eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości Skarbu Państwa położonych na terenie Powiatu Jeleniogórskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-19

Jelenia Góra: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości Skarbu Państwa położonych na terenie Powiatu Jeleniogórskiego
Numer ogłoszenia: 235976 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jeleniogórski , ul. Jana Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 6473103, faks 75 7526419.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.jgora.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości Skarbu Państwa położonych na terenie Powiatu Jeleniogórskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie operatów w zakresie szacowania nieruchomości dla potrzeb realizacji zadań z zakresu administracji rządowej, dotyczących określenia:1) wartości nieruchomości w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa - zgodnie z art. 221 w związku z art. 72 ust. 3 i art. 78-80 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.); 2) wartości rynkowej nieruchomości gruntowej jako prawa użytkowania wieczystego i prawa własności (przekształcenie) zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz. U. z 2012 r. poz. 83); 3) wartości rynkowej nieruchomości gruntowej niezabudowanej, zabudowanej oraz nieruchomości lokalowej wraz z pomieszczeniami przynależnymi; 4) wysokości odszkodowania za nieruchomości przejęte pod drogi w trybie art. 98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). 2. Część zamówienia, określona w ust. 1 pkt 4, została wydzielona na podstawie art. 6a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) jako niezależne zamówienie i stanowi przedmiot odrębnego postępowania. 3. W skład przedmiotowego zamówienia wchodzą następujące części: 1) CZĘŚĆ 1 - Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości 3 nieruchomości położonych w PIECHOWICACH - w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa; 2) CZĘŚĆ 2 - Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości 4 nieruchomości położonych w STAREJ KAMIENICY - w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa; 3) CZĘŚĆ 3 - Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości 3 nieruchomości położonych w PODGÓRZYNIE - w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa; 4) CZĘŚĆ 4 - Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości 6 nieruchomości położonych w MYSŁAKOWICACH - w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa; 5) CZĘŚĆ 5 - Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości 11 nieruchomości położonych w KARPACZU - w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa; 6) CZĘŚĆ 6 - Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości 8 nieruchomości położonych w SZKLARSKIEJ PORĘBIE - w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa; 7) CZĘŚĆ 7 - Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości 11 nieruchomości położonych w KOWARACH - w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa; 8) CZĘŚĆ 8 - Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości 2 nieruchomości położonych w JEŻOWIE SUDECKIM - w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa; 9) CZĘŚĆ 9 - Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości rynkowej 5 nieruchomości gruntowych położonych w PIECHOWICACH jako prawa użytkowania wieczystego i prawa własności (przekształcenie); 10) CZĘŚĆ 10 - Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości rynkowej 5 nieruchomości gruntowych położonych w PODGÓRZYNIE jako prawa użytkowania wieczystego i prawa własności (przekształcenie); 11) CZĘŚĆ 11 - Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości rynkowej 4 nieruchomości gruntowych położonych w SZKLARSKIEJ PORĘBIE jako prawa użytkowania wieczystego i prawa własności (przekształcenie); 12) CZĘŚĆ 12 - Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości rynkowej 7 nieruchomości gruntowych położonych w KOWARACH jako prawa użytkowania wieczystego