eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Modernizacja kompleksowa operatu ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Krupski Młyn

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-18

Tarnowskie Góry: Modernizacja kompleksowa operatu ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Krupski Młyn
Numer ogłoszenia: 233652 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168268 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski, ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, faks 032 3813727.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kompleksowa operatu ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Krupski Młyn.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej modernizacji operatu ewidencji gruntów i budynków w celu utworzenia pełnego zbioru danych ewidencyjnych dla jednostki ewidencyjnej Krupski Młyn, obręby: Krupski Młyn, Potępa zgodnie z treścią §55 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. z 2001r., nr 38, poz. 454), zwanego rozporządzeniem. 2. Zakres prac do wykonania: 1) Utworzenie numerycznej mapy ewidencyjnej, zawierającej wszystkie elementy wymienione w § 28 ust.1 rozporządzenia. 2) W przypadku gdy istniejąca dokumentacja nie spełnia wymogów rozporządzenia, położenie punktów granicznych należy określić na podstawie terenowych pomiarów geodezyjnych wykorzystując dokumentację znajdującą się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Tarnowskich Górach, zwanym Ośrodkiem. Ustalenie i pomiar granic wykonać stosownie do §§ 37 i 38 rozporządzenia. 3) W przypadku stwierdzenia niezgodności danych dotyczących granicy obrębu, ze stanem prawnym nieruchomości, należy ustalić przyczyny takiego stanu i zależnie od wyniku analizy dokonać sprostowania danych. Należy dokonać uzgodnienia granic obrębu z granicami obrębów sąsiednich, uzgodnienia załączyć do operatu. 4) Obliczenie powierzchni działek ewidencyjnych i porównanie z powierzchnią ewidencyjną. 5) Obliczenie powierzchni użytków gruntowych i konturów klasyfikacyjnych w działkach ewidencyjnych, wyrównanie ich do powierzchni działki oraz sporządzenie 2 egzemplarzy wykazów zmian danych ewidencyjnych. 6) Wprowadzenie do operatu ewidencyjnego zmian wynikających z wykazów sporządzonych przez Wykonawcę wraz z przygotowaniem zawiadomień o zmianach zgodnie z § 49 rozporządzenia. 7) Założenie ewidencji budynków. 8) Przeprowadzenie kontroli spójności geometrii obiektów mapy oraz zgodności obiektów mapy z częścią opisową operatu ewidencyjnego. 9) Udział w procesie wyłożenia projektu operatu ewidencji gruntów i budynków do wglądu zainteresowanych podmiotów, rozpatrzenie uwag i zastrzeżeń. 3. Charakterystyka obiektu: Jednostka ewidencyjna: Krupski Młyn - kod statystyczny - 241305_2. Identyfikator obrębu: 241305_2.0001 Nazwa obrębu: Krupski Młyn, Pow. ewid. obrębu [ha]: 1884, Ilość arkuszy: 11, Ilość działek: 806, szacunkowa ilość budynków: ok. 650. Identyfikator obrębu: 241305_2.0002 Nazwa obrębu: Potępa, Pow. ewid. obrębu [ha]: 2023, Ilość arkuszy: 16, Ilość działek: 1573, szacunkowa ilość budynków: ok. 750. SUMA: Pow. ewid. obrębu [ha]: 3907, Ilość arkuszy: 27, Ilość działek: 2379, szacunkowa ilość budynków: ok.1400. Część opisowa operatu ewidencji gruntów i budynków prowadzona jest w systemie informatycznym, opartym na relacyjnej bazie danych ORACLE i aktualizowana w oprogramowaniu Kataster WZ firmy Sygnity. Numeryczna warstwa adresowa oraz warstwa osi ulic jest prowadzona i aktualizowana w GEOBAZIE w środowisku edycyjnym EDYCJA WZ, skonfigurowanym przez firmę Sygnity. Materiały do wykorzystania: 1) Mapa ewidencyjna w postaci analogowej, 2) Warstwa działek wprowadzona do GEOBAZY na podstawie opracowania KERG 443-002/2006 aktualizowana na bieżąco w ramach prac własnych, 3) 1211 budynków, które zostały wprowadzone do mapy numerycznej w ramach prac własnych. 