eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie › Na przeprowadzenie szkolenia zawodowego Brukarz.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-05

Świecie: Na przeprowadzenie szkolenia zawodowego Brukarz.
Numer ogłoszenia: 236774 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193950 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świecki - Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 195a, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 33 32 210, faks 52 33 32 253.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na przeprowadzenie szkolenia zawodowego Brukarz..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w jednej grupie. Szkolenie ma być przeprowadzone tylko dla uczestników szkolenia skierowanych przez Zamawiającego. a. Nazwa szkolenia: Brukarz. (Szkolenie składa się z modułu pn.: obsługa urządzeń brukarskich oraz modułu pn.: brukarz) b. Zakres szkolenia Moduł I Obsługa urządzeń brukarskich Program i ilość godzin musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, Poz. 1263), ponadto musi być zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Moduł II Brukarz Program modułu musi obejmować następujące zagadnienia: a) Bhp w zakresie wykonywania prac brukarskich b) dokumentacja techniczna związana z robotami brukarskimi c) materiały stosowane w brukarstwie d) przygotowanie podłoża pod nawierzchnie brukarskie e) układanie kostki brukowej betonowej f) ustawianie obrzeży, krawężników, oporników g) renowacja i naprawa nawierzchni brukarskich h) zastosowanie i obsługa narzędzi brukarskich ręcznych i) egzamin wewnętrzny (1 godzina edukacyjna - 1 godzina praktyki). c. Czas trwania i sposób organizacji szkolenia Liczba godzin szkolenia: 250 godzin zajęć edukacyjnych, w tym: - moduł I (obsługa zagęszczarki i ubijaka wibracyjnego, przecinarki do nawierzchni dróg, narzędzia udarowego ręcznego) - 97 godzin zajęć edukacyjnych, w tym: 67 godzin teoretycznych, 30 godzin praktycznych. Moduł II - 153 godziny zajęć edukacyjnych, w tym: 20 godzin teoretycznych, 132 godziny praktyczne, 1 godzina egzaminu wewnętrznego praktycznego. W założeniach programowych przyjęto dla zajęć teoretycznych i praktycznych godzinę edukacyjną wynoszącą 45 minut. Szkolenie musi być prowadzone zgodnie z przedłożonym przez Wykonawcę Planem nauczania zawierającym: tematy zajęć edukacyjnych oraz treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych. W planie nauczania należy zajęcia teoretyczne modułu I i II zaplanować na pierwsze dni szkolenia.(Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 5). Szkolenie ma być realizowane od poniedziałku do piątku w kolejno następujących po sobie dniach roboczych (bez sobót, niedziel i świąt), w przedziale czasowym między godziną 8.00 a 16.00. Liczba godzin szkolenia w ciągu jednego dnia nie może przekraczać 8 godzin edukacyjnych. Wskazane jest aby szkolenie obejmowało nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, celem intensyfikacji i przeciwdziałaniu nieuzasadnionemu wydłużaniu szkolenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skierowania kolejnego uczestnika z listy rezerwowej w miejsce osoby, która przerwała szkolenie w przypadku gdy pozostała ilość godzin szkolenia umożliwi ukończenie go i zdobycie uprawnień. d. Wyposażenie dydaktyczne (wykaz środków i materiałów dydaktycznych), które będą wykorzystane do przeprowadzenia szkolenia Każdy uczestnik szkolenia, musi otrzymać na własność materiały szkoleniowe (dydaktyczne i piśmiennicze) tj. skrypt obejmujący merytoryczne zagadnienia programu szkolenia i długopis (każdy uczestnik w pierwszym dniu szkolenia musi otrzymać powyższe materiały szkoleniowe oraz pisemnie potwierdzić ich odbiór). Wykonawca do realizacji zajęć teoretycznych szkolenia będzie dysponował wyposażeniem dydaktycznym, urządzeniami do wizualizacji prezentowanych zagadnień szkolenia minimum rzutnikiem multimedialnym, ekranem i tablicą flipchart (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 7a). Wykonawca do realizacji zajęć praktycznych szkolenia będzie dysponował minimum następującym sprzętem i przedmiotami: Nazwa Ilość ubijak wibracyjny 1 zagęszczarka wibracyjna 1 przecinarka do nawierzchni dróg 1 narzędzie udarowe ręczne 1 deseczka brukarska 10 poziomica aluminiowa L=1,00 m 1 poziomica aluminiowa L=2,00 m 1 poziomica aluminiowa L=3,00 m 1 łopata 6 szpadel 6 taczka na kole gumowym 4 sznur do wyznaczania linii prostych 200 m palik metalowy do sznura O12 mm 8 miotła do wmiatania suchej mieszanki cementowo-piaskowej w spoiny między kostką betonową 3 gumowy młotek 4 metalowy młotek o wadze ? 