. 5. Dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą) przebudowy istniejącego uzbrojenia podziemnego, obiektów i urządzeń lub innych elementów kolidujących z przebudową projektowanych elementów oczyszczalni. 6. Wykonanie badań geotechnicznych. 7. Wykonanie wtórnika do celów projektowych w formie wektorowej wraz z mapą stanu władania oraz wypisem z rejestru gruntów. 8. Uzyskanie wszystkich opinii, pozwoleń, decyzji i uzgodnień, zgłoszeń robót, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. 9. Wykonanie raportu oddziaływania na środowisko. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 Priorytet I Gospodarka wodno - ściekowa Działanie 1.1. Gospodarka Wodno - ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1, 71.33.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje, Część II: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Nowomyśliwskiej od skrzyżowania z ulicą Garażową do skrzyżowania z ulicą Wolińską w Międzyzdrojach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Nowomyśliwskiej od skrzyżowania z ulicą Garażową do skrzyżowania z ulicąWolińską w Międzyzdrojach w ramach zadania pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje. 1. W ul. Nowomyśliwskiej ( w zakresie od ronda do ul. Garażowej) - należy zaprojektować przepompownie ścieków w okolicy ronda ( w możliwie najniższym punkcie.) Pompownie ścieków należy zaprojektować, jako zbiornik podziemny z włazem zamykanym trudnym do podrobienia kluczem. Szafkę sterowniczą należy zaprojektować na oddzielnym fundamencie zlokalizowaną w bezpośrednim sąsiedztwie pompowni. Rurociąg tłoczny powinien pracować przy prędkości przepływu ścieków w przybliżeniu równej 1 m/s. Dopuszczalne graniczne prędkości przepływu w rurociągu (rurociągach) nie mogą być mniejsze niż 0,9 m/s, a maksymalne nie większe niż 2,5 - 3 m/s. Dodatkowo rurociąg tłoczny i pompownię należy zaprojektować w taki sposób, aby co najmniej raz na dobę, przy jednym nieprzerwanym cyklu pracy pomp(y)) nastąpiło przepłukanie całej objętości rurociągu z prędkością nie mniejszą niż 0,9 m/s. Wokół pompowni przewidzieć ogrodzenie z bramą zamykaną na klucz. Teren pompowni powinien być oświetlony. Do każdej pompowni należy zaprojektować utwardzoną drogę dojazdową umożliwiającą dojazd do pompowni specjalistycznym pojazdom eksploatacyjnym będącym w posiadaniu Zamawiającego. - sieć kanalizacji grawitacyjne śr. Min fi 200, która umożliwi odprowadzenie ścieków sanitarnych z zabudowań i nieruchomości niezabudowanych w okolicy ronda, wraz z przyłączami. - sieć kanalizacji ciśnieniowej 2 x fi 75 ( równolegle) na odcinku od projektowanej przepompowni do studni KS 1200 obok przepompowni ścieków ( skrzyżowanie z ul. Garażową)wraz ze studnią rozprężną. 2. Koncepcję budowy sieci kanalizacji sanitarnej. 3. Dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą) budowy sieci kanalizacji sanitarnej i przyłączy kanalizacji sanitarnej w tym również ewentualną przebudowę (zmiana lokalizacji) istniejących sieci i przyłączy podyktowaną koniecznością koordynacji lokalizacji sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej i wodociągowej w granicach obszaru projektowanej budowy kanalizacji sanitarnej, uwzględniającą przebudowę istniejącego uzbrojenia podziemnego w przypadku stwierdzenia kolizji infrastruktury podziemnej oraz nadziemnej. 4. Szczegółową inwentaryzację zadrzewienia z planem wycinki dla projektowanego obszaru. 5. Dokumentację projektową nasadzeń zieleni dla projektowanego obszaru ulic. -opracowanie inwentaryzacji zadrzewienia (wraz z wycinką) i zaprojektowanie nowych nasadzeni zieleni. 6. Dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą) przebudowy istniejącego uzbrojenia podziemnego, obiektów i urządzeń lub innych elementów kolidujących z przebudową projektowanej kanalizacji sanitarnej. 