4) Archiwalne mapy ewidencyjne - zarysy pomiarowe wraz z wykazem działek w formie skanów, 5) Dane z części opisowej operatu ewidencji gruntów i budynków w pliku SWDE, w tym dane dotyczące 379 budynków dla których w bazie danych są założone kartoteki, 6) Mapa zasadnicza w postaci analogowej w skali 1:2000, 7) Roczniki katastralne, 8) Operaty z pomiaru powykonawczego budynków oraz weryfikacji użytków wykonanych na terenie gminy od początku 1993 r. - ok. 245 operatów. 9) Mapy klasyfikacyjne w postaci analogowej lub w postaci rastrów. 10) Księga ewidencji robót geodezyjnych (KERG:EEE-NNN,RRRR). 11) Warstwa osi ulic, numerów adresowych i wykaz numeracji dróg publicznych. 12) Opis poszczególnych warstw i atrybutów przyjęty przez Zamawiającego. 13) Szablony plików w postaci shape zawierające wymagane atrybuty dla warstw mapy numerycznej. 14) Skany rejonów i obwodów statystycznych. 15) Raporty porównania działek w części mapowej i opisowej. 16) Porównanie powierzchni działek ewidencyjnych w części mapowej z częścią opisową. 17) Współczynniki transformacji pomiędzy układem 1965 a układem 2000 zawierające korektę lokalną właściwą dla powiatu tarnogórskiego. 18) Uproszczony plan urządzania lasu. 4. Harmonogram prac: Etap I - Prace przygotowawcze i analiza istniejących materiałów geodezyjno-kartograficznych. W ramach etapu należy: 1) Sporządzić według wzoru spis szkiców katastralnych w arkuszu kalkulacyjnym, kopie ponumerowanych szkiców katastralnych zbroszurować w segregatorach, w których pierwszą stronę stanowić będzie wydruk ze spisu szkiców. Szkice posortować do kart map i do roku powstania, każdy szkic opisać numerem z kolumny Lp. wykazu (Lp., KERG lub rok sporządzenia szkicu, Karta mapy, stare numery działek, nowe numery działek). 2) Wykonać mapę przeglądową szkiców katastralnych w formacie shape zgodnie z szablonem, o którym mowa w ustępie 3, pkt 13. Zakres szkicu obejmował będzie wyłącznie punkty graniczne objęte pomiarem. 3) Wprowadzić współrzędne i atrybuty punktów granicznych do bazy danych na warstwie graniczniki dla punktów granicznych z operatów, w których pomiar wykonany został w oparciu o osnowę geodezyjną. 4) Sporządzić dla każdej karty mapy, w formie elektronicznej i pisemnej wykaz działek, dla których każdy punkt graniczny pochodzący z opisu granic działki posiada atrybut BPP=1. Wykaz będzie zawierał również powierzchnię ewidencyjną działki, powierzchnię geodezyjną, odchyłkę powierzchniową, odchyłkę maksymalną oraz pole powierzchni działki, które będzie wykazane w operacie ewidencyjnym po modernizacji. 5) Sporządzić sprawozdanie techniczne z wykonania etapu I. Uwaga! W celu stwierdzenia kompletności materiałów mapę przeglądową, spis szkiców katastralnych oraz segregator z ponumerowanymi szkicami należy przedstawić do wglądu Zamawiającemu przed przystąpieniem do dalszego opracowania. Etap II - Wykonanie warstwy graniczników, warstwy granic i warstwy działek ewidencyjnych. W ramach etapu należy: 6) Ustalić granice i pomierzyć punkty graniczne działek ewidencyjnych w przypadkach określonych w § 82 ust.2 rozporządzenia. 