Kielce: Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości i dezynfekcji w obiektach Zamawiającego, utrzymania czystości i porządku terenów wewnętrznych i zewnętrznych należących do Zamawiającego, utrzymania terenów zieleni, transportu wewnątrzszpitalnego oraz czynności pomocniczych przy pacjencie na zlecenie personelu medycznego na rzecz Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Kielcach przy ul. Langiewicza 2,
ul. Langiewicza 19, ul. Artwińskiego 3a.
Numer ogłoszenia: 216792 - 2015; data zamieszczenia: 21.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17 , strona internetowa www.chok.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości i dezynfekcji w obiektach Zamawiającego, utrzymania czystości i porządku terenów wewnętrznych i zewnętrznych należących do Zamawiającego, utrzymania terenów zieleni, transportu wewnątrzszpitalnego oraz czynności pomocniczych przy pacjencie na zlecenie personelu medycznego na rzecz Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Kielcach przy ul. Langiewicza 2, ul. Langiewicza 19, ul. Artwińskiego 3a..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości i dezynfekcji w obiektach Zamawiającego, utrzymania czystości i porządku terenów wewnętrznych i zewnętrznych należących do Zamawiającego, utrzymania terenów zieleni, transportu wewnątrzszpitalnego oraz czynności pomocniczych przy pacjencie na zlecenie personelu medycznego na rzecz Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Kielcach przy ul. Langiewicza 2,ul. Langiewicza 19, ul. Artwińskiego 3a. , w okresie od 01.09.2015 r. do wykorzystania kwoty 829.268,29 zł netto . Przedmiot postępowania stanowi zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego objętego umową Nr 140/2013, zawartą 01.09.2013 r. Uzasadnienie: Wartość przedmiotowego zamówienia ustalona została na kwotę 3.317.073,17+50%zam. uzup.=4.975.609,76 zł (4.975.609,76- 3.317.073,17=1.658.536,59). Przewiduje się wartość zamówień uzupełniających nie więcej niż 25% wartości zamówienia tj. 829.268,29zł, wartość jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 98.30.00.00 - Różne usługi 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Podstawą prawną wyboru trybu udzielenia zamówienia z wolnej ręki jest art. 66 w zw. z art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 66 ustawy w postępowaniu prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki Zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym Wykonawcą. Artykuł 67 ust.1 ustawy określa przesłanki warunkujące zastosowanie trybu z wolnej ręki. Zgodnie z punktem 6 przywołanego przepisu Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (lub ograniczonego), a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: Przedmiot niniejszego postępowania stanowi udzielenie zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego objętego umową Nr 140/2013r. zawartą 01.09.2013 r. z IMPEL CLEANING Spółka z o. o. , 53-111 Wrocław, ul. Ślężna 118 (Lider Konsorcjum) Zamówienie podstawowe prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zostało wszczęte w dniu 05.06.2013 r.poprzez wysłanie ogłoszenia o zamówieniu do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Ogłoszenie zostało opublikowane w dniu 8 czerwca 2013r. Pod numerem 2013/S110-188345. Zgodnie z dyspozycją ustawową Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających (pkt. VI.3), jak i w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (pkt.XI ppkt 20) do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. Przewiduje się wartość zamówień uzupełniających nie więcej niż 25% wartości zamówienia tj. 829.268,29zł, wartość jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
IMPEL CLEANING Spółka z o. o.(Lider Konsorcjum), ul. Ślężna 118, Wrocław, kraj/woj. Polska.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz produktów leczenia do żywienia pozajelitowego dla Apteki Szpitalnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Budowa boisk sportowych przy Zespole Placówek Oświatowych nr 1 w Kielcach, ul. K. Szymanowskiego 5
- Promocja Projektu realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, działanie 04.01 pn. "Budowa obwodnicy m. Nowy Korczyn"
- Wykonanie koreferatu do dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Końskich przy ul. Wjazdowej
- Wykonanie usługi transportowej polegającej na przewozie osób w ramach projektu LIFE17 NAT/PL/000018 pn. "Renaturyzacja śródlądowej delty rzeki Nidy" w podziale na zadania częściowe
- OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W BUDYNKU KIELECKIEGO CENTRUM KULTURY ORAZ OBSŁUGA URZĄDZEŃ OCHRONY TECHNICZNEJ
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zielonych Gminy i Miasta Lwówek Śląski, z podziałem na części - postępowanie IV
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach budynków Teatru Bagatela im. Tadeusza Boya-Żeleńskiego w Krakowie
- Pielęgnacja zieleni na terenach cmentarzy komunalnych w Pile
- Usługę sprzątania w budynku Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w siedzibie Sądu Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim
- usługi utrzymania porządku i czystości na terenie Nowego Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.