7. Wykonanie badań geotechnicznych. 8. Wykonanie wtórnika do celów projektowych w formie wektorowej wraz z mapą stanu władania oraz wypisem z rejestru gruntów. 9. Uzyskanie wszystkich opinii, pozwoleń, decyzji i uzgodnień, zgłoszeń robót, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 Priorytet I Gospodarka wodno - ściekowa Działanie 1.1. Gospodarka Wodno - ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.22.00-1, 71.33.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje, Część III: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Gryfa Pomorskiego Las od skrzyżowania z ulicą Polną do granicy Gminy Międzyzdroje.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Gryfa Pomorskiego Las od skrzyżowania z ulicą Polną do granicy Gminy Międzyzdroje, w ramach zadania pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie aglom. Międzyzdroje. 1. W ul. Gryfa Pomorskiego Las ( w zakresie od ul. Polnej do granicy gminy) - należy zaprojektować przepompownie ścieków w możliwie najniższym pkt. Pompownie ścieków należy zaprojektować, jako zbiornik podziemny z włazem zamykanym trudnym do podrobienia kluczem. Szafkę sterowniczą należy zaprojektować na oddzielnym fundamencie zlokalizowaną w bezpośrednim sąsiedztwie pompowni. Rurociąg tłoczny powinien pracować przy prędkości przepływu ścieków w przybliżeniu równej 1 m/s. Dopuszczalne graniczne prędkości przepływu w rurociągu (rurociągach) nie mogą być mniejsze niż 0,9 m/s, a maksymalne nie większe niż 2,5 - 3 m/s. Dodatkowo rurociąg tłoczny i pompownię należy zaprojektować w taki sposób, aby co najmniej raz na dobę, przy jednym nieprzerwanym cyklu pracy pomp(y)) nastąpiło przepłukanie całej objętości rurociągu z prędkością nie mniejszą niż 0,9 m/s. Wokół pompowni przewidzieć ogrodzenie z bramą zamykaną na klucz. Teren pompowni powinien być oświetlony. Do każdej pompowni należy zaprojektować utwardzoną drogę dojazdową umożliwiającą dojazd do pompowni specjalistycznym pojazdom eksploatacyjnym będącym w posiadaniu Zamawiającego. - sieć kanalizacji grawitacyjne śr. Min fi 200 wraz z przyłączami. - sieć kanalizacji ciśnieniowej 2 x fi 75 ( równolegle) na odcinku od byłego ośrodka SPOŁEM do skrzyżowania z ul. Polną wraz ze studnią rozprężną. 2. Koncepcję budowy sieci kanalizacji sanitarnej. 3. Dokumentacje projektową (budowlano-wykonawczą) budowy sieci kanalizacji sanitarnej i przyłączy kanalizacji sanitarnej w tym również ewentualną przebudowę (zmiana lokalizacji) istniejących sieci i przyłączy podyktowaną koniecznością koordynacji lokalizacji sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej i wodociągowej w granicach obszaru projektowanej budowy kanalizacji sanitarnej, uwzględniającą przebudowę istniejącego uzbrojenia podziemnego w przypadku stwierdzenia kolizji infrastruktury podziemnej oraz nadziemnej. 4. Szczegółową inwentaryzację zadrzewienia z planem wycinki dla projektowanego obszaru. 5. Dokumentację projektową nasadzeń zieleni dla projektowanego obszaru ulic. -opracowanie inwentaryzacji zadrzewienia (wraz z wycinką) i zaprojektowanie nowych nasadzeni zieleni. 6. Dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą) przebudowy istniejącego uzbrojenia podziemnego, obiektów i urządzeń lub innych elementów kolidujących z przebudową projektowanej kanalizacji sanitarnej. 7. Wykonanie badań geotechnicznych. 8. Wykonanie wtórnika do celów projektowych w formie wektorowej wraz z mapą stanu władania oraz wypisem z rejestru gruntów. 9. Uzyskanie wszystkich opinii, pozwoleń, decyzji i uzgodnień, zgłoszeń robót, których dotyczy przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 Priorytet I Gospodarka wodno - ściekowa Działanie 1.1. Gospodarka Wodno - ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1, 71.33.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.