eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › Przebudowa dróg gminnych we wsi Knorydy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-03

Bielsk Podlaski: Przebudowa dróg gminnych we wsi Knorydy
Numer ogłoszenia: 239683 - 2010; data zamieszczenia: 03.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209908 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 46, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7306851, 7305031, faks 085 7302015.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych we wsi Knorydy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa dróg gminnych we wsi Knorydy, Gmina Bielsk Podlaski o łącznej długości 939,5 m, w tym: -odcinek A-B (droga na działce o nr. ewid. 823/1) - 471,5 m, -odcinek C-D (droga na działce o nr. ewid. 232/2) - 285,0 m, -droga do cmentarza (droga na działce o nr. ewid. 981) - 183,0 m. Przebudowa polegać będzie na: -wykonaniu jezdni o nawierzchni bitumicznej dla ruchu KR-1; -wykonaniu poboczy; -przebudowie istniejących zjazdów gospodarczych i na drogi boczne; -poprawie odwodnienia poprzez odmulenie istniejących rowów. Stan istniejący Nawierzchnia. a) na odcinku A-B o szerokości pasa drogowego 9,0÷15,0 m droga posiada nawierzchnię: - brukowcową od km 0+000,0 do km 0+460,5 o szerokości jezdni 5,0 m; - żwirowo-gruntową od km 0+460,5 do km 0+471,0 o szerokości jezdni 4,5÷5,5 m; b) na odcinku C-D o szerokości pasa drogowego 12,0÷15,0 m droga posiada nawierzchnię: - brukowcową od km 0+000,0 do km 0+223,8 o szerokości jezdni 5,0 m; - żwirowo-gruntową od km 0+223,8 do km 0+285,0 o szerokości jezdni 5,0 m; c) na drodze do cmentarza o szerokości pasa drogowego 6,0 m droga posiada nawierzchnię: - żwirowo-gruntową od km 0+000,0 do km 0+183,0 o szerokości jezdni 3,0÷3,5 m; Obiekty mostowe. Brak. Uzbrojenia podziemne i nadziemne. -linia i kanalizacja telefoniczna; -linie napowietrzna elektroenergetyczna NN; -linia wodociągowa. Opis przyjętych rozwiązań projektowych Parametry techniczne a) droga klasy - D b) prędkość projektowa - 40 km/h c) kategoria ruchu - KR-1 d) szerokość jezdni - 4,0÷5,0 m d) spadek poprzeczny jezdni - 2 % e) szerokość poboczy - 0,5÷1,0 m f) spadek poprzeczny poboczy - 6 % Rozwiązania sytuacyjne. Projektowane przebiegi odcinków dróg wynikają z decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego Nr RGP.7331-1-6/10 z dnia 31-05-2010 roku oraz z planu zagospodarowania przyległego terenu. Wierzchołki łuków poziomych oraz początek i koniec trasy zastabilizowano w terenie bolcami stalowymi z dowiązaniem do trwałych punktów terenowych. Niweleta drogi. Niweletę dostosowano do istniejącej nawierzchni celem maksymalnego wykorzystania jej jako podbudowy. Drogę dowiązano wysokościowo do istniejących skrzyżowań z drogą powiatową Nr 1679B Knorydy - Starowieś. Niweletę opracowano w państwowym układzie wysokościowym a) odcinek A-B: Spadki i łuki pionowe: spadki podłużne niwelety wynoszą do 0,217 % do 2,455 %. zaprojektowano jeden łuk pionowy o promieniu R=500 m. b) odcinek C-D: Spadki i łuki pionowe: spadki podłużne niwelety wynoszą do 0,300 % do 2,257 %. zaprojektowano jeden łuk pionowy o promieniu R=3000 m. c) droga do cmentarza: Spadki i łuki pionowe: spadki podłużne niwelety wynoszą do 0,342 % do 2,400 %. zaprojektowano trzy łuki pionowe o promieniach R=1000, 1500 i 2000 m. Konstrukcja i technologia nawierzchni. odcinek A-B: Warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni: od km 0+000,0 do km 0+460,5 wyrównanie istniejącej podbudowy brukowcowej betonem asfaltowym o zmiennej grubości wg PN-S-96025; warstwa ścieralna z betonu asfaltowego do nawierzchni dróg o kategorii ruchu KR-1 grubości 4 cm wg PN-S-96025. od km 0+460,5 do km 0+471,0 podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 25 cm wg PN-S-06102; warstwa wiążąca z betonu asfaltowego do nawierzchni dróg o kategorii ruchu KR-1 grubości 4 cm wg PN-S-96025; warstwa ścieralna z betonu asfaltowego do nawierzchni dróg o kategorii ruchu KR-1 grubości 4 cm wg PN-S-96025. Zjazdy gospodarcze: nawierzchnia bitumiczna (szerokości 1,0 m): podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm wg PN-S-06102; warstwa ścieralna z betonu asfaltowego do nawierzchni dróg o kategorii ruchu KR-1 grubości 5 cm wg PN-S-96025. nawierzchnia żwirowa: