eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przasnysz › Usług ochrony osób i mienia Sadu Rejonowego w Przasnyszu i Prokuratury Rejonowej w Przasnyszu,I. Bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Zamawiajacego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-16

Przasnysz: Usług ochrony osób i mienia Sadu Rejonowego w Przasnyszu i Prokuratury Rejonowej w Przasnyszu,I. Bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Zamawiajacego
Numer ogłoszenia: 238290 - 2014; data zamieszczenia: 16.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163228 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Przasnyszu, ul. Świerkowa 7, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7521391, faks 0-29 7521300.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usług ochrony osób i mienia Sadu Rejonowego w Przasnyszu i Prokuratury Rejonowej w Przasnyszu,I. Bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Zamawiajacego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I.Przedmiotem Zamówienia jest wykonywanie : 1. Bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Zamawiającego, zlokalizowanego w Przasnyszu: przy ul. Świerkowej 7 na nieruchomości zabudowanej, w skład której wchodzi działka oznaczona numerem geodezyjnym: 268/20 o obszarze 1.1347 ha w proporcji 4/5 Sąd Rejonowy w Przasnyszu i 1/5 części Prokuratury Okręgowej w Przasnyszu.Na działce usytuowany jest budynek biurowy o łącznej powierzchni 4.986,7 m2 z czego udział 4/5 Sądu Rejonowego w Przasnyszu stanowi 3.989,4 m2 i 1/5 części Prokuratury Okręgowej w Przasnyszu stanowi 997,30 m2.Budynek zaprojektowany został w formie regularnego czworoboku, z wewnętrznym patiem. Główne wejście do sądu prowadzi poprzez otwarty, jeden z narożników na poziomie piwnic i parteru , poprzez patio i usytuowane po przeciwległej stronie drzwi wejściowe. Od strony wschodniej umieszczono wejście do mieszkań służbowych oraz wejście do stacji traf. Od strony północnej jest usytuowane wejście i podjazd dla konwoju i zatrzymanych. Od strony zachodniej jest usytuowane wejście do budynku sądu w poziomie piwnic, połączone z podjazdem oraz wjazdem do garaży i wejściem do kotłowni. Obiekt jest całkowicie podpiwniczony, przy czym podłoga piwnic po zewnętrznych stronach obiektu znajduje się od strony północnej i zachodniej- powyżej terenu, od strony wschodniej i południowej zagłębiona jest w gruncie około 0,8 m , a od strony wewnętrznego patia- około 2,7 m. 1/5 budynku należy do Prokuratury Okręgowej w Ostrołęce stanowi 997,3 m2. Pomieszczenie zajmowane przez Prokuraturę Rejonową objęte są oddzielnym systemem ochrony.Wejście do Prokuratury Rejonowej znajduje się w podcieniu narożnika wejściowego do patia.Dane techniczne :powierzchnia zabudowy : 1676,35 m 2; powierzchnia patia wewnętrznego :362,5 m 2;powierzchnia użytkowa (całego budynku) : 4986,70 m2 kubatura obiektu: 22 248,89 m3 ilość kondygnacji :- 3 + piwnice; ilość mieszkań służbowych : 5 Opis powierzchni wydzierżawionych:a).powierzchnia około 0,5 m 2 pod automat do napoi,b) powierzchnia 15,20 m 2 przeznaczenie na szatnie i magazyn,C). powierzchnia 10,88 m2 przeznaczona na biuro w zakresie świadczenia usług informatycznych.2.Bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Prokuratury Rejonowej w Przasnyszu; w tym otwieranie obiektu w dniach urzędowania jednostki oraz w razie potrzeby w inne dni.3. Konwojowanie wartości pieniężnych poniżej 1 jednostki obliczeniowej i innych przedmiotów wartościowych lub niebezpiecznych przewożonych samochodem na odległość do 5km .II.WYMIAR SPRAWOWANIA OCHRONY1.Ochrona będzie realizowana zgodnie z ustawą z 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późniejszymi zmianami) w obiekcie sądu, w formie bezpośredniej ochrony fizycznej:1.1)stałej ;1.2.)polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych;1.3)polegającej na konwojowaniu wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych lub niebezpiecznych.2.Bezpośrednia