7) Obliczyć współrzędne punktów granicznych i wprowadzić je do warstwy w następujący sposób: a) Przeanalizować wszystkie otrzymane szkice katastralne pod kątem ich przydatności do obliczeń współrzędnych, b) Obliczyć współrzędne punktów granicznych w oparciu o otrzymane współrzędne i szkice. c) Wykonać obliczenia i transformacje, jako punkty dostosowania przyjmując współrzędne punktów osnowy lub punktów granicznych, w przypadku ich braku jako punkty dostosowania należy przyjąć jednoznacznie określone szczegóły sytuacyjne I grupy dokładnościowej o znanych współrzędnych. 8) Wyniki obliczenia współrzędnych dołączyć do każdego wykorzystanego szkicu katastralnego. 9) Utworzyć warstwę graniczników. Dla każdej pary współrzędnych punktu granicznego należy wpisać atrybuty, o których mowa w ust. 29, 30, 31 załącznika nr 4 do rozporządzenia. Sporządzić plik w formacie SHAPE dla warstwy graniczników zgodnie z opisem warstw i atrybutów, o którym mowa w ustępie 3 punkt 12 i 13. 10) Utworzyć warstwę granic działek ewidencyjnych. Dla każdej z granic działek nadać atrybuty zgodnie z ust. 33 załącznika nr 4 do rozporządzenia. Sporządzić plik w formacie SHAPE dla warstwy granic działek zgodnie z opisem warstw i atrybutów o którym mowa w ustępie 3 pkt 12 i 13. 11) Utworzyć warstwę działek ewidencyjnych. Każdej z działek nadać atrybuty zgodnie z ust. 17 załącznika nr 4 do rozporządzenia. Sporządzić plik w formacie SHAPE dla warstwy działek zgodnie z opisem warstw i atrybutów, o którym mowa w ustępie 3 pkt 12 i 13. 12) Należy dokonać uzgodnienia granic obrębów z granicami obrębów sąsiednich, uzgodnienia załączyć do operatu. Przebieg granic obrębów polega także uzgodnieniu z granicami podziału na rejony statystyczne i obwody spisowe. Uzgodnienie polega na doprowadzenia do sytuacji wzajemnego nie przecinania się tych granic. 13) W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę występowania działek niezgodnych z § 9 rozporządzenia, Wykonawca sporządzi wykazy zmian danych ewidencyjnych, na podstawie, których zostaną wprowadzone zmiany do części opisowej operatu ewidencyjnego, oraz sporządzi dokumenty niezbędne do ujawnienia zmian w księgach wieczystych. 14) Zaktualizować dane, o których mowa w ustępie 4 pkt 2. 15) Przeprowadzić kontrolę spójności geometrii obiektów mapy oraz zgodności działek wykazanych na mapie z częścią opisową operatu ewidencyjnego i sporządzić raport niezgodności wraz z propozycją ich usunięcia. 16) Sporządzić dla każdej karty mapy w formie elektronicznej i pisemnej wykaz działek, w którym należy podać maksymalną wartość atrybutu BPP, powierzchnię ewidencyjną działki, powierzchnię geodezyjną, odchyłkę powierzchniową, odchyłkę maksymalną oraz pole powierzchni działki, które będzie wykazane w operacie ewidencyjnym po modernizacji. 17) Sporządzić sprawozdanie techniczne z wykonania etapu II. Uwaga! Zakończeniem etapu II jest warstwa graniczników, warstwa granic działek oraz warstwa działek w GEOBAZIE. Na podstawie materiałów przekazanych przez Wykonawcę, Zamawiający sporządzi własny raport niezgodności i porówna go z raportem Wykonawcy. W razie wystąpienia różnic Wykonawca jest zobowiązany do ich wyjaśnienia i usunięcia. Etap III - Wykonanie warstwy budynków, użytków, granic, granic użytków i użytków gruntowych. W ramach etapu należy: 18) Wprowadzić współrzędne i atrybuty punktów załamań obrysów budynków do bazy danych na warstwie budynki z wykazów współrzędnych lub obliczyć je po analizie archiwalnych dokumentów będących w posiadaniu Referatu Zasobu Geodezyjno-Kartograficznego oraz szkiców katastralnych wykorzystanych wcześniej. 