eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciecierzyn › Dostawa mebli biurowych dla potrzeb Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-09

Ciecierzyn: Dostawa mebli biurowych dla potrzeb Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Numer ogłoszenia: 237131 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 382060 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny, Elizówka 65A, 21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie, tel. 081 7568810, faks 081 7563941.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna-agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla potrzeb Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Na przedmiot zamówienia składa się dostawa i wniesienie mebli biurowych do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w Lubelskim Oddziale Regionalnym ARiMR i w podległych Biurach Powiatowych na terenie województwa lubelskiego oraz montaż mebli biurowych na miejscu dostawy. 2.Przez meble biurowe rozumie się meble wymienione i opisane w rozdz. III pkt 14 niniejszej SIWZ z podziałem na Zadanie I i Zadanie II. 3.Przez dzień roboczy Zamawiającego rozumie się okres w godzinach 8:30 - 16:00 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 4.Przez miejsce lokalizacji rozumie się lokalizację danej jednostki terenowej Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem nr 2 do umowy. 5.Przez miejsce dostawy rozumie się miejsce lokalizacji, do którego ma być wykonana dostawa danej partii mebli biurowych zgodnie z Załącznikiem nr 3 do umowy. 6.Zadania nr I i II obejmują wykonanie, dostawę, wniesienie do wskazanych pomieszczeń i montaż. 7.Dostawa mebli biurowych objętych zakresem Zadania nr I i Zadania nr II musi odbywać się do każdego z miejsc lokalizacji najpóźniej do 10.12.2009 r. w dni robocze Zamawiającego. Odbiory zamówionych przez Zamawiającego mebli biurowych (objętych zakresem Zadań: I i II) zostaną potwierdzone na piśmie w drodze protokołów odbioru podpisanych przez upoważnionych przedstawicieli obu stron i sporządzonych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do umowy. Oryginał każdego protokołu odbioru musi być doręczony na adres korespondencyjny Zamawiającego. Kopia lub kserokopia każdego protokołu odbioru powinna zostać we właściwym Biurze ze względu na miejsce dostawy mebli biurowych. 8.Otrzymanie przez Zamawiającego wszystkich właściwych protokołów odbioru stwierdzających należyte wykonanie umowy stawowi podstawę do zapłaty przez Zamawiającego umówionego wynagrodzenia Wykonawcy wg prawidłowo wystawionej jednej faktury VAT. 9.W przypadku stwierdzenia, że dostarczone meble biurowe: a)są niezgodne z zamówieniem lub nie są kompletne, b)posiadają ślady uszkodzenia lub wcześniejszego użytkowania; Zamawiający odmówi odbioru części lub całości mebli biurowych sporządzając jednocześnie protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Zamawiający wyznacza nowy termin dostawy mebli biurowych fabrycznie nowych, wolnych od wad. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona. 10.Wykonawca udzieli Zamawiającemu min. 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone meble biurowe. 11.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów p. pożarowych i BHP w trakcie wykonywania prac. 12.Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za szkody powstałe w mieniu Zamawiającego w związku z realizacją dostaw(y). 13.Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. 