eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W GMINIE PIESZYCE ORAZ GMINIE PIŁAWA GÓRNA W SEZONIE 2015-2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-11

Dzierżoniów: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W GMINIE PIESZYCE ORAZ GMINIE PIŁAWA GÓRNA W SEZONIE 2015-2016
Numer ogłoszenia: 237410 - 2015; data zamieszczenia: 11.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Dzierżoniowie , ul. Garbarska 2, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8313129, faks 074 8320770.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.dzierzoniow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W GMINIE PIESZYCE ORAZ GMINIE PIŁAWA GÓRNA W SEZONIE 2015-2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Gminy Pieszyce oraz Gminy Piława Górna Powiatu Dzierżoniowskiego w sezonie 2015 2016 z podziałem na zadania: zadanie nr 1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Pieszyce w sezonie 2015 2016 zadanie nr 2 ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY PIŁAWA GÓRNA WRAZ Z ODCINKIEM DROGI POWIATOWEJ NR 3004D PIŁAWA G. - PRZERZECZYN ZDR (DK8) w sezonie 2015 2016 Poniżej przedstawiamy wykaz dróg objętych zimowym utrzymaniem, z podaniem lokalizacji, długości oraz kolejności odśnieżania ZADANIE NR 1 Wykaz dróg powiatowych do zimowego utrzymania w Pieszycach Lp. KOLEJNOŚĆ I Lp. KOLEJNOŚĆ II ulica długość ulica długość 1. Bielawska 2240 mb 1. Droga na Bratoszów 2524mb 2. Lipowa 438 mb 2. 3. Kopernika 1315 mb 3. 4. Ogrodowa 3010 mb 4. 5. Piskorzowska 3775 mb 5. 6. Droga Kamionki- Przełęcz-Jugowska 8330 mb 6. RAZEM 19108 mb RAZEM 2524 mb Razem Kilometrów 21,632 I kolejność odpowiada II II kolejność odpowiada III standardowi odśnieżania i usuwania gołoledzi zgodnie z załącznikiem nr l do zarządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25.10.1994 r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych. ZADANIE NR 2 Wykaz dróg do zimowego utrzymania w Piławie Górnej wraz z DP 3004D do skrzyżowania z dk 8 L.p Kolejność I L.p Kolejność II ulica długość Ulica Długość 1. Piastowska - Bolesława Chrobrego - gr. gmin- P. Górna/Niemcza -skrzyżowanie z dr nr 8 w Przerzeczynie Zdr. 1308 mb 1657 mb 537 mb 2525 mb 1. Groszowiecka 1118 mb Razem 6027mb Razem 1118 mb Razem Kilometrów 7145 mb I kolejność odpowiada II standardowi II kolejność odpowiada III standardowi odśnieżania i usuwania gołoledzi zgodnie z załącznikiem nr 1 do zarządzenia Ministra Transportu i Gospodarki morskiej z dnia 25.10.1994 r (Dz. Urz. MTIGM nr 10 z 1995 r) Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na: a) pełnieniu dyżurów ZUD polegającym głownie na monitorowaniu stanu nawierzchni drogi pod kątem zimowych zjawisk atmosferycznych ; b) zwalczaniu gołoledzi, lodowicy i śliskości pośniegowej drogi poprzez uszorstnianie materiałami naturalnymi i z użyciem środków chemicznych; c) odśnieżaniu drogi, poboczy i zatok autobusowych oraz ciągu pieszo - rowerowego pomiędzy Piławą Górną -Przerzeczyn Zdr.. d) usuwaniu i wywiezieniu nadmiaru śniegu zalegającego w pasie jezdni, na przejściach dla pieszych, skrzyżowaniach; e) Utrzymaniu w czystości dróg w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych przy braku opadów śniegu i nie występowaniu śliskości zimowej w tym usunięcie z jezdni zalegającego piasku i innych materiałów uszorstniających po zakończeniu akcji ZUD..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - zadanie nr 1 : 1000,00 zł tysiąc zł - zadanie nr 2 : 500,00 zł pięćset zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną usługę zimowego utrzymania dróg o wartości: co najmniej 80 000,00 zł brutto zł. (słownie: osiemdziesiąt tys. zł) -zadanie nr 1 ,oraz co najmniej 35 000,00 zł brutto (słownie trzydzieści pięć tys. zł ) zadanie nr 2 z podaniem jej przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Wykonawca załączy dowody potwierdzające że w/w prace zostały prawidłowo ukończone i wykonane zgodnie z zasadami ZUD. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania przy wykonywaniu zamówienia. Dowodami o których mowa w wykazie robót budowlanych i usług są poświadczenia . Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będą również inne dokumenty. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których mowa powyżej . W razie konieczności , szczególnie gdy wykaz lub dowody budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia lub innego dokumentu wynika , że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się do podmiotu na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać podstawowy potencjał sprzętowy do wykonania przedmiotowego zamówienia zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi. Sprzęt i urządzenia będące w dyspozycji Wykonawcy przeznaczone do wykonywania robót mają być zgodne z normami środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania. Wymagane do wykonania zadania jednostki są wymienione poniżej: Zadnie nr 1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Pieszyce w sezonie 2015 2016 minimum 2 szt. pług średni na odpowiednim nośniku minimum 1 szt. pług ciężki na odpowiednim nośniku minimum 2 szt. piaskarek na odpowiednich nośnikach minimum 1 szt. ładowarka. zadanie nr 2 ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY PIŁAWA GÓRNA WRAZ Z ODCINKIEM DROGI POWIATOWEJ NR 3004D PIŁAWA G. - PRZERZECZYN ZDR (DK8) w sezonie 2015 2016 minimum 1 szt. pług średni na odpowiednim nośniku minimum 1 szt. pług ciężki na odpowiednim nośniku minimum 1 szt. piaskarek na odpowiednich nośnikach minimum 1 szt. ładowarka.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj.: min. Zadnie nr 1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Pieszyce w sezonie 2015 2016 minimum 4 osób posiadających uprawnienia do kierowania w.w pojazdami mechanicznymi Zadnie nr 2 ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY PIŁAWA GÓRNA WRAZ Z ODCINKIEM DROGI POWIATOWEJ NR 3004D PIŁAWA G. - PRZERZECZYN ZDR (DK8) w sezonie 2015 2016 minimum 3 osób posiadających uprawnienia do kierowania w.w pojazdami mechanicznymi

