eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA AUTOPILOTÓW, MODEMÓW RADIOWYCH I CZUJNIKÓW NAWIGACYJNYCH DO WYPOSAŻENIA POKŁADOWEGO MINI BPS

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-17

Warszawa: DOSTAWA AUTOPILOTÓW, MODEMÓW RADIOWYCH I CZUJNIKÓW NAWIGACYJNYCH DO WYPOSAŻENIA POKŁADOWEGO MINI BPS
Numer ogłoszenia: 23916 - 2011; data zamieszczenia: 17.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna , ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6837865, faks 022 6837977.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA AUTOPILOTÓW, MODEMÓW RADIOWYCH I CZUJNIKÓW NAWIGACYJNYCH DO WYPOSAŻENIA POKŁADOWEGO MINI BPS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa autopilotów, modemów radiowych i czujników nawigacyjnych do wyposażenia pokładowego mini BSP, posiadających następujące parametry: 1.pakiet rozszerzony autopilota, składający się z następujących podzespołów: płytka autopilota z odbiornikiem GPS; zestaw startowy; radiomodem - zasięg podstawowy; radiomodem - zasięg powiększony; przetwornik analogowo-cyfrowy dla dodatkowych kanałów; wysokościomierz ultradźwiękowy; moduł magnetometru; przetwornik złącz magistrali szeregowej transmisji danych; terminal komunikacyjny użytkownika. 2.Pakiet podstawowy autopilota, składający się z następujących podzespołów: płytka autopilota z odbiornikiem GPS; zestaw startowy; wysokościomierz ultradźwiękowy; moduł magnetometru; radiomodem - zasięg podstawowy; radiomodem - zasięg powiększony. Dokumentacja techniczna i użytkownika: w języku polskim lub angielskim. Dostawa, uruchomienie urządzeń i przeszkolenie personelu w zakresie obsługi: - dwa dni szkolenia w siedzibie Zamawiającego. 3.Autopilot - właściwości fizyczne: maks. masa płytki głównej z czujnikami - 30 g, obudowa płytki głównej, maks. wymiary - 120 x 40 x 15 mm, zasilanie - 3-30 V, maks. pobór prądu - 150 mA, możliwość programowania przez użytkownika. 4.Możliwości w zakresie obsługi serwomechanizmów sterowania organami płatowca: lotki, klapolotki, klapy i lotki, klapy separowane, stery, stery/lotki dzielone, ster/przepustnica w trybie mieszania, liczba jednocześnie obsługiwanych serw - 8/16/24, częstotliwość aktualizacji serwa - 50 Hz, serwo zasilane z głównego/separowanego źródła napięcia, monitorowanie napięcia źródła zasilania głównego/separowanego, tryb zdalnego sterowania, rozdzielczość obsługiwanych serwomechanizmów - 10-15 bit, przetwornik analogowo-cyfrowy dla dodatkowych kanałów, 3-osiowy magnetometr. 5.Możliwości zabudowanych czujników: zakres czujnika prędkości lotu - do 200 km/h, zakres wysokościomierza - do 1000 m, 3-osiowy żyroskopowy czujnik prędkości kątowych. 6.Możliwości w zakresie sterowania: optymalne szeregowanie wzmocnienia, sterowanie z wyprzedzeniem lotką/sterem kierunku dla poprawy manewru w zakręcie, sterowanie z wyprzedzeniem lotką/sterem wysokości dla utrzymania wysokości w zakręcie, autonomiczny start i lądowanie, min. liczba definiowanie w trybie użytkownika nastaw regulatorów PID pętli sprzężenia zwrotnego w dostępnych kanałach sterowania - 8 min. liczba funkcji programowania dostępnych w tablicy przeglądowej użytkownika - 8 złącza kompatybilne z powszechnie dostępnymi urządzeniami peryferyjnymi. 7.Możliwości w zakresie nawigacji: odświeżanie sygnału GPS z częstotliwością co najmniej 1 Hz, opcjonalne odświeżanie sygnału GPS z wyższą częstością, zmiana ustawień sterów w wyznaczonym punkcie trasy, zmiana pułapu w wyznaczonym punkcie trasy, zmiana prędkości lotu w wyznaczonym punkcie trasy, programowanie toru pętli wyczekiwania, obsługa błędu w sytuacji niebezpiecznej zamienność trybów sterowania autonomicznego i zdalnego, opcjonalna nawigacja w trybie DGPS, min. liczba programowanych punktów trasy - 100. 8.Możliwości w zakresie przesyłu danych telemetrycznych: min. liczba ustawionych przez użytkownika parametrów do transmisji w czasie rzeczywistym - 60, min. częstotliwość odświeżania danych telemetrycznych - 5 Hz, min. liczba nakładek obrazu video - 10, zasięg modemów radiowych - nie mniejszy niż 5 km. 9.Możliwości w zakresie kompatybilności z naziemną stacją kontroli: oprogramowanie do obsługi stacji naziemnej, treningowy tryb symulacyjny autopilota, opcjonalny zestaw wyposażenia stacji naziemnej, dopasowanie wzmocnienia sygnałów w kanałach sterowania w trakcie lotu, zmiana punktów trasy w trakcie lotu, sterowanie serwomechanizmami kontroli głowicy rozpoznawczej ze stacji, przełączanie na kanał sterowania RC w dowolnej chwili lotu, edycja danych przesyłanych z dowolnego punktu trasy w czasie rzeczywistym. Szczegółowa specyfikacja techniczna znajduje się w załączniku Nr 3 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego 00-908 Warszawa, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2 Sekcja zamówień publicznych, budynek nr 22, pok. nr 6 godz.10-13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego 00-908 Warszawa, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2 Sekcja zamówień publicznych, budynek nr 22, pok. nr 6 godz.10-13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.