eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa pełnienia funkcji eksperta do spraw monitorowania i ewaluacji w ramach realizacji projektu Szansa dla wszystkich nr POKL.09.01.02-14-125/11 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-27

Warszawa: Usługa pełnienia funkcji eksperta do spraw monitorowania i ewaluacji w ramach realizacji projektu Szansa dla wszystkich nr POKL.09.01.02-14-125/11 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 23813 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty - Bielany m. st. Warszawy , ul. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 37 33 674, faks 22 3733633.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dbfobielany.waw.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ani ustanowić dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa pełnienia funkcji eksperta do spraw monitorowania i ewaluacji w ramach realizacji projektu Szansa dla wszystkich nr POKL.09.01.02-14-125/11 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Usługa pełnienia funkcji eksperta do spraw monitorowania i ewaluacji w ramach realizacji projektu Szansa dla wszystkich nr POKL.09.01.02-14-125/11 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 1.1) Zakres usługi obejmuje pełnienie funkcji eksperta ds. monitorowania i ewaluacji odbywać się będzie w następujących trzech placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy: - Zespół Szkół nr 52, ul. Szegedyńska 11; - Zespół Szkół 110, ul. Wrzeciono 24; - Szkoła Podstawowa 209, ul. Reymonta 25, w ramach realizacji projektu nr POKL.09.01.02-14-125/11 pod tytułem Szansa dla wszystkich w latach 2011-2013 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, zwanego dalej projektem. 1.2) Wykonawca pełniąc funkcję eksperta ds. monitorowania i ewaluacji w szczególności zobowiązany jest do diagnozowania przebiegu i realizacji projektu oraz sprawdzenia poprawności jego wykonania, a także do badania potrzeb jego uczniów, w tym w szczególności do: a) przygotowania podręcznika monitoringu i ewaluacji projektu; b) przygotowania narzędzi monitoringu i ewaluacji projektu; c) prowadzenia monitoringu projektu w oparciu o zaakceptowany przez Kierownika Projektu podręcznik oraz narzędzia monitoringu projektu, a w szczególności do: monitorowania osiągnięcia celu głównego i celów szczegółowych projektu oraz monitorowania produktów i rezultatów projektu, z zastosowaniem zróżnicowanych metod badawczych, pozwalających na poznanie stopnia realizacji założeń, efektów zamierzonych i niezamierzonych, oraz kontekstu wdrażania działań; d) ewaluacji efektów działań edukacyjnych realizowanych w placówkach objętych projektem - wzrostu kompetencji kluczowych: matematyka, ICT, języków obcych (j. angielski, j. rosyjski), społeczno-obywatelskich i umiejętności uczenia się u beneficjentów ostatecznych; e) sporządzania bieżących raportów dla kierownika projektu; f) przygotowania ankiet monitorujących ewaluacji ex-ante, w trakcie realizacji, ex-post; g) wizytacji w szkołach w trakcie trwania zajęć; h) analizy dzienników lekcyjnych; i) przeprowadzania wywiadów; j) dokonywania obserwacji lekcji; k) przeprowadzania ankiet; l) nadzoru nad prawidłowym wykorzystaniem sprzętu powierzonego nauczycielom do prowadzenia zajęć w projekcie 1.3) Wykonawca zobowiązany jest do diagnozowania przebiegu i realizacji projektu w sposób określony w pkt. 1.2) pkt h) - k) przynajmniej raz na kwartał. 1.4) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania 8 raportów cząstkowych oraz raportu końcowego dla Kierownika Projektu według następujących wytycznych: a) każdy raport będzie zawierał streszczenie obejmujące swym zakresem najważniejsze wyniki badań, w tym wnioski i rekomendacje - maksymalnie 5 stron formatu A4, czcionka Times New Roman 12 pt., 2 500 znaków na stronie (bez spacji), b) każdy z raportów będzie zawierał część metodologiczną, c) raporty cząstkowe będą składały się z minimum 20 stron formatu A4, czcionka Times New Roman 12 pt., 2 500 znaków na stronie (bez spacji), d) raport końcowy będzie składał się z minimum 40 stron formatu A4, czcionka Times New Roman 12 pt., 2 500 znaków na stronie (bez spacji), e) do raportu końcowego zostanie załączona prezentacja na płycie CD/DVD podsumowująca badanie - nie mniej niż 40 slajdów, f) raport końcowy powinien, obok streszczenia, zawierać jednostronicowe podsumowanie, a także tabelę wniosków i rekomendacji z zaznaczeniem ich istotności, g) raport końcowy będzie zawierał rekomendacje oraz wskazówki metodyczne w zakresie zajęć pozaszkolnych, wskazówki do dalszych obszarów badań ewaluacyjnych, z zastrzeżeniem, że do raportu powinny zostać dołączone załączniki uwzględniające: diagnozę potrzeb uczestników projektu sporządzoną na potrzeby ewaluacji, stanowiącą punkt odniesienia do badania trafności, skuteczności i efektywności działań podejmowanych w projekcie; opisy narzędzi ewaluacyjnych, sposobu przeprowadzania badania, dokumenty wytworzone w toku realizacji projektu badane przez Wykonawcę, w przypadku źródeł osobowych, źródła, z których pochodzić będą podawane informacje. 