eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › Przebudowa dróg gminnych we wsi Knorydy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-15

Bielsk Podlaski: Przebudowa dróg gminnych we wsi Knorydy
Numer ogłoszenia: 209908 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsk Podlaski , ul. Mickiewicza 46, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7306851, 7305031, faks 085 7302015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielskpodlaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych we wsi Knorydy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa dróg gminnych we wsi Knorydy, Gmina Bielsk Podlaski o łącznej długości 939,5 m, w tym: -odcinek A-B (droga na działce o nr. ewid. 823/1) - 471,5 m, -odcinek C-D (droga na działce o nr. ewid. 232/2) - 285,0 m, -droga do cmentarza (droga na działce o nr. ewid. 981) - 183,0 m. Przebudowa polegać będzie na: -wykonaniu jezdni o nawierzchni bitumicznej dla ruchu KR-1; -wykonaniu poboczy; -przebudowie istniejących zjazdów gospodarczych i na drogi boczne; -poprawie odwodnienia poprzez odmulenie istniejących rowów. Stan istniejący Nawierzchnia. a) na odcinku A-B o szerokości pasa drogowego 9,0÷15,0 m droga posiada nawierzchnię: - brukowcową od km 0+000,0 do km 0+460,5 o szerokości jezdni 5,0 m; - żwirowo-gruntową od km 0+460,5 do km 0+471,0 o szerokości jezdni 4,5÷5,5 m; b) na odcinku C-D o szerokości pasa drogowego 12,0÷15,0 m droga posiada nawierzchnię: - brukowcową od km 0+000,0 do km 0+223,8 o szerokości jezdni 5,0 m; - żwirowo-gruntową od km 0+223,8 do km 0+285,0 o szerokości jezdni 5,0 m; c) na drodze do cmentarza o szerokości pasa drogowego 6,0 m droga posiada nawierzchnię: - żwirowo-gruntową od km 0+000,0 do km 0+183,0 o szerokości jezdni 3,0÷3,5 m; Obiekty mostowe. Brak. Uzbrojenia podziemne i nadziemne. -linia i kanalizacja telefoniczna; -linie napowietrzna elektroenergetyczna NN; -linia wodociągowa. Opis przyjętych rozwiązań projektowych Parametry techniczne a) droga klasy - D b) prędkość projektowa - 40 km/h c) kategoria ruchu - KR-1 d) szerokość jezdni - 4,0÷5,0 m d) spadek poprzeczny jezdni - 2 % e) szerokość poboczy - 0,5÷1,0 m f) spadek poprzeczny poboczy - 6 % Rozwiązania sytuacyjne. Projektowane przebiegi odcinków dróg wynikają z decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego Nr RGP.7331-1-6/10 z dnia 31-05-2010 roku oraz z planu zagospodarowania przyległego terenu. Wierzchołki łuków poziomych oraz początek i koniec trasy zastabilizowano w terenie bolcami stalowymi z dowiązaniem do trwałych punktów terenowych. Niweleta drogi. Niweletę dostosowano do istniejącej nawierzchni celem maksymalnego wykorzystania jej jako podbudowy. Drogę dowiązano wysokościowo do istniejących skrzyżowań z drogą powiatową Nr 1679B Knorydy - Starowieś. Niweletę opracowano w państwowym układzie wysokościowym a) odcinek A-B: Spadki i łuki pionowe: spadki podłużne niwelety wynoszą do 0,217 % do 2,455 %. zaprojektowano jeden łuk pionowy o promieniu R=500 m. b) odcinek C-D: Spadki i łuki pionowe: spadki podłużne niwelety wynoszą do 0,300 % do 2,257 %. zaprojektowano jeden łuk pionowy o promieniu R=3000 m. c) droga do cmentarza: Spadki i łuki pionowe: spadki podłużne niwelety wynoszą do 0,342 % do 2,400 %. zaprojektowano trzy łuki pionowe o promieniach R=1000, 1500 i 2000 m. Konstrukcja i technologia nawierzchni. odcinek A-B: Warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni: od km 0+000,0 do km 0+460,5 wyrównanie istniejącej podbudowy brukowcowej betonem asfaltowym o zmiennej grubości wg PN-S-96025; warstwa ścieralna z betonu asfaltowego do nawierzchni dróg o kategorii ruchu KR-1 grubości 4 cm wg PN-S-96025. od km 0+460,5 do km 0+471,0 podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 25 cm wg PN-S-06102; warstwa wiążąca z betonu asfaltowego do nawierzchni dróg o kategorii ruchu KR-1 grubości 4 cm wg PN-S-96025; warstwa ścieralna z betonu asfaltowego do nawierzchni dróg o kategorii ruchu KR-1 grubości 4 cm wg PN-S-96025. Zjazdy gospodarcze: nawierzchnia bitumiczna (szerokości 1,0 m): podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm wg PN-S-06102; warstwa ścieralna z betonu asfaltowego do nawierzchni dróg o kategorii ruchu KR-1 grubości 