3 kg 1 metalowa rura O 34/40 mm, L ? 4,0 m 4 kostka betonowa 15 m2 Krawężniki 2 m. b. Pozostałe przedmioty i sprzęt niezbędny do wykonywania prac brukarskich zostanie zabezpieczony przez Zamawiającego. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 7b). Wykonawca jest zobowiązany dostosować wyposażenie dydaktyczne i pomieszczenia do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia. Wykonawca będzie dysponował 10 kompletami odzieży ochronnej dla uczestników szkolenia oraz środkami czystości. e. Przewidziane sprawdziany i egzaminy Po zakończonym module I Wykonawca musi dokonać zapłaty za pierwszy egzamin końcowy przed Komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie (maksymalnie w ciągu 7 dni od zakończenia I modułu szkolenia) i pisemnie poinformować Zamawiającego o wyznaczonym terminie ww. egzaminu. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 8). (Koszt egzaminu państwowego należy ująć w Kosztach szkolenia). Po zakończonym module II Wykonawca musi przeprowadzić egzamin wewnętrzny. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 8). 2. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej dostosowane do zakresu szkolenia Wykonawca będzie dysponował wykwalifikowaną kadrą dydaktyczną, wykładowcy(-ów) i/lub instruktora(-ów). Kadra dydaktyczna prowadząca zajęcia modułu I będzie zatwierdzona przez Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Kadra dydaktyczna prowadząca szkolenie w zakresie zajęć teoretycznych modułu II będzie posiadać wykształcenie minimum średnie o kierunku budowlanym i doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 1 szkolenia grupowego minimum 10 osobowego o tej samej tematyce co przedmiot zamówienia w latach 2010-2012. Kadra dydaktyczna prowadząca szkolenie w zakresie zajęć praktycznych modułu II będzie posiadała wykształcenie minimum średnie o kierunku budowlanym oraz minimum 2 - letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac brukarskich w latach 2009-2012. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt III). 3. Posiadanie wiedzy i doświadczenia przez Wykonawcę Wykonawca będzie dysponować na czas realizacji modułu I pozwoleniami Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie na przeprowadzanie szkoleń w zakresie operatorów maszyn do robót ziemnych, budowlanych i drogowych. 4. Dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt IV). a. Koniecznym jest, aby uczestnicy szkolenia otrzymali zaświadczenia zgodne z § 75 ust 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U.10.177.1193 z późn. zm.). b. Każdy uczestnik szkolenia, który zda egzamin końcowy z zakresu modułu I (zagęszczarka i ubijak wibracyjny, przecinarka do nawierzchni dróg, narzędzia udarowe ręczne) musi otrzymać książkę operatora wydaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalanego oraz świadectwo zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, Poz. 1263). Dla osób, które posiadają już książkę operatora należy wnioskować do Komisji Egzaminacyjnej o dokonać w niej wpisu nadającego odpowiednie uprawnienia. c. Wykonawca jest zobowiązany po zakończeniu egzaminu państwowego dostarczyć Zamawiającemu pisemną informację o uczestnikach, którzy nie stawili się na egzaminie lub go nie zdali. Wykonawca jest zobowiązany po otrzymaniu uprawnień dostarczyć osobom bezrobotnym oryginały książek operatora. 5. Miejsce szkolenia (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt V). Zajęcia teoretyczne i praktyczne modułu I Wykonawca przeprowadzi w miejscu zatwierdzonym przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalanego w Warszawie. Zajęcia teoretyczne i praktyczne modułu II szkolenia Wykonawca przeprowadzi w miejscu użyteczności publicznej udostępnionym bezpłatnie na terenie miasta Świecie (udostępniona zostanie sala szkoleniowa, pomieszczenie socjalne i plac do zajęć praktycznych o powierzchni 709 m2). 