eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › korekta geometrii i zmiana organizacji ruchu docelowego na skrzyżowaniu ulic Bat. Chłopskich (droga nr 384) i Kolejowa/Staszica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-24

POZYCJA 23420

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Dzierżoniów: korekta geometrii i zmiana organizacji ruchu docelowego na skrzyżowaniu ulic Bat. Chłopskich (droga nr 384) i Kolejowa/Staszica Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miejska Dzierżoniów, do kontaktów: Lucyna Rusek Marcin Budka, Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 6450800, fax 074 6450801, e-mail: beataau@um.dzierzoniow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.dzierzoniow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: korekta geometrii i zmiana organizacji ruchu docelowego na skrzyżowaniu ulic Bat. Chłopskich (droga nr 384) i Kolejowa/Staszica. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Dzierżoniów, skrzyżowanie ul. Bat. Chłopskich, Staszica/Kolejowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: - Roboty drogowe: likwidacja części nawierzchni z betonu asfaltowego; wykonanie nowej nawierzchni na rondzie z masy SMA; wykonanie nowej nawierzchni na chodnikach; korekta położenia krawężników wraz z ich wymianą; wykonanie pierścienia przejazdowego z kostki kamiennej; wykonanie wyspy środkowej z gruntu wraz z obsadzeniem roślinnością; wykonanie wysp oddzielających; - Branża elektryczna: wykonanie sieci oświetlenia ulicznego; - Sieci teletechniczne: przestawienie studni telefonicznej; - Odwodnienie terenu: przestawienie dwóch wpustów deszczowych; montaż dodatkowych wpustów deszczowych wraz z przykanalikami; montaż studni deszczowych; - Oznakowanie poziome i pionowe wykonanie oznakowania pionowego i poziomego; - Zieleń: zieleń drogowa. Szczegółowy zakres robót określają projekty budowlane poszczególnych branż oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000,00 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium 5 000,00 zł Słownie: pięć tysięcy złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: warunek: prowadzenie działalności uprawniającej do wykonywania przedmiotu zamówienia; warunek: posiada doświadczenie w zakresie przebudowy, budowy lub remontu dróg i chodników lub parkingów; wykazanie min. 1 roboty wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto; warunek: wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w branży drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i teletechnicznych i instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacji deszczowej; warunek: wykonawca dysponował w ciągu trzech ostatnich lat (2004-2006), a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, osobami fizycznymi do wykonywania robót budowlanych a w jednym z tych lat min. 10 osób; Warunek: wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/ w warunków zostanie dokonana wg formuły \spełnia- nie spełnia\ na druku stanowiącym załącznik do protokołu Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokument: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert; dokument: zestawienie wykonanych robót z uwzględnieniem wyżej opisanej 1 roboty z podaniem nazwy zamawiającego, lokalizacji, wartości oraz daty rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych wraz z potwierdzeniem, że zostały należycie wykonane lub załączyć protokół odbioru robót - wg załącznika B; dokument: dokument potwierdzający posiadanie przez wymienione osoby uprawnień do kierowania robotami - wg załącznika A; należy również dołączyć zaświadczenie o wpisie do izby samorządu zawodowego; zaświadczenie to powinno być ważne na dzień otwarcia ofert; dokument: Oświadczenie Wykonawcy lub dokument potwierdzający, że wykonawca zatrudniał min. 10 pracowników w jednym z ostatnich trzech lat (2004-2006); Dokument: złożenie oświadczenia , że nie podlega wykluczeniu ( podpis na formularzu \Oferta Wykonawcy) oraz dodatkowo złożenie: - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenia wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1.Zaakceptowany projekt umowy przekazany przez Zamawiającego 2.Wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót budowlanych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.dzierzoniow.pl/BIP/przetargi. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w Kasie Urzędu Miasta w Dzierżoniowie lub za zaliczeniem pocztowym, po złożeniu wniosku o wydanie dokumentacji przetargowej w siedzibie Zamawiającego, Urząd Miasta w Dzierżoniowie, Biuro Obsługi Klienta, Informacja - stanowisko nr 1, Pn, Śr. Czw. Pt. - 7.30-15.30 oraz Wt. 7.30-16.00. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.05.2007, godzina 11:15, siedziba Zamawiającego pok. Nr 14.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.