Ogłoszenie z dnia 2007-12-03
Łódź: Ubezpieczenie WSRM w Łodzi
Numer ogłoszenia: 239558 - 2007; data zamieszczenia: 03.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi, ul. Warecka 2, 91-202 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6558050, fax 042 6521635.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsrm.bip.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie WSRM w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie WSRM w Łodzi w niżej wymienionym zakresie ryzyk: Zadanie I - ubezpieczenie majatku i odpowiedzialności cywilnej Zadanie II - ubezpieczenie floty komunikacyjnej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.33.71.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej Oryginalny kod CPV: 66.33.61.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia Oryginalny kod CPV: 66.33.62.00 - Usługi ubezpieczenia własności Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.52.00 - Usługi ubezpieczenia własności Oryginalny kod CPV: 66.33.60.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty Oryginalny kod CPV: 66.33.11.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie I - 3.000,00 PLN Zadanie II 10.000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp 3. Spełniają wszystkie stawiane wymagania określone w SIWZ. 4. Wykonali co najmniej trzy dostawy o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia. Ocena spełniania tych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz cenowy wraz załącznikami- załącznik nr 3 do SIWZ 3. Wypełnione oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust.1 PZP - załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wypełnione oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP - załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a/ o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1. pkt 4-8 PZP, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 PZP wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenia: - właściwego naczelnika urzędu skarbowego; - właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat umów o podobnym charakterze usług jak przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i kontrahentów oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że umowy te zostały wykonane należycie. 10. Zezwolenie ministra właściwego do spraw instytucji finansowych na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie jednej lub kilku grup ubezpieczeniowych albo jednego lub kilku rodzajów ubezpieczeń wymienionych w załączniku do ustawy z dnia 28 lipca 1990 roku o działalności ubezpieczeniowej co najmniej jednak w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia 12. Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. zakres ochrony ubezpieczeniowej - 30
- 3. system wypłaty odszkodowań - 10
- 4. fundusz prewencyjny - 10
- 5. akceptacja klauzul - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsrm.bip.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź, ul.Warecka 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Łódź, ul.Warecka 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie w zakresie ryzyk: a) Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych b) Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku c) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od szkód materialnych d) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej e) Ubezpieczenie szyb od stłuczenia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.33.61.00-5, 66.33.62.00-6, 66.33.60.00-4, 66.33.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. zakres ochrony ubezpieczeniowej - 30
- 3. system wypłaty odszkodowań - 10
- 4. fundusz prewencyjny - 10
- 5. akceptacja klauzul dodatkowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie floty komunikacyjnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie w zakresie ryzyk: a) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody wyrządzone w związku z ruchem tych pojazdów b) Ubezpieczenie Autocasco c) Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.33.71.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. zakres ochrony ubezpieczeniowej - 30
- 3. system wypłaty odszkodowań - 10
- 4. fundusz prewencyjny - 10
- 5. akceptacja klauzul dodatkowych - 10
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej należącej do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi w ilości 340 metrów bieżących
- Plac zabaw na Skwerze Kolbego Rydla/Tatrzańska
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 713 polegająca na budowie punktu kontroli pojazdów ciężarowych na odcinku od km 35+113,75 do km 35+307,53
- SZP.281.38.2024 - Dostawa napędów i narzędzi chirurgicznych dla Instytutu "CZMP"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Łańcut wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury - 4 części
- Usługa kompleksowego ubezpieczenia dla Akademii Pożarniczej
- Usługa ubezpieczenia mienia oraz sprzętu elektronicznego, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia komunikacyjne, Autocasco Politechniki Morskiej w Szczecinie
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W KORONOWIE SP. z o. o.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Hażlach w latach 2024-2026
- Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności MŁK, następstw nieszczęśliwych wypadków wolontariuszy; ubezpieczenia komunikacyjne floty.
więcej: Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.