i prawa własności (przekształcenie); 13) CZĘŚĆ 13 - Wykonanie operatu szacunkowego dotyczącego ustalenia wartości rynkowej 1 nieruchomości gruntowej położonej w JANOWICACH WIELKICH jako prawa użytkowania wieczystego i prawa własności (przekształcenie); 14) CZĘŚĆ 14 - Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości rynkowej 5 nieruchomości gruntowych (4 niezabudowanych i 1 zabudowanej) położonych w SZKLARSKIEJ PORĘBIE; 15) CZĘŚĆ 15 - Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości rynkowej 3 nieruchomości gruntowych (2 niezabudowanych i 1 lokalowej wraz z pomieszczeniami przynależnymi) położonych w: KOWARACH, KARPACZU, JEŻOWIE SUDECKIM. 4. Szczegółowy opis wszystkich części zamówienia został wskazany w Załączniku I do niniejszego ogłoszenia (Informacje dotyczące ofert częściowych). 5. Zamawiający ustala, że jeden Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na pięć części zamówienia. 6. Informacje dotyczące zasad realizacji zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia): 1) Zlecanie wykonania poszczególnych operatów będzie następowało sukcesywnie - według bieżących potrzeb Zamawiającego. 2) Wykonawca będzie wykonywać dane zadanie każdorazowo po otrzymaniu pisemnego zlecenia sporządzonego przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do osobistego odbioru zlecenia w siedzibie Zamawiającego, tj. Starostwie Powiatowym w Jeleniej Górze przy ul. Podchorążych 15 - Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami, II piętro, pokój nr 203. Zamawiający co najmniej 24 godziny wcześniej poinformuje (telefonicznie lub e-mailowo) Wykonawcę o dacie odbioru i podpisania danego zlecenia. 3) Zamawiający każdorazowo określi w zleceniu nieruchomość, dla której Wykonawca sporządzi operat. 4) Termin wykonania zlecenia wynosi każdorazowo 21 dni od dnia potwierdzenia przez Wykonawcę odbioru zlecenia. Zmiana tego terminu może wynikać wyłącznie z okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy uniemożliwiających wykonanie zlecenia w wymaganym terminie, np. w razie wystąpienia siły wyższej, takiej jak: katastrofa naturalna, warunki atmosferyczne (takie jak: burze, długotrwałe opady deszczu, powodzie lub podtopienia danej nieruchomości, silne mrozy itp.), albo działań osób trzecich powodujących zagrożenie utraty życia i zdrowia albo uniemożliwiających dostęp Wykonawcy do danej nieruchomości w celu jej wyceny. 5) Wykonawca sporządza operat szacunkowy w formie pisemnej w dwóch egzemplarzach w języku polskim. W operacie szacunkowym Wykonawca zobowiązany jest umieścić aktualną (tj. z widoczną na odbitkach datą wykonania zdjęć) dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości (minimum cztery wydrukowane fotografie w wymiarach: 9 x 13 cm). 6) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt do zgromadzenia dokumentacji niezbędnej do wykonania operatu. 7) Ceny podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym będą stałe przez pełny okres realizacji umowy. 8) Wykonawca - w zakresie sporządzonych operatów szacunkowych - zobowiązany będzie do udziału w rozprawach administracyjnych mających na celu zapoznanie stron z operatem oraz do udzielania wyjaśnień ustnych i pisemnych dotyczących treści operatu, a także do uczestnictwa w postępowaniach przed organem odwoławczym oraz do sporządzenia opinii, którą Zamawiający wykorzysta w postępowaniach odwoławczych - w razie konieczności. Z tytułu uczestnictwa w przedmiotowych postępowaniach oraz za sporządzenie opinii czy pisemnych wyjaśnień Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie. 9) Zamawiający zastrzega, że część zamówienia określona w ust. 6 pkt 8, nie może być powierzona podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany będzie do osobistego uczestnictwa w postępowaniach administracyjnych i odwoławczych oraz do składania wyjaśnień i sporządzania opinii - nawet w sytuacji, gdy dany operat zostanie sporządzony przez podwykonawców. 10) Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (projekt odnosi się do każdej z piętnastu części zamówienia). 7. Zamawiający informuje, że wykonywanie operatów szacunkowych nieruchomości położonych na terenie Powiatu Jeleniogórskiego może stanowić utrudnienie z uwagi na położenie geograficzne obszaru administracyjnego. Nieruchomości podlegające wycenie położone są niejednokrotnie w terenie górzystym, dojazd do nich może być utrudniony z uwagi na gęste zalesienie czy brak infrastruktury drogowej. Wykonawca na własną odpowiedzialność winien dokonać wizji lokalnej wskazanych w Załączniku I do niniejszego ogłoszenia nieruchomości w celu oszacowania ryzyka oraz wynagrodzenia. Jednocześnie podkreślamy, że wykazane nieruchomości mogą ulec zmianie - zgodnie z pkt IV.3 (ust. 4) niniejszego ogłoszenia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wynikających z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) - w zakresie każdej części zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje zawarte w złożonym dokumencie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedłoży: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wynikających z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) - w zakresie każdej części zamówienia; 2) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane przez Wykonawcę w w/w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W w/w wykazie usług Wykonawca zobowiązany jest wskazać, że: a) w zakresie Części 1 zamówienia - wykonał co najmniej jeden operat szacunkowy wyceny wartości nieruchomości w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości; b) w zakresie Części 2 zamówienia - wykonał co najmniej dwa operaty szacunkowe wyceny wartości nieruchomości w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości; c) w zakresie Części 3 zamówienia - wykonał co najmniej jeden operat szacunkowy wyceny wartości nieruchomości w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości; d) w zakresie Części 4 zamówienia - wykonał co najmniej trzy operaty szacunkowe wyceny wartości nieruchomości w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości; e) w zakresie Części 5 zamówienia - wykonał co najmniej pięć operatów szacunkowych wyceny wartości nieruchomości w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości; f) w zakresie Części 6 zamówienia - wykonał co najmniej cztery operaty szacunkowe wyceny wartości nieruchomości w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości; g) w zakresie Części 7 zamówienia - wykonał co najmniej pięć operatów szacunkowych wyceny wartości nieruchomości w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości; h) w zakresie Części 8 zamówienia - wykonał co najmniej jeden operat szacunkowy wyceny wartości nieruchomości w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości; i) w zakresie Części 9 zamówienia - wykonał co najmniej dwa operaty szacunkowe wyceny wartości rynkowej nieruchomości gruntowej jako prawa użytkowania wieczystego i prawa własności - przekształcenia; j) w zakresie Części 10 zamówienia - wykonał co najmniej dwa operaty szacunkowe wyceny wartości rynkowej nieruchomości gruntowej jako prawa użytkowania wieczystego i prawa własności - przekształcenia; k) w zakresie Części 11 zamówienia - wykonał co najmniej dwa operaty szacunkowe wyceny wartości rynkowej nieruchomości gruntowej jako prawa użytkowania wieczystego i prawa własności - przekształcenia; l) w zakresie Części 12 zamówienia - wykonał co najmniej trzy operaty szacunkowe wyceny wartości rynkowej nieruchomości gruntowej jako prawa użytkowania wieczystego i prawa własności - przekształcenia; m) w zakresie Części 13 zamówienia - wykonał co najmniej jeden operat szacunkowy wyceny wartości rynkowej nieruchomości gruntowej jako prawa użytkowania wieczystego i prawa własności - przekształcenia; n) w zakresie Części 14 zamówienia - wykonał co najmniej trzy operaty szacunkowe, w tym: - dwa operaty wykonane w celu ustalenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowej