eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2008/2009 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-05

Wieliczka: Prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2008/2009 r
Numer ogłoszenia: 215218 - 2008; data zamieszczenia: 05.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce , ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2882874, fax. 012 2500378.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sam. ter. Powiatu Wielickiego -Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2008/2009 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2008/2009 na terenie Miasta i Gminy Wieliczka, Gminy Kłaj oraz Gminy Gdów. Szczegółowy zakres dróg został ujęty w załącznikach: D, E i F do SIWZ. Zamawiający wyróżnia następujący sposób wykonania przedmiotu zamówienia: a)dyżur dobowy (dyżur bierny) - zadaniem Wykonawcy jest obserwacja warunków atmosferycznych, objazd dróg - brak działania sprzętu na drogach; b)akcja dobowa (dyżur czynny) - w momencie stwierdzenia przez Wykonawcę, zaistnienia złych warunków pogodowych (lub na wezwanie Zamawiającego) prowadzenie czynności związanych z odśnieżaniem, posypywanie dróg, usuwanie gołoledzi itp.; c)doba rozumiana jest jako czas od godz. 00:00 do godz. 24:00 danego dnia; d)dzień rozpoczęcia prowadzenia zimowego utrzymania wyznaczy upoważniony przedstawiciel Zamawiającego z wyprzedzeniem 24h; e)upoważniony przedstawiciel Zarządu Dróg Powiatowych w Wieliczce może zawiesić prowadzenie dyżurów dobowych. Zawieszenie i odwołanie zawieszenia dyżurów nastąpi z wyprzedzeniem 12h; f)w przypadku awaryjnego wyjazdu Wykonawcy (tzn. jednorazowego wyjazdu w trakcie dyżuru dobowego, na wezwanie służb porządkowych np. policji), w celu odśnieżania dróg, Zamawiający zażąda potwierdzenia wykonanych czynności przez wskazaną służbę porządkową i dopiero po otrzymaniu pozytywnej informacji uwzględni przeprowadzenie akcji dobowej; g)Wykonawca następnego dnia po przeprowadzeniu akcji dobowej zgłosi to telefonicznie Zamawiającemu oraz uzasadni konieczność wykonania prac w przypadku awaryjnego wyjazdu. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia ciągłych dyżurów dobowych w celu obserwacji sytuacji pogodowej i wydawania dyspozycji operatorom sprzętu. Droga musi zostać odśnieżona na całej szerokości jezdni oraz poboczy. Wymagania jakościowe - w/w roboty należy wykonać według załączonych standardów - załącznik C do SIWZ. Prawo odstąpienia od standardów określonych w zał. C jest możliwe po uzyskaniu na piśmie zgody Zamawiającego. Wykonawca nie może dopuścić do tworzenia się kolein i bruzd na drogach. W przypadku zaistnienia konieczności wywozu nadmiaru śniegu, Wykonawca we własnym zakresie usunie zalegające hałdy (dotyczy dróg w mieście oraz tych, przy których zlokalizowane są krawężniki). Po wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca we własnym zakresie usunie z jezdni (dotyczy dróg w mieście oraz tych, przy których zlokalizowane są krawężniki) nadmiar materiału stosowanego do posypywania i uporządkuje obszar wykonywanych prac. Rozliczenie robót będzie następować miesięcznie jako suma liczby dób akcji x cena akcji dobowej i liczby dni dyżurów x cena dyżuru dobowego. Do posypywania dróg powiatowych mogą być stosowane tylko te środki, które określa Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960). Na Wykonawcy spoczywa obowiązek, aby zapoznał się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Wymagane jest w szczególności: -wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (należy wykazać minimum jedno zadanie polegające na zimowym utrzymaniu dróg o całkowitej wartości: dla Cz. I nie mniejszej niż 300 000,00 zł; dla Cz. II i Cz. III nie mniejszej niż 150 000,00 zł), oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że wykazana usługa (usługi) została wykonana z należytą starannością np. referencji, protokołów odbioru, -dysponowanie następującym sprzętem: piaskarki-każda jednostka opłużona (na Cz. I zamówienia min. dwie jednostki, Cz. II i Cz. III zamówienia min. jedna jednostka), samochód i ładowarka do odwozu nadmiaru śniegu z ulic i chodników. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 9.2.3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na zasadzie spełnia/niespełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia jakie należy załączyć do oferty to: 1)Wypełniony Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika A, 2)Parafowany przez Wykonawcę Formularz istotnych postanowień umowy stanowiący Załącznik B, 3)W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt. 8.1. SIWZ należy załączyć: a.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnia wymogi art. 22 ust. 1, ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru Zał. 1 do SIWZ - będzie stanowić Załącznik 1 do oferty, b.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert - będzie stanowić Załącznik 2 do oferty, c.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów (referencji, protokołów odbioru itp.) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (należy wykazać minimum jedno zadanie polegające na zimowym utrzymaniu dróg o całkowitej wartości: dla Cz. I nie mniejszej niż 300 000,00 zł; dla Cz. II i Cz. III nie mniejszej niż 150 000,00 zł), z wykorzystaniem wzoru Zał. 3 do SIWZ - będzie stanowić Załącznik 3 do oferty, d.Dla każdej z części zamówienia oddzielny: wykaz osób, które będą realizować przedmiot zamówienia ich kwalifikacje (doświadczenie), a także zakres wykonywanych czynności. Wymagane jest wskazanie wśród wykazanych osób koordynatora wykonania przedmiotu umowy (w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia wystarczy wskazać jedna osobę wspólną, ale należy ją wyodrębnić na formularzach dotyczących każdej z części) i wykaz części zamówienia, powierzonych podwykonawcom. Wykaz przygotować z wykorzys-taniem wzoru Zał. 4 do SIWZ - będzie stanowić Załącznik 4 do oferty, e.Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia: piaskarki - każda jednostka opłużona (na Cz. I zamówienia min. dwie jednostki, Cz. II i Cz. III zamówienia min. jedna jednostka), samochód i ładowarka do odwozu nadmiaru śniegu z ulic i chodników. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia należy do każdej części wykazać oddzielnie posiadanie sprzętu niezbędnego do jej realizacji, z wykorzystaniem wzoru Zał. 5 - będzie stanowić Załącznik 5 do oferty; 4)Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z art.23 u.P.z.p. dotyczy także wykonawców występujących wspólnie - tj. konsorcjum, s.c., - będzie stanowić Załącznik 6 do oferty, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. nr 87, poz. 605). Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.wieliczka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, parter, pokój 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, parter, pokój1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Miasta i Gminy Wieliczka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Miasta i Gminy Wieliczka, odśnieżanie, posypywanie dróg, usuwanie gołoledzi itp. na łącznej dł. 86,537 km - wykaz dróg Zał. D do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 90.21.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymania dróg powiatowych na terenie Gminy Kłaj.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Kłaj, odśnieżanie, posypywanie dróg, usuwanie gołoledzi itp. na łącznej dł. 34,700 km - wykaz dróg Zał. E do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 90.21.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Gdów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymania dróg powiatowych na terenie Gminy Gdów, odśnieżanie, posypywanie dróg, usuwanie gołoledzi itp. na łącznej dł. 55,200 km - wykaz dróg Zał. F.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 90.21.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.