eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pajęczno › Usługa szkolenia w zakresie Operator koparko - ładowarki kl. III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-05

Pajęczno: Usługa szkolenia w zakresie Operator koparko - ładowarki kl. III
Numer ogłoszenia: 237290 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie , ul. 1 Maja 65, 98-330 Pajęczno, woj. łódzkie, tel. 034 3112882, faks 034 312992.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.pajeczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkolenia w zakresie Operator koparko - ładowarki kl. III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia: Operator koparko-ładowarki kl. III Celem szkolenia jest zdobycie przez jego uczestnika odpowiednich umiejętności i uprawnień zawodowych w zakresie obsługi maszyn służących do ciężkich robót drogowych i ziemnych, w celu zwiększenia szans na znalezienie pracy, zwłaszcza podczas prac związanych z budową dróg i autostrad. 2. Szkolenie powinno być przeprowadzone zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. 2001.118, 1263). 3. Usługa szkolenia będzie realizowana w 2012 roku, w miesiącach sierpień-wrzesień, dla grupy 10 osób skierowanych przez Zamawiającego. 4. Zajęcia na kursie powinny odbywać się codziennie w godzinach od 08.00 do 16.00, w dni robocze od poniedziałku do piątku, nie więcej niż 8 godzin dziennie jednak nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. 5. Łączna liczba godzin zajęć na kursie powinna wynosić 202 godziny oraz egzamin. 6. Usługa szkolenia może być przeprowadzona poza terenem Powiatu Pajęczańskiego, jednak Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia zakwaterowanie i wyżywienie w czasie szkolenia lub dowóz uczestników szkolenia z Pajęczna do miejsca szkolenia i z powrotem. 7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia wszelkie materiały i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia takiego szkolenia, w tym co najmniej środki biurowe oraz odzież ochronną. 8. Szkolenie powinno kończyć się egzaminem i wydaniem zaświadczenia potwierdzającego zakres przeszkolenia oraz wydaniem książeczki operatora maszyn roboczych według wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych. 9. Wykonawca zobowiązany jest posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na swą siedzibę /zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. 2008. 69. 415 ze zm.). 10. Wykonawca jest zobowiązany ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, którym nie przysługuje stypendium oraz którym przysługuje stypendium o którym mowa w art. 41 ust 3b Ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. 11. Wykonawca winien przedstawić pisemne informacje wskazane w programie szkolenia sporządzonym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. 2010. 177. 1193 z późn. zm.) według załącznika nr 7 do SIWZ. 12. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w formie pisemnej informacji dotyczącej dobrania poziomu wiedzy i doświadczenia wykładowców do tematyki szkolenia. 13. Wykonawca winien przedstawić pisemną informację potwierdzającą przeprowadzenie kursu zgodnie z ustaloną liczbą godzin, bez względu na ewentualne przerwy (choroby wykładowców, święta, dni wolne, awarie itp.). 14. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia tj. m.in.: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię i nazwisko i podpis uczestnika szkolenia, protokołu i karty ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone; rejestru wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia. 15. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia anonimowej ankiety oceny szkolenia i wykładowców wśród uczestników szkolenia po jego zakończeniu. według załącznika nr 10 do SIWZ. 16. Wykonawca w trakcie trwania szkolenia winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki uwzględniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. Wykonawca musi dla uczestników szkolenia zapewnić miejsce siedzące, stolik / ławkę bądź krzesło z przystawką umożliwiającą swobodne sporządzanie notatek. Zapewnienie odpowiedniego wyposażenia tej sali: np. flipchart lub tablica klasyczna lub magnetyczna oraz sprzęt audiowizualny oraz sprzęt techniczny niezbędny do przeprowadzenia zajęć praktycznych. 17. Wykonawca w opisie warunków szkolenia winien dokładnie podać miejsce realizacji zajęć (teoretycznych i praktycznych) i w sposób szczegółowy opisać wyposażenie poszczególnych sal, w których prowadzone będą zajęcia dydaktyczne. W przypadku zajęć praktycznych należy wymienić sprzęt i urządzenia, jakie będą wykorzystywane podczas zajęć oraz w jakich ilościach. 18. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wśród uczestników szkolenia oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej przekazanej przez Zamawiającego jak również przedstawienia jej wyników (zestawienie i analiza). Niezależnie od tego Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu opis, w jaki sposób będzie prowadził własny nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia oraz kto personalnie będzie odpowiadał za jego realizację. 19. Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać uczestnikom harmonogram realizowanych zajęć. Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały dydaktyczne w tym materiały biurowe w postaci środków piszących i notesów. 20. Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie stałej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększenia pomocy wobec osób napotykających trudności w procesie nauczania. W programie szkolenia w punkcie dotyczącym sposobu sprawdzenia efektów szkolenia Wykonawca m.in. winien precyzyjnie określić, w jaki sposób zamierza spełnić niniejsze zobowiązania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie dołączonego do oferty wykazu usług szkoleniowych z zakresu operator koparko-ładowarki kl. III (spośród badanych usług szkoleniowych co najmniej 3 usługi powinny zawierać potwierdzenie przeprowadzenia ich z należytą starannością) wg załącznika nr 4 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferty w tym kryterium będą oceniane wg poniższych przedziałów: 1) przeszkolonych 301 osób i powyżej - 20 pkt 2) przeszkolonych 201 osób do 300 - 15 pkt 3) przeszkolonych od 101 do 200 osób - 10 pkt 4) przeszkolonych od 1 do 100 osób - 5 pkt