5 cm wg PN-S-96025. nawierzchnia żwirowa: nawierzchnia żwirowa grubości 15 cm wg PN-B-11111 odcinek C-D: Warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni: od km 0+000,0 do km 0+223,8 wyrównanie istniejącej podbudowy brukowcowej betonem asfaltowym o zmiennej grubości wg PN-S-96025; warstwa ścieralna z betonu asfaltowego do nawierzchni dróg o kategorii ruchu KR-1 grubości 4 cm wg PN-S-96025. od km 0+223,8 do km 0+285,0 podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 25 cm wg PN-S-06102; warstwa wiążąca z betonu asfaltowego do nawierzchni dróg o kategorii ruchu KR-1 grubości 4 cm wg PN-S-96025; warstwa ścieralna z betonu asfaltowego do nawierzchni dróg o kategorii ruchu KR-1 grubości 4 cm wg PN-S-96025. Zjazdy gospodarcze: nawierzchnia bitumiczna (szerokości 1,0 m): podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm wg PN-S-06102; warstwa ścieralna z betonu asfaltowego do nawierzchni dróg o kategorii ruchu KR-1 grubości 5 cm wg PN-S-96025. nawierzchnia żwirowa: nawierzchnia żwirowa grubości 15 cm wg PN-B-11111 droga do cmentarza: Warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni: od km 0+000,0 do km 0+183,0 podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 25 cm wg PN-S-06102; warstwa wiążąca z betonu asfaltowego do nawierzchni dróg o kategorii ruchu KR-1 grubości 4 cm wg PN-S-96025; warstwa ścieralna z betonu asfaltowego do nawierzchni dróg o kategorii ruchu KR-1 grubości 4 cm wg PN-S-96025. Zjazdy gospodarcze: nawierzchnia bitumiczna: podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm wg PN-S-06102; warstwa ścieralna z betonu asfaltowego do nawierzchni dróg o kategorii ruchu KR-1 grubości 5 cm wg PN-S-96025. Odwodnienie. Odwodnienie drogi jest rozwiązane metodą powierzchniowego spływu wód opadowych i roztopowych do istniejących rowów i przepustów. Na odcinku A-B od km 0+100,0 do km 0+471,0 po stronie prawej w ramach prawidłowego odprowadzenia wód opadowych i roztopowych zaprojektowano odmulenie istniejącego rowu oraz przebudowę wszystkich przepustów pod zjazdami gospodarczymi i na drogi boczne. Pod zjazdami gospodarczymi przepusty należy wykonać z rur HDPE o średnicy 300 mm i długości L=6,0 m. Zaprojektowano zabezpieczenie dna i skarp po obu stronach przepustów poprzez darninowanie. Pod drogą gminną zaprojektowano przepust z rur HDPE o średnicy 300 mm i długości L=9,0 m. Zaprojektowano zabezpieczenie dna i skarp po obu stronach przepustu poprzez darninowanie. Uzbrojenia projektowane. Nie projektuje się dodatkowego uzbrojenia terenu niezwiązanego z drogą. Wyburzenia, wywłaszczenia, wycinka drzew Inwestycja nie wymaga wyburzeń ani wycinki istniejącego drzewostanu. Projektowana droga mieści się w istniejących liniach rozgraniczających, a zatem nie zachodzi konieczność zajęcia dodatkowego terenu. Wpływ inwestycji na środowisko. Na etapie realizacji inwestycji negatywne oddziaływania na środowisko będzie eliminowane poprzez właściwe prowadzenie prac i stosowne technologie budowlane. Realizacja inwestycji nie wymaga wycinki istniejącego drzewostanu. Nadmiary gruntu i materiały z rozbiórki zostaną zagospodarowane zgodnie z ustawą o odpadach. Inwestycja nie będzie miała ujemnego wpływu na środowisko ani na zmianę stosunków wodnych. Poprawa parametrów technicznych związana z wymianą nawierzchni zwiększy komfort jazdy oraz poprawi bezpieczeństwo ruchu drogowego. Wpłynie również na poprawę stanu środowiska poprzez obniżenie poziomu hałasu oraz zmniejszenia ilości wprowadzanych spalin do atmosfery. Projekt jest zgodny z decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia Nr RGP.7624-17/09 z dnia 10-03-2010 r. Organizacja ruchu. Stała organizacja ruchu stanowi odrębne opracowanie. Uwagi końcowe. Należy zwrócić szczególną uwagę na zagęszczenie robót ziemnych i podbudowy z kruszywa naturalnego (pospółki). Wszelakie roboty w obrębach sieci niezwiązanych z funkcjonowaniem drogi należy wykonywać ręcznie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże,że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty polegające na budowie lub przebudowie dróg o wartości co najmniej 400.000,00 zł brutto każda, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wykazie robót - załącznik nr 6 do SIWZ. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunek Wykonawca spełnił. Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów winien przedłożyć na piśmie zobowiązanie tych podmiotów, w którym oświadczą, że będzie można polegać na ich wiedzy i doświadczeniu podczas wykonywania zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże dysponowanie minimum jednym pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - kierownika budowy-branża drogowa. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi - załącznik nr 5 do SIWZ oraz w oparciu o oświadczenie Wykonawcy, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 5 A do SIWZ. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunek Wykonawca spełnił. Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów winien przedłożyć na piśmie zobowiązanie tych podmiotów, w którym oświadczą, że będzie można polegać na ich osobach zdolnych do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli przedłoży informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 400.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informację z banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunek Wykonawca spełnił. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach finansowych innych podmiotów winien przedłożyć na piśmie zobowiązanie tych podmiotów, w którym oświadczą, że będzie można polegać na ich zdolnościach finansowych w realizacji zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz OFERTA-załącznik nr 1 do SIWZ, wypełniony kosztorys ofertowy-załącznik nr 1A do SIWZ, wypełnione oświadczenie z art. 22 ust. 1-załącznik nr 3 do SIWZ, pełnomocnictwa, pisemne zobowiązania innych podmiotów zgodnie z SIWZ, jeżeli dotyczą Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowę można zmienić wyłącznie wtedy jeżeli wystąpiły okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawarcia umowy, a w szczególności: a) jeżeli Wykonawca dozna uszczerbku przez opóźnienie lub poniesie koszt w wyniku uchybienia Zamawiającego, który dostarczy instrukcje dotyczące realizacji zamówienia i o których braku został wcześniej przez Wykonawcę powiadomiony, chyba że, uchybienie Zamawiającego było spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu Wykonawcy. b) jeżeli Wykonawca doznaje opóźnienia lub ponosi koszt na skutek tego, że Zamawiający w ustalonym w umowie terminie nie udostępnił mu terenu budowy, to Wykonawca po powiadomieniu Zamawiającego będzie uprawniony do przedłużenia terminu realizacji zamówienia, jeśli zakończenie jest lub przewiduje się, że będzie opóźnione. Zmiana umowy nie wchodzi w rachubę wtedy gdy zaniedbanie Zamawiającego było spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie Wykonawcy, włącznie z błędem w którymkolwiek z dokumentów Wykonawcy lub opóźnieniem w jego przedłożeniu. c) jeżeli zakończenie robót jest, lub przewiduje się, że będzie, opóźnione ze względu na przyczyny spowodowane siłą wyższą, w szczególności niesprzyjające warunki klimatyczne (opady lub zaleganie warstwy śniegu, mróz) lub też jakiekolwiek opóźnienie, utrudnienie lub uniemożliwienie, spowodowane przez Zamawiającego. d) w przypadku, gdy po zawarciu umowy okaże się, że dokumentacja lub teren budowy nie nadają się do prawidłowego wykonania robót albo, że wystąpiły inne okoliczności, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót, o ile zmiana ta nie wykracza poza przedmiot zamówienia określony w SIWZ. e) wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 wzoru umowy jest nieważna. W przedstawionych w § 9 wzoru umowy przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy realizacji w tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia nie powinien być dłuższy niż okres przerwy w realizacji umowy spowodowanych tymi okolicznościami. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpi za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielskpodlaski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bielsk Podlaski ul. Mickiewicza 46 17-100 Bielsk Podlaski pokój nr 7..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bielsk Podlaski ul. Mickiewicza 46 17-100 Bielsk Podlaski biuro podawcze Urzędu Gminy Bielsk Podlaski..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.