eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Utworzenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 we Włodawie w ramach programu - RADOSNA SZKOŁA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-06

Włodawa: Utworzenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 we Włodawie w ramach programu - RADOSNA SZKOŁA
Numer ogłoszenia: 237237 - 2011; data zamieszczenia: 06.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209627 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Włodawy, al. J. Piłsudskiego 41, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. (082) 57 21 444, faks (082) 57 22 454.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 we Włodawie w ramach programu - RADOSNA SZKOŁA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 we Włodawie z uwzględnieniem potrzeb dzieci niepełnosprawnych, zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ. 1. Opis techniczny do zagospodarowania placu zabaw. 1) Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe : usunięcie humusu, demontaż urządzeń z istniejącego placu zabaw i złożenie ich w miejscu wskazanym przez Dyrekcję SP 3. 2) Roboty budowlane : wykonanie podbudowy, wykonanie ogrodzenia, wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych i chodnika: ułożenia sztucznych nawierzchni w strefach bezpiecznego użytkowania, ułożenie nawierzchni sypkich w strefach bezpiecznego użytkowania, dostawa i montaż nowych urządzeń, tablica informacyjna - szt.1, zestaw czworobok -szt.1, huśtawka podwójna - szt.1, huśtawka ważka - szt.1, bujak-szt.2 , wieża 1 - szt.1, huśtawka pojedyncza - szt.1, huśtawka sześcioosobowa - szt.1, wieża 2 - wysoka - szt.1, drążek potrójny - szt.1. Wszystkie urządzenia zastosowane na placach zabaw dla dzieci powinny być wykonane zgodnie z wymogami normy PN - EN 1176. Wykonanie trawnika w strefie zieleni. Zakup i dostawa kosy spalinowej typ husqvarna 343r - szt.1 3) Zestawienie powierzchni - pow. podjazdu dla niepełnosprawnych - 9,00 m2 - powierzchni schodów - 1,68m2 - powierzchni chodnika - 13,20 m2 - powierzchnia placu z nowymi urządzeniami - 512,4 m2 - powierzchnia zieleni - trawnik - 214,2m2 4)Bezpieczne nawierzchnie placu zabaw powinny być przepuszczalne, bez konieczności stosowania odwodnień skanalizowanych. Należy je realizować zgodnie z wymogami normy PN-EN 1177. Wymagana kolorystyka nawierzchni: - dla powierzchni pod urządzeniami - kolor pomarańczowy - paleta barw PANTONE: 152 C; RAL: 2011 Tieforange, - dla powierzchni komunikacji - kolor niebieski - paleta barw PANTONE 540 C; RAL: 5003 Saphirblau. Urządzenia rekreacyjne instalowane na szkolnym placu zabaw muszą odpowiadać maksymalnej wysokości swobodnego upadku do 1,50 m, tzn. sprzęt rekreacyjny ma amortyzować upadek dziecka z wysokości do 1,50 m. Dokumentacja techniczna zawarta w załączniku nr 1 do SIWZ zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w szczególności: przedmiary robót, zagospodarowanie terenu, szczegółowe zestawienie urządzeń z ich wizualizacją i wymiarami, rozmieszczenie urządzeń i nawierzchni na placu zabaw. Przy każdym urządzeniu zainstalowanym na szkolnym placu zabaw powinny być umieszczone czytelne tablice informacyjne pokazujące możliwości i sposób wykorzystania każdego urządzenia, tak aby osoby, pod których opieką dzieci będą przebywały po zajęciach lekcyjnych, mogły zagwarantować bezpieczne korzystanie z tych urządzeń. Na szkolnym placu zabaw powinien być umieszczony regulamin określający zasady i warunki korzystania ze szkolnego placu zabaw oraz wskazujący, na wypadek zaistnienia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu osób korzystających ze szkolnego placu zabaw. Przykładowy regulamin korzystania z placu zabaw - opis tablicy informacyjnej zawarty jest w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Regulamin placu zabaw powinien zawierać informację o następującej treści: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego - RADOSNA SZKOŁA. 2. Elementy techniczne w stosunku do których zostały wskazane szczegółowe parametry techniczne mogą zostać zastąpione odpowiednikami posiadającymi wymagane prawem certyfikaty oraz atesty poświadczające wysoką jakość wyrobu, bezpieczeństwa, itp. Odpowiedniki pod względem parametrów technicznych powinny być równoważne wskazanym w SIWZ. Równoważne, tzn. zapewniające ten sam poziom jakościowy, technologiczny i wydajnościowy, o tym samym poziomie bezpieczeństwa. Podane w opisach nazwy lub parametry techniczne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. 3. Gwarancja na dostarczony produkty wyniesie 36 miesięcy, z czasem reakcji serwisowej maksymalnie 5 dni od dokonania zgłoszenia. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia serwisu pogwarancyjnego przez cały okres eksploatacji, nie krócej jednak niż 5 lat od upływu gwarancji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Paweł Wawrzyszak, ul. Przy Stawie 2 przez 3, 20-067 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 245059,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 189543,00

  • Oferta z najniższą ceną: 189543,00 / Oferta z najwyższą ceną: 238985,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.