eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie › Na przeprowadzenie szkolenia zawodowego Brukarz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-08

Świecie: Na przeprowadzenie szkolenia zawodowego Brukarz
Numer ogłoszenia: 193950 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świecki - Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu , ul. Wojska Polskiego 195a, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 33 32 210, faks 52 33 32 253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www..bip.pup..swiecie.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na przeprowadzenie szkolenia zawodowego Brukarz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Program szkolenia Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w jednej grupie. Szkolenie ma być przeprowadzone tylko dla uczestników szkolenia skierowanych przez Zamawiającego. a. Nazwa szkolenia: Brukarz. (Szkolenie składa się z modułu pn.: obsługa urządzeń brukarskich oraz modułu pn.: brukarz) b. Zakres szkolenia Moduł I Obsługa urządzeń brukarskich Program i ilość godzin musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, Poz. 1263), ponadto musi być zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Moduł II Brukarz Program modułu musi obejmować następujące zagadnienia: a) Bhp w zakresie wykonywania prac brukarskich b) dokumentacja techniczna związana z robotami brukarskimi c) materiały stosowane w brukarstwie d) przygotowanie podłoża pod nawierzchnie brukarskie e) układanie kostki brukowej betonowej f) ustawianie obrzeży, krawężników, oporników g) renowacja i naprawa nawierzchni brukarskich h) zastosowanie i obsługa narzędzi brukarskich ręcznych i) egzamin wewnętrzny (1 godzina edukacyjna - 1 godzina praktyki). c. Czas trwania i sposób organizacji szkolenia Liczba godzin szkolenia: 250 godzin zajęć edukacyjnych, w tym: - moduł I (obsługa zagęszczarki i ubijaka wibracyjnego, przecinarki do nawierzchni dróg, narzędzia udarowego ręcznego) - 97 godzin zajęć edukacyjnych, w tym: 67 godzin teoretycznych, 30 godzin praktycznych. Moduł II - 153 godziny zajęć edukacyjnych, w tym: 20 godzin teoretycznych, 132 godziny praktyczne, 1 godzina egzaminu wewnętrznego praktycznego. W założeniach programowych przyjęto dla zajęć teoretycznych i praktycznych godzinę edukacyjną wynoszącą 45 minut. Szkolenie musi być prowadzone zgodnie z przedłożonym przez Wykonawcę Planem nauczania zawierającym: tematy zajęć edukacyjnych oraz treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych. W planie nauczania należy zajęcia teoretyczne modułu I i II zaplanować na pierwsze dni szkolenia.(Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 5). Szkolenie ma być realizowane od poniedziałku do piątku w kolejno następujących po sobie dniach roboczych (bez sobót, niedziel i świąt), w przedziale czasowym między godziną 8.00 a 16.00. Liczba godzin szkolenia w ciągu jednego dnia nie może przekraczać 8 godzin edukacyjnych. Wskazane jest aby szkolenie obejmowało nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, celem intensyfikacji i przeciwdziałaniu nieuzasadnionemu wydłużaniu szkolenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skierowania kolejnego uczestnika z listy rezerwowej w miejsce osoby, która przerwała szkolenie w przypadku gdy pozostała ilość godzin szkolenia umożliwi ukończenie go i zdobycie uprawnień. d. Wyposażenie dydaktyczne (wykaz środków i materiałów dydaktycznych), które będą wykorzystane do przeprowadzenia szkolenia Każdy uczestnik szkolenia, musi otrzymać na własność materiały szkoleniowe (dydaktyczne i piśmiennicze) tj. skrypt obejmujący merytoryczne zagadnienia programu szkolenia i długopis (każdy uczestnik w pierwszym dniu szkolenia musi otrzymać powyższe materiały szkoleniowe oraz pisemnie potwierdzić ich odbiór). Wykonawca do realizacji zajęć teoretycznych szkolenia będzie dysponował wyposażeniem dydaktycznym, urządzeniami do wizualizacji prezentowanych zagadnień szkolenia minimum rzutnikiem multimedialnym, ekranem i tablicą flipchart (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 7a). Wykonawca do realizacji zajęć praktycznych szkolenia będzie dysponował minimum następującym sprzętem i przedmiotami: Nazwa Ilość ubijak wibracyjny 1 zagęszczarka wibracyjna 1 przecinarka do nawierzchni dróg 1 narzędzie udarowe ręczne 1 deseczka brukarska 10 poziomica aluminiowa L=1,00 m 1 poziomica aluminiowa L=2,00 m 1 poziomica aluminiowa L=3,00 m 1 łopata 6 szpadel 6 taczka na kole gumowym 4 sznur do wyznaczania linii prostych 200 m palik metalowy do sznura O12 mm 8 miotła do wmiatania suchej mieszanki cementowo-piaskowej w spoiny między kostką betonową 3 gumowy młotek 4 metalowy młotek o wadze ? 