niezabudowanej, - jeden operat wykonany w celu ustalenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowej zabudowanej; o) w zakresie Części 15 zamówienia - wykonał co najmniej dwa operaty szacunkowe, w tym: - jeden operat wykonany w celu ustalenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowej niezabudowanej, - jeden operat wykonany w celu ustalenia wartości rynkowej nieruchomości lokalowej wraz z pomieszczeniami przynależnymi. UWAGA: Jeśli Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedną część zamówienia (maksymalnie pięć części), wówczas wykazuje wykonanie co najmniej tylu różnych operatów, które stanowić będą sumę minimalnych żądanych przez Zamawiającego wielkości z każdej części zamówienia, której oferta dotyczy. Dla przykładu - jeśli Wykonawca złoży ofertę na części: 2, 5, 10, 13 i 14, wówczas w wykazie winien wskazać, że wykonał co najmniej: siedem różnych operatów szacunkowych wyceny wartości nieruchomości w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości oraz trzy różne operaty szacunkowe wyceny wartości rynkowej nieruchomości gruntowej jako prawa użytkowania wieczystego i prawa własności - przekształcenia, a także trzy różne operaty szacunkowe w celu ustalenia wartości rynkowej nieruchomości, w tym: dwa dotyczące wyceny nieruchomości gruntowej niezabudowanej i jeden dotyczący wyceny nieruchomości gruntowej zabudowanej. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wynikających z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) - w zakresie każdej części zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje zawarte w złożonym dokumencie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedłoży: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wynikających z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) - w zakresie każdej części zamówienia; 2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą - która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego w zakresie szacowania nieruchomości, o których mowa w art. 174 ust. 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także posiadającą wpis na listę rzeczoznawców majątkowych (wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) - w zakresie każdej części zamówienia; 3) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) - w zakresie każdej części zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wynikających z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) - w zakresie każdej części zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje zawarte w złożonym dokumencie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie usług Wykonawca zobowiązany jest wskazać wykonanie takiej ilości i rodzaju usług jak zostało to określone w pkt III.3.2 niniejszego ogłoszenia - w zależności od części zamówienia na którą/które będzie składał ofertę;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy (odrębnie dla każdej części zamówienia) - Załączniki Nr: 1/A - 1/O do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - o ile ofertę składa pełnomocnik. 3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.3.1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4) Jeżeli Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów - niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - na potwierdzenie, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie dotyczącym: 1. zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawiania faktury Vat w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy; 2. zmiany terminu wykonania zlecenia na sporządzenie danego operatu szacunkowego - przy czym zmiana ta może wynikać wyłącznie z okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy uniemożliwiających wykonanie zlecenia w wymaganym terminie, np. w razie wystąpienia siły wyższej, takiej jak: katastrofa naturalna, warunki atmosferyczne (takie jak: burze, długotrwałe opady deszczu, powodzie lub podtopienia danej nieruchomości, silne mrozy itp.), albo