eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Centralnej Sterylizacji Szpitala w Nysie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-04

Nysa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Centralnej Sterylizacji Szpitala w Nysie
Numer ogłoszenia: 234930 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Św. Piotra 1, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 77 4087830, faks 77 4333038.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Centralnej Sterylizacji Szpitala w Nysie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Centralnej Sterylizacji Szpitala w Nysie zgodnie z wykazem asortymentowo - cenowym stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część nr 1 - dostawa papieru krepowego Część nr 2 - dostawa włókniny Część nr 3 - dostawa rękawów papierowo-foliowych Część nr 4 - dostawa testów i wskaźników do kontroli procesów sterylizacji parą wodną i formaldehydem Część nr 5 - dostawa systemu dokumentacji centralnej sterylizacji Część nr 6 - dostawa rękawów typu TYVEK, testów biologicznych i chemicznych do sterylizatora plazmowego STERRAD NX Część nr 7 - dostawa rękawów włókninowo-foliowych Część nr 8 - dostawa kaset z nadtlenkiem wodoru do sterylizatora plazmowego STERRAD NX Część nr 9 - dostawa zintegrowanego wskaźnika do pary wodnej klasy 5 Część nr 10 - dostawa testów biologicznych i chemicznych do sterylizatora plazmowego STERRAD NX Część nr 11 - dostawa etykiet do tac oraz plastikowych pasków do mocowania etykiet Część nr 12 - dostawa zgrzewarki rolkowej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8, 33.10.00.00-1, 33.12.41.31-2, 33.14.00.00-3, 33.77.20.00-2, 33.19.80.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty 1. Deklarację Zgodności - oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami asadniczymi. 2. Formularz Powiadomienia /Zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r Nr 107 poz. 679, art. 58, 59, 60 oraz 134), złożenie dokumentu potwierdzone przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na dołączonym formularzu lub Formularz Powiadomienia /Zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych wraz z dołączonym oświadczeniem podpisanym przez upoważnioną osobę, że w dniu został złożony wniosek dotyczący oferowanego wyrobu do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych 3. Materiały informacyjne - katalogi - foldery oferowanych wyrobów, zawierające zdjęcia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z nazwą producenta, opisem których pozycji formularza cenowego dotyczą - w języku polskim 4. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi i - o ile jest to wymagane - certyfikaty jednostki notyfikującej. 5. Dokument potwierdzający zgodność z wymaganymi normami PN EN. 6. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z opisem w SIWZ Wykonawca dostarczy próbki - po 2 szt papierów krepowych, 2 szt włókniny, po 1 mb z każdego rozmiaru rękawów, po 1 szt pozostałych wyrobów. Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa na dostawy pozostawi w siedzibie Zamawiającego dostarczone próbki oferowanych wyrobów, które pozostaną u Zamawiającego przez okres 4 lat zgodnie z art. 97 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wyraża zgodę na prezentację oferowanych wyrobów w dniu otwarcia ofert, bezpośrednio po otwarciu ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę ceny brutto jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy. Zmiana ta następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie, 48-300 Nysa, ul. Bohaterów Warszawy 34, I piętro, pokój nr 18..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nysie, 48-300 Nysa, ul. Bohaterów Warszawy 34, I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - dostawa papieru krepowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - dostawa papieru krepowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8, 33.10.00.00-1, 33.12.41.31-2, 33.14.00.00-3, 33.77.20.00-2, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 - dostawa włókniny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 - dostawa włókniny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8, 33.10.00.00-1, 33.12.41.31-2, 33.14.00.00-3, 33.77.20.00-2, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 - dostawa rękawów papierowo-foliowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3 - dostawa rękawów papierowo-foliowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8, 33.10.00.00-1, 33.12.41.31-2, 33.14.00.00-3, 33.77.20.00-2, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4 - dostawa testów i wskaźników do kontroli procesów sterylizacji parą wodną i formaldehydem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 4 - dostawa testów i wskaźników do kontroli procesów sterylizacji parą wodną i formaldehydem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8, 33.10.00.00-1, 33.12.41.31-2, 33.14.00.00-3, 33.77.20.00-2, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część nr 5 - dostawa systemu dokumentacji centralnej sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 5 - dostawa systemu dokumentacji centralnej sterylizacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8, 33.10.00.00-1, 33.12.41.31-2, 33.14.00.00-3, 33.77.20.00-2, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część nr 6 - dostawa rękawów typu TYVEK, testów biologicznych i chemicznych do sterylizatora plazmowego STERRAD NX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 6 - dostawa rękawów typu TYVEK, testów biologicznych i chemicznych do sterylizatora plazmowego STERRAD NX.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8, 33.10.00.00-1, 33.12.41.31-2, 33.14.00.00-3, 33.77.20.00-2, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część nr 7 - dostawa rękawów włókninowo-foliowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 7 - dostawa rękawów włókninowo-foliowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8, 33.10.00.00-1, 33.12.41.31-2, 33.14.00.00-3, 33.77.20.00-2, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część nr 8 - dostawa kaset z nadtlenkiem wodoru do sterylizatora plazmowego STERRAD NX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 8 - dostawa kaset z nadtlenkiem wodoru do sterylizatora plazmowego STERRAD NX.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8, 33.10.00.00-1, 33.12.41.31-2, 33.14.00.00-3, 33.77.20.00-2, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część nr 9 - dostawa zintegrowanego wskaźnika do pary wodnej klasy 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 9 - dostawa zintegrowanego wskaźnika do pary wodnej klasy 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8, 33.10.00.00-1, 33.12.41.31-2, 33.14.00.00-3, 33.77.20.00-2, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część nr 10 - dostawa testów biologicznych i chemicznych do sterylizatora plazmowego STERRAD NX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 10 - dostawa testów biologicznych i chemicznych do sterylizatora plazmowego STERRAD NX.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8, 33.10.00.00-1, 33.12.41.31-2, 33.14.00.00-3, 33.70.20.00-2, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część nr 11 - dostawa etykiet do tac oraz plastikowych pasków do mocowania etykiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 11 - dostawa etykiet do tac oraz plastikowych pasków do mocowania etykiet.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8, 33.10.00.00-1, 33.12.41.31-2, 33.14.00.00-3, 33.77.20.00-2, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część nr 12 - dostawa zgrzewarki rolkowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 12 - dostawa zgrzewarki rolkowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8, 33.10.00.00-1, 33.12.41.31-2, 33.14.00.00-3, 33.77.20.00-2, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.