3 kg 1 metalowa rura O 34/40 mm, L ? 4,0 m 4 kostka betonowa 15 m2 Krawężniki 2 m. b. Pozostałe przedmioty i sprzęt niezbędny do wykonywania prac brukarskich zostanie zabezpieczony przez Zamawiającego. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 7b). Wykonawca jest zobowiązany dostosować wyposażenie dydaktyczne i pomieszczenia do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia. Wykonawca będzie dysponował 10 kompletami odzieży ochronnej dla uczestników szkolenia oraz środkami czystości. e. Przewidziane sprawdziany i egzaminy Po zakończonym module I Wykonawca musi dokonać zapłaty za pierwszy egzamin końcowy przed Komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie (maksymalnie w ciągu 7 dni od zakończenia I modułu szkolenia) i pisemnie poinformować Zamawiającego o wyznaczonym terminie ww. egzaminu. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 8). (Koszt egzaminu państwowego należy ująć w Kosztach szkolenia). Po zakończonym module II Wykonawca musi przeprowadzić egzamin wewnętrzny. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 8). 2. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej dostosowane do zakresu szkolenia Wykonawca będzie dysponował wykwalifikowaną kadrą dydaktyczną, wykładowcy(-ów) i/lub instruktora(-ów). Kadra dydaktyczna prowadząca zajęcia modułu I będzie zatwierdzona przez Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Kadra dydaktyczna prowadząca szkolenie w zakresie zajęć teoretycznych modułu II będzie posiadać wykształcenie minimum średnie o kierunku budowlanym i doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 1 szkolenia grupowego minimum 10 osobowego o tej samej tematyce co przedmiot zamówienia w latach 2010-2012. Kadra dydaktyczna prowadząca szkolenie w zakresie zajęć praktycznych modułu II będzie posiadała wykształcenie minimum średnie o kierunku budowlanym oraz minimum 2 - letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac brukarskich w latach 2009-2012. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt III). 3. Posiadanie wiedzy i doświadczenia przez Wykonawcę Wykonawca będzie dysponować na czas realizacji modułu I pozwoleniami Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie na przeprowadzanie szkoleń w zakresie operatorów maszyn do robót ziemnych, budowlanych i drogowych. 4. Dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt IV). a. Koniecznym jest, aby uczestnicy szkolenia otrzymali zaświadczenia zgodne z § 75 ust 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U.10.177.1193 z późn. zm.). b. Każdy uczestnik szkolenia, który zda egzamin końcowy z zakresu modułu I (zagęszczarka i ubijak wibracyjny, przecinarka do nawierzchni dróg, narzędzia udarowe ręczne) musi otrzymać książkę operatora wydaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalanego oraz świadectwo zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, Poz. 1263). Dla osób, które posiadają już książkę operatora należy wnioskować do Komisji Egzaminacyjnej o dokonać w niej wpisu nadającego odpowiednie uprawnienia. c. Wykonawca jest zobowiązany po zakończeniu egzaminu państwowego dostarczyć Zamawiającemu pisemną informację o uczestnikach, którzy nie stawili się na egzaminie lub go nie zdali. Wykonawca jest zobowiązany po otrzymaniu uprawnień dostarczyć osobom bezrobotnym oryginały książek operatora. 5. Miejsce szkolenia (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt V). Zajęcia teoretyczne i praktyczne modułu I Wykonawca przeprowadzi w miejscu zatwierdzonym przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalanego w Warszawie. Zajęcia teoretyczne i praktyczne modułu II szkolenia Wykonawca przeprowadzi w miejscu użyteczności publicznej udostępnionym bezpłatnie na terenie miasta Świecie (udostępniona zostanie sala szkoleniowa, pomieszczenie socjalne i plac do zajęć praktycznych o powierzchni 709 m2). 