działań osób trzecich powodujących zagrożenie utraty życia i zdrowia albo uniemożliwiających dostęp Wykonawcy do danej nieruchomości w celu jej wyceny; 3. zmiany ilości zlecanych do wykonania operatów szacunkowych - poprzez ich zmniejszenie - w przypadku zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w momencie szacowania wielkości zamówienia, np. w sytuacji zmniejszenia wydatków budżetowych na realizację przedmiotowego zadania (dotyczy wszystkich części zamówienia - z wyłączeniem części 13); 4. zmiany lokalizacji nieruchomości dla której ma być sporządzony operat szacunkowy - w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego - przy czym różnica między powierzchnią nieruchomości wskazanej przez ZAMAWIAJĄCEGO w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (i wycenionej przez WYKONAWCĘ w formularzu ofertowym) a powierzchnią nieruchomości faktycznie przez ZAMAWIAJĄCEGO zlecanej do wykonania nie może być większa ani mniejsza niż 20 %. Możliwość zmiany lokalizacji nie wpływa na rodzaj wycenianej nieruchomości (dotyczy części 14 i 15 zamówienia). W takim przypadku wszelkie zmiany treści zawartych umów lub ich uzupełnienia wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.starostwo.jgora.pl/2013.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze, Wydział Rozwoju i Obsługi Technicznej, ul. Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra (I piętro, pok. 15).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze, Wydział Rozwoju i Obsługi Technicznej, ul. Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra (pokój nr 12, I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości 3 nieruchomości położonych w PIECHOWICACH - w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości 3 nieruchomości położonych w PIECHOWICACH - w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa - zgodnie z art. 221 w związku z art. 72 ust. 3 i art. 78-80 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). Szczegółowe informacje dotyczące nieruchomości położonych w Piechowicach: 1) Piechowice, obręb 0004, nr działki: 100, powierzchnia: 0,7061 ha, 2) Piechowice, obręb 0006, nr działki: 84, powierzchnia: 2,8914 ha, 3) Piechowice, obręb 0005, nr działki: 354/1, powierzchnia: 0,1272 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości 4 nieruchomości położonych w STAREJ KAMIENICY - w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości 4 nieruchomości położonych w STAREJ KAMIENICY - w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa - zgodnie z art. 221 w związku z art. 72 ust. 3 i art. 78-80 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). Szczegółowe informacje dotyczące nieruchomości położonych w Starej Kamienicy: 1) Stara Kamienica, obręb Barcinek, działki: a) 35/4, powierzchnia: 0,18 ha, b) 36/1, powierzchnia: 1,16 ha, c) 37/1, powierzchnia: 0,31 ha, d) 131/1, powierzchnia: 0,43 ha, 2) Stara Kamienica, obręb Barcinek, nr działki: 48/2, powierzchnia: 0,14 ha, 3) Stara Kamienica, obręb Barcinek, nr działki: 49/3, powierzchnia: 0,13 ha, 4) Stara Kamienica, obręb Kopaniec, nr działki: 608, powierzchnia: 28,8685 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości 3 nieruchomości położonych w PODGÓRZYNIE - w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości 3 nieruchomości położonych w PODGÓRZYNIE - w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa - zgodnie z art. 221 w związku z art. 72 ust. 3 i art. 78-80 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). Szczegółowe informacje dotyczące nieruchomości położonych w Podgórzynie: 1) Podgórzyn, obręb Przesieka, nr działki: 243, powierzchnia: 0,21 ha, 2) Podgórzyn, obręb Zachełmie, nr działki: 54, powierzchnia: 1,2224 ha, 3) Podgórzyn, obręb Borowice, nr działki: 123/2, powierzchnia: 1,8019 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości 6 nieruchomości położonych w MYSŁAKOWICACH - w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości 6 nieruchomości położonych