To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-08
Zamość: Przygotowanie, skład, korekta tekstu, wykonanie i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego kalendarzy, informatora oraz legitymacji
Numer ogłoszenia: 235833 - 2012; data zamieszczenia: 08.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 405144 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, skład, korekta tekstu, wykonanie i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego kalendarzy, informatora oraz legitymacji.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa poligraficzna (zwana dalej usługą lub zamówieniem) obejmująca przygotowanie, skład, korektę tekstu, wykonanie i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego kalendarzy, informatora oraz legitymacji. 2. W skład usługi wchodzi wykonanie następujących rodzajów zadań: 1. KALENDARZ na 2013 r. określany dalej jako Zadanie 1, 2. MAŁY KALENDARZ na 2013 r. (w formie wizytówki) określany dalej jako Zadanie 2, 3. INFORMATOR (w formie książeczki) określany dalej jako Zadanie 3, 4. KALENDARZ WYDARZEŃ KULTURALNYCH, SPORTOWYCH I TURYSTYCZNYCH na 2013 r. określany dalej jako Zadanie 4, 5. LEGITYMACJA określana jako Zadanie 5. Zadanie 1 Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 1 jest opracowanie graficzne kalendarza na 2013 r. z nadrukiem, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego. Opis: -kalendarz plakatowy, -wymiar: B2 480 x 680 mm, -papier: kreda połysk 250 g, lakier UV, -druk: 4/0, -oprawa: listwa srebrna z zawieszką po krótkim boku, -ilość: 200 szt. Zadanie 2 Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 2 jest opracowanie graficzne małego kalendarza na 2013 r., wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego. Opis: -wymiar: 85 x 55 mm, -papier: kreda połysk 350 g, -druk: dwustronny 4/4, -kształt narożników: zaokrąglone, -rodzaj zabezpieczenia produktu: folia połysk obustronnie, -ilość: 1000 szt. Zadanie 3 Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 3 jest opracowanie graficzne informatora, skład, korekta tekstu, wykonanie i dostarczenie informatora do siedziby Zamawiającego. Opis: -wymiar: 99 x 210 mm (1/3 formatu A4, pion), -rodzaj: informator szyty, 2 zszywki, -papier: kreda połysk 300 g (okładka), 150 g (wnętrze), -ilość stron z okładką: 4+6, -lakierowanie, foliowanie okładki: standard, -druk dwustronny 4/4, -ilość: 1000 szt. Zadanie 4 Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 4 jest opracowanie graficzne kalendarza wydarzeń kulturalnych, sportowych i turystycznych na 2013 r., skład, korekta tekstu, wykonanie i dostarczenie kalendarza do siedziby Zamawiającego. Opis: -ilość: 5 000 egzemplarzy, -całość format 210 x 150 mm po złożeniu, zszywany, poziom, -okładka 4+4, folia 1 + 0, papier kreda 300 g wg załączonego projektu stron zewnętrznych, -papier kreda 115 g mat w ilości 38 czarno-białych stron + 8 kolorowych, dane tekstowe i zdjęcia przekaże Zamawiający. Zadanie 5 Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 5 jest opracowanie graficzne legitymacji, skład, korekta tekstu, wykonanie i dostarczenie legitymacji do siedziby Zamawiającego. Opis: -ilość: 16 szt., -format 105 x 155 mm, składana, -oprawa twarda, kolor bordowy, napis kolor czarny. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SzOPZ) znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ i stanowić będzie załącznik nr 1 do umowy po jej zawarciu. 4.Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ATTYLA WŁADYSŁAW KARDASZ, JACEK KARDASZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ATTYLA WŁADYSŁAW KARDASZ, JACEK KARDASZ SPÓŁKA JAWNA
- ATTYLA Władysław Kardasz, Jacek Kardasz Spółka Jawna, ul. Partyzantów 61, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9796,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9397,20
Oferta z najniższą ceną: 9397,20 / Oferta z najwyższą ceną: 28929,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Modernizacja instalacji klimatyzacji dla Bloku Operacyjnego
- Świadczenie usług przeglądów okresowych aparatury medycznej
- Roboty budowlane w zakresie: Remont ogrodzenia w kompleksie wojskowym w Woli Uhruskiej przy ul. Szkolnej 2.
- Remont pomieszczeń piwnicy w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Zamościu przy ul. Orlej 2.
- Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynków w rejonie odpowiedzialności 32 WOG w Zamościu oraz pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie 2 (dwóch) części.
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Zamość
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi drukowania materiałów promocyjnych i informacyjnych na rzecz Muzeum Sztuki Nowoczesnej".
- "Wykonanie materiałów projektowych dla osób zarządzających projektem wraz z usługą ologowania oraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Wykonanie usługi wydruku biuletynu wroclaw.pl
- "Usługa druku książek i czasopisma - 6 części"
- Dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- OPRACOWANIE GRAFICZNE, SKŁAD, DRUK, DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMUJĄCYCH WALORY TURYSTYCZNE WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.