eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › Dostawa materiałów jednorazowych do wykonywania badań laboratoryjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-13

Gorlice: Dostawa materiałów jednorazowych do wykonywania badań laboratoryjnych.
Numer ogłoszenia: 238935 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach , ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 18 355 33 17, faks 18 355 33 07.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gorlice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów jednorazowych do wykonywania badań laboratoryjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1. Sprzęt do pobierania krwi systemem próżniowym - próżnia kalibrowana. 1.Morfologia krwi Próbówki o objętości pobrania 2 ml / K2 EDTA / min. termin ważności min. 12 m-cy od datyprodukcji - 50.000 sztuk, 2. Koagulologia: Probówki z 3,2% cytrynianem sodu, objętość pobrania 1,8 ml, probówki z podwójną ścianką, min. termin ważności min. 4 m-ce od daty produkcji - 15.000 sztuk, 3. Biochemia: probówki z dowolnym aktywatorem wykrzepiania, objętość probówki 5 - 6 ml, rozmiar probówki 13 x 100, min. termin ważności 12 m-cy od daty prod. - 5.000 sztuk Próbówki z separatorem żelowym, objętość probówki 5 - 6 ml, rozmiar probówki 13 x 100, - 70.000 sztuk, 4. Igły: Igły 9/10 - 20.000 sztuk, Igły 8/10 - 60.000 sztuk, Igły 7/10 - 5.000 sztuk, 5. Igły z zabezpieczeniem przed zakłuciem po pobraniu krwi z odpowiednim uchwytem Igły 9/10 (dopuszczamy rozmiar 8/10 w przypadku braku 9/10 ) - 5 000 sztuk, Igły 8/10 - 5 000sztuk. 6. Uchwyty jednorazowego użytku - 85.000 sztuk 7. Adapter luer - 10.000 sztuk. Zadanie nr 2 Probówki pediatryczne do pobierania krwi systemem próżniowym - próżnia kalibrowana: - Probówka K2 EDTA objętość pobrania 1 ml, - 15.000 sztuk - Probówka 3,2% cytrynian sodu objętość 1 ml, termin ważności min. 4 m-ce od daty produkcji - 1.000 sztuk. - Probówka z separatorem żelowym, objętość max. 2,5 ml - 15.000 sztuk Zadanie nr 3. Kubki na mocze. Kubki niesterylne poj. min. 100 ml z wieczkiem zakręcanym - 20.000 sztuk. Kubki sterylne poj. min. 100 ml z wieczkiem zakręcanym - 2.000 sztuk. Probówki do wirowania moczu PS o poj. min. 10 ml z podziałką ze stożkowym osadnikiem, zamykane korkiem / w komplecie/ - 25.000 sztuk. Wymagania: wieczka kubków sterylnych i niesterylnych musza różnić się zdecydowanie kolorami celem uniknięcia pomyłek w trakcie badań. Zadanie nr 4. Igły motylkowe: Igła motylkowa wężyk min. 17 cm z adapterm LUER śr. 23 G - 700 sztuk. Igła motylkowa wężyk min. 17 cm z adapterm LUER śr. 21 G - 3.000 sztuk..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.10 - Systemy diagnostyczne 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony załącznik nr 3 podpisany projekt umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana stawki VAT i ceny brutto z zachowaniem stałości ceny netto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gorlice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach ; ul. Węgierska 21; 38-300 Gorlice, Biuro Zamówień Publicznych, lub bzp@szpital.gorlice.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2013 godzina 10:30, miejsce: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach ; ul. Węgierska 21; sekretariat lub Biuro Zamówień Publicznych..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.