eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Utworzenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 we Włodawie w ramach programu - RADOSNA SZKOŁA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-03

Włodawa: Utworzenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 we Włodawie w ramach programu - RADOSNA SZKOŁA
Numer ogłoszenia: 209627 - 2011; data zamieszczenia: 03.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Włodawy , al. J. Piłsudskiego 41, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. (082) 57 21 444, faks (082) 57 22 454.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wlodawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 we Włodawie w ramach programu - RADOSNA SZKOŁA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 we Włodawie z uwzględnieniem potrzeb dzieci niepełnosprawnych, zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ. 1. Opis techniczny do zagospodarowania placu zabaw. 1) Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe : usunięcie humusu, demontaż urządzeń z istniejącego placu zabaw i złożenie ich w miejscu wskazanym przez Dyrekcję SP 3. 2) Roboty budowlane : wykonanie podbudowy, wykonanie ogrodzenia, wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych i chodnika: ułożenia sztucznych nawierzchni w strefach bezpiecznego użytkowania, ułożeni nawierzchni sypkich w strefach bezpiecznego użytkowania, dostawa i montaż nowych urządzeń, tablica informacyjna - szt.1, zestaw czworobok -szt.1, huśtawka podwójna - szt.1, huśtawka ważka - szt.1, bujak-szt.2 , wieża 1 - szt.1, huśtawka pojedyncza - szt.1, huśtawka sześcioosobowa - szt.1, wieża 2 - wysoka - szt.1, drążek potrójny - szt.1. Wszystkie urządzenia zastosowane na placach zabaw dla dzieci powinny być wykonane zgodnie z wymogami normy PN - EN 1176. Wykonanie trawnika w strefie zieleni. Zakup i dostawa kosy spalinowej typ husqvarna 343r - szt.1 3) Zestawienie powierzchni - pow. podjazdu dla niepełnosprawnych - 9,00 m2 - powierzchni schodów - 1,68m2 - powierzchni chodnika - 13,20 m2 - powierzchnia placu z nowymi urządzeniami - 512,4 m2 - powierzchnia zieleni - trawnik - 214,2m2 4)Bezpieczne nawierzchnie placu zabaw powinny być przepuszczalne, bez konieczności stosowania odwodnień skanalizowanych. Należy je realizować zgodnie z wymogami normy PN-EN 1177. Wymagana kolorystyka nawierzchni: - dla powierzchni pod urządzeniami - kolor pomarańczowy - paleta barw PANTONE: 152 C; RAL: 2011 Tieforange, - dla powierzchni komunikacji - kolor niebieski - paleta barw PANTONE 540 C; RAL: 5003 Saphirblau. Urządzenia rekreacyjne instalowane na szkolnym placu zabaw muszą odpowiadać maksymalnej wysokości swobodnego upadku do 1,50 m, tzn. sprzęt rekreacyjny ma amortyzować upadek dziecka z wysokości do 1,50 m. Dokumentacja techniczna zawarta w załączniku nr 1 do SIWZ zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w szczególności: przedmiary robót, zagospodarowanie terenu, szczegółowe zestawienie urządzeń z ich wizualizacją i wymiarami, rozmieszczenie urządzeń i nawierzchni na placu zabaw. Przy każdym urządzeniu zainstalowanym na szkolnym placu zabaw powinny być umieszczone czytelne tablice informacyjne pokazujące możliwości i sposób wykorzystania każdego urządzenia, tak aby osoby, pod których opieką dzieci będą przebywały po zajęciach lekcyjnych, mogły zagwarantować bezpieczne korzystanie z tych urządzeń. Na szkolnym placu zabaw powinien być umieszczony regulamin określający zasady i warunki korzystania ze szkolnego placu zabaw oraz wskazujący, na wypadek zaistnienia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu osób korzystających ze szkolnego placu zabaw. Przykładowy regulamin korzystania z placu zabaw - opis tablicy informacyjnej zawarty jest w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Regulamin placu zabaw powinien zawierać informację o następującej treści: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego - RADOSNA SZKOŁA. 2. Elementy techniczne w stosunku do których zostały wskazane szczegółowe parametry techniczne mogą zostać zastąpione odpowiednikami posiadającymi wymagane prawem certyfikaty oraz atesty poświadczające wysoką jakość wyrobu, bezpieczeństwa, itp. Odpowiedniki pod względem parametrów technicznych powinny być równoważne wskazanym w SIWZ. Równoważne, tzn. zapewniające ten sam poziom jakościowy, technologiczny i wydajnościowy, o tym samym poziomie bezpieczeństwa. Podane w opisach nazwy lub parametry techniczne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. 3. Gwarancja na dostarczony produkty wyniesie 36 miesięcy, z czasem reakcji serwisowej maksymalnie 5 dni od dokonania zgłoszenia. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia serwisu pogwarancyjnego przez cały okres eksploatacji, nie krócej jednak niż 5 lat od upływu gwarancji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w y m a g a wniesienia wadium w trybie art. 45 ustawy Pzp. 2. Wartość wadium wynosi 3 000 zł. ( słownie: trzy tysiące złotych) 3. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert do dnia 19.08.2011 r. do godz.9,00 w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, sposób przekazania: wpłata na konto: w Banku PEKAO S.A.. I O. we Włodawie Nr 71124022491111001029327158 (wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego) o skuteczności nie decyduje data na poleceniu przelewu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r, Nr 42, poz. 275). W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, powinno ono mieć charakter bezwarunkowy równoważny pieniądzu, pozwalający na bezzwłoczną zapłatę Zamawiającemu kwoty wadium ! 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr. 18 (sekretariat) lub dołączyć do oferty. 5. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, w tym nie spełni formalności jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy, opisanych w rozdziale 18 SIWZ. 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. W a d i u m wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum): W dokumencie wadialnym należy wskazać, w imieniu jakich podmiotów (członków konsorcjum) wadium jest wnoszone. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym zakresie nie określa szczegółowych wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie się wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, potwierdzające wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu placu zabaw o wartości co najmniej 140 000 zł brutto. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym zakresie nie określa szczegółowych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym zakresie nie określa szczegółowych wymagań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym zakresie nie określa szczegółowych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    1) dokumentację określającą parametry techniczne każdego urządzenia stanowiącego wyposażenie placu zabaw oraz bezpiecznej nawierzchni placu zabaw służącą do oceny zgodności urządzeń z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ, 2) katalogi lub zdjęcia - wszystkich zaoferowanych urządzeń wyposażenia placu zabaw, oraz bezpiecznej nawierzchni placu zabaw. 3) uzyskane świadectwa, certyfikaty, deklaracje zgodności lub zaświadczenie potwierdzające spełnienie norm: PN-EN 1176 i 1177 dla urządzeń stanowiących wyposażenie placu zabaw i nawierzchni, wystawione przez uprawniony organ kontroli jakości.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 2) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień -pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów lub dokument z którego wynika umocowanie osoby do złożenia oferty lub zaciągania zobowiązań przez Wykonawcę. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 3) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem załącznik nr 3 do SIWZ (oryginał).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Klauzule ewentualnych zmian umowy przewidziane w trybie art. 144 ustawy Pzp.: 1)przewidziane w SIWZ zmiany umowy mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę, 2)zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ, 3)warunkiem dokonania zmian, o których mowa, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany oraz opis wpływu zmiany na harmonogram robót i termin wykonania umowy. 4)zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 5)możliwość wprowadzenia klauzul waloryzacyjnych związanych z np. zmianą obowiązujących stawek VAT. Koszty związane z taką zmianą poniesie Wykonawca, nie mogą one obciążać Zamawiającego, 6)zmiana umowy w szczególności terminu końcowego umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia: wyjątkowo niesprzyjających warunków klimatycznych w szczególności klęsk żywiołowych lub warunków atmosferycznych uniemożliwiających przeprowadzenie usługi i zawieszenie wykonywania robót trwa dłużej niż 5 dni , epidemii, działań rządowych itp., 7)zmiany, o których mowa mogą prowadzić do zmiany terminu realizacji zamówienia jak i rozwiązania umowy, 8)zmiany są uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa wykonania robót lub usprawnienia procesu budowy, 9)konieczność wprowadzenia zmian jest następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia, 10) zamawiający może nie wyrazić zgody na dokonanie zmian postanowień umowy, jeżeli proponowana zmiana może wpłynąć na opóźnienie, obniżenie jakości lub zwiększenie kosztów w wykonywaniu zobowiązań umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwlodawa.bip.mbnet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski we Włodawie, Al. J. Piłsudskiego 41, 22-200 Włodawa, pokój nr 35 - po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski we Włodawie, Al. J. Piłsudskiego 41, 22-200 Włodawa, pokój nr 18 - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.