eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2008/2009 r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-09-24

Wieliczka: Prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2008/2009 r
Numer ogłoszenia: 233909 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 215218 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2882874, fax 012 2500378.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sam. ter. Powiatu Wielickiego -Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2008/2009 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2008/2009 na terenie Miasta i Gminy Wieliczka, Gminy Kłaj oraz Gminy Gdów. Szczegółowy zakres dróg został ujęty w załącznikach: D, E i F do SIWZ. Zamawiający wyróżnia następujący sposób wykonania przedmiotu zamówienia: a)dyżur dobowy (dyżur bierny) - zadaniem Wykonawcy jest obserwacja warunków atmosferycznych, objazd dróg - brak działania sprzętu na drogach; b)akcja dobowa (dyżur czynny) - w momencie stwierdzenia przez Wykonawcę, zaistnienia złych warunków pogodowych (lub na wezwanie Zamawiającego) prowadzenie czynności związanych z odśnieżaniem, posypywanie dróg, usuwanie gołoledzi itp.; c)doba rozumiana jest jako czas od godz. 00:00 do godz. 24:00 danego dnia; d)dzień rozpoczęcia prowadzenia zimowego utrzymania wyznaczy upoważniony przedstawiciel Zamawiającego z wyprzedzeniem 24h; e)upoważniony przedstawiciel Zarządu Dróg Powiatowych w Wieliczce może zawiesić prowadzenie dyżurów dobowych. Zawieszenie i odwołanie zawieszenia dyżurów nastąpi z wyprzedzeniem 12h; f)w przypadku awaryjnego wyjazdu Wykonawcy (tzn. jednorazowego wyjazdu w trakcie dyżuru dobowego, na wezwanie służb porządkowych np. policji), w celu odśnieżania dróg, Zamawiający zażąda potwierdzenia wykonanych czynności przez wskazaną służbę porządkową i dopiero po otrzymaniu pozytywnej informacji uwzględni przeprowadzenie akcji dobowej; g)Wykonawca następnego dnia po przeprowadzeniu akcji dobowej zgłosi to telefonicznie Zamawiającemu oraz uzasadni konieczność wykonania prac w przypadku awaryjnego wyjazdu. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia ciągłych dyżurów dobowych w celu obserwacji sytuacji pogodowej i wydawania dyspozycji operatorom sprzętu. Droga musi zostać odśnieżona na całej szerokości jezdni oraz poboczy. Wymagania jakościowe - w/w roboty należy wykonać według załączonych standardów - załącznik C do SIWZ. Prawo odstąpienia od standardów określonych w zał. C jest możliwe po uzyskaniu na piśmie zgody Zamawiającego. Wykonawca nie może dopuścić do tworzenia się kolein i bruzd na drogach. W przypadku zaistnienia konieczności wywozu nadmiaru śniegu, Wykonawca we własnym zakresie usunie zalegające hałdy (dotyczy dróg w mieście oraz tych, przy których zlokalizowane są krawężniki). Po wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca we własnym zakresie usunie z jezdni (dotyczy dróg w mieście oraz tych, przy których zlokalizowane są krawężniki) nadmiar materiału stosowanego do posypywania i uporządkuje obszar wykonywanych prac. Rozliczenie robót będzie następować miesięcznie jako suma liczby dób akcji x cena akcji dobowej i liczby dni dyżurów x cena dyżuru dobowego. Do posypywania dróg powiatowych mogą być stosowane tylko te środki, które określa Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960). Na Wykonawcy spoczywa obowiązek, aby zapoznał się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00 - 90.21.20.00 90.21.30.00 - 90.21.30.00 90.21.10.00 - 90.21.10.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 794392.52 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Miasta i Gminy Wieliczka.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRO-TRANS Grochal Andrzej, Mietniów 81A, 32-020 Wieliczka, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 473600.00
  • Oferta z najniższą ceną: 473600.00 oferta z najwyższą ceną: 473600.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zimowe utrzymania dróg powiatowych na terenie Gminy Kłaj

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DORXBUD Firma Usługowo-Handlowa Kożuch Jan, Trąbki 256, 32-020 Wieliczka, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 145600.00
  • Oferta z najniższą ceną: 145600.00 oferta z najwyższą ceną: 145600.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Gdów

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZIEM-DRÓG Usługi Transportowo-Sprzętowe Roboty Ziemno-Drogowe Stanisław Kupiec, Gdów 806, 32-420 Gdów, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 170467.44
  • Oferta z najniższą ceną: 170467.44 oferta z najwyższą ceną: 170467.44
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.