1.5) W ramach przeprowadzenia ewaluacji Wykonawca zobowiązany jest zastosować następujące kryteria ewaluacyjne: trafność, skuteczność i efektywność. 1.6) W celu prawidłowego wykonania zadań opisanych powyżej Wykonawca zobowiązany będzie odbywać spotkania robocze z grupą zarządzającą projektem zgodnie z harmonogramem realizacji zamówienia ustalanym w trakcie realizacji projektu przez Zamawiającego (minimum raz w tygodniu w wymiarze 3 godzin), a także na każdorazowe polecenie Zamawiającego. 1.7) W celu prawidłowego wykonania zadań opisanych powyżej Wykonawca zobowiązany będzie do dyspozycyjności od poniedziałku do soboty zgodnie z harmonogramem zajęć uczniów ustalanym w trakcie realizacji projektu przez Zamawiającego (minimum 5 godzin dziennie). 1.8) Zadania opisane powyżej winny być wykonane przez Wykonawcę zgodnie z przepisami i wytycznymi obowiązującymi dla projektów realizowanych w ramach POKL.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.90.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., złożone przez wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał jedną usługę w zakresie realizacji projektu szkoleniowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL) oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonywane należycie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., oraz dokumenty wymienione w Cz. III.4.1) ogłoszenia o zamówieniu załączone do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., złożone przez wykonawcę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia jedną osobę która posiada niezbędne dla wykonania zamówienia: wykształcenie wyższe minimum magisterskie, doświadczenie w opracowaniu lub zrealizowaniu kampanii społecznej, doświadczenie w zarządzaniu projektem. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., oraz dokumenty wymienione w Cz. III.4.1) ogłoszenia o zamówieniu załączone do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., złożone przez wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) OFERTA - zgodna w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo, w sytuacji gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku złożenia oferty wspólnej (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia). 3) W przypadku gdy wykonawca przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. przedkłada dokument lub dokumenty (w formie pisemnej-wymagany w oryginale) potwierdzające, iż wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub umowa o współpracy czy oświadczenie potwierdzające zawarcie umowy współpracy. W przypadku posłużenia się wiedzą i doświadczeniem podmiotu trzeciego, podmiot trzeci musi brać udział w realizacji zamówienia - nie musi to być forma podwykonawstwa. 4) Zaleca się załączyć do oferty dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sadowego, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, umowa spółki cywilnej, statut, itp.), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zmiany podwykonawcy z przyczyn losowych, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w procedurze udzielenia zamówienia publicznego w wyniku, którego zawarto niniejszą umowę posłużył się doświadczeniem podwykonawcy, nowy podwykonawca musi również wykazać się doświadczeniem wymaganym przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem umowy, a zmiana podwykonawcy nie powoduje zmiany terminu realizacji zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dbfobielany.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy przy ul. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, piętro III, pokój nr 374.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty-Bielany m.st. Warszawy ul. Żeromskiego 29, Warszawa, piętro III, pok. 374. Otwarcie ofert w tym samym dniu godz. 9:15, siedziba zamawiającego piętro III, pok. 352.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu nr POKL.09.01.02-14-125/11 pod tytułem Szansa dla wszystkich w latach 2011-2013 realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.