eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Umowa ramowa na dostawy żywności w 2010 r. dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie - ul. Babińskiego 25.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-09

Kraków: Umowa ramowa na dostawy żywności w 2010 r. dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie - ul. Babińskiego 25.
Numer ogłoszenia: 238383 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. dr. Józefa Babińskiego 25, 30-393 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2620227w. 17, 2620248, faks 012 2620272.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa. Pomoc Społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Umowa ramowa na dostawy żywności w 2010 r. dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie - ul. Babińskiego 25..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawę żywności dla potrzeb Domu w 2010 r. dla 2 części zamówienia, które zostały unieważnione w pierwszym postępowaniu przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego - otwacie ofert w dniu 23.11.2009 r. ( ogłoszenie o zamówieniu nr 390506-2009 z dnia 10.11.2009, ogłoszenie o udzieleniu zamówienia nr 237895-2009 z dnia 09.12.2009) ustalającej warunki dotyczące przyszłych zamówień publicznych na świadczenie dostaw żywności dla Domu. Zakres zamówienia obejmuje terminowe dostawy artykułów do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Krakowie przy ul. Babińskiego 25 transportem Wykonawcy i na jego koszt. Zamówienie podzielone zostało na 2 części. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na dowolnie wybraną część. Zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej z jednym Wykonawcą dla każdej z części zamówienia oddzielnie, przy czym dla obu części zamówienia może być ten sam Wykonawca, jeżeli złoży na nie najkorzystniejsze oferty. Zamówienia realizacyjne udzielane będą Wykonawcom, z którymi zostanie zawarta umowa ramowa..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąść udział Wykonawcy którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art.24, ust. 1-2 Ustawy prawo zamówień publicznych, 2. spełniają warunki określone przepisami art. 22, ust. 1 pkt 1-3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a mianowicie: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,3. złożą pisemną ofertę zgodną z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Spełnienie powyższych warunkow podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 0 - 1 tj. spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenie stanowiące załączniki do prawidłowo sporządzonej oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunkow Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie oferenta - załącznik nr.2 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestry, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. potwierdzony wzór umowy. Wymienione dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babinski.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej 30-393 Kraków, ul. Babińskiego 25, nieodpłatnie u kierownika działu żywienia (wysoki parter-pokój 224), od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 14:00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej 30-393 Kraków, ul. Babińskiego 25, sekretariat(wyski parter, pokój 221)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Różne produkty spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy: makaronów, produktów przemiału ziarna, tłuszczy roślinnych i zwierzęcych, przypraw, ryb przetworzonych i konserwowanych, napojów, herbaty i kawy, ciastek suchych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.20.00.00-0, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.90.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Jaja świeże konsumpcyjne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy jaj świeżych w skorupkach, klasa XL. Dostawca musi przedstawić handlowy dokument identyfikacyjny dla jajek wprowadzonych na rynek..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.