eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługi polegające na stałej, bezpośredniej ochronie fizycznej obiektów TVP S.A. Oddziału w Bydgoszczy przez specjalistyczną uzbrojoną formację ochronną



Ogłoszenie z dnia 2008-10-17

Bydgoszcz: Usługi polegające na stałej, bezpośredniej ochronie fizycznej obiektów TVP S.A. Oddziału w Bydgoszczy przez specjalistyczną uzbrojoną formację ochronną
Numer ogłoszenia: 234368 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Telewizja Polska S.A. - Oddział w Bydgoszczy , ul. Kujawska 7, 85-031 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3757500, fax. 052 3757640.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Telewizja Publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi polegające na stałej, bezpośredniej ochronie fizycznej obiektów TVP S.A. Oddziału w Bydgoszczy przez specjalistyczną uzbrojoną formację ochronną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia - ochrona budynku TVP S.A. Oddział w Bydgoszczy - jeden posterunek całodobowy, dwuosobowy, - ochrona bazy transportu TVP S.A. Oddział w Bydgoszczy - patrol po wyznaczonej trasie, - ochrona budynku centrali klimatyzacji - patrol po wyznaczonej trasie, - teren obiektu, w tym parking wewnętrzny i teren anten satelitarnych - patrol po wyznaczonej trasie, - kontrola sposobu wykonania zadań przez pracowników ochrony oraz rozpoznanie aktualnego stanu bezpieczeństwa jednostki - obchód, - podejmowanie działań w zakresie ochrony osób i mienia na wezwanie (informacje) do określonego miejsca - grupa interwencyjna, Stałe zadania do realizacji: - zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach ochranianego obiektu, - ochrona obiektu - budynków, pomieszczeń i urządzeń przed dostępem do nich osób nieupoważnionych, - ochrona mienia przed kradzieżą, uszkodzeniem lub zniszczeniem, - zapobieganie zakłóceniom porządku na terenie obiektu i powiadamianie kierownika jednostki o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku, - ujawnianie faktów dewastacji mienia jednostki, - powiadamianie organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie jednostki i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania, - kontrolowanie upoważnień do wstępu i wjazdu na teren obiektu oraz wnoszenia i wynoszenia lub wwożenia i wywożenia mienia, - ochrona aparatury służącej do emitowania programów telewizyjnych, kancelarii tajnej oraz innych punktów podlegających szczególnej ochronie, - stały dozór sygnałów przesyłanych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, - wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń służbowych oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie, - bieżące prowadzenie dokumentacji służbowej w uzgodnionym zakresie, - wykonywanie zadań zleconych przez kierownika jednostki lub upoważnionego przez niego przedstawiciela, związanych z przedmiotem zamówienia, - obsługa centrali telefonicznej po godzinach pracy oraz w dni wolne od pracy. Zadania, o których mowa w powyższych punktach , należy realizować zgodnie z Planem Ochrony TVP S.A. Oddziału w Bydgoszczy i instrukcjami stanowiącymi jego załączniki. Wykonywanie powierzonych zadań nie może naruszać zasad i przepisów wewnętrznych regulujących statutową działalność TVP S.A. Oddziału w Bydgoszczy Zachowanie i wygląd zewnętrzny osób z ochrony musi odpowiadać zasadom estetyki i wymogom wynikającym ze społecznej funkcji realizowanej przez TVP S.A. Wykonawca obowiązany będzie: - Wykonywać ochronę obiektów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności z wymaganiami: - ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. Nr 114 poz. 740 ze zm.), - ustawy z dnia 21 maja 1999 r. o broni i amunicji (Dz.U. z 2004 r. Nr 52 poz. 525 ze zm.), - ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. Nr 11 poz. 95 ze zm.), - ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 101 z 2002 r. poz.926 ze zm.), - ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony RP (Dz.U. Nr 21 z 2002 r. poz.205). Świadczyć usługę ochrony fizycznej osobami w jednolitym umundurowaniu zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia. Świadczyć usługę ochrony fizycznej minimum 8 (ośmioma) osobami w tym minimum 2 (dwoma) posiadającymi licencję ochrony fizycznej II stopnia oraz pozostałymi posiadającymi licencję ochrony fizycznej I stopnia przewidzianymi do realizacji niniejszego zamówienia, którzy posiadają aktualne poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą, co najmniej (zastrzeżone), Bezpośredni nadzór nad wykonywaniem obowiązków Wykonawcy sprawuje Dyrektor Oddziału TVP S.A. w Bydgoszczy. Służba wartownicza pełniona będzie zgodnie z planem ochrony TVP S.A. przez 24 godziny na dobę.