w MYSŁAKOWICACH - w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa - zgodnie z art. 221 w związku z art. 72 ust. 3 i art. 78-80 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). Szczegółowe informacje dotyczące nieruchomości położonych w Mysłakowicach: 1) Mysłakowice, obręb Łomnica, nr działki: 52, powierzchnia: 0,65 ha, 2) Mysłakowice, obręb Strużnica, nr działki: 11, powierzchnia: 0,39 ha, 3) Mysłakowice, obręb Łomnica, nr działki: 122/1, powierzchnia: 1,4687 ha, 4) Mysłakowice, obręb Łomnica, działki: a) 120, powierzchnia: 0,25 ha, b) 122/3, powierzchnia: 0,06 ha, c) 694/2, powierzchnia: 0,01 ha, d) 797/2, powierzchnia: 0,01 ha, 5) Mysłakowice, obręb Łomnica, działki: a) 201/4, powierzchnia: 0,7283 ha, b) 201/6, powierzchnia: 0,0043 ha, 6) Mysłakowice, obręb Kostrzyca, działki: a) 325/1, powierzchnia: 0,36 ha, b) 325/3, powierzchnia: 0,20 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości 11 nieruchomości położonych w KARPACZU - w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości 11 nieruchomości położonych w KARPACZU - w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa - zgodnie z art. 221 w związku z art. 72 ust. 3 i art. 78-80 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). Szczegółowe informacje dotyczące nieruchomości położonych w Karpaczu: 1) Karpacz, obręb 0004, nr działki: 142/2, powierzchnia: 0,1302 ha, 2) Karpacz, obręb 0002, działki: a) 65, powierzchnia: 0,0258 ha, b) 118, powierzchnia: 0,3458 ha, 3) Karpacz, obręb 0002, nr działki: 66, powierzchnia: 0,2966 ha, 4) Karpacz, obręb 0003, nr działki: 952/9, powierzchnia: 0,3871 ha, 5) Karpacz, obręb 0004, nr działki: 373/3, powierzchnia: 0,0123 ha, 6) Karpacz, obręb 0003, nr działki: 916/2, powierzchnia: 1,1632 ha, 7) Karpacz, obręb 0002, nr działki: 334, powierzchnia: 0,0744 ha, 8) Karpacz, obręb 0004, nr działki: 10, powierzchnia: 0,3177 ha, 9) Karpacz, obręb 0004, działki: a) 32/1, powierzchnia: 0,0427 ha, b) 32/2, powierzchnia: 0,0323 ha, 10) Karpacz, obręb 0004, działki: a) 32/3, powierzchnia: 1,2105 ha, b) 33, powierzchnia: 0,1999 ha, 11) Karpacz, obręb 0004, działki: a) 652, powierzchnia: 0,2767 ha, b) 650/6, powierzchnia: 2,8446 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości 8 nieruchomości położonych w SZKLARSKIEJ PORĘBIE - w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości 8 nieruchomości położonych w SZKLARSKIEJ PORĘBIE - w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa - zgodnie z art. 221 w związku z art. 72 ust. 3 i art. 78-80 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). Szczegółowe informacje dotyczące nieruchomości położonych w Szklarskiej Porębie: 1) Szklarska Poręba, obręb 0005, działki: a) 228, powierzchnia: 0,0659 ha, b) 229, powierzchnia: 0,0878 ha, 2) Szklarska Poręba, obręb 0005, nr działki: 36, powierzchnia: 0,3161 ha, 3) Szklarska Poręba, obręb 0005, działki: a) 32, powierzchnia: 0,4084 ha, b) 33, powierzchnia: 0,1315 ha, 4) Szklarska Poręba, obręb 0002, działki: a) 210, powierzchnia: 0,0043 ha, b) 211, powierzchnia: 0,4423 ha, 5) Szklarska Poręba, obręb 0005, nr działki: 345, powierzchnia: 0,1216 ha, 6) Szklarska Poręba, obręb 0005, działki: a) 471, powierzchnia: 0,7213 ha, b) 465/2, powierzchnia: 0,0500 ha, c) 458, powierzchnia: 0,0592 ha, d) 457, powierzchnia: 0,1627 ha, e) 459, powierzchnia: 0,2927 ha, 7) Szklarska Poręba, obręb 0006, działki: a) 458/13, powierzchnia: 0,0019 ha, b) 458/14, powierzchnia: 0,0020 ha, c) 458/15, powierzchnia: 0,0600 ha, 8) Szklarska Poręba, obręb 0005, działki: a) 326/1, powierzchnia: 0,6639 ha, b) 326/2, powierzchnia: 0,2065 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości 11 nieruchomości położonych w KOWARACH - w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości 11 nieruchomości położonych w KOWARACH - w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa - zgodnie z art. 221 w związku z art. 72 ust. 3 i art. 78-80 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). Szczegółowe