ochrona fizyczna w formie wskazanej w ust. 1 pkt. 1 i 2 będzie sprawowana:2.1)w następujących godzinach w okresie obowiązywania umowy, (tj. łącznie 38922 godzin):a)w dni robocze, w godz. 0730 ÷ 1530 - jeden pracownik (8 godzin) - Sąd Rejonowy w Przasnyszu,b)7 dni w tygodniu, całodobowo - jeden pracownik (24 godziny) - Sąd Rejonowy w Przasnyszu .2.2) w dni robocze, w godz. 0715 ÷ 1545 - jeden pracownik (8,5 godziny) - Prokuratura Rejonowa w Przasnyszu 3.Poza godzinami urzędowania Prokuratury Rejonowej w Przasnyszu tj od 1545 do godziny 7 15 oraz w dni wolne od pracy realizowanie ochrony nastąpi za pośrednictwem pracownika ochrony Sądu PS -całodobowego -, poprzez stałe dozorowanie w obiekcie Sądu Rejonowego w Przasnyszu i Prokuratury Rejonowej w Przasnyszu, sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych( SAP,KD, SSWiN, telewizji dozorowanej, PPOŻ).4.Bezpośrednia ochrona fizyczna w formie wskazanej w ust. 1 pkt. 1.3 sprawowana będzie w każdy dzień roboczy dla wartości pieniężnych poniżej 1 jednostki obliczeniowej i innych przedmiotów wartościowych lub niebezpiecznych , samochodem przewożonych na odległość do 5km, co stanowi około 756 konwojów.III.SPOSÓB SPRAWOWANIA OCHRONY ORAZ WYMAGANIA W ZAKRESIE UPRAWNIEŃ I WYPOSAŻENIA PRACOWNIKÓW SPRAWUJĄCYCH OCHRONĘ1.Z uwagi na charakter wykonywanej przez Zamawiającego działalności i konieczność współpracy z policją, strażą miejską i CBŚ Zamawiający nie dopuszcza wykonywania ochrony określonej w rozdz. II pkt 2 przez podwykonawców.2.Z uwagi na złożoność powierzanych zadań - współpraca z policją, obsługa spraw karnych o podwyższonym stopniu bezpieczeństwa, wymaga się by zadania określone w rozdz. II w pkt. 2 wykonywane były przez osoby w pełni sprawne, bez orzeczenia o stopniu niepełnosprawności.3.Osoby sprawujące bezpośrednią ochronę fizyczną muszą posiadać zaświadczenie z KWP o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony .4.Wykonawca ma obowiązek zapewnić jednolite umundurowanie osób wykonujących bezpośrednią ochronę fizyczną, wyposażyć je w imienne identyfikatory oraz w bezprzewodowe środki łączności i przymusu bezpośredniego lub inny odpowiedni sprzęt i urządzenia (posiadające stosowne atesty umożliwiające realizację zamówienia, w tym:1 pałki obronne wielofunkcyjne,2kajdanki,3 ręczny miotacz gazu,4 ręczny wykrywacz metalu,5 latarki.6)przeszkolić pracowników ochrony z zakresu korzystania z systemów urządzeń elektronicznych i systemów alarmowych SAP,KD, SSWiN, telewizji dozorowanej, PPOŻ).5.Wykonawca wskaże koordynatora do organizowania i kierowania osobami realizującymi na rzecz Zamawiającego usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia, do którego będzie należało kontrolowanie osób wykonujących usługi ochrony w formie określonej w rozdz. II, nie rzadziej niż raz w miesiącu, co zostanie odnotowane w księdze raportów dziennych. Do obowiązków koordynatora będzie należało organizowanie i kierowanie pracownikami sprawującymi fizyczną ochronę oraz współpraca z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie całokształtu działań związanych z wykonaniem umowy.6.Wykonawca na 5 dni przed rozpoczęciem wykonywania usług przekaże Zamawiającemu imienną listę pracowników ochrony, w tym koordynatora. Do przekazanej listy Wykonawca dołączy kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem uprawnień każdego pracownika.7.Wykonawca zapewni gotowość i interwencję załóg patrolowo-interwencyjnych, które podejmą czynne działania ochronne, natychmiast po uzyskaniu sygnału o alarmie, pożarze lub innym zagrożeniu. Czas ich dotarcia do siedziby chronionej jednostki od momentu zgłoszenia wynosi nie dłużej niż 5 min.8.Wykonawca zapewni utrzymywanie łączności pomiędzy: pracownikami ochrony, centrum dyspozycyjnym, grupami interwencyjnymi.9.Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do :a)otwieranie bram, pozwalające na korzystanie z wjazdu na teren zamknięty Sądu i Prokuratury -osobom upoważnionym, otwieranie obiektu w dniach urzędowania jednostki oraz w razie potrzeby w inne dni,b otwieranie szlabanu od strony policji pozwalający na korzystanie przejazdu w uzasadnionych przypadkach np. działaniach przeciwpożarowych i na prośbę Komendy Powiatowej Policji. c) w razie potrzeby będą wykonywać zadania pomocnicze zlecone przez Zamawiającego, np. pomoc w przestawianiu mebli i urządzeń, 10.Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej obiektów Zamawiającego objętych ochroną.11.Wykonawca i osoby realizujące ochronę zobowiązani są do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego.IV.ZADANIA OCHRONY1.Stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych (SAP,KD, SSWiN, telewizji dozorowanej, PPOŻobiektu chronionego.2.Ochrona obiektu wraz z wyposażeniem przed zniszczeniem, dewastacją i kradzieżą, w tym włamaniem. Kontrola zagrożenia pożarowego, zapobieganie czynom chuligańskim i innym czynom sprzecznym z porządkiem prawnym.3.Prowadzenie stałej kontroli terenu i obiektu pod względem możliwości wystąpienia ewentualnych zagrożeń: pożar, zalanie, włamanie oraz penetracja miejsc o szczególnym zagrożeniu itp.4.Legitymowanie osób wchodzących na teren obiektu, a w przypadku wprowadzenia zmian w tym zakresie Regulamin urzędowania sądów powszechnych oraz Regulamin wewnętrzny urzędowania powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury , legitymowanie i rejestrowanie danych doraźnie osób wchodzących na teren sądu i prokuratury.5.Doraźna kontrola dokumentów, bagażu i innych przedmiotów wnoszonych do budynku sądu przez osoby nie będące pracownikami sądu i prokuratury.6.Kontrola wnoszenia telefonów komórkowych przez osoby odwiedzające sąd i prokuraturę lub biorące udział w rozprawach , posiedzeniach i przesłuchaniach oraz przestrzeganie zapisów polityki bezpieczeństwa w tym zakresie.7.Kierowanie ruchem interesantów oraz udzielanie im niezbędnej pomocy i informacji.8.Prowadzenie ewidencji kluczy oraz ich przyjmowanie i wydawanie.9.Prowadzenie księgi raportów dziennych i innej niezbędnej dokumentacji wymaganej przez Zamawiającego, wpisywanie informacji o objęciu dyżuru oraz wszelkich zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia służby.10.Systematyczny obchód ciągów komunikacyjnych po godzinach urzędowania jednostki chronionej celem wykluczenia obecności osób trzecich w obiekcie i sprawdzanie stanu zamknięć i plomb, patrolowanie terenu w niejednolitych odstępach czasowych. Odnotowanie w księdze raportów godzin obchodu.11.Obserwacja obiektu za pośrednictwem systemu monitorowania telewizji przemysłowej.12.Pracownik ochrony nie może dokonywać najmniejszych napraw i przeróbek instalacji i urządzeń systemów ochronnych obiektu. O zauważonych wadach i usterkach systemu bezzwłocznie zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego.13.W pomieszczeniu ochrony:1)może przebywać jedynie tylko jeden pracownik dokonujący obserwacji obiektu za pośrednictwem systemu monitorowania; 2)nie mogą przebywać osoby postronne za wyjątkiem przedstawiciela policji lub CBŚ w sytuacji prowadzenia przez sąd sprawy karnej o podwyższonym stopniu bezpieczeństwa;3nie mogą znajdować się urządzenia i sprzęty, które nie są powierzone przez sąd jako wyposażenie posterunku lub nie są wymienione w rozdz. III pkt 6.14.Sprawdzanie i zamykanie wszystkich wejść i okien w obiekcie Zamawiającego po zakończeniu pracy przez pracowników Zamawiającego.15.Zapalanie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych i wewnątrz obiektu w zależności od pory roku.16.Otwieranie i zamykanie szlabanu prowadzącego na teren obiektu oraz otwieranie drzwi wejściowych głównych do obiektu o godzinie 700 w dniach roboczych jednostki.17.Monitorowanie pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających z obiektu chronionego. 18.Nadzorowanie i kontrola pracy urządzeń stanowiących wyposażenie obiektu oraz nadzorowanie pracy urządzeń w pomieszczeniach technicznych. 