eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zarszyn › Wykonanie usługi polegającej na odbieraniu stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Zarszyn.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-25

Zarszyn: Wykonanie usługi polegającej na odbieraniu stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Zarszyn.
Numer ogłoszenia: 234845 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej , Zarszyn, 38-530 Zarszyn, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4671022, fax. 0-13 4617001 wew. 51.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi polegającej na odbieraniu stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Zarszyn..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbieraniu stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Zarszyn. Wszystkie zebrane odpady komunalne należy dostarczyć zgodnie z postanowieniami Gminnego Planu Gospodarki Odpadami na terenie Gminy Zarszyn, czyli do ZUO w Krośnie ul. Białobrzeska. Gmina Zarszyn liczy ok. 9 270 mieszkańców, posiada 11 sołectw ok. 2 800 nieruchomości. Odbiór niesegregowanych odpadów komunalnych (worek czarny) oraz odpadów ulegających biodegradacji (worek brązowy) od właścicieli nieruchomości, zgromadzonych w workach foliowych powinien odbywać się przynajmniej dwa razy w miesiącu. Natomiast wysegregowanych odpadów, np. plastik, szkło, drobne elementy metalowe, makulatura (worki żółty, zielony, czerwony i niebieski) przynajmniej raz w miesiącu, wg ustalonego harmonogramu dla danej miejscowości. Harmonogram wywozu odpadów oraz trasy zbiórki zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą: Zakres A -NIESEGREGOWANE ODPADY KOMUNALNE -KOD 20 03 01 Do końca sierpnia 2008 r. wywieziono 240 Mg, należy przyjąć na rok następny podobną ilość tego rodzaju odpadów. (wielkość średnioroczna 360 Mg). Zakres B -SZKŁO - KOD 20 01 02 i 15 01 07 -DROBNE ELEMENTY METALOWE - KOD 20 02 05 i 15 01 04 -TWORZYWA SZTUCZNE - KOD 20 01 39 i 15 01 02 -PAPIER I TEKTURA - KOD 20 01 01 i 15 01 01 -ODPADY BIODEGRADOWALNE - KOD 20 02 01 Odpady segregowane gromadzone w workach foliowych (szkło - kolor zielony, plastik - kolor żółty, papier - kolor niebieski, drobne elementy metalowe - kolor czerwony oraz odpady biodegradowalne - kolor brązowy) oraz 15 szt. kontenerów o pojemności 1,5 m3 każdy na szkło, które są rozstawione w centralnych miejscach poszczególnych sołectw. Do końca sierpnia 2008 r. wywieziono 140 Mg, należy przyjąć na rok następny podobną ilość tego rodzaju odpadów (wielkość średnioroczna 240 Mg). Zakres C -ODPADY WIELKOGABARYTOWE - KOD 20 03 07 Wywóz odpadów wielkogabarytowych powinien odbywać się dwa razy do roku. Do końca sierpnia 2008 r. wywieziono 12,28 Mg, należy przyjąć na rok następny podobną ilość tego rodzaju odpadów (wielkość średnioroczna 30 Mg)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1)Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiadający zezwolenie Wójta Gminy Zarszyn na odbieranie odpadów od właścicieli nieruchomości; 3)Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5)Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 1)Wykonawca musi posiadać doświadczenie z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu, wyrażające się tym, że jako główny wykonawca usług wykonał co najmniej jedno przedsięwzięcie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. 2)Wykonawca musi posiadać niezbędne do wykonania zamówienia maszyny i urządzenia, w tym minimum 1 śmieciarkę, 1 kontenerowiec (w tym z HDS), 1 pojazd dostawczy do 3,5 tony z napędem na dwie osie. Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w ust.2 pkt.1, 2 przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ, 2)zezwolenie Wójta Gminy Zarszyn na odbieranie odpadów od właścicieli nieruchomości, 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 5)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, w tym minimum 1 śmieciarkę, 1 kontenerowiec (w tym z HDS), 1 pojazd dostawczy do 3,5 tony z napędem na dwie osie, 7)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługi stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik Nr 2 do SIWZ, 8)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9)parafowany projekt umowy - załącznik Nr 3 do SIWZ. 10)wykaz podwykonawców - załącznik nr 4 do SIWZ. 11)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej 38-530 Zarszyn 380.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej 38-530 Zarszyn 380.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.