informacje dotyczące nieruchomości położonych w Kowarach: 1) Kowary, obręb 0001, nr działki: 61/1, powierzchnia: 0,1322 ha, 2) Kowary, obręb 0004, nr działki: 88/2, powierzchnia: 0,1148 ha, 3) Kowary, obręb 0001, nr działki: 189/46, powierzchnia: 0,1176 ha, 4) Kowary, obręb 0001, działki: a) 186/30, powierzchnia: 0,1407 ha, b) 186/31, powierzchnia: 0,0546 ha, 5) Kowary, obręb 0001, nr działki: 186/50, powierzchnia: 0,0418 ha, 6) Kowary, obręb 0001, nr działki: 640/3, powierzchnia: 0,0844 ha, 7) Kowary, obręb 0001, nr działki: 640/2, powierzchnia: 0,1260 ha, 8) Kowary, obręb 0001, nr działki: 61/2, powierzchnia: 0,1300 ha, 9) Kowary, obręb 0005, nr działki: 99/1, powierzchnia: 0,0447 ha, 10) Kowary, obręb 0001, nr działki: 480, powierzchnia: 0,0105 ha, 11) Kowary, obręb 0004, nr działki: 486, powierzchnia: 0,0300 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości 2 nieruchomości położonych w JEŻOWIE SUDECKIM - w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości 2 nieruchomości położonych w JEŻOWIE SUDECKIM - w celu ustalenia lub aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa - zgodnie z art. 221 w związku z art. 72 ust. 3 i art. 78-80 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). Szczegółowe informacje dotyczące nieruchomości położonych w Jeżowie Sudeckim: 1) Jeżów Sudecki, obręb Siedlęcin, nr działki: 513, powierzchnia: 0,23 ha, 2) Jeżów Sudecki, obręb Dziwiszów, nr działki: 593/1, powierzchnia: 0,2009 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości rynkowej 5 nieruchomości gruntowych położonych w PIECHOWICACH jako prawa użytkowania wieczystego i prawa własności (przekształcenie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości rynkowej 5 nieruchomości gruntowych położonych w PIECHOWICACH jako prawa użytkowania wieczystego i prawa własności (przekształcenie) - zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz. U. z 2012 r. poz. 83). Szczegółowe informacje dotyczące nieruchomości położonych w Piechowicach: 1) Piechowice, obręb 0003, nr działki: 115/11, powierzchnia: 0,2564 ha, 2) Piechowice, obręb 0003, nr działki: 115/13, powierzchnia: 0,6004 ha, 3) Piechowice, obręb 0003, nr działki: 115/8, powierzchnia: 0,2586 ha, 4) Piechowice, obręb 0003, nr działki: 115/3, powierzchnia: 0,4168 ha, 5) Piechowice, obręb 0006, nr działki: 145/3, powierzchnia: 0,1217 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości rynkowej 5 nieruchomości gruntowych położonych w PODGÓRZYNIE jako prawa użytkowania wieczystego i prawa własności (przekształcenie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości rynkowej 5 nieruchomości gruntowych położonych w PODGÓRZYNIE jako prawa użytkowania wieczystego i prawa własności (przekształcenie) - zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz. U. z 2012 r. poz. 83). Szczegółowe informacje dotyczące nieruchomości położonych w Podgórzynie: 1) Podgórzyn, obręb Przesieka, nr działki: 69/12, powierzchnia: 0,1050 ha, 2) Podgórzyn, obręb Przesieka, nr działki: 69/8, powierzchnia: 0,1400 ha, 3) Podgórzyn, obręb Miłków, nr działki: 137/1, powierzchnia: 0,24 ha, 4) Podgórzyn, obręb Miłków, działki: a) 145/11, powierzchnia: 1,67 ha, b) 145/13, powierzchnia: 0,30 ha, 5) Podgórzyn, obręb Miłków, nr działki: 565/19, powierzchnia: 0,2786 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości rynkowej 4 nieruchomości gruntowych położonych w SZKLARSKIEJ PORĘBIE jako prawa użytkowania wieczystego i prawa własności (przekształcenie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości rynkowej 4 nieruchomości gruntowych położonych w SZKLARSKIEJ PORĘBIE jako prawa użytkowania wieczystego i prawa własności (przekształcenie) - zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz. U. z 2012 r. poz. 83). Szczegółowe informacje dotyczące nieruchomości położonych w Szklarskiej Porębie: 1) Szklarska Poręba, obręb 0002, nr działki: 95/10, powierzchnia: 1,1638 ha, 2) Szklarska Poręba, obręb 0002, nr