eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Remont sal rozpraw, gabinetów sędziowskich i pokoi biurowych w budynku Sądu Rejonowego w Koszalinie przy ul. Wł. Andersa 34

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-29

Koszalin: Remont sal rozpraw, gabinetów sędziowskich i pokoi biurowych w budynku Sądu Rejonowego w Koszalinie przy ul. Wł. Andersa 34
Numer ogłoszenia: 207564 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Koszalinie, ul. gen. Wł. Andersa 34, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428609, fax (094) 347-69-60, 342-29-07.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sal rozpraw, gabinetów sędziowskich i pokoi biurowych w budynku Sądu Rejonowego w Koszalinie przy ul. Wł. Andersa 34.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje remont sal rozpraw, gabinetów sędziowskich i pokoi biurowych w Sądzie Rejonowym w Koszalinie: - remont sal rozpraw nr 11, nr 12, nr 16, -remont gabinetów sędziowskich i pokoi biurowych : 7,9,11, 129, 143,145, 142,144,148,149.151,152 - wymiana stolarki drzwiowej na aluminiową, oświetlenie - remont sanitariatu 46, 81 - remont korytarza na parterze-wymiana stolarki drzwiowej i oświetlenie - wymiana stolarki okiennej Szczegółowy zakres robót do zrealizowania przez Wykonawcę będzie określony przez zamawiającego na podstawie przedmiaru robót, który będzie stanowił załącznik do konkretnego zlecenia - przedmiot zamówienia dla konkretnej pracy opisywany będzie zgodnie z przepisami ustawy Pzp.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać jednocześnie następujące warunki: 2.1. Wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat, jako główny Wykonawca, co najmniej 4 zadań inwestycyjnych, porównywalnych z przedmiotem zamówienia, z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Przez zrealizowanie zadania inwestycyjnego porównywalnego z przedmiotem zamówienia rozumie się wykonanie robót remontowych o charakterze jak w ofercie, o wartości nie mniejszej niż 150 tyś PLN 2.2. Udzielić minimum 24 miesięcznej gwarancji na wykonanie roboty budowlane. 2.3. Udzielić minimum 60 miesięcznej gwarancji na wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej. 2.4. Wykonać zamówienie publiczne, w co najmniej 60 % siłami własnymi. 2.4. Wykazać się przychodem ze sprzedaży i równoważnej z nim (łącznie w ostatnich trzech latach tj. 2004 - 2006) nie mniejszym niż 900 tysięcy zł. 2.5. Wykazać się osiągnięciem dodatniego wyniku finansowego (zysk netto) w ostatnich dwóch latach (2005 - 2006). 2.6. Posiadać na 30 dni przed terminem składania ofert zdolność kredytową, równą 50 % ceny oferty. 2.7. Przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł (dwieście tysięcy złotych) 2.8. Przedłożyć wykaz minimum 10 pracowników, (w tym przynajmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie z załączeniem kserokopii uprawnień oraz zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa), którzy będą wykonywać zamówienie. 3. W przypadku Konsorcjum w spełnieniu warunków określonych w punktach: 1,2.2 i 2.5 musi wykazać się każdy z podmiotów. Spełnieniem warunków określonych w pkt. 2.1., 2.3., 2.4., 2.6., 2.7. musi wykazać się Lider konsorcjum, a dla warunków określonych w pkt. 2.8., uczestnicy konsorcjum łącznie.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków Wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty: 1. Formularz ofertowy z oświadczeniami i tabelami cenowymi elementów - załącznik Nr 1, (druk do wypełnienia). 2. Oświadczenie, o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych załącznik nr 2 (druk do wypełnienia). 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 (druk do wypełnienia) 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 (druk do wypełnienia). 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności,lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 6. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-załącznik nr 7. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 8. 9. Polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 200.000 tys. zł. w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji zamówienia - załącznik nr 9. 10. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za lata 2004 - 2006, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - załącznik nr 10. 11. Oświadczenie oferenta potwierdzające wielkość posiadanych środków finansowych oraz zdolność kredytową Wykonawcy - podane w wymiernych wielkościach, z którego będzie wynikać spełnienie warunku zawartego w pkt. II 2.6. - załącznik nr 11. 12. Informacja o pracownikach - załącznik nr 12 (druk do wypełnienia). 13. Wykaz wykonanych w ciągu 5 lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, z których będzie wynikać spełnienie warunków zawartych w pkt. II. 2.1. - załącznik nr 13 (druki do wypełnienia). 14. Program realizacji robót i jakość wykonania robót nr 14 (druk do wypełnienia). 15. Harmonogram rzeczowo - finansowy robót - załącznik nr 15 (druk do wypełnienia). 16. Kosztorys ofertowy szczegółowy - załącznik nr 16. 17. Parafowany projekt umowy - załącznik nr 17. 18. W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez konsorcjum składające się z dwóch lub więcej podmiotów gospodarczych, należy dołączyć do oferty umowę regulującą współpracę podmiotów, która winna zawierać w szczególności następujące postanowienia: a) wskazanie podmiotów tworzących konsorcjum, b) określenie celu wspólnych działań jako: złożenie wspólnej oferty oraz zrealizowanie przedmiotu zamówienia, c) wskazanie zakresu obowiązków i działań każdego z uczestników konsorcjum, d) oznaczenie czasu trwania konsorcjum na okres nie krótszy niż okres realizacji przedmiotu zamówienia, e) stwierdzenie, iż każdy z członków konsorcjum odpowiada wobec zamawiającego solidarnie, f) określenie sposobu prowadzenia spraw konsorcjum poprzez wskazanie podmiotu uprawnionego do czynności faktycznych wobec zamawiającego (tzw. lidera konsorcjum), g) zakaz rozwiązania umowy konsorcjum poprzez jakiekolwiek działanie stron konsorcjum, h) zakaz zmiany uczestników konsorcjum. Należy do oferty załączyć również oświadczenie Wykonawców, że ich zobowiązania, co do oferty oraz co do wykonania zamówienia są solidarne. Oferta taka musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie podmioty.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.koszalin.so.gov.pl/bip/

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Koszalinie, Oddział Gospodarczy, ul Gen.Wł.Andersa 34, pok. nr 90,91.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Sąd Rejonowy w Koszalinie, Oddział Gospodarczy, ul Gen.Wł.Andersa 34, pok. nr 90,91.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.