eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Izby Skarbowej w Krakowie, ul. Wiślna 7

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-29

Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Izby Skarbowej w Krakowie, ul. Wiślna 7
Numer ogłoszenia: 236629 - 2007; data zamieszczenia: 29.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Krakowie, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4295222, fax 012 4295222 w. 1610.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iskrakow.krak.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Izby Skarbowej w Krakowie, ul. Wiślna 7.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Izby Skarbowej w Krakowie, ul. Wiślna 7: Zadanie nr 1: (a)zestaw komputerowy z monitorem LCD - 21 szt. (b)terminal graficzny z monitorem LCD - 32 szt. (c)notebooki - 8 szt. (d)monitor LCD - 8 szt. (e)pamięci USB - 2 Gb - 13 szt. Zadanie nr 2: (a)drukarka laserowa sieciowa z dupleksem - 9 szt. (b)drukarka laserowa sieciowa - 7 szt. (c)wielofunkcyjne urządzenie laserowe - 5 szt. (d)wielofunkcyjne urządzenie laserowe kolorowe - 1 szt. Zadanie nr 3: (a) projektor multimedialny - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich w/w zadań zawiera Załącznik A do SIWZ. 2.Nazwy i kody wg CPV: 30231000-7 Komputery i drukarki, 30231230-8 Terminale komputerowe, 30241310-6 Programy komputerowe, 30213100-6 Notebooki, 33452100-4 Projektor multimedialny. 3.Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji na dostarczony sprzęt komputerowy, licząc od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru ilościowo - jakościowego przedmiotu zamówienia przez obie strony.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7, 30.23.12.30-8, 30.24.13.10-6, 30.21.31.00-6, 33.45.21.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający określa kwotę wadium dla poszczególnych części zamówienia w wysokości: zadanie nr 1 - 4 000,00 zł; zadanie nr 2 - 1 500,00 zł; zadanie nr 3 - wadium nie wymaga się. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca dokona przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego w: BPH PBK S.A. Oddział w Krakowie Nr 84 1060 0076 0000 3300 0015 2598..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział jedynie Wykonawcy: spełniający wymogi wyszczególnione w przepisach art. 22 ust. 1 pzp opisanych w Załączniku nr 2. nie podlegający wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 pzp, 2.Zgodnie z art. 23 pzp w postępowaniu mogą również brać udział Wykonawcy działający wspólnie spełniający określone wyżej wymagania. 3.Ocena spełnienia w/w warunków będzie dokonywana wg zasady spełnia /nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 pzp - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz dokonanych w okresie ostatnich dwóch lat dostaw (odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - dla zadania nr 1 (zestawy komputerowe, terminale, notebooki, monitory) co najmniej 2 dostawy o wartości 40 000 zł, dla zadania nr 2 (drukarki) co najmniej 2 dostawy o wartości 40 000 zł oraz załączenia przynajmniej jednego dokumentu potwierdzającego (dla każdego zadania odrębnie), że te dostawy zostały wykonane z należytą starannością. Dla zadania nr 3 wykazu nie wymaga się.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iskrakow.krak.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Krakowie ul. Wiślna 7 31-007 Kraków pok. 312.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Izba Skarbowa w Krakowie ul. Wiślna 7 31-007 Kraków pok. 312.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)zestaw komputerowy z monitorem LCD - 21 szt. b)terminal graficzny z monitorem LCD - 32 szt. c)notebooki - 8 szt. d)monitor LCD - 8 szt. e)pamięci USB - 2 Gb - 13 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7, 30.23.12.30-8, 30.24.13.10-6, 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drukarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)drukarka laserowa sieciowa z dupleksem - 9 szt. b)drukarka laserowa sieciowa - 7 szt. c)wielofunkcyjne urządzenie laserowe - 5 szt. d)wielofunkcyjne urządzenie laserowe kolorowe - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Projektor Multimedialny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor multimedialny - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.45.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.