14.Rzeczowy i ilościowy zakres zamówienia z podziałem na poszczególne zadania: 14.1.ZADANIE - I 1.BIURKO -(L) - 50 szt. Biurko typu workstation o wymiarach blatu 160 x 120 x 80 x 60 cm w kształcie litery L z ergonomicznie ukształtowaną krawędzią robocza. Blat biurka wykonany z płyty wiórowej spełniającej normę E-1, o grubości 25 mm, wykończony laminatem HPL lub melaminą, w kolorze jasnego buku. Krawędzie biurka zabezpieczone doklejką PCV o grubości 2 mm w kolorze blatu. Konstrukcję biurka stanowi metalowy stelaż poprowadzony wzdłuż zewnętrznych linii blatu, zapewniający stabilność biurka. Stelaż mocowany do blatu w sposób umożliwiający zmontowanie biurka prawego lub ewego. Nogi biurka okrągłe, z regulacją wysokości, o średnicy 40-50 mm, przykręcane do stelaża. Stelaż i nogi malowane metodą proszkową w kolorze szaro-stalowym. Zakres regulacji wysokości biurka w przedziale 70-76 cm. Biurko wyposażone w przelotkę kablową do podłączenia komputera. 2.KONTENER - 90 szt. Kontener o wymiarach szer. 42 x głęb. 60 x wys. 55 cm z trzema głębokimi szufladami, oraz czwartą szufladą typu piórnik, wykonany z płyty wiórowej spełniającej normę E-1 o grubości 18 mm z tym, że plecy kontenera wykonane z płyty o grubości 10 mm. Płyta pokryta melaminą o grubości minimum 0,15 mm w kolorze jasnego buku. Wszystkie krawędzie zabezpieczone doklejką PCV grubości 2 mm. Fronty szuflad wyposażone w metalowy uchwyt do ich otwierania, w kolorze stalowo szarym. Kontener wyposażony w wysokiej jakości kółka jezdne w tym dwa z blokadą. Szuflady na metalowych prowadnicach, gwarantujących pełny wysuw, z nylonowymi rolkami, zaopatrzone w blokadę oraz zamek posiadający indywidualny numer. 3.SZAFA AKTOWA - 70 szt. Szafa o wymiarach szer. 80 x głęb. 42 x wys. 205 cm, wykonana z płyty wiórowej spełniającej normę E-1, o grubości 18 mm z tym, że plecy szafy wykonane z płyty o grubości 10 mm, a półki z płyty o grubości 22 mm. Płyta pokryta melaminą o grubości min. 0,15 mm w kolorze jasnego buku. Wszystkie krawędzie zabezpieczone doklejką PCV grubości 2 mm. Szafa wyposażona w cztery półki z regulacją wysokości zawieszenia co 2 cm z systemem zapobiegającym ich przypadkowemu wysunięciu. Szafa wyposażona w sztywny cokół wysokości 12 cm. Zawiasy szafy wysokiej jakości z nazwą producenta umieszczoną na nich na trwałe, z kątem rozwarcia drzwi min. 110 stopni. Drzwi szafy wyposażone w minimum trzy zawiasy i ryglowane w minimum dwóch punktach - na dole i na górze szafy. Szafa zamykana na zamek posiadający indywidualny numer. Szafa powinna posiadać możliwość wyregulowania jej wysokości w zakresie minimum 4 cm. Regulacja szafy winna odbywać się od jej środka. W celu zabezpieczenia podłoża, na którym będzie stała szafa, powinna posiadać stopki o średnicy 4 cm wykonane z niełamliwego plastiku. 14.2.ZADANIE - II 1.FOTEL PRACOWNICZY - 120 szt. Fotel obrotowy na amortyzatorze gazowym, zapewniającym płynną regulację wysokości w zakresie 40-50 cm, posadowiony na pięcioramiennej podstawie z kółkami jezdnymi wysokiej jakości dostosowanymi do wykładzin dywanowych. Oparcie fotela z regulacją wysokości i kąta nachylenia. Fotel wyposażony w podłokietniki z regulacją wysokości. Kolor tapicerki zielony, nawiązujący do kolorystyki logo Agencji. Pozostałe elementy fotela w kolorze czarnym. Wytrzymałość tapicerki minimum 45.000 cykli wg skali Martindale-a. Tapicerka z atestem PZH i atestem niepalności..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00 - Fotele 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 68296.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa mebli biurowych (biurko, kontener, szafa aktowa) dla potrzeb Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STOLAR Meble na wymiar Michał Markowicz, Białobrzegi 288, 37-114 Białobrzegi, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 52696.00
  • Oferta z najniższą ceną: 52696.00 oferta z najwyższą ceną: 91440.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa mebli biurowych (foteli pracowniczych) dla potrzeb Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INTER OFFICE Andrzej Bakan, Biuro Handlowe ul. Inżynierska 5, 20-484 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 15600.00
  • Oferta z najniższą ceną: 15600.00 oferta z najwyższą ceną: 26520.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.