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż Zadnie nr 1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Pieszyce w sezonie 2015 2016 - 100 tys. zł Zadnie nr 2 ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY PIŁAWA GÓRNA WRAZ Z ODCINKIEM DROGI POWIATOWEJ NR 3004D PIŁAWA G. - PRZERZECZYN ZDR (DK8) w sezonie 2015 2016 - 40 tys. zł Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami, tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie złożone na podstawie art 44 PZP, ze Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Dowodami o których mowa w wykazie robót budowlanych i usług sa poświadczenia. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, jako dowód traktowane będą również inne dokumenty. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których mowa powyżej . W razie konieczności , szczególnie gdy wykaz lub dowody budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia lub innego dokumentu wynika , że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić sie do podmiotu na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Doświadczenie w prowadzeniu akcji ZUD - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a.1) klęski żywiołowe a.2) wystąpieniem w miesiącu listopadzie 2015 lub miesiącu marcu 2016 wcześniejszych/późniejszych opadów śniegu i zjawiska gołoledzi lub nie występowaniem w miesiącu lutym lub marcu w 2016 r opadów śniegu i zjawiska gołoledzi 2.3. Zmiany osobowe: a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, b) zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy c) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się Podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ. Zmiana ta nie może dotyczyć czynności, które zgodnie z SIWZ muszą być wykonane przez Wykonawcę osobiście. d) zmiany osób do nadzorowania robót. 2.4. Pozostałe zmiany: a) zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę b) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu c) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; d) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa wart. 357.1 KC z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa wart. 397 ksh e) inna niż wymienione siła wyższa (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ i dokumentacją. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) skorzystanie z klauzul waloryzacyjnych przewidzianych w umowie na warunkach w niej określonych b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców c) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.dzierzoniow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Techniczny ZDP Dzierżoniów ul. Garbarska 2 58-200 Dzierżoniów..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2015 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat ZDP Dzierżoniów ul. Garbarska 2 58-200 Dzierżoniów..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Pieszyce w sezonie 2015/2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Gminy Pieszyce ZADANIE NR 1 Wykaz dróg powiatowych do zimowego utrzymania w Pieszycach Lp. KOLEJNOŚĆ I Lp. KOLEJNOŚĆ II ulica długość ulica długość 1. Bielawska 2240 mb 1. Droga na Bratoszów 2524mb 2. Lipowa 438 mb 2. 3. Kopernika 1315 mb 3. 4. Ogrodowa 3010 mb 4. 5. Piskorzowska 3775 mb 5. 6. Droga Kamionki- Przełęcz-Jugowska 8330 mb 6. RAZEM 19108 mb RAZEM 2524 mb Razem Kilometrów 21,632 I kolejność odpowiada II II kolejność odpowiada III standardowi odśnieżania i usuwania gołoledzi zgodnie z załącznikiem nr l do zarządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25.10.1994 r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych. Zimowe utrzymanie dróg polegać będzie na: a) pełnieniu dyżurów ZUD polegającym głownie na monitorowaniu stanu nawierzchni drogi pod kątem zimowych zjawisk atmosferycznych ; b) zwalczaniu gołoledzi, lodowicy i śliskości pośniegowej drogi poprzez uszorstnianie materiałami naturalnymi i z użyciem środków chemicznych; c) odśnieżaniu drogi, poboczy i zatok autobusowych oraz ciągu pieszo - rowerowego pomiędzy Piławą Górną -Przerzeczyn Zdr.. d) usuwaniu i wywiezieniu nadmiaru śniegu zalegającego w pasie jezdni, na przejściach dla pieszych, skrzyżowaniach; e) Utrzymaniu w czystości dróg w przypadku występowania korzystnych warunków atmosferycznych przy braku opadów śniegu i nie występowaniu śliskości zimowej w tym usunięcie z jezdni zalegającego piasku i innych materiałów uszorstniających po zakończeniu akcji ZUD..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Doświadczenie w prowadzeniu akcji ZUD - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY PIŁAWA GÓRNA WRAZ Z ODCINKIEM DROGI POWIATOWEJ NR 3004D PIŁAWA G. - PRZERZECZYN ZDR (DK8) w sezonie 2015/2016.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Gminy Piława Górna wraz DP 3004D do dk 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Doświadczenie w prowadzeniu akcji ZUD - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.