eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeremcha › Przebudowa drogi wewnętrznej do cmentarza w Czeremsze - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-09

Czeremcha: Przebudowa drogi wewnętrznej do cmentarza w Czeremsze - II etap
Numer ogłoszenia: 240432 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czeremcha , ul. Duboisa 14, 17-240 Czeremcha, woj. podlaskie, tel. 085 6850400, 6850394, faks 085 6850400.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czeremcha.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wewnętrznej do cmentarza w Czeremsze - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej do cmentarzy parafialnych w Czeremsze, Gmina Czeremcha, powiat hajnowski. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach Gminy Czeremcha (1129,2, 1124) oraz na terenie zamkniętym działce nr 1632,18 we władaniu Polskich Kolei Państwowych S.A. Zakres zamierzenia budowlanego obejmuje: 1.przebudowę nawierzchni, 2.przebudowę poboczy, 3. wykonanie oznakowania pionowego, 4.przebudowę zjazdu, 5. roboty rozbiórkowe odcinka istniejącej nawierzchni Dane techniczno - projektowe: Kategorie ruchu dla drogi wewnętrznej przyjęto jako KR 1 (cząstkowy ruch lokalny). Parametry techniczne: - kategoria ruchu - KR 1 - przekrój poprzeczny - szlakowy - szerokość jezdni - 5,00 m - szerokość poboczy - 0,75 m Konstrukcje elementów drogi: od Km 0+000 do Km 0+272,50 Pobocza: -kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie gr. 10,00 cm Jezdnia: -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5 cm, - wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywa naturalnym o zmiennej grubości (wg. przekrojów poprzecznych) Zjazd o nawierzchni żwirowej: - kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie gr. 25,00 cm Charakterystyka stanu istniejącego: Ukształtowanie istniejącej drogi wewnętrznej: Droga wewnętrzna stanowi dojazd cmentarzy parafialnych. Na odcinku objętym przebudową posiada nawierzchnię żwirową z nierównościami oraz pobocza gruntowe. Odwodnienie drogi odbywa się metodą powierzchniowego spływu wód. Urządzenia obce: Na obszarze objętym zakresem opracowania znajduje się sieć wodociągowa, która nie koliduje z inwestycją. Opis przyjętych rozwiązań technicznych: Przebieg projektowanej trasy w planie: Początek projektowanego odcinka w Km 0+000 znajduje się na istniejącej nawierzchni bitumicznej (w odległości 5 m od krawędzi). Koniec opracowania znajduje się w km 0+272,50. Wierzchołki zostały przedstawione na planie sytuacyjnym. Zakres robót budowlanych rozbudowywanej drogi obejmuje odcinek od km 0+000 do km 0+272,50. Wykaz reperów zestawiono w Tabeli reperów roboczych . Przekroje normalne: Zaprojektowane przekroje poprzeczne uwzględniają parametry drogi oraz kategorię ruchu. Szerokość projektowanej jezdni bitumicznej na całej długości wynosi 5,00 m z poboczami o szer. 0,75 m Odwodnienie: Odwodnienie omawianego odcinka projektuje się poprzez powierzchniowy spływ wód opadowych na pobocza. Roboty ziemne: Roboty ziemne przewidziane są do wykonania przy wyrównaniu istniejącej nawierzchni oraz poboczy. Roboty ziemne zostały obliczone metodą przekrojów poprzecznych. Roboty rozbiórkowe zostały przewidziane w celu wykonania istniejącej nawierzchni w miejscach połączenia starej nawierzchni z nową. Rozwiązanie organizacji ruchu: W związku z przebudową należy opracować projekt organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w pasie drogowym zajmowanego odcinka na czas prowadzenia robót. Wpływ inwestycji na środowisko, rozwiązania chroniące środowisko: Inwestycja nie będzie miała ujemnego wpływu na środowisko, jak również na zmianę stosunków wodnych. Poprawa parametrów technicznych związana z wymianą nawierzchni zwiększy komfort jazdy, bezpieczeństwo ruchu, ułatwi przejazd i poprawi warunki utrzymania. Przedmiot zamówienia nie pogorszy stanu środowiska naturalnego. Wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej z poprawieniem jej parametrów technicznych poprawi bezpieczeństwo ruchu samochodowego i pieszego, zmniejszy hałas i zwiększy komfort jazdy. Poprzez wykonanie równej nawierzchni zmniejszy się emisja spalin do powietrza (większa ciągłość