działki: 204/1, powierzchnia: 0,0034 ha, 3) Szklarska Poręba, obręb 0006, nr działki: 640, powierzchnia: 0,0542 ha, 4) Szklarska Poręba, obręb 0005, działki: a) 526/1, powierzchnia: 0,0020 ha, b) 526/2, powierzchnia: 0,1792 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości rynkowej 7 nieruchomości gruntowych położonych w KOWARACH jako prawa użytkowania wieczystego i prawa własności (przekształcenie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości rynkowej 7 nieruchomości gruntowych położonych w KOWARACH jako prawa użytkowania wieczystego i prawa własności (przekształcenie) - zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz. U. z 2012 r. poz. 83). Szczegółowe informacje dotyczące nieruchomości położonych w Kowarach: 1) Kowary, obręb 0001, nr działki: 189/13, powierzchnia: 1,6866 ha, 2) Kowary, obręb 0001, nr działki: 189/15, powierzchnia: 0,7431 ha, 3) Kowary, obręb 0001, nr działki: 128/5, powierzchnia: 0,1912 ha, 4) Kowary, obręb 0005, nr działki: 103/27, powierzchnia: 0,1611 ha, 5) Kowary, obręb 0004, nr działki: 391/3, powierzchnia: 0,0126 ha, 6) Kowary, obręb 0004, nr działki: 391/2, powierzchnia: 0,1793 ha, 7) Kowary, obręb 0004, nr działki: 391/5, powierzchnia: 0,0229 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wykonanie operatu szacunkowego dotyczącego ustalenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowej położonej w JANOWICACH WIELKICH jako prawa użytkowania wieczystego i prawa własności (przekształcenie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu szacunkowego dotyczącego ustalenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowej położonej w JANOWICACH WIELKICH jako prawa użytkowania wieczystego i prawa własności (przekształcenie) - zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz. U. z 2012 r. poz. 83). Szczegółowe informacje dotyczące nieruchomości położonej w Janowicach Wielkich: 1) Janowice Wielkie, obręb Janowice Wielkie, nr działki: 277/6, powierzchnia: 0,0788 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości rynkowej 5 nieruchomości gruntowych (4 niezabudowanych i 1 zabudowanej) położonych w SZKLARSKIEJ PORĘBIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości rynkowej 5 nieruchomości gruntowych (4 niezabudowanych i 1 zabudowanej) położonych w SZKLARSKIEJ PORĘBIE. Szczegółowe informacje dotyczące nieruchomości niezabudowanych położonych w Szklarskiej Porębie: 1) Szklarska Poręba, obręb 0002, nr działki: 97/2, powierzchnia: 0,2937 ha, 2) Szklarska Poręba, obręb 0007, nr działki: 42/1, powierzchnia: 0,1674 ha, 3) Szklarska Poręba, obręb 0007, nr działki: 126/1, powierzchnia: 0,5418 ha, 4) Szklarska Poręba, obręb 0008, nr działki: 371, powierzchnia: 0,0714 ha. Szczegółowe informacje dotyczące nieruchomości zabudowanej położonej w Szklarskiej Porębie: 1) Szklarska Poręba, obręb 0003, nr działki: 230, powierzchnia: 0,2129 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości rynkowej 3 nieruchomości gruntowych (2 niezabudowanych i 1 lokalowej wraz z pomieszczeniami przynależnymi) położonych w: KOWARACH, KARPACZU, JEŻOWIE SUDECKIM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych dotyczących ustalenia wartości rynkowej 3 nieruchomości gruntowych (2 niezabudowanych i 1 lokalowej wraz z pomieszczeniami przynależnymi) położonych w: KOWARACH, KARPACZU, JEŻOWIE SUDECKIM. Szczegółowe informacje dotyczące nieruchomości niezabudowanych: 1) Kowary, obręb 0005, działki: a) 104/9, powierzchnia: 0,0987 ha, b) 104/11, powierzchnia: 0,1217 ha, c) 104/14, powierzchnia: 0,1615 ha, d) 104/15, powierzchnia: 0,1505 ha, e) 104/16, powierzchnia: 0,1068 ha, f) 104/17, powierzchnia: 0,0871 ha, g) 104/19, powierzchnia: 0,1139 ha, 2) Karpacz, obręb 0002, nr działki: 89, powierzchnia: 0,0997 ha. Szczegółowe informacje dotyczące nieruchomości lokalowej: 1) Jeżów Sudecki, obręb Dziwiszów, lokal mieszkalny nr 1 o pow. 49,35 m2, nr działki: 593/2, powierzchnia: 0,3137 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.