To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-10
Kielce: Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości i dezynfekcji w obiektach Zamawiającego, utrzymania czystości i porządku terenów wewnętrznych i zewnętrznych należących do Zamawiającego, utrzymania terenów zieleni, transportu wewnątrzszpitalnego oraz czynności pomocniczych przy pacjencie na zlecenie personelu medycznego na rzecz Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Kielcach przy ul. Langiewicza 2,
ul. Langiewicza 19, ul. Artwińskiego 3a.
Numer ogłoszenia: 236494 - 2015; data zamieszczenia: 10.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 216792 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości i dezynfekcji w obiektach Zamawiającego, utrzymania czystości i porządku terenów wewnętrznych i zewnętrznych należących do Zamawiającego, utrzymania terenów zieleni, transportu wewnątrzszpitalnego oraz czynności pomocniczych przy pacjencie na zlecenie personelu medycznego na rzecz Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Kielcach przy ul. Langiewicza 2, ul. Langiewicza 19, ul. Artwińskiego 3a..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości i dezynfekcji w obiektach Zamawiającego, utrzymania czystości i porządku terenów wewnętrznych i zewnętrznych należących do Zamawiającego, utrzymania terenów zieleni, transportu wewnątrzszpitalnego oraz czynności pomocniczych przy pacjencie na zlecenie personelu medycznego na rzecz Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Kielcach przy ul. Langiewicza 2, ul. Langiewicza 19, ul. Artwińskiego 3a.,w okresie od 01.09.2015 r. do wykorzystania kwoty 829.268,29 zł netto . Przedmiot postępowania stanowi zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego objętego umową Nr 140/2013, zawartą 01.09.2013 r. Uzasadnienie: Wartość przedmiotowego zamówienia ustalona została na kwotę 3.317.073,17+50%zam. uzup =4.975.609,76; 4.975.609,76-3.317.073,17=1.658.536,59zł. Przewiduje się wartość zamówień uzupełniających nie więcej niż 25 % wartości zamówienia tj. 829.268,29zł, wartość jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 98.30.00.00 - Różne usługi 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMPEL Cleaning Spółka z o.o. (Lider Konsorcjum), ul. Ślężna 118, Wrocław, kraj/woj. Polska.
- Hospital Service Company Spółka z o.o. Sp. Komandytowa, ul. Ślężna 118, Wrocław, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 829268,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 810303,32
Oferta z najniższą ceną: 810303,32 / Oferta z najwyższą ceną: 810303,32
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawą prawną wyboru trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki jest art. 66 w zw. z art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 66 ustawy w postępowaniu prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki Zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym Wykonawcą. Artykuł 67 ust.1 ustawy określa przesłanki warunkujące zastosowanie trybu z wolnej ręki. Zgodnie z punktem 6 przywołanego przepisu Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (lub ograniczonego), a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego Uzasadnienie faktyczne: Przedmiot niniejszego postępowania stanowi udzielenie zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego objętego umową Nr 140/2013r. zawartą 01.09.2013 r. z IMPEL CLEANING Spółka z o. o. , 53-111 Wrocław, ul. Ślężna 118 (Lider Konsorcjum) Zamówienie podstawowe prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zostało wszczęte w dniu 05.06.2013 r.poprzez wysłanie ogłoszenia o zamówieniu do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu 8 czerwca 2013r. Pod numerem 2013/S110-188345. Zgodnie z dyspozycją ustawową Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających (pkt. VI.3), jak i w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (pkt.XI ppkt 20) do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. Wykonawcą zaproszonym na podstawie art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp do negocjacji w sprawie udzielenia zamówienia uzupełniającego jest Wykonawca zamówienia podstawowego, tj. IMPEL CLEANING Spółka z o.o. , 53-111 Wrocław, ul. Ślężna 118 (Lider Konsorcjum). Przewiduje się wartość zamówień uzupełniających nie więcej niż 25% wartości zamówienia tj. 829.268,29zł, wartość jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług pocztowych w 2024 r.
- Wykonanie remontu pochylni dla osób z niepełnosprawnościami przy budynkach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Poprawa transportowej mobilności mieszkańców Kielc - odcinki 4-5
- Świadczenie usług restauracyjnych dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Biura Powiatowego ARiMR w Sandomierzu
- Usługa cateringu dla uczestników projektu "Dziś uczeń - jutro student"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania biur i innych pomieszczeń w: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Remont i konserwacja zabytkowej oficyny Edmunda Burkego przy ul. Kawęczyńskiej 26 w Dzielnicy Praga-Północ m.st Warszawy
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji
- Czyszczenie rowów i stawów w trzech lokalizacjach (Morasko, Kiekrz i Bielniki) w latach 2024-2025
- Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni w centrum miasta Jasła w 2024 r.
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.