eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont ulicy Rogalińskiej w Warszawie odc. Siedmiogrodzka - granica działki gminnej znak sprawy 54/ZP/11

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-02

Warszawa: Remont ulicy Rogalińskiej w Warszawie odc. Siedmiogrodzka - granica działki gminnej znak sprawy 54/ZP/11
Numer ogłoszenia: 235003 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 212203 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5048586,87,89,90, faks 22 5048592.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy Rogalińskiej w Warszawie odc. Siedmiogrodzka - granica działki gminnej znak sprawy 54/ZP/11.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem nawierzchni jezdni, chodników i krawężników ulicy Rogalińskiej odc. Siedmiogrodzka - granica działki gminnej (dł. 173,00m) w zakresie następujących branż: 1. Drogi i organizacja ruchu - wykonanie nawierzchnii jezdni z asfaltobetonu (dla KR2) - 1277,50 m2 - regulacja wysokościowa wjazdów z kostki bet. o gr. 8 cm (kostka odzysk)- 59,03 m2 - regulacja wysokościowa wjazdów z kostki bet. o gr. 8 cm (kostka nowa)- 74,03 m2 - ustawienie krawężników bet. 15x30 (90% odzysk) - 71,00 mb - ustawienie krawężników bet. 15x30 (nowe) - 18,00 mb - regulacja wysokościowa krawężników bet. 15x30 (wjazdy) - 39,00 mb - wykonanie oznakowania poziomego - 57,00 m2 - przełożenie progu zwalniającego - 82,62 m2 2. Regulacja pionowa armatury uzbrojenia podziemnego : - regulacja studzienek rewizyjnych - 6 szt. - regulacja kratek ściekowych - 1 szt. - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych lub gazowych - 3 szt. 3. Inne roboty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres Przedmiotu Zamówienia obejmuje projekt branżowy - drogi, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 4. Wykonawca obowiązany jest do: 1) Realizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami prawa budowlanego, wiedzą i sztuka techniczną, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi. 2) Zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji ( w tym także do wznowienia i odtworzenia punktów osnowy geodezyjnej ) wraz z inwentaryzacją powykonawczą (zgodnie z punktem 6.5). 3) Wykonania planu BIOZ i przedstawienia go Zamawiającemu przed przystąpieniem do robót oraz stosowania się do ww. planu, określonego w Dz.U. nr 120 poz. 1126 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4) Usunięcia na własny koszt skutków awarii, które zostały spowodowane przez Wykonawcę, w trakcie realizacji Przedmiotu Zamówienia. 5) Złożenia w dwóch egzemplarzach: dokumentacji powykonawczej, zawierającej oświadczenie Kierownika Robót, protokołów wykonania i odbioru technicznego dotyczących wykonanych robót (w tym robót ulegających zakryciu), aprobat technicznych, wyników pomiarów, badań, atestów, certyfikatów, dokumentacji powykonawczej budowlanej, kosztorysów powykonawczych (w formie papierowej) oraz inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dostarczonej zamawiającemu w następującej formie: - w wersji papierowej - 2 egzemplarze - w wersji elektronicznej zgodnie ze standardem określonym w Zarządzeniu Nr 3479/2009 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 29 lipca 2009r. w obowiązującym dla m.st. Warszawy układzie współrzędnych geodezyjnych PUWG 2000, w ramach wynagrodzenia za wykonanie Przedmiotu Umowy. 5. Gwarancja - nie mniej niż 36 miesięcy od daty odebrania protokołem końcowym przedmiotu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mabau Polska Sp. z o.o., Szymanów 9 K, 05-532 Baniocha, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 134984,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 136897,50

  • Oferta z najniższą ceną: 136897,50 / Oferta z najwyższą ceną: 148546,31

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.