eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa drobnego sprzętu medycznego, koszulek zbrojonych 50-60 cm i prowadników diagnostycznych oraz podłoży transportowo-namnażających do posiewu moczu i bakteriologicznych zestawów transportowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-27

Warszawa: Dostawa drobnego sprzętu medycznego, koszulek zbrojonych 50-60 cm i prowadników diagnostycznych oraz podłoży transportowo-namnażających do posiewu moczu i bakteriologicznych zestawów transportowych
Numer ogłoszenia: 233303 - 2010; data zamieszczenia: 27.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka SP ZOZ w Warszawie , ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 871-12-43, faks 022 810-44-46.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grochowski.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego, koszulek zbrojonych 50-60 cm i prowadników diagnostycznych oraz podłoży transportowo-namnażających do posiewu moczu i bakteriologicznych zestawów transportowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt medyczny, koszuleki zbrojone 50-60 cm i prowadniki diagnostyczne oraz podłoża transportowo-namnażające do posiewu moczu i bakteriologicznych zestawów transportowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.14.16.20-2, 33.14.14.20-0, 33.69.40.00-1, 33.14.16.41-5, 33.14.16.42-2, 30.19.23.20-0, 44.61.83.00-8, 33.19.25.00-7, 33.19.00.00-8, 33.12.30.00-8, 33.69.65.00-0, 33.12.30.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 33.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, wykazując, że posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem (jeżeli są wymagane przepisami prawa). Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie załączone do SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów: spełnia/ nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie załączone do SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów: spełnia/ nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie załączone do SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów: spełnia/ nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie załączone do SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów: spełnia/ nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie załączone do SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów: spełnia/ nie spełnia wymaganego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.; W celu spełnienia pozostałych wymagań SIWZ Wykonawca załączy do oferty: 1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1; 2) Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2; 3) oświadczenie Wykonawcy, że posiada świadectwa dopuszczające produkty do stosowania w Polsce /certyfikat CE /deklaracja zgodności / wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych a także oświadczenie, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; 4) oświadczenie o dostarczeniu próbek na każde żądanie Zamawiającego na przedmiot zamówienia złożony w ofercie; 5) Pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy - jeżeli ofertę podpisuje osoba(y) nie wymienione w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć również w przypadku, gdy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu (wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielnie zamówienia); 6) Dokumenty, materiały firmowe, instrukcje obsługi, materiały informacyjne dotyczące przedmiotu zamówienia (np. katalogi, specyfikacja techniczna, informacja od producenta), UWAGA - Dokumenty o których jest mowa w zdaniu poprzedzającym nie mają charakteru dokumentów w rozumieniu art. 25 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i winny być załączane do oferty w celach informacyjnych. Do oferty dołączyć spis treści z zaznaczeniem numeru stron na której znajdują się załączone dokumenty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie:1)zwiększenia lub zmniejszenia ilości asortymentu, będącego przedmiotem umowy między pozycjami w ramach danego zadania i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, bez konieczności zmian ilości w załączniku będącym integralną częścią umowy. Wartość przedmiotu umowy po zmianach nie może, przekroczyć kwoty o której mowa w § 2 ust. 1. 2)zmiany ceny jednostkowej brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy w przypadku, o którym mowa w § 2 ust. 4 niniejszej umowy, 3)zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonanie takich zmian, 4)zmniejszenia ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, 5)zakupu towaru o tych samych parametrach lecz niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie, 6)wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 niniejszej umowy, z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, 7)przewiduje możliwość zmiany numerów katalogowych w przypadku wprowadzenia równoważnego produktu przez producenta o takich samych właściwościach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grochowski.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zp@grochowski.waw.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa strzykawek, przedłużaczy do strzykawek, przyrządy do przetoczeń, aplikatoty, kieliszki do podawania leków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki, przedłużacze do strzykawek, przyrządy do przetoczeń, aplikatoty, kieliszki do podawania leków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkość zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa igieł, kaniul, koreczki do kaniul, cewniki, kraniki trójdrożne, zawory, igły do nakłuć lędźwiowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły, kaniule, koreczki do kaniul, cewniki, kraniki trójdrożne, zawory, igły do nakłuć lędźwiowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkość zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa cewników Foleya, kaniul doodbytniczych, j.u. zestaw do lewatywy, cewniki, worki do zbiórki moczu, wieszak do worka na mocz, zatyczki do cewników i drenów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki Foleya, kaniula doodbytnicza, j.u. .zestaw do lewatywy, cewniki, worki do zbiórki moczu, wieszak do worka na mocz, zatyczka do cewnika i drenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkość zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa zgłębników żołądkowych, dreny do dróg żółciowych, sondy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgłębnik żołądkowy, dreny do dróg żółciowych, sondy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkośc zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa rurek karbowanych elastycznych do układu anestetycznego, wymiennika ciepła i wilgoci, rurki ustno-gardłowe, zestawy do tracheotomii, łącznik karbowany.