6. Koszty szkolenia (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt VII). a. Wykonawca dla modułu I zapewni uczestnikom szkolenia zakwaterowanie oraz całodobowe wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja) w przypadku: gdy łączny czas przejazdu z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania szkolenia i powrotu wyniesie ponad 3 godziny lub w przypadku organizacji szkolenia poza miejscowością Świecie przy jednoczesnym braku połączeń środkami komunikacji publicznej w godzinach umożliwiających odbycie szkolenia. Obiady mają składać się z minimum dania głównego podczas którego należy zapewnić również wodę i/lub sok. O ilości osób, które będą korzystały z zakwaterowania i wyżywienia Zamawiający poinformuje Wykonawcę najpóźniej w dniu podpisania umowy lub na 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia. W przypadku gdy zajęcia praktyczne i/lub teoretyczne odbywać się będą w innej miejscowości niż zakwaterowanie Wykonawca musi zapewnić uczestnikom szkolenia przejazdy z miejsca zakwaterowania do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem busem lub samochodem. (Ww. koszt ujęty w Kosztach szkolenia jest kosztem warunkowym). Wykonawca dla modułu II podczas przerw kawowych zapewni kawę, mleko i cukier, herbatę oraz wodę mineralną (minimum jedna butelka 1,5 l dziennie dla osoby). (Koszty napojów i cukru należy podać w Kosztach szkolenia.) b. Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, będących osobami bezrobotnymi od dnia podjęcia przez nich zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub podjęcia działalności gospodarczej w trakcie szkolenia i kontynuowania szkolenia zgodnie z art. 41 ust. 3b ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Dz. U.08.69.415 z późn. zm. Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, będących poszukującymi pracy, o których mowa w art. 43 ust. 1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy od dnia rozpoczęcia przez nich szkolenia tj. osób w okresie wypowiedzenia stosunku pracy lub stosunku służbowego z przyczyn dotyczących zakładu pracy, osób zatrudnionych u pracodawcy wobec którego ogłoszono upadłość lub jest w stanie likwidacji z wyłączeniem likwidacji w celu prywatyzacji, osób które otrzymują świadczenie socjalne przysługujące na urlopie górniczym lub górniczy zasiłek socjalny, osób uczestniczących w zajęciach integracji społecznej lub indywidualnym programie integracji, o którym mowa w przepisach o pomocy społecznej, żołnierzy rezerwy, osób pobierających rentę szkoleniową lub świadczenie szkoleniowe, osób podlegających ubezpieczeniu społecznemu rolników w pełnym zakresie na podstawie przepisów o ubezpieczeniu społecznym rolników jako domownik lub małżonek rolnika, jeżeli zamierza podjąć zatrudnienie inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą poza rolnictwem. Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, którym nie przysługuje prawo do stypendium gdyż przysługuje im odszkodowanie z tytułu ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, wypłacane przez instytucje ubezpieczeniową, w której osoby te zostały ubezpieczone, zgodnie z art. 41 ust. 7 i 8 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy od dnia rozpoczęcia przez nich szkolenia. Zapłata należności za zorganizowanie szkolenia obejmuje koszty ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestnika(-ów) szkolenia, powstałych w związku z odbywaniem szkolenia oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, tylko w przypadku, gdy wydatek z tego tytułu został poniesiony na wniosek Zamawiającego w sytuacjach opisanych powyżej i udokumentowany przez Wykonawcę. Koszt ubezpieczenia jest kosztem warunkowym ponieważ jest uzależniony od specyfiki rekrutowanej grupy. (Koszt ubezpieczenia ujęty w Kosztach szkolenia jest kosztem warunkowym). Informacja o konieczności ubezpieczenia uczestnika(-ów) szkolenia zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego pisemnie po zrekrutowaniu grupy. 7. Koszty badań lekarskich uczestników szkolenia pokrywa Zamawiający. 8. W ostatnim dniu szkolenia Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić badanie ankietowe uczestnikom szkolenia służące ocenie szkolenia (wzór ankiety anonimowej stanowi załącznik do umowy szkoleniowej i jest to druk Zamawiającego) (Załącznik 4a do SIWZ)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Edukacyjne EURO, ul. Bydgoska 11, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37158,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33960,00

  • Oferta z najniższą ceną: 33960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 46300,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.