eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie › ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY WYSOKIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-20

Wysokie: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY WYSOKIE
Numer ogłoszenia: 236420 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198974 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wysokie, ul. Nowa 1, 23-145 Wysokie, woj. lubelskie, tel. 084 6806206, faks 084 6806244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY WYSOKIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie wszystkich odpadów komunalnych z terenu gminy Wysokie w okresie od 01.07.2013 do 31.12.2014 roku od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz nieruchomości niezamieszkałych na których powstają odpady komunalne w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996r. O utrzymaniu czystości i porządku w gminach w (Dz. U.z 2012 r. poz.. 391 z późn. zm.) oraz przepisami uchwał Rady Gminy Wysokie (Uchwała nr XIX/103/12 z dnia 28.01.2012r.) i Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wysokie (Uchwała nr XIX/104/12 z dnia 28.01.2012r.). Odbiór odpadów z punktu selektywnej zbiórki, odbiór i zagospodarowanie odpadów powstałych w miejscach użyteczności publicznej zarządzanych przez gminę. Charakterystyka Gminy Wysokie Powierzchnia gminy wynosi 114 km2. Liczba mieszkańców na terenie gminy Wysokie wynosi ok. 4800 osób. Szacuje się, że w czasie realizacji umowy liczba ludności może wzrosnąć lub zmaleć. Szacuje się, że na terenie Gminy Wysokie znajduje się ok. 1430 gospodarstw. Na trenie Gminy Wysokie występuje ok 50 nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne. Gmina liczy 21 sołectw: Antoniówka, Biskupie, Biskupie Kolonia, Dragany, Guzówka, Giełczew I, Giełczew II, Giełczew Kolonia, Giełczew Doły, Kajetanów, Łosień, Maciejów Nowy, Maciejów Stary, Nowy Dwór, Rezerwa, Radomirka, Słupeczno, Spławy, Stolnikowizna, Wysokie, Zabłocie. 2. Zakres prac obejmuje: 1) odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (tzw. nieruchomości zamieszkałe stale i czasowo) i z nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy , w tym: a) odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) b) odbieranie odpadów segregowanych, c) odbieranie odpadów ulegających biodegradacji, d) odbieranie odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego 2) odbieranie odpadów z gminnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, pochodzących z gospodarstw domowych: a) odpady zielone (ogrodowe), b) odpady segregowane, c) meble i odpady wielkogabarytowe, d) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, e) odpady budowlane, remontowe i rozbiórkowe, f) zużyte opony, g) odbieranie niebezpiecznych odpadów komunalnych tj. rozpuszczalniki, kwasy, alkalia, lampy fluorescencyjne, oleje, tłuszcze, farby, tusze, baterie i akumulatory itd. h) odbieranie odpadów typu przeterminowane i zbędne leki, 3) inne nie wymienione odpady komunalne 4)odbieranie odpadów komunalnych zgromadzonych w koszach ustawionych na chodnikach, przystankach komunikacji publicznej, w parkach i innych miejscach użyteczności publicznej zarządzanych przez Gminę, 3. Odbioru odpadów wymienionych w ust. 2 należy dokonywać różnymi samochodami dla poszczególnych frakcji odpadów tj. zmieszane odpady komunalne, selektywnie zebrane odpady komunalne 4. w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne: - zmieszane z następującymi częstotliwościami: a) Zabudowa zagrodowa i jednorodzinna: raz w miesiącu. b) Zabudowa wielorodzinna: raz w miesiącu. c) Nieruchomości niezamieszkałe: dwa razy w miesiącu. - selektywnie zebrane z następującymi częstotliwościami: a) Zabudowa zagrodowa i jednorodzinna: raz w miesiącu. b) Zabudowa wielorodzinna: raz w miesiącu. c) Nieruchomości niezamieszkałe: dwa razy w miesiącu. 5. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie usuwania odpadów komunalnych terminach z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00 - 19.00, 6. Wykonawca zobowiązany jest przygotować (przed podpisaniem umowy) harmonogram odbioru odpadów komunalnych, zgodny z częstotliwością ich odbioru wymienioną w ust. 4. Wykonawca zobowiązany jest poinformować pisemnie każdego właściciela nieruchomości o harmonogramie odbioru odpadów komunalnych oraz o zmianie tego harmonogramu. 7. Za odbiór odpadów pochodzących z budowy, remontu czy rozbiórki budynków wykonawca dokonuje rozliczenia bezpośrednio z zamawiającym usługę. 8. Wykonawca ponosi koszty za wszelkie szkody wyrządzone w trakcie realizacji niniejszego zamówienia. 9. Odbiór odpadów na zgłoszenie telefoniczne mieszkańca, następnego dnia po zgłoszeniu w przypadku pominięcia posesji podczas odbioru pojemników lub worków. 10. W szczególnie uzasadnionych przypadkach (brak możliwości wystawienia z nieruchomości pojemnika, brak dojazdu do działki itp.)Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady w miejscu uzgodnionym z właścicielem nieruchomości. 11. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazywania co miesiąc Zamawiającemu ewidencji nieruchomości z których zostały odebrane zmieszane odpady komunalne w ilości większej niż podane przez zamawiającego. 12. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności: 110 l, 120 l, 240 l, od 800 l do 2500 l , 7000 l i innych występujących na terenie gminy, oraz workach 120 l z folii LDPE przeznaczonych na gromadzenie odpadów w sposób selektywny w następujących kolorach: - NIEBIESKI z przeznaczeniem na papier i makulaturę; - ŻÓŁTY z przeznaczeniem na metal, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe; - ZIELONY z przeznaczeniem na szkło i opakowania szklane 13. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia nieodpłatnie w dniu odbierania odpadów właścicieli nieruchomości ,od których odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny w przeźroczyste (niebieskie, żółte, zielone) worki 120 l z folii LDPE w ilości odpowiadającej wystawionym workom w danym miesiącu, przy czym przed pierwszym odbiorem odpadów komunalnych Wykonawca wyposaży każdą nieruchomość w 3 worki każdego koloru. 14. Wyposażenie PSZOK i miejsc użyteczności publicznej (cmentarze, szkoła) w pojemniki. 15. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu, kart przekazania odpadów potwierdzonych przez instalację wskazaną przez Zamawiającego. 16. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania sprawozdania kwartalnego, o którym mowa w art. 9n ust. 1 - 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w terminie do ostatniego dnia miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. Sprawozdanie zawiera: 1) informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych 2) informacje o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji: a) przekazanych do składowania na składowisku odpadów, b) nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania; 3) liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne; 4) wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem utrzymania czystości i porządku na obszarze gminy Wysokie. Do takiego wykazu należy dołączyć dokumentację fotograficzną (na elektronicznym nośniku danych) każdego stwierdzonego przypadku zbierania odpadów komunalnych w sposób niezgodny z regulaminem. 17. W celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu, o którym mowa w pkt. 16 Wójt Gminy Wysokie może zobowiązać Wykonawcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości do okazania dokumentów sporządzanych na potrzeby ewidencji odpadów 18. Wszystkie odpady komunalne zebrane z terenu Gminy Wysokie Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Kraśniku (jeżeli w czasie obowiązywania umowy zostanie uruchomiona instalacja RIPOK w Bełżycach, dopuszcza się możliwość skierowania odpadów do instalacji w Bełżycach). Obowiązujące przepisy prawa: Odbiór odpadów komunalnych wykonawca będzie świadczył zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności: 1)ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r., Nr 25, poz. 150 - ze zmianami), 2)ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012, poz. 391 ze zmianami), 3) ustawa z dnia 21 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 - ze zmianami), 4) ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 - ze zmianami), 5)ustawa z dnia 29 lipca 2005 o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2005 r. , Nr 180, poz. 1495 - ze zmianami), 6) ustawa z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2009 r., Nr 79, poz. 666 - ze zmianami), 7) ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. , poz. 145), 8) rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010 r. Nr 249, poz. 1673 - ze zmianami), 9) rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy służących do sporządzania i przekazywania zbiorowych zestawień danych o odpadach (Dz. U. z 2010 r. , Nr 249, poz.1674 - ze zmianami), 10) rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001, Nr 112, poz. 1206 - ze zmianami), 11) rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. , poz. 645), 12) rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r. , poz. 630), 13)rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. , poz. 676), 14) obowiązujące na terenie gminy akty prawa miejscowego.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. 2. Wymagania stawiane Wykonawcy:2.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 2.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 2.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 2.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOLAND Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 12/3, 23-200 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 341463,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 347976,00

  • Oferta z najniższą ceną: 262440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 388800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.