eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeremcha › Przebudowa drogi wewnętrznej do cmentarza w Czeremsze - II etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-02

Czeremcha: Przebudowa drogi wewnętrznej do cmentarza w Czeremsze - II etap
Numer ogłoszenia: 167517 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240432 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czeremcha, ul. Duboisa 14, 17-240 Czeremcha, woj. podlaskie, tel. 085 6850400, 6850394, faks 085 6850400.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wewnętrznej do cmentarza w Czeremsze - II etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej do cmentarzy parafialnych w Czeremsze, Gmina Czeremcha, powiat hajnowski. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach Gminy Czeremcha (1129,2, 1124) oraz na terenie zamkniętym działce nr 1632,18 we władaniu Polskich Kolei Państwowych S.A. Zakres zamierzenia budowlanego obejmuje: 1.przebudowę nawierzchni, 2.przebudowę poboczy, 3. wykonanie oznakowania pionowego, 4.przebudowę zjazdu, 5. roboty rozbiórkowe odcinka istniejącej nawierzchni Dane techniczno - projektowe: Kategorie ruchu dla drogi wewnętrznej przyjęto jako KR 1 (cząstkowy ruch lokalny). Parametry techniczne: - kategoria ruchu - KR 1 - przekrój poprzeczny - szlakowy - szerokość jezdni - 5,00 m - szerokość poboczy - 0,75 m Konstrukcje elementów drogi: od Km 0+000 do Km 0+272,50 Pobocza: -kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie gr. 10,00 cm Jezdnia: -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5 cm, - wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywa naturalnym o zmiennej grubości (wg. przekrojów poprzecznych) Zjazd o nawierzchni żwirowej: - kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie gr. 25,00 cm Charakterystyka stanu istniejącego: Ukształtowanie istniejącej drogi wewnętrznej: Droga wewnętrzna stanowi dojazd cmentarzy parafialnych. Na odcinku objętym przebudową posiada nawierzchnię żwirową z nierównościami oraz pobocza gruntowe. Odwodnienie drogi odbywa się metodą powierzchniowego spływu wód. Urządzenia obce: Na obszarze objętym zakresem opracowania znajduje się sieć wodociągowa, która nie koliduje z inwestycją. Opis przyjętych rozwiązań technicznych: Przebieg projektowanej trasy w planie: Początek projektowanego odcinka w Km 0+000 znajduje się na istniejącej nawierzchni bitumicznej (w odległości 5 m od krawędzi). Koniec opracowania znajduje się w km 0+272,50. Wierzchołki zostały przedstawione na planie sytuacyjnym. Zakres robót budowlanych rozbudowywanej drogi obejmuje odcinek od km 0+000 do km 0+272,50. Wykaz reperów zestawiono w Tabeli reperów roboczych . Przekroje normalne: Zaprojektowane przekroje poprzeczne uwzględniają parametry drogi oraz kategorię ruchu. Szerokość projektowanej jezdni bitumicznej na całej długości wynosi 5,00 m z poboczami o szer. 0,75 m Odwodnienie: Odwodnienie omawianego odcinka projektuje się poprzez powierzchniowy spływ wód opadowych na pobocza. Roboty ziemne: Roboty ziemne przewidziane są do wykonania przy wyrównaniu istniejącej nawierzchni oraz poboczy. Roboty ziemne zostały obliczone metodą przekrojów poprzecznych. Roboty rozbiórkowe zostały przewidziane w celu wykonania istniejącej nawierzchni w miejscach połączenia starej nawierzchni z nową. Rozwiązanie organizacji ruchu: W związku z przebudową należy opracować projekt organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w pasie drogowym zajmowanego odcinka na czas prowadzenia robót. Wpływ inwestycji na środowisko, rozwiązania chroniące środowisko: Inwestycja nie będzie miała ujemnego wpływu na środowisko, jak również na zmianę stosunków wodnych. Poprawa parametrów technicznych związana z wymianą nawierzchni zwiększy komfort jazdy, bezpieczeństwo ruchu, ułatwi przejazd i poprawi warunki utrzymania. Przedmiot zamówienia nie pogorszy stanu środowiska naturalnego. Wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej z poprawieniem jej parametrów technicznych poprawi bezpieczeństwo ruchu samochodowego i pieszego, zmniejszy hałas i zwiększy komfort jazdy. Poprzez wykonanie równej nawierzchni zmniejszy się emisja spalin do powietrza (większa ciągłość ruchu, mniej kolizji i zatrzymań pojazdów). Technologię robót budowlanych przyjęto ogólnie znaną i powszechnie stosowaną spełniającą wszystkie polskie normy. Wprowadzono warunek pełnego unieszkodliwienia odpadów z rozbiórek istniejącej nawierzchni zgodnie z Ustawą o odpadach. Zieleń: W rejonie przebudowy drogi wewnętrznej nie występuje szata roślinna. Wszystkie roboty budowlane przy realizacji przebudowy drogi, należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zastosować materiały spełniające wymagania obowiązujących norm. Zakres robót określa przedmiar robót oraz dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik do SIWZ Wykonawca ma obowiązek, działając zgodnie z zasadami wiedzy technicznej zapoznać się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu, w którym mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił 4 letniej gwarancji na wykonane roboty. Termin realizacji: do 23 sierpnia 2012r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe MAKSBUD Sp. z.o.o., ul. Mickiewicza 183, 17-100 Bielsk Podlaski, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94330,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 101260,07

  • Oferta z najniższą ceną: 101260,07 / Oferta z najwyższą ceną: 101260,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.