6. Koszty szkolenia (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt VII). a. Wykonawca dla modułu I zapewni uczestnikom szkolenia zakwaterowanie oraz całodobowe wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja) w przypadku: gdy łączny czas przejazdu z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania szkolenia i powrotu wyniesie ponad 3 godziny lub w przypadku organizacji szkolenia poza miejscowością Świecie przy jednoczesnym braku połączeń środkami komunikacji publicznej w godzinach umożliwiających odbycie szkolenia. Obiady mają składać się z minimum dania głównego podczas którego należy zapewnić również wodę i/lub sok. O ilości osób, które będą korzystały z zakwaterowania i wyżywienia Zamawiający poinformuje Wykonawcę najpóźniej w dniu podpisania umowy lub na 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia. W przypadku gdy zajęcia praktyczne i/lub teoretyczne odbywać się będą w innej miejscowości niż zakwaterowanie Wykonawca musi zapewnić uczestnikom szkolenia przejazdy z miejsca zakwaterowania do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem busem lub samochodem. (Ww. koszt ujęty w Kosztach szkolenia jest kosztem warunkowym). Wykonawca dla modułu II podczas przerw kawowych zapewni kawę, mleko i cukier, herbatę oraz wodę mineralną (minimum jedna butelka 1,5 l dziennie dla osoby). (Koszty napojów i cukru należy podać w Kosztach szkolenia.) b. Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, będących osobami bezrobotnymi od dnia podjęcia przez nich zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub podjęcia działalności gospodarczej w trakcie szkolenia i kontynuowania szkolenia zgodnie z art. 41 ust. 3b ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Dz. U.08.69.415 z późn. zm. Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, będących poszukującymi pracy, o których mowa w art. 43 ust. 1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy od dnia rozpoczęcia przez nich szkolenia tj. osób w okresie wypowiedzenia stosunku pracy lub stosunku służbowego z przyczyn dotyczących zakładu pracy, osób zatrudnionych u pracodawcy wobec którego ogłoszono upadłość lub jest w stanie likwidacji z wyłączeniem likwidacji w celu prywatyzacji, osób które otrzymują świadczenie socjalne przysługujące na urlopie górniczym lub górniczy zasiłek socjalny, osób uczestniczących w zajęciach integracji społecznej lub indywidualnym programie integracji, o którym mowa w przepisach o pomocy społecznej, żołnierzy rezerwy, osób pobierających rentę szkoleniową lub świadczenie szkoleniowe, osób podlegających ubezpieczeniu społecznemu rolników w pełnym zakresie na podstawie przepisów o ubezpieczeniu społecznym rolników jako domownik lub małżonek rolnika, jeżeli zamierza podjąć zatrudnienie inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą poza rolnictwem. Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, którym nie przysługuje prawo do stypendium gdyż przysługuje im odszkodowanie z tytułu ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, wypłacane przez instytucje ubezpieczeniową, w której osoby te zostały ubezpieczone, zgodnie z art. 41 ust. 7 i 8 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy od dnia rozpoczęcia przez nich szkolenia. Zapłata należności za zorganizowanie szkolenia obejmuje koszty ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestnika(-ów) szkolenia, powstałych w związku z odbywaniem szkolenia oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, tylko w przypadku, gdy wydatek z tego tytułu został poniesiony na wniosek Zamawiającego w sytuacjach opisanych powyżej i udokumentowany przez Wykonawcę. Koszt ubezpieczenia jest kosztem warunkowym ponieważ jest uzależniony od specyfiki rekrutowanej grupy. (Koszt ubezpieczenia ujęty w Kosztach szkolenia jest kosztem warunkowym). Informacja o konieczności ubezpieczenia uczestnika(-ów) szkolenia zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego pisemnie po zrekrutowaniu grupy. 7. Koszty badań lekarskich uczestników szkolenia pokrywa Zamawiający. 8. W ostatnim dniu szkolenia Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić badanie ankietowe uczestnikom szkolenia służące ocenie szkolenia (wzór ankiety anonimowej stanowi załącznik do umowy szkoleniowej i jest to druk Zamawiającego) (Załącznik 4a do SIWZ)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 09.