eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Bieżące utrzymanie, naprawa, montaż i konserwacja urządzeń zabawowych na gminnych placach zabaw oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznych na wskazanych gminnych placach zabaw

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-10

Knurów: Bieżące utrzymanie, naprawa, montaż i konserwacja urządzeń zabawowych na gminnych placach zabaw oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznych na wskazanych gminnych placach zabaw
Numer ogłoszenia: 239840 - 2011; data zamieszczenia: 10.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177792 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 3392308, faks 32 2351521, 3392292.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie, naprawa, montaż i konserwacja urządzeń zabawowych na gminnych placach zabaw oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznych na wskazanych gminnych placach zabaw.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące zadania: 2.ZADANIE 1: Bieżące utrzymanie, naprawa, montaż i konserwacja urządzeń zabawowych na gminnych placach zabaw. 2.1. Urządzenia zabawowe, objęte zakresem przedmiotu zamówienia, określonym w pkt. 3 niniejszej SIWZ, w łącznej ilości 79 szt, znajdują się na ogólnodostępnych placach zabaw, zlokalizowanych na terenach zieleni miejskiej i obejmują następujące obiekty: 2.1.1. Plac zabaw przy ul. Dworcowej, 2.1.2. Plac zabaw przy ul. Ogana, 2.1.3. Plac zabaw przy ul. Krasickiego - Szpitalna, 2.1.4. Plac zabaw przy ul. Kazimierza Wielkiego 2, 2.1.5. Plac zabaw ul. Chrobrego, 2.1.6. Plac zabaw ul. Mieszka I, 2.1.7. Plac zabaw i skatepark przy ul. Ułanów, 2.1.8. Plac zabaw ul. Armii Krajowej, 2.1.9. Plac zabaw przy ul. Kosmonautów 1-11, 2.1.10.Plac zabaw przy ul. Kopalnianej, 2.1.11.Plac zabaw przy ul. Staszica, 2.1.12.Plac zabaw przy ul. Parkowej NOT. 2.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.2.1.Bieżące utrzymanie, naprawa i konserwacja urządzeń zabawowych: a)bieżący nadzór placów zabaw w tym: - codzienne kontrole przez oględziny dla ujawnienia zniszczeń i zagrożeń będących wynikiem wandalizmu, zużycia lub warunków pogodowych, - codzienne oczyszczanie piasku w piaskownicach i na placach piaskowych oraz żwiru na placach żwirowych, - codzienne zamiatanie następujących powierzchni bezpiecznych dookoła piaskownic i pod urządzeniami zabawowymi: * plac zabaw ul. Armii Krajowej - nawierzchnia z płyt gumowych - 82m2 * plac zabaw ul. Kopalniana -nawierzchnia z płyt gumowych - 104m2 * innych, wykonanych w trakcie obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania, - codzienne zamiatanie chodników i powierzchni utwardzonych dookoła placów piaskowych i żwirowych, * plac zabaw ul. Ułanów - nawierzchnia z kostki dookoła placu piaskowego - 140m2 * plac zabaw ul. Parkowa - nawierzchnia z kostki dookoła i na placu zabaw - 843m2 * plac zabaw ul. Chrobrego - nawierzchnia z kostki dookoła piaskownicy - 85m2 - codzienne zamiatanie powierzchni utwardzonych dookoła skateparku i pod jego urządzeniami - 300m2 - utrzymywanie porządku na placach zabaw - zbieranie papierów, gałęzi i nieczystości, - odchwaszczanie nawierzchni bezpiecznych, nawierzchni żwirowych i piaskowych - na bieżąco, - wyrównanie powierzchni przy i pod urządzeniami zabawowymi, ścięcie nagromadzonej ziemi, piasku, porostu trawy i chwastów, b) regularną kontrolę funkcjonalną w okresach 1 - 3 miesięcy, c) kontrolę podstawową - pierwszą wykonawca przeprowadzi w ciągu tygodnia od zawarcia umowy, kolejną, w odstępie czasu nie przekraczającym 12 miesięcy, d) prowadzenie Dziennika Obsługi dla każdego placu zabaw oddzielnie i zapisywanie w nim wykonanych przeglądów i kontroli oraz wszelkich prac. Wykonawca będzie prowadził Dzienniki obsługi, dla każdego placu zabaw oddzielnie, w których będzie rejestrował przeglądy oraz codzienne kontrole i wykonane prace. Będą one przechowywane u Wykonawcy i okazywane do kontroli przedstawicielowi Zamawiającego i innym osobom upoważnionym przez Zamawiającego, a po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia przekazane zostaną Zamawiającemu. e) wskazanie oraz skuteczne zabezpieczenie przed dalszym użytkowaniem urządzeń uszkodzonych, stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa życia i zdrowia użytkowników (łącznie z ich ewentualnym rozebraniem). f) bieżące naprawy urządzeń zabawowych (przykręcanie desek, łańcuchów, smarowanie, usuwanie drzazg i zadziorów elementów drewnianych, uzupełnianie śrub, nakrętek, zaślepek, usuwanie luzów w połączeniach śrubowych) a także inne, nie wymagające zakupu części zamiennych. g) 1 raz w terminie 4 tygodni od podpisania