eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › REMONT SAL ROZPRAW, GABINETÓW SĘDZIOWSKICH I POKOI BIUROWYCH W SĄDZIE REJONOWYM W KOSZALINIE PRZY UL. ANDERSA 34

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-11-27

Koszalin: REMONT SAL ROZPRAW, GABINETÓW SĘDZIOWSKICH I POKOI BIUROWYCH W SĄDZIE REJONOWYM W KOSZALINIE PRZY UL. ANDERSA 34
Numer ogłoszenia: 234035 - 2007; data zamieszczenia: 27.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 207564 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Koszalinie, ul. gen. Wł. Andersa, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428609, fax (094) 347-69-60, 342-29-07.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT SAL ROZPRAW, GABINETÓW SĘDZIOWSKICH I POKOI BIUROWYCH W SĄDZIE REJONOWYM W KOSZALINIE PRZY UL. ANDERSA 34.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje remont sal rozpraw, gabinetów sędziowskich i pokoi biurowych w Sądzie Rejonowym w Koszalinie: - remont sal rozpraw nr 11, nr 12, nr 16, -remont gabinetów sędziowskich i pokoi biurowych : 7,9,11, 129, 143,145, 142,144,148,149.151,152 - wymiana stolarki drzwiowej na aluminiową, oświetlenia - remont sanitariatu 46, 81 - remont korytarza na parterze-wymiana stolarki drzwiowej i oświetlenia - wymiana stolarki okiennej 59 szt. Szczegółowy zakres robót do zrealizowania przez Wykonawcę będzie określony przez zamawiającego na podstawie przedmiaru robót, który będzie stanowił załącznik do konkretnego zlecenia - przedmiot zamówienia dla konkretnej pracy opisywany będzie zgodnie z przepisami ustawy Pzp.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 375522,77 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Budowlano-Transportowe S.C. Tadeusz Skuza, z siedzibą w Manowie 73 i, 76-015 Manowo 73 i, 76-015 Manowo, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 375522.77
  • Oferta z najniższą ceną: 375522.77 / oferta z najwyższą ceną: 375522.77
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.