19) Wykonać mapę wywiadu terenowego w zakresie budynków oraz użytków gruntowych stanowiących zgodnie z załącznikiem nr 6 do rozporządzenia grunty zabudowane i zurbanizowane, sady, grunty rolne zabudowane, grunty pod rowami, grunty zadrzewione i zakrzewione, nieużytki, grunty pod wodami oraz tereny różne. Drogi wewnętrzne, które nie są przedmiotem odrębnych praw wykazuje się jako użytki w działkach ewidencyjnych, z zastosowaniem zasad podanych w zał. nr 6 do rozporządzenia. Na mapie wywiadu zaznaczyć: a) budynki pochodzące z pomiaru bezpośredniego - kolorem niebieskim b) budynki, o których mowa w ustępie 3 punkcie 5 - kolorem żółtym, c) budynki istniejące w terenie a nie wykazane na mapie - kolorem czerwonym, d) zmiany dotyczące granic użytków i oznaczenia użytków gruntowych - kolorem zielonym e) sporządzić dokumentację fotograficzną w formacie jpg, (rozdzielczość 400 DPI, rozmiar 1024×768, głębia koloru 16,7 mln). Dla każdego budynku należy wykonać dwa zdjęcia, fotografując obiekt z dwóch kierunków. - plik ze zdjęciem musi mieć nazwę zgodną z ID budynku, - musi znajdować się w podkatologu ...,NR_JEDN_EW,NR_OB,KM, gdzie NR_JED_ EW, NR_OB i KM oznaczają: numer jednostki ewidencyjnej, numer obrębu i kartę mapy działki na której znajduje się dany budynek. 20) W trakcie wywiadu należy zweryfikować wszystkie dane wykazywane w operacie ewidencyjnym dotyczące budynków, w szczególności uzgodnić numerację porządkową nieruchomości oraz nazewnictwo ulic, a rozbieżności w tym zakresie wyjaśnić z właściwym organem. Należy także skontrolować, czy użytek wykazany w operacie ewidencyjnym jest zgodny z faktycznym sposobem zagospodarowania działki, według kryteriów opisanych w załączniku nr 6 do rozporządzenia. 21) Dokonać pomiaru terenowego: a) budynków istniejących w terenie, a nie naniesionych na mapę, wraz z pomiarem kontrolnym posadowienia sąsiednich budynków, a w razie ich braku, odszukanych w terenie znaków granicznych, b) budynków naniesionych na mapę niezgodnie ze stanem faktycznym w terenie, c) budynków przeciętych granicami nieruchomości, d) budynków leżących na granicy działki lub w odległości do 1,00 m od granicy. e) granic aktualizowanych użytków gruntowych. 22) Dla każdego budynku nie wykazanego w części opisowej operatu ewidencyjnego wypełnić arkusz danych ewidencyjnych budynku (na podstawie dostępnej dokumentacji budowy, bezpośrednich oględzin, informacji uzyskanych od właścicieli lub administratorów budynków). Do każdego arkusza należy dołączyć wydruk z roboczej wersji numerycznej mapy ewidencyjnej na którym każdy budynek winien być opatrzony kolejnym numerem budynku na działce. Numerację rozpocząć od budynku, który ze względu na pełnioną funkcję jest budynkiem głównym. Numer, o którym mowa, jest numerem ewidencyjnym budynku, stanowiącym część identyfikatora budynku. Arkusze i wydruki mapy sporządzić w dwóch egzemplarzach. 23) Zaktualizować dane dotyczące budynków, dla których w operacie ewidencyjnym założone są kartoteki, poprzez wykazanie kolorem czerwonym zmian na wydruku kartoteki lub umieszczenie adnotacji bez zmian. Do każdej kartoteki dołączyć wydruk mapy, o którym mowa w ustępie 4 pkt 22. Sporządzić wykazy zmian danych ewidencyjnych budynków w dwóch egzemplarzach. 