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki karbowane elastyczne do układu anestetycznego, wymienniki ciepła i wilgoci, rurki ustno-gardłowe, zestawy do tracheotomii, łącznik karbowany. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkość zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa ustników do spirometru, nebulizatorów do podawania leku, maski aerozolowe tracheotomijne, cewniki do podawania tlenu, maseczki tlenowe z drenem, dren tlenowy, butelki uniwersalne, łączniki do drenów, zestawy do odsysania dróg oddechowych, filtry elektrostatyczne, filtry mechaniczne, łączniki do cewników do odsysania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustniki do spirometru, nebulizatory do podawania leku, maski aerozolowe tracheotomijne, cewniki do podawania tlenu, maseczki tlenowe z drenem, dren tlenowy, butelki uniwersalne, łączniki do drenów, zestawy do odsysania dróg oddechowych, filtry elektrostatyczne, filtry mechaniczne, łączniki do cewników do odsysania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkośc zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa rurek intubacyjnych, prowadnica do rurek intubacyjnych, rurki tracheotomijne, igły do znieczulenia, zestawy do znieczulenia, filtry antybakteryjno-wirusowe, zestawy do wkłuć centralnych z dwuświatłowym cewnikiem, zatrzaskowy uchwyt do wkłuć centralnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne, prowadnica do rurek intubacyjnych, rurki tracheotomijne, igły do znieczulenia, zestawy do znieczulenia, filtry antybakteryjno-wirusowe, zestawy do wkłuć centralnych z dwuświatłowym cewnikiem, zatrzaskowy uchwyt do wkłuć centralnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkość zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa rękawice chirurgiczne, lateksowe, sterylne; rękawice diagnostyczne, lateksowe, niesterylne; rękawiczki nitrylowe; rękawice foliowe; rękawice winylowe, bezpudrowe, niesterylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne, lateksowe, sterylne; rękawice diagnostyczne, lateksowe, niesterylne; rękawiczki nitrylowe; rękawice foliowe; rękawice winylowe, bezpudrowe, niesterylne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkość zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa endoproteza prosta, prowadnica do protezowania dróg żółciowych, papillotomy wielorazowe, kosze, pętle, igły do obliteracji, szczotki, ustniki, balon trójkanałowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza prosta, prowadnica do protezowania dróg żółciowych, papillotomy wielorazowe, kosze, pętle, igły do obliteracji, szczotki, ustniki, balon trójkanałowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkość zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa suchy szybki test urazowy do wykrycia Helibacter pylori.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Suchy szybki test urazowy do wykrycia Helibacter pylori. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkość zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa zgłębników do przezskórnej gastrostomii (PEG), zgłębnik przeznaczony do żywienia dożołądkowego, bezpieczny, łatwy do założenia, (do stosowania do 6 tygodni).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgłębnik do przezskórnej gastrostomii (PEG), zgłębnik przeznaczony do żywienia dożołądkowego, bezpieczny, łatwy do założenia, (do stosowania do 6 tygodni). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkość zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa sondy do badania przełyku 6Z/1 pH; 6, bufor do kalibracji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sonda do badania przełyku 6Z/1 pH; 6, bufor do kalibracji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkość zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa kateterów do embolektomii i trombektomii jednokanałowy z balonem, kateter do drenażu klatki piersiowej z trokarem, pojemnik do odsysania wydzieliny z ran, jałowy, nietoksyczny; dren przezroczysty do przyrządu Redon, folia chirurgiczna bakteriobójcza, sterylna, folia chirurgiczna, sterylna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kateter do embolektomii i trombektomii jednokanałowy z balonem, Kateter do drenażu klatki piersiowej z trokarem, pojemnik do odsysania wydzieliny z ran, jałowy, nietoksyczny; dren przezroczysty do przyrządu Redon, folia chirurgiczna bakteriobójcza, sterylna, folia chirurgiczna, sterylna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkość zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa ostrza wymienne chirurgiczne, sterylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza wymienne chirurgiczne, sterylne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkość zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa zestawów do drenażu jamy opłucnej dwubutlowy, Dreny do zestawu dwubutlowego do drenażu jamy opłucnej, Zestaw do punkcji jamy opłucne, Dren do ssaka, Wkłady workowe, Dreny do odsysania z łącznikiem do cewnika, Igła do aspiracji szpiku kostnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do drenażu jamy opłucnej dwubutlowy, Dreny do zestawu dwubutlowego do drenażu jamy opłucnej, Zestaw do punkcji jamy opłucne, Dren do ssaka, Wkłady workowe, Dreny do odsysania z łącznikiem do cewnika, Igła do aspiracji szpiku kostnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkość zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa linii do pomiaru ciśnienia metodą krwawą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Linie do pomiaru ciśnienia metodą krwawą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkość zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawa pojemników na ostry sprzęt medyczny, miska nerkowa, pojemniki, baseny, kaczki, stazy, Opaska identyfikacyjna dla dorosłych, Rampy 5-drożne, Uchwyt do rampy 5-drożnej, termometry, zamknięty zestaw do pobierania próbek z drzewa oskrzelowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik na ostry sprzęt medyczny, miska nerkowa, pojemniki, baseny, kaczki, stazy, Opaska identyfikacyjna dla dorosłych, Rampy 5-drożne, Uchwyt do rampy 