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń, dokumentów i informacji wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i czynności, jeżeli ten oświadczy, że posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń, dokumentów i informacji wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli ten oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń, dokumentów i informacji wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli ten wykaże, że: będzie dysponował potencjałem technicznym zdolnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: Wykonawca do realizacji zajęć praktycznych szkolenia będzie dysponował sprzętem minimum :Nazwa Ilość ubijak wibracyjny 1 zagęszczarka wibracyjna 1 przecinarka do nawierzchni dróg 1 narzędzie udarowe ręczne 1 deseczka brukarska 10 poziomica aluminiowa L=1,00 m 1 poziomica aluminiowa L=2,00 m 1 poziomica aluminiowa L=3,00 m 1 łopata 6 szpadel 6 taczka na kole gumowym 4 sznur do wyznaczania linii prostych 200 m palik metalowy do sznura O12 mm 8 miotła do wmiatania suchej mieszanki cementowo-piaskowej w spoiny między kostką betonową 3 gumowy młotek 4 metalowy młotek o wadze ? 3 kg 1 metalowa rura O 34/40 mm, L ? 4,0 m 4 kostka betonowa 15 m2 Krawężniki 2 m. b.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełniana podstawie przedłożonych oświadczeń, dokumentów i informacji wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę warunku dysponiowania osobami odpowiednim potencjałem kadrowym - osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania zamówienia, tj.: Kadra dydaktyczna prowadząca zajęcia modułu I będzie zatwierdzona przez Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Kadra dydaktyczna prowadząca szkolenie w zakresie zajęć teoretycznych modułu II będzie posiadać wykształcenie minimum średnie o kierunku budowlanym i doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 1 szkolenia grupowego minimum 10 osobowego o tej samej tematyce co przedmiot zamówienia w latach 2010-2012. Kadra dydaktyczna prowadząca szkolenie w zakresie zajęć praktycznych modułu II będzie posiadała wykształcenie minimum średnie o kierunku budowlanym oraz minimum 2 - letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac brukarskich w latach 2009-2012.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełniana podstawie przedłożonych oświadczeń, dokumentów i informacji wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę warunku znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli ten oświadczy, że znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomiczneji finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenia zawierającego: informacje dotyczące reprezentacji Wykonawcy (w przypadku Wykonawców posiadających wpis do ewidencji działalności gospodarczej), (w przypadku spółek cywilnych każdy ze wspólników musi złożyć osobne oświadczenie), na temat wpisu do RIS oraz akceptacji warunków określonych w SIWZ (Załącznik nr 2 do SIWZ) (oryginał). Pełnomocnictwa - w przypadku podpisywania oferty lub innych dokumentów załączonych do oferty przez pełnomocnika, to Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby do tego upoważnione stosownego pełnomocnictwa. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w treści zawartej umowy. 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w treści umowy. 2. Umowa może ulec zmianie w wyniku zmiany ilości osób pierwotnie skierowanych na szkolenie. W takiej sytuacji Zamawiający zastrzega sobie prawo do skierowania kolejnego uczestnika z listy rezerwowej w miejsce osoby, która przerwała szkolenie w przypadku gdy pozostała ilość godzin szkolenia umożliwi ukończenie go i zdobycie uprawnień. Zmniejszenie liczby uczestników może nastąpić w szczególności: a. niepodjęcia szkolenia przez uczestnika szkolenia b. nieusprawiedliwionych nieobecności uczestników na szkoleniu. 3. Umowa może ulec zmianie w wyniku następujących okoliczności ze strony Wykonawcy: a. Zmiana kadry realizującej szkolenie w wyniku zdarzeń: długotrwałej choroby wykładowcy, śmierci wykładowcy, rozwiązania umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej ze strony wykładowcy, rozwiązania umowy o pracę przez Wykonawcę w trybie art. 52 KP, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia do akceptacji harmonogramu uwzględniającego wszystkie zmiany w terminie 7 dni od ich zaistnienia. b. W przypadku zmiany statusu prawnego Wykonawcy, siedziby Wykonawcy, miejsc prowadzenia szkolenia, zmiany nazwy Wykonawcy, zmiany osób uprawnionych do reprezentacji, zmianie członków zarządu itp. 4. Zmiany do umowy zostaną wprowadzane przez zawarcie aneksu pisemnego pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.swiecie.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu ul. Wojska Polskiego 195a 86-100 Świecie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu ul. Wojska Polskiego 195a 86-100 Świecie pok nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.