24) Utworzyć warstwę budynków. Każdemu budynkowi nadać atrybuty zgodnie z ust. 19 załącznika nr 4 do rozporządzenia. Sporządzić plik w formacie SHAPE dla warstwy budynków zgodnie z opisem warstw i atrybutów o którym mowa w ustępie 3 punkt 12 i 13. 25) Przeprowadzić kontrolę zgodności danych dotyczących budynków wykazanych na mapie z danymi wykazanymi w arkuszach i kartotekach budynków. 26) Jeden egzemplarz arkuszy danych ewidencyjnych budynków oraz kartotek posegregować: a) według ulic, b) według wzrastającej numeracji porządkowej dla poszczególnych ulic. Drugi egzemplarz, który będzie stanowił podstawę wprowadzenia zmian w części opisowej operatu ewidencyjnego, posegregować wg narastającej numeracji jednostek rejestrowych. 27) Wykonać warstwę konturów użytków gruntowych i klas gleboznawczych w oparciu o mapę klasyfikacyjną, mapę ewidencyjną, dane z części opisowej operatu ewidencyjnego oraz dane dotyczące użytków pozyskane przez Wykonawcę podczas wywiadu terenowego i pomiaru uzupełniającego budynków z uwzględnieniem zmian wynikających z wydanych decyzji administracyjnych na podstawie ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych. 28) Granice działek leśnych wymagają uzgodnienia z ustaleniami planów urządzania lasu lub uproszczonymi planami urządzania lasu. 29) Każdemu z konturów nadać atrybuty zgodnie z ust. 21, 22 i 23 załącznika nr 4 do rozporządzenia. Sporządzić plik w formacie SHAPE dla warstwy graniczników użytków, granic użytków oraz użytków i konturów klasyfikacyjnych zgodnie z opisem warstw i atrybutów, o którym mowa w ustępie 3 punkty 12 i 13. 30) Na podstawie wykonanej warstwy działek rozliczyć użytki w obrębie działki i wyrównać ich powierzchnie: a) do powierzchni geodezyjnej - dla działek o atrybucie BPP=1 dla których odchyłka powierzchniowa przekracza wartość odchyłki maksymalnej, b) do powierzchni ewidencyjnej - dla pozostałych działek. 31) Przygotować 2 egzemplarze wykazów zmian danych ewidencyjnych, zgodnie z § 46 ust. 3 rozporządzenia. Wykazy należy sporządzić dla wszystkich działek, dla których następuje zmiana rodzaju lub powierzchni użytku lub zmiana powierzchni działki. Jeden komplet wykazów posegregować według wzrastającej numeracji jednostek rejestrowych. Drugi komplet posegregować do karty mapy, według wzrastającej numeracji działek (licznika). 32) Sporządzić wykaz działek, dla których nie następuje zmiana rodzaju użytku gruntowego z wyłączeniem działek jedno użytkowych. W wykazie należy podać: dotychczasową powierzchnię użytku, nową powierzchnię użytku, różnicę w powierzchni i odchyłkę dopuszczalną. 33) Utworzyć warstwy rejonów i obwodów statystycznych. Sporządzić plik w formacie SHAPE dla zgodnie z opisem warstw i atrybutów, o którym mowa w ustępie 3 punkty 12 i 13. 34) Zaktualizować warstwę osi ulic i numerów adresowych. 35) Sporządzić sprawozdanie techniczne z wykonania etapu III. Uwaga! Zakończeniem etapu III są warstwy konturów użytków gruntowych i konturów klasyfikacyjnych oraz zaktualizowane warstwy budynków, rejonów i obwodów statystycznych oraz numeracji dróg publicznych wraz z atrybutami w GEOBAZIE. Etap IV - Postępowanie formalno - prawne, wyłożenie projektu operatu. Etap obejmuje: 36) Wyłożenie projektu operatu opisowo - kartograficznego przeprowadza Wykonawca prac geodezyjnych po uzyskaniu upoważnienia i akceptacji przez Zamawiającego materiałów