ruchu, mniej kolizji i zatrzymań pojazdów). Technologię robót budowlanych przyjęto ogólnie znaną i powszechnie stosowaną spełniającą wszystkie polskie normy. Wprowadzono warunek pełnego unieszkodliwienia odpadów z rozbiórek istniejącej nawierzchni zgodnie z Ustawą o odpadach. Zieleń: W rejonie przebudowy drogi wewnętrznej nie występuje szata roślinna. Wszystkie roboty budowlane przy realizacji przebudowy drogi, należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zastosować materiały spełniające wymagania obowiązujących norm. Zakres robót określa przedmiar robót oraz dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik do SIWZ Wykonawca ma obowiązek, działając zgodnie z zasadami wiedzy technicznej zapoznać się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu, w którym mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił 4 letniej gwarancji na wykonane roboty. Termin realizacji: do 23 sierpnia 2012r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1)W postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 2000,00 PLN. 2)Wadium, o którym mowa w ppkt 1 może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu; b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy: 57 1020 1332 0000 1102 0037 7226 5)Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6)W przypadku wniesienia wadium w formie (lub formach), o której mowa w ppkt 2 lit. b-e, dokument w oryginale należy złożyć, oddzielnie (w odrębnej kopercie) od składanej oferty, przed upływem terminu składania ofert. Złożone w ten sposób wadium musi zabezpieczać wszystkie przesłanki, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy (z wyłączeniem warunku określonego w art. 46 ust. 5 pkt 2 ustawy - jeśli zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy) oraz swym okresem ważności obejmować co najmniej termin związania ofertą. 7)Wadium, określone w ppkt 6 należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej zawartości oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. 8)Wadium składa się w: Urzędzie Gminy Czeremcha, ul. Duboisa 14, 17-240 Czeremcha 9)Kopertę, o której mowa w ppkt 7 należy zaadresować według poniższego wzoru: Gmina Czeremcha, ul. Duboisa 14, 17-240 Czeremcha WADIUM DOTYCZĄCE PRZETARGU NA: Przebudowa drogi wewnętrznej do cmentarza w Czeremsze - II etap NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM 23 lipca 2012 r. godz. 9:30 Koperta poza oznakowaniem jak wyżej powinna być opisana nazwą i adresem Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy do oferty należy dołączyć następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę ich kserokopie lub odpisy: a.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy (Wzór - zał. Nr 4 SIWZ). Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy do oferty należy dołączyć następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę ich kserokopie lub odpisy: a. wykaz wykonanych robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie (Wzór - zał. Nr 6 SIWZ). Zamawiający przyjmuje, że będzie to realizacja: budowa, remont, rozbudowa lub przebudowa co najmniej 2 obiektów budowlanych zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy do oferty należy dołączyć następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę ich kserokopie lub odpisy: a.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy (Wzór - zał. Nr 4 SIWZ). Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy do oferty należy dołączyć następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę ich kserokopie lub odpisy: a.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy (Wzór - zał. Nr 4 SIWZ). Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy do oferty należy dołączyć następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę ich kserokopie lub odpisy: a.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy (Wzór - zał. Nr 4 SIWZ). Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czeremcha.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czeremcha ul. Duboisa 14, 17-240 Czeremcha pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Czeremcha ul. Duboisa 14, 17-240 Czeremcha pokój nr 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.