nawierzchnia żwirowa grubości 15 cm wg PN-B-11111 odcinek C-D: Warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni: od km 0+000,0 do km 0+223,8 wyrównanie istniejącej podbudowy brukowcowej betonem asfaltowym o zmiennej grubości wg PN-S-96025; warstwa ścieralna z betonu asfaltowego do nawierzchni dróg o kategorii ruchu KR-1 grubości 4 cm wg PN-S-96025. od km 0+223,8 do km 0+285,0 podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 25 cm wg PN-S-06102; warstwa wiążąca z betonu asfaltowego do nawierzchni dróg o kategorii ruchu KR-1 grubości 4 cm wg PN-S-96025; warstwa ścieralna z betonu asfaltowego do nawierzchni dróg o kategorii ruchu KR-1 grubości 4 cm wg PN-S-96025. Zjazdy gospodarcze: nawierzchnia bitumiczna (szerokości 1,0 m): podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm wg PN-S-06102; warstwa ścieralna z betonu asfaltowego do nawierzchni dróg o kategorii ruchu KR-1 grubości 5 cm wg PN-S-96025. nawierzchnia żwirowa: nawierzchnia żwirowa grubości 15 cm wg PN-B-11111 droga do cmentarza: Warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni: od km 0+000,0 do km 0+183,0 podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 25 cm wg PN-S-06102; warstwa wiążąca z betonu asfaltowego do nawierzchni dróg o kategorii ruchu KR-1 grubości 4 cm wg PN-S-96025; warstwa ścieralna z betonu asfaltowego do nawierzchni dróg o kategorii ruchu KR-1 grubości 4 cm wg PN-S-96025. Zjazdy gospodarcze: nawierzchnia bitumiczna: podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm wg PN-S-06102; warstwa ścieralna z betonu asfaltowego do nawierzchni dróg o kategorii ruchu KR-1 grubości 5 cm wg PN-S-96025. Odwodnienie. Odwodnienie drogi jest rozwiązane metodą powierzchniowego spływu wód opadowych i roztopowych do istniejących rowów i przepustów. Na odcinku A-B od km 0+100,0 do km 0+471,0 po stronie prawej w ramach prawidłowego odprowadzenia wód opadowych i roztopowych zaprojektowano odmulenie istniejącego rowu oraz przebudowę wszystkich przepustów pod zjazdami gospodarczymi i na drogi boczne. Pod zjazdami gospodarczymi przepusty należy wykonać z rur HDPE o średnicy 300 mm i długości L=6,0 m. Zaprojektowano zabezpieczenie dna i skarp po obu stronach przepustów poprzez darninowanie. Pod drogą gminną zaprojektowano przepust z rur HDPE o średnicy 300 mm i długości L=9,0 m. Zaprojektowano zabezpieczenie dna i skarp po obu stronach przepustu poprzez darninowanie. Uzbrojenia projektowane. Nie projektuje się dodatkowego uzbrojenia terenu niezwiązanego z drogą. Wyburzenia, wywłaszczenia, wycinka drzew Inwestycja nie wymaga wyburzeń ani wycinki istniejącego drzewostanu. Projektowana droga mieści się w istniejących liniach rozgraniczających, a zatem nie zachodzi konieczność zajęcia dodatkowego terenu. Wpływ inwestycji na środowisko. Na etapie realizacji inwestycji negatywne oddziaływania na środowisko będzie eliminowane poprzez właściwe prowadzenie prac i stosowne technologie budowlane. Realizacja inwestycji nie wymaga wycinki istniejącego drzewostanu. Nadmiary gruntu i materiały z rozbiórki zostaną zagospodarowane zgodnie z ustawą o odpadach. Inwestycja nie będzie miała ujemnego wpływu na środowisko ani na zmianę stosunków wodnych. Poprawa parametrów technicznych związana z wymianą nawierzchni zwiększy komfort jazdy oraz poprawi bezpieczeństwo ruchu drogowego. Wpłynie również na poprawę stanu środowiska poprzez obniżenie poziomu hałasu oraz zmniejszenia ilości wprowadzanych spalin do atmosfery. Projekt jest zgodny z decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia Nr RGP.7624-17/09 z dnia 10-03-2010 r. Organizacja ruchu. Stała organizacja ruchu stanowi odrębne opracowanie. Uwagi końcowe. Należy zwrócić szczególną uwagę na zagęszczenie robót ziemnych i podbudowy z kruszywa naturalnego (pospółki). Wszelakie roboty w obrębach sieci niezwiązanych z funkcjonowaniem drogi należy wykonywać ręcznie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe MAKSBUD Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 183, 17-100 Bielsk Podlaski, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 368365,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 331928,52

  • Oferta z najniższą ceną: 331928,52 / Oferta z najwyższą ceną: 341766,63

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.