eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Zakup i dostawaalergenów, środków do dezynfekcji, substancji do receptury aptecznej, materiałów aptecznych, Rasburicase

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-05

Kielce: Zakup i dostawa: alergenów, środków do dezynfekcji, substancji do receptury aptecznej, materiałów aptecznych, Rasburicase
Numer ogłoszenia: 235998 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175604 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa: alergenów, środków do dezynfekcji, substancji do receptury aptecznej, materiałów aptecznych, Rasburicase.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: alergenów, środków do dezynfekcji, substancji do receptury, materiałów aptecznych, Rasburicase wg ilości i asortymentów szczegółowo określonych w formularzach asortymentowo- cenowych podzielonych na pakiety (części) od nr1 do nr 5 w załączniku nr1 (pakiet) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: Pakiet nr1- Alergeny Pakiet nr2- Środki do dezynfekcji Pakiet nr3- Substancje do receptury aptecznej Pakiet nr4- Materiały apteczne Pakiet nr5- Rasburicase 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie wyszczególnionych powyżej zadań (pakietów) od nr1 do nr5. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Dostawa w ciągu 24 godzin: Pakiet nr 5 Dostawa w ciągu 48 godzin: Pakiet nr 3, Pakiet nr 4 Dostawa w ciągu 72 godzin: Pakiet nr 1, Pakiet nr 2 Częstotliwość dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego będzie ustalana na roboczo w trakcie realizacji zamówienia. 4.Dojazd do apteki jest bardzo utrudniony przez szerokość wjazdu, wynosi około 3 metry, co uniemożliwia dogodny dojazd samochodów ciężarowych typu STAR, dowóz leków jest możliwy jedynie samochodami dostawczymi typu furgonetka. Stromy wjazd w okresie zimy będzie dodatkowym utrudnieniem. Apteka nie posiada wózka dostawczego małego. Nie jest możliwy wjazd do apteki do wnętrza wózka dostawczego z całymi paletami. Apteka nie ma pracowników którzy są w stanie pomagać w transporcie leków z samochodu do apteki. Kierownik Apteki zastrzega, że może nie przyjąć towaru z samochodu do apteki 5. Do pakietów nr: 3,4 do oferty należy dołączyć katalogi handlowe odpowiadające wycenianym pozycjom. 6.Do pakietów nr:1, 2, 5, do oferty należy dołączyć Certyfikaty i Deklaracje Zgodności wymagane z prawem. 7.Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części towaru wynikającym z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 24.96.00.00 - Różne produkty chemiczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.79.20.00 - Farmaceutyczne wyroby szklane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr1- Alergeny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NEXTER Sp. z o.o, ul.Gromadzka 59, 40-771 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5252,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7069,47

  • Oferta z najniższą ceną: 7069,47 / Oferta z najwyższą ceną: 7069,47

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr2- Środki do dezynfekcji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDIM Sp. z o.o., Puławska Plaza ul. Puławska 45B, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5460,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7263,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7263,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7263,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr3-Substancje do receptury aptecznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHARMA-COSMETIC K.M. Adamowicz Sp. z o.o., ul. Pasternik 26, 31-354 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 117442,76

  • Oferta z najniższą ceną: 117442,76 / Oferta z najwyższą ceną: 117442,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr4- Materiały apteczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADM P.P.H.iU. Dariusz Michalski, ul. Łukasiewicza 88, 35-604 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54233,94

  • Oferta z najniższą ceną: 54233,94 / Oferta z najwyższą ceną: 56257,68

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet nr5- Rasburicase

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sanofi-Aventis Sp. z o.o., ul.Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9699,78

  • Oferta z najniższą ceną: 9699,78 / Oferta z najwyższą ceną: 9699,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.