5-drożnej, termometry, zamknięty zestaw do pobierania próbek z drzewa oskrzelowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkość zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dostawa systemów dwuczęściowych: worki ileostomijne do płytek, Pasta gojąco-uszczelniająca do stomii, System do kontrolowanej zbiórki stolca, Worek do zaopatrzenia przetoki moczowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System dwuczęściowy: worki ileostomijne do płytek, Pasta gojąco-uszczelniająca do stomii, System do kontrolowanej zbiórki stolca, Worek do zaopatrzenia przetoki moczowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkość zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Dostawa papierów sterylizacyjnych, Rękaw papierowo-foliowy płaski, Wskaźnik chemiczny wieloparametrowy, Wskaźnik skuteczności procesu, Pakiet jednokrotnego użytku typu Bowie-Dick, Wskaźnik biologiczny fiolkowy, Test biologiczny do kontroli procesów sterylizacji formaldehydem, Test biologiczny do kontroli procesu sterylizacji parą wodną w nadciśnieniu - Sporal A, Wskaźnik procesu -taśma wskaźnikowa, Taśma neutralna bez wskaźnika do sterylizacji parą wodną, Etykiety podwójnie-przylepne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier sterylizacyjny, Rękaw papierowo-foliowy płaski, Wskaźnik chemiczny wieloparametrowy, Wskaźnik skuteczności procesu, Pakiet jednokrotnego użytku typu Bowie-Dick, Wskaźnik biologiczny fiolkowy, Test biologiczny do kontroli procesów sterylizacji formaldehydem, Test biologiczny do kontroli procesu sterylizacji parą wodną w nadciśnieniu - Sporal A, Wskaźnik procesu -taśma wskaźnikowa, Taśma neutralna bez wskaźnika do sterylizacji parą wodną, Etykiety podwójnie-przylepne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkość zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Dostawa taśm atramentowych (barwiąca).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśma atramentowa (barwiąca). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkość zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.23.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Dostawa kapsli do butelek, Korki gumowe do butelek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapsle do butelek, Korki gumowe do butelek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkość zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.83.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Dostawa zamkniętych systemów niskociśnieniowego drenażu ran, Dren z perforacją, Zestaw do odsysania pola operacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamknięty system niskociśnieniowego drenażu ran, Dren z perforacją, Zestaw do odsysania pola operacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkość zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Dostawa nożyków mikrotomowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nożyki mikrotomowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkość zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Dostawa filtrów pochłaniaczy CO2, Linie próbkujące, Obiegi z workiem, Obieg - układ oddechowy do respiratora dla dorosłych, Linia do spirometrii, Układ oddechowy do HT-70.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry pochłaniacza CO2, Linie próbkujące, Obiegi z workiem, Obieg - układ oddechowy do respiratora dla dorosłych, Linia do spirometrii, Układ oddechowy do HT-70. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkość zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Dostawa elektrod do czasowej stymulacji serca, Koszulka dekontaminacyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroda do czasowej stymulacji serca, Koszulka dekontaminacyjna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkość zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Dostawa elektrody igłowej koncentrycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroda igłowa koncentryczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkość zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Dostawa elektrod do zewnętrznej nieinwazyjnej stymulacji serca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroda do zewnętrznej nieinwazyjnej stymulacji serca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkość zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt laboratoryjny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkość zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Dostawa wielorazowych mankietów do pomiaru ciśnienia tętniczego z powłoką antybakteryjną, Wielorazowy czujnik do pomiaru SP O2 dla dorosłych, Zakończenia 3 - 5 elektrodowe do EKG, chwytakowe, Czujniki do pomiaru temperatury powierzchniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielorazowy mankiet do pomiaru ciśnienia tętniczego z powłoką antybakteryjną, Wielorazowy czujnik do pomiaru SP O2 dla dorosłych, Zakończenia 3 - 5 elektrodowe do EKG, chwytakowe, Czujniki do pomiaru temperatury powierzchniowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkość zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Dostawa koszulek zbrojonych 50-60 cm do wykonywania zabiegów ablacji elektrycznej, Prowadniki diagnostyczne, hydrofilne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszulki zbrojone 50-60 cm do wykonywania zabiegów ablacji elektrycznej, Prowadniki diagnostyczne, hydrofilne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkość zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Dostawa podłoży transportowo - namnażające do posiewu moczu, Bakteriologiczny zestaw transportowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłoże transportowo - namnażające do posiewu moczu, Bakteriologiczny zestaw transportowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkość zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Dostawa prowadników diagnostycznych 0,035 x 175cm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadniki diagnostyczne 0,035 x 175cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkość zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Dostawa jednorazowych spodenek fizelinowych z otworemi do kolonoskopii, Prześcieradło papierowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe spodenki fizelinowe z otworemi do kolonoskopii, Prześcieradło papierowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wielkość zawiera załącznik nr 2/formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.