eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubawa › Wykonanie elewacji, pokrycia dachowego z kominami, malowanie hal oraz rozbiórka bramy wjazdowej w budynkach Zespołu Szkół Warsztaty Szkolne w Lubawie ul. Kupnera 12.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-02

Lubawa: Wykonanie elewacji, pokrycia dachowego z kominami, malowanie hal oraz rozbiórka bramy wjazdowej w budynkach Zespołu Szkół Warsztaty Szkolne w Lubawie ul. Kupnera 12.
Numer ogłoszenia: 233910 - 2010; data zamieszczenia: 02.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 187722 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Warsztaty Szkolne, ul. Kupnera 12, 14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 645 26 69, faks 0-89 645 27 51.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie elewacji, pokrycia dachowego z kominami, malowanie hal oraz rozbiórka bramy wjazdowej w budynkach Zespołu Szkół Warsztaty Szkolne w Lubawie ul. Kupnera 12..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są kompleksowe roboty budowlane prowadzone w budynkach Zespołu Szkół Warsztaty Szkolne w Lubawie ul. Kupnera 12 w zakresie: wykonania elewacji, pokrycia dachowego z kominami, malowania hal oraz rozbiórki bramy wjazdowej. Zakres przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych pod nazwą Wykonanie elewacji, pokrycia dachowego z kominami, malowanie hal oraz rozbiórka bramy wjazdowej w budynkach Zespołu Szkół Warsztaty Szkolne w Lubawie ul. Kupnera 12. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje: - skucie, odbicie głuchego tynku z powierzchni ścian zewnętrznych - szacowana ilość 30% powierzchni ścian, - przetarcie całej powierzchni ścian zewnętrznych- zeskrobanie warstwy istniejącego baranka - otynkowanie ścian zewnętrznych po uprzednio zbitym tynku, uzupełnienie ubytków - skucie i ponowne uzupełnienie wylewek betonowych parapetów zewnętrznych, - wykonanie kolorystyki elewacji budynku w technologii dociepleń metodą lekką mokrą (bez styropianu) - około 620 m2 - montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej w kolorze brązowym, - demontaż i montaż rynien i rur spustowych z blachy powlekanej, - demontaż i montaż pasa nadrynnowego oraz obróbek blacharskich ogniomurków, - przyklejenie warstwy papy termozgrzewalnej na dachach budynków - około 1450 m2, - rozbiórka i wykonanie kominów, - malowanie hal dydaktyczno-produkcyjnych, - drobne roboty rozbiórkowe w tym bramy wjazdowej, murków, itp - montaż nowej bramy wjazdowej. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10), rysunkami (załącznik nr 11) oraz informacją BIOZ (załącznik nr 12). Kolorystyka elewacji - w barwach i odcieniach nie odbiegających od wskazanych w dokumentacji projektowej. Przeznaczone do zastosowania kolory należy skonsultować z Zamawiającym. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą opisu/specyfikacji technicznej planowanych do zastosowania materiałów równoważnych zawierającego parametry świadczące o równoważności. 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. 3.1. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć (zlecić) podwykonawcom części opisanego w pkt 3 zamówienia, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 3.2. Do zawarcia przez Wykonawcę umowy o wykonanie robót z podwykonawcą wymagana jest zgoda Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez Wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu wraz częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie lub projekcie nie zgłosi sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. 4. Warunki wykonawstwa: 4.1. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami i przepisami w tym przepisami prawa budowlanego. 4.2. Kierowanie robotami będzie sprawowane przez przedstawiciela Wykonawcy posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane. Zmiana osób pełniących funkcje kierownicze na budowie, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego. 4.3. Przy wykonywaniu robót budowlanych można stosować jedynie wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie. Wykonawca przekaże Zamawiającemu przy odbiorze końcowym certyfikaty na znak bezpieczeństwa, certyfikaty zgodności i aprobat technicznych, zgodnie z przepisami ustawy - Prawo Budowlane i innymi obowiązującymi przepisami. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Okres gwarancji liczony jest od dnia dokonania odbioru końcowego. 7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 8. Wykonawca najpóźniej do dnia podpisania umowy zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu opłaconą Polisę ubezpieczeniową z tytułu Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na okres obejmujący czas realizacji przedmiotu zamówienia. Suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie może być niższa niż wartość przedmiotu zamówienia określona w umowie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-MalarskiMistrz - Janusz Gąsiorowski, Obrowo 154, 87-126 Obrowo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 169304,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 204008,61

  • Oferta z najniższą ceną: 204008,61 / Oferta z najwyższą ceną: 276708,53

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.