eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Linia › Usługi nadzoru inwestorskiego w ramach zadania /Budowa mikroinstalacji prosumenckich na obiektach użyteczności publicznej oraz obiektach niebędących obiektami użyteczności publicznej na terenie Gminy Linia/

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-25

Linia: Usługi nadzoru inwestorskiego w ramach zadania /Budowa mikroinstalacji prosumenckich na obiektach użyteczności publicznej oraz obiektach niebędących obiektami użyteczności publicznej na terenie Gminy Linia/
Numer ogłoszenia: 218822 - 2015; data zamieszczenia: 25.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Linia , ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia, woj. pomorskie, tel. 58 6768582, 6768594, faks 58 676 85 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalinia.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi nadzoru inwestorskiego w ramach zadania /Budowa mikroinstalacji prosumenckich na obiektach użyteczności publicznej oraz obiektach niebędących obiektami użyteczności publicznej na terenie Gminy Linia/.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje obowiązek pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad montażem urządzeń systemu paneli fotowoltaicznych na terenie gminy Linia, realizowanym w trybie zaprojektuj i wybuduj realizowanego w ramach projektu pn.: /Budowa mikroinstalacji prosumenckich na obiektach użyteczności publicznej oraz obiektach niebędących obiektami użyteczności publicznej na terenie Gminy Linia/współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania /Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej/ objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego jest związane z prowadzonym postępowaniem przetargowym na wyłonienie wykonawcy w postępowaniu ZP 271.11.2015 nr ogłoszenia 215380 - 2015 z dnia 20.08.2015 zamieszczonym również na stronie internetowej zamawiającego pod adresem: http://bip.gminalinia.com.pl/gmina_s,budowa-mikroinstalacji-prosumenckich-na-obiektach-uzytecznosci-publicznej-oraz-obiektach-niebedacych-obiektami-uzytecznosci-publicznej-na-terenie-gminy-linia.html Przedmiot zamówienia nadzór nad robotami budowlanymi, instalacyjnymi i elektrycznymi związanymi z: - zaprojektowaniem i montażem 23 instalacji fotowoltaicznych (21 instalacji na budynkach/działkach prywatnych o mocy od 1,56 kW do 7,80 kW i 2 instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej o mocy od 12,48 kW do 39 kW. - uruchomieniem i synchronizacją instalacji fotowoltaicznej wraz z połączeniem do istniejących instalacji w budynkach, Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik - program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa umowa -projekt stanowiąca załącznik 6 do SIWZ.Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie decydować o: 1)dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót;2)zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych; 3)wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy o roboty budowlane zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą robót budowlanych; Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, w przypadku konieczności będzie wnioskować o:1)wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej; 2)przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego inspektora. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie akceptować propozycję Wykonawcy robót budowlanych odnośnie zmiany kierownika budowy lub robót na inną osobę niż wskazana w ofercie Wykonawcy robót budowlanych. Etap po zakończeniu robót. W okresie zgłaszania wad i bezpośrednio po nim, do zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie należało: 1)finalizacja zadań wynikających z realizacji budowy; 2)dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia wad; 3)odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad; 4)wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów; 5)udział w okresowych przeglądach, jakie będą miały miejsce w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę budowy i montażu instalacji fotowoltaicznej. Wykonawca nie może zaciągać w imieniu Zamawiającego żadnych zobowiązań mogących Narazić Zamawiającego na straty materialne i finansowe1.2. Informacje dodatkowe:1.2.1. Zamawiający uzyskał dofinansowanie na realizację inwestycji z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie. Projekt pn.: /Budowa mikroinstalacji prosumenckich na obiektach użyteczności publicznej oraz obiektach niebędących obiektami użyteczności publicznej na terenie Gminy Linia/ współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 321 /Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej/ objętego Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji inwestycji i jej rozliczenia w sposób określony przez instytucję udzielającą dotacji..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku - dysponowania odpowiednim wiedzą i doświadczeniem Zamawiający uzna: W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę związaną z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlano-instalacyjnymi obejmującymi roboty budowlane w ramach których sama budowa lub przebudowa lub rozbudowa lub remont instalacji fotowoltaicznej stanowiła wartość minimum 500 000,00 zł brutto.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku przez Wykonawcę, który wykaże dysponowanie:- dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającej co najmniej 1 roczne doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu nad robotami ogólnymi na stanowiskach kierowniczych.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)2.Wypełniony i podpisany własnoręcznie przez uprawnione osoby formularz oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza następujące zmiany warunków umowy zawartej z Wykonawcą dotyczące w szczególności: 1)w przypadku zmiany stawki VAT dopuszcza się zmianę ceny o zmianę stawki VAT przy zachowaniu ceny jednostkowej netto,2)zmiana warunków płatności spowodowana koniecznością zharmonizowania warunków płatności inwestycji na warunki uwzględniające przyznane środki finansowe na warunkach zawartych w umowie z instytucją przyznającą pomoc, 3)jeżeli opóźnieniu ulegnie wykonanie robót budowlano - instalacyjnych niezbędnych do realizacji zamówienia - termin realizacji będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania opóźnionych prac,4)gdy roboty budowlane instalacji fotowoltaicznych objęte odrębną umową zostaną wstrzymane przez właściwe organy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy robót budowlanych, co uniemożliwia terminowe wykonanie przedmiotu umowy - termin wykonania przedmiotu umowy będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania prac wynikających z zaleceń właściwych organów,5)zmiana osób pełniących obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego na inną osobę legitymującą się co najmniej uprawnieniami wymaganymi do wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu,6) zmiana oznaczenia danych Zamawiającego i / lub Wykonawcy,7) zmiana nazwy, siedziby stron umowy, nr-ów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, 8) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,9) zmiana wartości robót wykonanych przez wykonawcę robót budowlano-instalacyjnych.10)Zamawiający uprawniony jest ograniczyć przedmiot umowy w stosunku do ilości usług nadzoru nad poszczególnymi częściami robót budowlano - instalacyjnych określonymi w umowie i ograniczenie to nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania przez Zamawiającego, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminalinia.com.pl/gmina,ogloszenie-o-wszczeciu-postepowania--rok-2015.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Linia, ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia, pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Linia, ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający uzyskał dofinansowanie na realizację inwestycji z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie. Projekt pn.: /Budowa mikroinstalacji prosumenckich na obiektach użyteczności publicznej oraz obiektach niebędących obiektami użyteczności publicznej na terenie Gminy Linia/ współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 321 /Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej/ objętego Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.