eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów Małopolski › Karosowanie samochodu Toyota Hiace na pojazd specjalny (pożarniczy) dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Szkodnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-13

Sędziszów Małopolski: Karosowanie samochodu Toyota Hiace na pojazd specjalny (pożarniczy) dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Szkodnej
Numer ogłoszenia: 239483 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów Małopolski , ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 17 22 16 001, faks 17 22 16 313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Karosowanie samochodu Toyota Hiace na pojazd specjalny (pożarniczy) dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Szkodnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1 Przedmiotem zamówienia jest karosowanie samochodu Toyota Hiace na pojazd specjalny (pożarniczy) dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Szkodnej. 4.2 Parametry techniczne pojazdu do karosowania: 1) marka: TOYOTA HIACE 2,5 2) rok produkcji: 2008, 3) dopuszczalna masa całkowita: 3000 kg 4) napęd 4x4, 5) silnik diesel, pojemność skokowa silnika: 2494 cm3, moc: 120 KM, 6) przebieg: 102.000 km, 7) manualna skrzynia biegów: 5-biegowa + wsteczny, 8) kabina: 6 osobowa, 9) kolor nadwozia: czerwony, 10) szerokość pojazdu: 1800 mm, 11) długość pojazdu: 5240 mm, 12) wysokość pojazdu: 1990 mm, 13) wymiary przedziału sprzętowego do zabudowy pożarniczej : a) długość: 1600 mm, b) szerokość: 1650 mm, c) wysokość: 1430 mm. 4.3 Zakres karosowania : 1. Montaż na dachu z przodu pojazdu lampy zespolonej LED z możliwością nadawania sygnałów głosowych, na lampie napis STRAŻ. 2. Montaż na dachu z tyłu pojazdu lampy LED niebieskiej. 3. Lakierowanie na kolor biały zderzaków: z przodu i z tyłu pojazdu. 4. Wykonanie ściany działowej pomiędzy przedziałem załogi a przedziałem sprzętowym, ściana działowa od strony przedziału załogi winna być tapicerowana w kolorze ciemny popiel, a od strony sprzętowej wyłożoną blachą alucynkową, ściana działowa winna być wykonana na wysokość słupków w odległości ok. 160 cm od tyłu pojazdu. 5. W części sprzętowej wyłożenie podłogi, ścian bocznych, nadkoli oraz drzwi tylnych poniżej szyby blachą aluminiową łezkową o grubości 2-3 mm. 6. Wykonanie w przedziale sprzętowym na ścianie działowej dwóch półek z blachy aluminiowej łezkowej 2-3 mm, obie półki na całej szerokości pojazdu: a) jedna półka z przegrodami na węże W-75, wysokość półki 40 cm od sufitu pojazdu, b) druga półka głęboka na 40 cm, na drobny sprzęt typu: prądownice, rozdzielacze i inny sprzęt strażacki, przód półki zabezpieczony listwą o wysokości 8 cm z blachy aluminiowej łezkowej, wysokość półki 36 cm poniżej półki na węże. 7. Wykonanie w przedziale sprzętowym na lewej ścianie bocznej (patrząc od tyłu pojazdu) mocowań łopat, szpadli, wideł, toporów itp. 8. Na ścianie działowej od strony załogi montaż 4 podwójnych wieszaków ubraniowych. 9. Oświetlenie przedziału sprzętowego w technologii LED. 10. Oznakowanie pojazdu specjalnego folią białą w tym: a) numery operacyjne, b) OSP Szkodna na bocznych drzwiach, c) STRAŻ z przodu i z tyłu pojazdu. 11. Wykonanie zaprawek lakierniczych i malowanie na kolor czerwony taki jak kolor nadwozia elementów korodujących pod uszczelką szyby z prawej strony pojazdu oraz pasa o wymiarach 31cm x 162 cm z drobnymi elementami korozji z lewej strony pojazdu. 12. Czyszczenie i pomalowanie na srebrny kolor 4 szt. felg stalowych. 13. Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego podwozia pojazdu. Wykonawca musi uzyskać badania techniczne potwierdzające zmiany przeznaczenia na samochód specjalny (pożarniczy). Pojazd po karosowaniu musi spełniać warunki techniczne określone ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137) oraz wymagania dotyczące pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262, z późn. zm.). Parametry nie określone w powyższej specyfikacji muszą być zgodne z wymaganiami techniczno-użytkowymi dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz. U. Nr 143 poz. 1002 z 2007r.) i Wymaganiami szczegółowymi dla samochodów ratowniczo-gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla Ochotniczych Straży Pożarnych - Edycja druga - marzec 2006 z wyjątkiem elementów wyposażenia nie wchodzących w skład zamówienia. 4.4 Warunki gwarancji: Okres gwarancji - 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy. 4.5 Pozostałe wymagania: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, b) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, c) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, d) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4.6 Warunki gwarancji: Okres gwarancji - 24 miesiące licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne 34.21.00.00 - Nadwozia pojazdów mechanicznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w dołączonym przez Wykonawcę do oferty Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w dołączonym przez Wykonawcę do oferty Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w dołączonym przez Wykonawcę do oferty Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w dołączonym przez Wykonawcę do oferty Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w dołączonym przez Wykonawcę do oferty Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

c) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie; d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

14. Zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty 14.1 Istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowią Załącznik Nr 4 do SIWZ. 14.2 Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia. Dopuszcza się zmiany umowy: 1) w zakresie zmiany stawki podatku VAT (w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki podatku bez zmiany wynagrodzenia netto), 2) zmiany lub wprowadzenia podwykonawcy, 3) aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez : zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., 4) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej. 14.3 Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 10, pokój 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2013 godzina 11:15, miejsce: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 1, pokój 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.