podlegających wyłożeniu. Wykonawca przygotowuje materiały niezbędne do wyłożenia projektu operatu, a w szczególności: a) mapę ewidencyjną zawierającą dane wymienione w § 28 ust.1 rozporządzenia, wydruk tej mapy dla celów wyłożenia powinien zostać sporządzony w skali 1:1000, b) arkusze danych ewidencyjnych budynków i kartoteki budynków, wraz z odpowiednim wykazem zmian danych ewidencyjnych budynków, c) kartoteki lokali założone w bazie danych ewidencyjnych przez Zamawiającego, posegregowane przez Wykonawcę w układzie poszczególnych budynków, d) wykazy zmian danych ewidencyjnych. 37) Poza wymienionymi materiałami w formie wydruków Wykonawca winien dysponować przy wyłożeniu komputerem, umożliwiającym przeglądanie tych danych w postaci informatycznej. 38) Termin wyłożenia ustali Zamawiający, który przygotuje i ogłosi zawiadomienie o wyłożeniu projektu operatu zgodnie z art. 24a ust. 5 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (P.G.i K.) 39) W trakcie wyłożenia projektu operatu, uwagi i zastrzeżenia stron Wykonawca odnotowuje w założonym zgodnie z § 41 rozporządzenia protokole wyłożenia projektu wraz z adnotacją o przedstawionych mu dokumentach potwierdzających i uzasadniających wnioskowanie ewentualnych zmian oraz wzmiankę o sposobie rozpatrzenia uwag i zastrzeżeń. W powyższym formularzu odnotowuje się również uzgodnienia bez zastrzeżeń. 40) Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia wynikłych rozbieżności, zarówno w zakresie wywiadu terenowego jak również danych ewidencyjnych uzyskanych z materiałów źródłowych. Fakt kontroli należy odnotować w uwagach wraz z propozycją usunięcia zaistniałych rozbieżności lub pozostawienia dotychczasowych zapisów. Z czynności wyłożenia Wykonawca sporządza protokół, a wszystkie ewentualne uwagi i wnioski stron rozpatrywane są przy udziale Zamawiającego zgodnie z art. 24a ust.7 ustawy P.G.i K. 41) Sporządzić sprawozdanie techniczne z wykonania etapu IV. Uwaga! Przed rozpoczęciem wyłożenia baza danych opisowych i graficznych zostanie ponownie poddana kontroli przez Zamawiającego i po uzyskaniu pozytywnej opinii zostanie dopuszczona do wyłożenia. Etap V - Wprowadzenie zmian do części opisowej operatu ewidencyjnego. W ramach etapu należy: 42) Na podstawie wykazów zmian danych ewidencyjnych, arkuszy danych ewidencyjnych budynków oraz wykazów zmian danych ewidencyjnych budynków wprowadzić w komputerowej bazie danych zmiany dotyczące powierzchni działek, użytków oraz budynków. Wykonawca zarejestruje dokumenty będące podstawą wprowadzenia zmiany w systemie komputerowym, powiąże zmiany z dokumentem oraz z obiektami będącymi przedmiotem zmiany (nieruchomościami, działkami i budynkami). 43) Wydrukować zawiadomienia o zmianach zgodnie z § 49 rozporządzenia, przygotować zawiadomienia do wysyłki - opieczętować, dołączyć wypełnione według wzoru ustalonego ze Zleceniodawcą zwrotne poświadczenia odbioru. Zawiadomienia nie będą umieszczane w kopertach. 44) Zamawiający wykona ponownie komputerowe analizy spójności i jakości danych wprowadzonych przez Wykonawcę. Wynik analiz zostanie przekazany Wykonawcy celem wniesienia poprawek. Analizy będą wykonywane cyklicznie i przekazywane Wykonawcy, aż do momentu braku pojawiania się błędów. 45) Sporządzić sprawozdanie techniczne z wykonania etapu V. Uwaga ! Zakończeniem etapu V będzie numeryczna mapa ewidencyjna, zawierająca wszystkie elementy wymienione w § 28 ust.1 rozporządzenia, spójna z częścią opisową operatu ewidencji gruntów i budynków. 