umowy przemalowanie elementów drewnianych urządzeń impregnatem i pomalowanie elementów metalowych z zachowaniem istniejącej kolorystyki, przy użyciu podkładów i farb dopuszczonych do stosowania w urządzeniach zabawowych (nie dotyczy zamontowanych na placu zabaw w parku NOT urządzeń stalowych). h) naprawę tablic informacyjnych i ostrzegawczych (na bieżąco). i) zapewnienie łączności telefonicznej do przyjmowania zgłoszeń Zamawiającego lub innych służb (Straż Miejska) dotyczących placów zabaw i podejmowanie odpowiedniej interwencji (w szczególności usunięcie lub zabezpieczenie elementu stwarzającego zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników placu zabaw ) w ciągu najpóźniej 60 minut od przyjęcia zgłoszenia. j) wymianę (demontaż i montaż) zużytych lub zniszczonych elementów urządzeń zabawowych na nowe oryginalne pochodzące od producenta urządzeń, po uzgodnieniu z Zamawiającym na podstawie zleceń wg załącznika nr 4 do wzoru umowy. k) zakup nowych elementów urządzeń zabawowych, o których mowa w punkcie j, u producenta urządzeń, na podstawie zleceń wg załącznika nr 4 do wzoru umowy. 2.2.2. Montaż nowych urządzeń na placu zabaw przy ul. Ogana wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznych zgodnie z załącznikiem nr 2 wzoru umowy: - huśtawka wahadłowa podwójna - 1 szt - karuzela tarczowa - 1 szt - huśtawka sprężynowa - 1 szt 2.2.3.Montaż 4 szt nowych ławek na placu zabaw przy ul. Kosmonautów 1-11. Konstrukcja ławek z rury O 48mm i profila 40 x 40 mm, listwy plastikowe, z oparciem, wymiary: długość 1,9 m, szerokość min. 0,50 m, wysokość min. 0,73 m. 2.2.4.Demontaż palisad drewnianych na placu zabaw przy ul. Armii Krajowej, ok.150mb wyrównanie nawierzchni ziemią, oczyszczenie obrzeży pomiędzy nawierzchnią trawiastą a ścieżką żwirową. 2.2.5.Wymianę piasku w piaskownicach, uzupełnienie piasku na placach piaskowych i żwiru na placu żwirowym - zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy 2.3.Wszystkie niezbędne informacje, związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy oraz załącznikach nr 1 - 6 tego wzoru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do wzoru umowy. 2.4.Wartość opisanego powyżej zakresu przedmiotu zamówienia, w trakcie realizacji umowy nie może przekroczyć środków finansowych przeznaczonych przez zamawiającego na ten cel, tj. kwoty 200.000,00 zł brutto (w tym, w roku 2011 kwoty wynikającej z budżetu Gminy Knurów: 100.000,00 zł brutto). 3.ZADANIE 2: Wykonanie nawierzchni bezpiecznych na wskazanych gminnych placach zabaw. 3.1.Zakres rzeczowy obejmuje: - wykonanie koryta pod nawierzchnie bezpieczną o głębokości 30 cm, - odwóz ziemi z korytowania na zorganizowane wysypisko, - ułożenie i osadzenie krawężników gumowych na betonie 6 x 20 cm, - ułożenie i osadzenie obrzeży betonowych o wymiarach 6 x 20 cm na betonie, - wykonanie dolnej warstwy podbudowy grubości 20 cm po zagęszczeniu z kruszywa 2 - 32 mm, - wykonanie podsypki kamiennej 0 - 3 lub 0 - 7 mm o grubości 10 cm po zagęszczeniu, - ułożenie nawierzchni bezpiecznej z materiału syntetycznego: z płytek gumowych, kostek lub elementów modułowych, w kolorze czerwonym. Nawierzchnia spełnia wymagania PN-EN 1177:2009 i posiada certyfikat na znak bezpieczeństwa dla krytycznej wysokości upadku 1,6 m, wydany przez akredytowaną jednostkę certyfikującą wyroby. 3.2.Realizacja powyższego zakresu następować będzie w oparciu o pisemne wskazania zamawiającego, według wzoru stanowiącego załącznik do wzoru umowy, do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych przez zamawiającego na ten cel, tj. kwoty 100.000,00 zł brutto..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.23.62.10 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Bieżące utrzymanie, naprawa, montaż i konserwacja urządzeń zabawowych na gminnych placach zabaw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługowy Zakład Gospodarczy Elżbieta Marquardt,, ul. Lotników 14B/10,, 44-196 Knurów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 207317,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 159408,00

  • Oferta z najniższą ceną: 159408,00 / Oferta z najwyższą ceną: 197464,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wykonanie nawierzchni bezpiecznych na wskazanych gminnych placach zabaw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moja Sp. z o.o.,, ul. Stanisława Okrzei 21,, 48-130 Kietrz, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 158536,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96453,89

  • Oferta z najniższą ceną: 96453,89 / Oferta z najwyższą ceną: 98477,29

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.