eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Dostawa nici chirurgicznych i igieł do szycia do placówek PZZOZ. Nr referencyjny16/PN/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-22

Będzin: Dostawa nici chirurgicznych i igieł do szycia do placówek PZZOZ. Nr referencyjny: 16/PN/2008
Numer ogłoszenia: 236874 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Małachowskiego 12, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. (032) 7637636, fax. (032) 2651430.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzzoz.bedzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nici chirurgicznych i igieł do szycia do placówek PZZOZ. Nr referencyjny: 16/PN/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych i igieł do szycia do placówek PZZOZ. - Nici chirurgiczne - 8 pakietów; - Igły do szycia - 1 pakiet..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.14.11.26 - Podwiązki naczyniowe 33.14.11.28 - Igły do szycia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy; - złożą wymagane oświadczenia i dokumenty określone w części VIII SIWZ; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 2 dostawy co do rodzaju i wartości zgodnej z przedmiotem zamówienia (każda); - przedstawią co najmniej 2 dokumenty potwierdzające, że wymienione powyżej dostawy zostały wykonane należycie. oraz spełniają wymóg, iż: - wykonają powyższy przedmiot zamówienia w terminie wymaganym przez Zamawiającego określonym w części V SIWZ; - zaoferują termin płatności za zrealizowane dostawy nie krótszy niż 30 dni; - zapewnią niezmienność cen przedmiotu zamówienia - stałość cen przez cały okres obowiązywania umowy; - zaoferują przedmiot zamówienia posiadający ważne dokumenty dopuszczające do obrotu na rynku polskim i odpowiadający określonym normom oraz spełniający wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w Zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, które dostarczy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty, oświadczenia i załączniki wyszczególnione w części VIII SIWZ: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy sporządzone na załączniku nr 3 do SIWZ; - wypełnione załączniki do SIWZ; - dokumenty / oświadczenia, o których mowa części VIII SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, do oferty należy dołączyć następujący dokument: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; - dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie dostaw zostały wykonane należycie. 4. W celu potwierdzenia w, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: - Próbki nici chirurgicznych - po 1 saszetce nici do każdej pozycji w pakiecie /dotyczy pakietów I ÷ VIII/. Próbki są integralną częścią oferty i powinny być złożone oddzielnie dla każdego pakietu. Zamawiający nie wymaga próbek igieł do szycia /dotyczy pakietu IX/; - Opisy oferowanego przedmiotu zamówienia w formie aktualnego (oryginalnego) katalogu materiałów szewnych / igieł (odpowiednio); - Świadectwa dopuszczenia do stosowania wymagane prawem zgodnie z klasyfikacją danego wyrobu, Dyrektywami UE i ustawą z dnia 20.04.2004 r. o Wyrobach Medycznych, tj. deklaracja zgodności CE producenta lub wpis /potwierdzenie zgłoszenia oferowanego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzzoz.bedzin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul Szpitalna 40, 41-250 Czeladź Szpital (pok. nr 7). Cena 24,40 PLN - za zaliczeniem pocztowym lub zapłata gotówką w kasie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej - Szpital, ul. Szpitalna 40, 41-250 Czeladź (SEKRETARIAT)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić pleciona, wchłanialna, powlekana poliglikonatem, z kwasu poliglikolowego o okresie podtrzymywania tkanki około 21 dni oraz okresie wchłaniania 60 do 90 dni - 25 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4, 33.14.11.26-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monofilament syntetyczny, wchłanialny, niepowlekany, z poli-p-dioksanonu, podtrzymujący tkankę ok. 35 dni, czas wchłaniania 180 dni do 210 dni - 5 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić pleciona, syntetyczna, wchłanialna, powlekana z kwasu poliglikowego, o okresie podtrzymywania tkankowego 5 dni oraz okresie wchłaniania 42 dni - 5 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić syntetyczna, monofilamentowa, niewchłanialna z polipropylenu - 7 pozycji, Monofilament, nić syntetyczna, niewchłanialna, poliamidowa - 14 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici okulistyczne - 8 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić pleciona, naturalna, lniana, niewchłanialna - 9 pozycji Nić syntetyczna nierozpuszczalna pleciona, poliestrowa, powlekana silikonem - 1 pozycja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4, 33.14.11.26-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici stalowa - 3 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić syntetyczna, monofilament, nierozpuszczalna, polipropylenowa - 1 pozycja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet IX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły chirurgiczne - wielorazowe - 37 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.28-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.