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dostosowanie jakości pomieszczenia oraz wyposażenie w sprzęt, pomoce dydaktyczne i środki dydaktyczne do potrzeb szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przy ocenie brane będzie pod uwagę : a) czy liczba i kwalifikacje wykładowców są adekwatne do proponowanego programu szkolenia /wykładowcę łączyć z prowadzonym przedmiotem/ - wykształcenie zasadnicze zawodowe związane z przedmiotem zamówienia -5 pkt - wykształcenie średnie - 5pkt - wykształcenie średnie kierunkowe (związane z przedmiotem zamówienia) -10 pkt - wykształcenie wyższe - 15 pkt - wykształcenie wyższe kierunkowe (związane z przedmiotem zamówienia) -20 pkt

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010. 113. 759 j.t. z późn. zm.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zaświadczenie o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. 2004. 236. 2365. z późn. zm.). Aktualność zaświadczenia zostanie zweryfikowana przez Zamawiającego poprzez sprawdzenie w elektronicznym Rejestrze Instytucji Szkoleniowych. 3. Program szkolenia zgodny z Rozdziałem I SIWZ będący integralną częścią umowy. 4. Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne i do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (imię i nazwisko, funkcja/ stanowisko). 5. Preliminarz kosztów szkolenia. Preliminarz kosztów szkolenia powinien zawierać kalkulację kosztów szkolenia dla grupy 10 osobowej, kalkulację kosztu jednostkowego /koszt szkolenia 1 osoby/ oraz kalkulację kosztu osobogodziny szkolenia według załącznika nr 9. 5. Wzór dokumentu (wydawanego zaświadczenia) potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zgodnego z Rozdziałem I SIWZ. 6. Wskazanie sposobu zaangażowania się instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób (załącznik wg indywidualnego wzoru Wykonawcy); 7. Harmonogram szkolenia dla 10 osobowej grupy szkoleniowej (zawierający daty i godziny, nazwisko prowadzącego zajęcia oraz tematy zajęć) według załącznika nr 8.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzaniu usług szkoleniowych z zakresu operatora koparko-ładowarki - 20
  • 3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
  • 4 - Dostosowanie jakości pomieszczenia oraz wyposażenie w sprzęt, pomoce dydaktyczne - 10
  • 5 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.pajeczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie ul. 1-go Maja 65, 98-330 Pajęczno pok. 108.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie ul. 1-go Maja 65, 98-330 Pajęczno Sekretariat pok. 209.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.