19.Pełna znajomość topografii chronionego obiektu - rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych itp. znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż., zaworów wodnych.20.Niedopuszczenie do wnoszenia na teren ochranianych obiektów materiałów niebezpiecznych, materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży lub rozpowszechniania.21.Zakaz wpuszczania na teren obiektu chronionego osób znajdujących się pod wpływem alkoholu albo środków odurzających.22.Interwencja wobec osób zakłócających porządek wewnątrz obiektu chronionego oraz znajdujących się pod wpływem alkoholu albo środków odurzających.23.Sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z obiektu sprzętu elektronicznego, informatycznego i innych składników majątku sądu i prokuratury.24.W razie konieczności ścisła współpraca z policją, a także z innymi służbami.25.W przypadku zaistnienia zagrożenia, usiłowania lub dokonania przestępstwa przeciwko życiu, zdrowiu lub mieniu w chronionym obiekcie zabezpieczenie miejsca zdarzenia przed zatarciem dowodów pozostawionych przez sprawców i powiadomienie policji.26.W przypadkach zdarzeń nadzwyczajnych, w sytuacjach nie cierpiących zwłoki powiadamianie - na zlecenie Zamawiającego lub samoistnie odpowiednich służb miejskich oraz zabezpieczenie miejsca ich działalności.27.Udzielanie pomocy pracownikom chronionej jednostki na ich prośbę lub w przypadkach zagrożenia.28.Bieżące informowanie upoważnionych pracowników Zamawiającego o każdej podjętej interwencji, o stwierdzeniu nieprawidłowości, awarii, o przyjeździe załóg patrolowo-interwencyjnych oraz niesprawności istniejących w jednostce systemów monitoringu, antywłamaniowego, ppoż.29.Wykonywanie innych czynności z zakresu ochrony a zleconych przez przedstawicieli stron uprawnionych do wydawania poleceń.30.Uniemożliwienie wstępu osobom nieupoważnionym po godzinach pracy.31.Udostępnianie pomieszczeń sądu, w dni wolne od pracy:a)osobom upoważnionym na podstawie zezwolenia udzielonego przez Prezesa lub Dyrektora Sądu Rejonowego, a w przypadku firm zewnętrznych, realizujących zadania na rzecz sądu w zakresie spraw gospodarczych, również inspektora Sądu Rejonowego.b)osobom upoważnionym na podstawie zezwolenia udzielonego przez Prokuratura Rejonowego lub Kierownika sekretariatu Prokuratury Rejonowej w Przasnyszu 32.Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego na piśmie z 7-dniowym wyprzedzeniem o zmianie pracownika wchodzącego w skład ochrony stałej sprawującego ochronę w jednostce, z wyjątkiem ochrony wskazanej w rozdz. II ust. 2 pkt. 2. Zmiana pracownika ochrony stałej nie może mieć miejsca częściej niż 1 raz na 6 miesięcy. Do pisma Wykonawca załączy kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem uprawnień nowego pracownika. 33.Pracownicy ochrony Wykonawcy zobowiązani są do uczestniczenia w szkoleniach i zebraniach organizacyjnych wyznaczanych przez Zamawiającego.34.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić szkolenie z zakresu BHP oraz specjalistyczne z zakresu ochrony przeciwpożarowej.V.KONWOJOWANIE WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH I INNYCH PRZEDMIOTÓW WARTOŚCIOWYCH LUB NIEBEZPIECZNYCH 1.Konwojowanie wartości pieniężnych poniżej 1 jednostki obliczeniowej oraz innych przedmiotów wartościowych samochodem Wykonawcy na odległość do 5km.2. Zamawiający będzie zgłaszał swoje potrzeby w zakresie konwoju telefonicznie na 2 godz. przed wyjazdem.3.Konwój odbywać się będzie przy udziale pracownika sądu.Zamawiający nie dopuszcza dłuższej formy awizowania wykonywania usługi konwoju z uwagi na brak możliwości przewidywania potrzeb w tym zakresie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Osób i Mienia GROM Sp. z o .o., Jagiellońska 46, 10-273 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 445500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 409488,16

  • Oferta z najniższą ceną: 409488,16 / Oferta z najwyższą ceną: 422764,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.