Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-09
Kraków: Umowa ramowa na dostawy żywności w 2010 r. dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie - ul. Babińskiego 25.
Numer ogłoszenia: 238383 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. dr. Józefa Babińskiego 25, 30-393 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2620227w. 17, 2620248, faks 012 2620272.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa. Pomoc Społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Umowa ramowa na dostawy żywności w 2010 r. dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie - ul. Babińskiego 25..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawę żywności dla potrzeb Domu w 2010 r. dla 2 części zamówienia, które zostały unieważnione w pierwszym postępowaniu przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego - otwacie ofert w dniu 23.11.2009 r. ( ogłoszenie o zamówieniu nr 390506-2009 z dnia 10.11.2009, ogłoszenie o udzieleniu zamówienia nr 237895-2009 z dnia 09.12.2009) ustalającej warunki dotyczące przyszłych zamówień publicznych na świadczenie dostaw żywności dla Domu. Zakres zamówienia obejmuje terminowe dostawy artykułów do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Krakowie przy ul. Babińskiego 25 transportem Wykonawcy i na jego koszt. Zamówienie podzielone zostało na 2 części. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na dowolnie wybraną część. Zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej z jednym Wykonawcą dla każdej z części zamówienia oddzielnie, przy czym dla obu części zamówienia może być ten sam Wykonawca, jeżeli złoży na nie najkorzystniejsze oferty. Zamówienia realizacyjne udzielane będą Wykonawcom, z którymi zostanie zawarta umowa ramowa..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąść udział Wykonawcy którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art.24, ust. 1-2 Ustawy prawo zamówień publicznych, 2. spełniają warunki określone przepisami art. 22, ust. 1 pkt 1-3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a mianowicie: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,3. złożą pisemną ofertę zgodną z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Spełnienie powyższych warunkow podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 0 - 1 tj. spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenie stanowiące załączniki do prawidłowo sporządzonej oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunkow Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie oferenta - załącznik nr.2 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestry, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. potwierdzony wzór umowy. Wymienione dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babinski.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej 30-393 Kraków, ul. Babińskiego 25, nieodpłatnie u kierownika działu żywienia (wysoki parter-pokój 224), od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 14:00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej 30-393 Kraków, ul. Babińskiego 25, sekretariat(wyski parter, pokój 221)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Różne produkty spożywcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy: makaronów, produktów przemiału ziarna, tłuszczy roślinnych i zwierzęcych, przypraw, ryb przetworzonych i konserwowanych, napojów, herbaty i kawy, ciastek suchych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.20.00.00-0, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Jaja świeże konsumpcyjne..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy jaj świeżych w skorupkach, klasa XL. Dostawca musi przedstawić handlowy dokument identyfikacyjny dla jajek wprowadzonych na rynek..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39 (2)
- Wymiana instalacji gazowej zasilającej lampy gazowe oraz remont konserwatorski lamp gazowych w budynku Sukiennic Rynek Główny 3 w Krakowie.
- Świadczenie serwisowych usług pogwarancyjnych Małopolskiego Systemu Radiołączności PRM.
- Dobudowa windy w budynku U-3 wraz z przebudową toalety i klatki schodowej dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami na terenie AGH w Krakowie. DE-dzp.272-263/24
- Dostawa komputerów, monitorów, niszczarek oraz sprzętu sieciowego
- Remont sanitariatów damskich w XII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Kolorowe 29a
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy żywności dla Przedszkola Akademia Wyobraźni w Marklowicach w okresie lipiec - grudzień 2024, z podziałem na cztery zadania.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów Szkoły Podstawowej nr 43 im. Simony Kossak w Białymstoku w okresie 1 września 2024r do 31 sierpnia 2025r.
- Dostawa żywności i artykułów spożywczych
- Dostawy przypraw, sosów, wody.
- Dostawy warzyw świeżych - wiosna do Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich, tłuszczy jadalnych i jaj dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.