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria potwierdzające spełnianie wymaganych od Wykonawcy warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności obejmującej przedmiot zamówienia - dokumenty 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dokument: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty - zał. nr 2 do SIWZ), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokument: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty zał. nr 2 do SIWZ), 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp - dokument: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty - zał. nr 2 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu, czyli ustalenia zdolności określonego podmiotu (Wykonawcy) do wykonania zamówienia. Ocena, czy Wykonawca spełnia postawione mu warunki będzie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty . Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków określonych podmiotowo skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadamia równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 uPzp. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. Art.23 uPzp dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmioty/ów jednak pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy prowadzą działalność w przedmiocie zamówienia, 2) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 uPzp oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 uPzp, 3) wielkości dotyczące każdego z partnerów (np. konsorcjum, spółka cywilna) będą zsumowane w celu stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunki wymagane od Wykonawców 4) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, 5) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, 6) Wykonawcy (wszyscy) występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem nieważności (art. 99 § 2 K.c.) swojego przedstawiciela jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców. Z pełnomocnictwa jw. wynikać musi wprost, że zostało ono udzielone przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jednemu z nich lub innej osobie - do reprezentowania w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 7) niedołączenie do oferty pełnomocnictwa skutkuje nieważnością oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, 8) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie została wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy może żądać umowy regulującej współpracę Wykonawców, 9) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych, przy czym zapłata za wykonanie określonego zakresu rzeczowego zamówienia następować będzie wprost na konto tego Wykonawcy, który faktycznie go wykonał. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeńlub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, chyba że mimo uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny(e) odpis(y) z właściwego rejestru albo zaświadczenie(a) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie(a) wykonawcy(ów) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp (przy czym oświadczenie to może w imieniu każdego z wykonawców złożyć pełnomocnik, jeżeli został do tego umocowany, ale jeżeli przedstawi wraz z ofertą oświadczenie(a) wykonawcy/ów, złożone zgodnie z obowiązującymi go zasadami reprezentacji, obie formy spełniają wymagania określone przez uPzp) - załącznik nr 3 do SIWZ, c) aktualna koncesja MSWiA na prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 1997 Nr 114 poz. 740 z późniejszymi zmianami) d) polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 750.000,- zł . e) kopie licencji pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia oraz aktualnych poświadczeń bezpieczeństwa upoważniających do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych, co najmniej klauzulą (zastrzeżone). (wg wzoru Zamawiającego - załącznik nr 4 do SIWZ). f) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru Zamawiającego - załącznik nr 4 do SIWZ). g) poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych, oznaczonych co najmniej klauzulą (zastrzeżone) - wystawione przez upoważniony organ dla kierownictwa Wykonawcy. h) wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług ochrony obiektów szczególnie ważnych dla bezpieczeństwa i obronności państwa (co najmniej jednej) - w rozumieniu rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 24 czerwca 2003 r. w sprawie obiektów szczególnie ważnych dla bezpieczeństwa i obronności państwa oraz ich szczególnej ochrony ( Dz.U. Nr 116 poz.1090), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje). i) certyfikaty jakości - zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, iż wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług jeżeli Wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia ( np. ISO 9001, AQAP 110, poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Wiarygodność - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tvp.pl/zamowienia_publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Telewizja Polska S.A. Oddział w Bydgoszczy 85-031 Bydgoszcz ul. Kujawska 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Telewizja Polska S.A. Oddział w Bydgoszczy 85-031 Bydgoszcz ul. Kujawska 7 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.