5. Ustalenia dodatkowe. 1) Wykonawca ponosi koszty opłat za zgłoszenie pracy geodezyjnej zgodnie z Lp. 2 tabeli III załącznika nr 1 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004r. w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego. (Dz. U. Nr 37, poz.333). Zamawiający nie przewiduje zastosowania współczynnika 0,01. 2) Zamawiający zawrze z wyłonionym w przetargu nieograniczonym Wykonawcą umowę z wynagrodzeniem ryczałtowym w rozumieniu art. 632 kodeksu cywilnego na wykonanie przedmiotu umowy. 3) Cena może być tylko jedna i nie będzie waloryzowana, za wyjątkiem ustawowej zmiany podatku. 4) Na czas wykonywania prac założony zostanie dziennik robót, w którym wpisywane będą wszystkie dodatkowe czynności, a także uwagi i żądania obu stron. Wpisów do dziennika mogą dokonywać tylko osoby upoważnione do tego przez Zamawiającego i Wykonawcę. 5) Wszystkie obiekty mapy numerycznej pochodzące z opracowań powstałych w ramach prac zgłoszonych w Ośrodku opisać pełnym numerem KERG, zgodnie z formatem, o którym mowa w ustępie 3 punkt 10 w atrybucie KERG plików shape. 6) Połączenie wykonanych warstw graficznych z częścią opisową odbywać się będzie bezpośrednio na tych warstwach w bazie danych i zostanie wykonane przez Zamawiającego przy udziale Wykonawcy 7) Po wprowadzeniu do GEOBAZY warstw, o których mowa w ustępie 4 punkty 9, 10, 11, 22, 27, 30, 33, 34, Zamawiający przystąpi do kontroli otrzymanej dokumentacji. 8) Protokół kontroli dokumentacji geodezyjnej powstałej w wyniku realizacji każdego z etapów prac sporządzony zostanie nie później niż w ciągu 10 dni roboczych od daty przekazania dokumentacji do kontroli. Po usunięciu ewentualnych usterek wyszczególnionych w protokołach kontroli Wykonawca przekaże dokumentację do ponownego sprawdzenia. Ponowna kontrola zostanie przeprowadzona w terminie 10 dni roboczych od dnia przekazania dokumentacji do ponownego sprawdzenia. 9) Protokół zdawczo-odbiorczy z każdego etapu prac zostanie podpisany niezwłocznie po stwierdzeniu przez Zamawiającego braku usterek. Podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę protokół zdawczo-odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury za poszczególne etapy prac. 10) W celu wprowadzenia zmian do komputerowej bazy danych Zamawiający udostępni Wykonawcy minimum 3 stanowiska komputerowe z aplikacją Kataster WZ i dostępem do drukarki, natomiast Wykonawca zapewni papier niezbędny do wykonania wydruków, tonery, oraz druki potwierdzeń odbioru. 11) Wykonawca zapewni osobom wprowadzającym zmiany do komputerowej bazy danych szkolenie z zakresu obsługi programu Kataster WZ, potwierdzone odpowiednim zaświadczeniem. 12) Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji na wykonane prace dla każdego etapu osobno, licząc od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu zdawczo- odbiorczego dla poszczególnych etapów prac będących przedmiotem zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Modernizacja kompleksowa operatu ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Krupski Młyn

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych Sp. z o.o., ul. Jaracza 4, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 196000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 196000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 289050,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.