eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Linia › Usługi nadzoru inwestorskiego w ramach zadania /Budowa mikroinstalacji prosumenckich na obiektach użyteczności publicznej oraz obiektach niebędących obiektami użyteczności publicznej na terenie Gminy Linia/

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-14

Linia: Usługi nadzoru inwestorskiego w ramach zadania /Budowa mikroinstalacji prosumenckich na obiektach użyteczności publicznej oraz obiektach niebędących obiektami użyteczności publicznej na terenie Gminy Linia/
Numer ogłoszenia: 239916 - 2015; data zamieszczenia: 14.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218822 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Linia, ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia, woj. pomorskie, tel. 58 6768582, 6768594, faks 58 676 85 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi nadzoru inwestorskiego w ramach zadania /Budowa mikroinstalacji prosumenckich na obiektach użyteczności publicznej oraz obiektach niebędących obiektami użyteczności publicznej na terenie Gminy Linia/.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje obowiązek pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad montażem urządzeń systemu paneli fotowoltaicznych na terenie gminy Linia, realizowanym w trybie zaprojektuj i wybuduj realizowanego w ramach projektu pn.: /Budowa mikroinstalacji prosumenckich na obiektach użyteczności publicznej oraz obiektach niebędących obiektami użyteczności publicznej na terenie Gminy Linia/współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania /Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej/ objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego jest związane z prowadzonym postępowaniem przetargowym na wyłonienie wykonawcy w postępowaniu ZP 271.11.2015 nr ogłoszenia 215380 - 2015 z dnia 20.08.2015 zamieszczonym również na stronie internetowej zamawiającego pod adresem: http://bip.gminalinia.com.pl/gmina_s,budowa-mikroinstalacji-prosumenckich-na-obiektach-uzytecznosci-publicznej-oraz-obiektach-niebedacych-obiektami-uzytecznosci-publicznej-na-terenie-gminy-linia.html Przedmiot zamówienia nadzór nad robotami budowlanymi, instalacyjnymi i elektrycznymi związanymi z: - zaprojektowaniem i montażem 23 instalacji fotowoltaicznych (21 instalacji na budynkach/działkach prywatnych o mocy od 1,56 kW do 7,80 kW i 2 instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej o mocy od 12,48 kW do 39 kW. - uruchomieniem i synchronizacją instalacji fotowoltaicznej wraz z połączeniem do istniejących instalacji w budynkach, Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik - program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa umowa - projekt stanowiąca załącznik 6 do SIWZ.Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie decydować o: 1)dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót; 2)zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych; 3)wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy o roboty budowlane zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą robót budowlanych; Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, w przypadku konieczności będzie wnioskować o: 1)wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej; 2)przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego inspektora. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie akceptować propozycję Wykonawcy robót budowlanych odnośnie zmiany kierownika budowy lub robót na inną osobę niż wskazana w ofercie Wykonawcy robót budowlanych. Etap po zakończeniu robót. W okresie zgłaszania wad i bezpośrednio po nim, do zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie należało: 1)finalizacja zadań wynikających z realizacji budowy; 2)dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia wad;3)odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad; 4)wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów;5)udział w okresowych przeglądach, jakie będą miały miejsce w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę budowy i montażu instalacji fotowoltaicznej. Wykonawca nie może zaciągać w imieniu Zamawiającego żadnych zobowiązań mogących Narazić Zamawiającego na straty materialne i finansowe.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Europa inwestująca w obszary wiejskie Projekt pn.Budowa mikroinstalacji prosumenckich na obiektach użyteczności publicznej oraz obiektach niebędących obiektami użyteczności publicznej na terenie Gminy Linia/współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania /Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej/ objętego Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADAPTEQ ENGINEERING Jolanta Piasecka, ul. Szczęśliwa 16, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11032,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38991,00

  • Oferta z najniższą ceną: 38991,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38991,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.