eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Robota budowlana na rzecz 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego z podziałem na trzy częściCzęść 1 - Remont budynku nr 31 na terenie JW 4226 Skład Hajnówka, Część 2 - Remont ogrodzenia budynku nr 7 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka, Część 3 - Konserwacja pomieszczeń wewnętrznych budynku nr 39 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-08

Białystok: Robota budowlana na rzecz 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego z podziałem na trzy części: Część 1 - Remont budynku nr 31 na terenie JW 4226 Skład Hajnówka, Część 2 - Remont ogrodzenia budynku nr 7 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka, Część 3 - Konserwacja pomieszczeń wewnętrznych budynku nr 39 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka.
Numer ogłoszenia: 233258 - 2015; data zamieszczenia: 08.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193924 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku, ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, woj. podlaskie, tel. 261 398 839, faks 261 398 813.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Robota budowlana na rzecz 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego z podziałem na trzy części: Część 1 - Remont budynku nr 31 na terenie JW 4226 Skład Hajnówka, Część 2 - Remont ogrodzenia budynku nr 7 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka, Część 3 - Konserwacja pomieszczeń wewnętrznych budynku nr 39 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana na rzecz 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego z podziałem na trzy części: Część 1 - Remont budynku nr 31 na terenie JW 4226 Skład Hajnówka, Część 2 - Remont ogrodzenia budynku nr 7 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka, Część 3 - Konserwacja pomieszczeń wewnętrznych budynku nr 39 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka Część nr 1 : Remont budynku Nr 31 na terenie JW 4226 Skład Hajnówka. Zakres robót budowlanych zgodnie ze specyfikacją techniczną i przedmiarami kosztorysowymi obejmuje: 1. Elewacje i stolarka 1.1 Roboty demontażowe i przygotowawcze CPV 45111300-1 Rozebranie rur spustowych, Wykucie krat okiennych, Demontaż drzwiczek w szczycie budynku, Wykucie z muru wysięgnika stalowego, Skucie luźnych tynków zewnętrznych, Rozebranie betonowej opaski odwadniającej, Wykonanie wykopów odkrywających fundamenty, Wywiezienie gruzu wraz z jego zagospodarowaniem. 1.2 Naprawa elewacji z izolacją fundamentów, wymiana stolarki CPV 45410000-4 Naprawa rys w ścianach zaprawą naprawczo-renowacyjną, Oczyszczenie, obłożenie zaprawą oraz izolacja odkrytych fundamentów budynku na głębokość 72 cm poniżej poziomu terenu, Zasypanie wykopów wraz z mechanicznym zagęszczeniem po izolacji fundamentów, Wymiana okien drewnianych na dwudzielne, białe okna z PVC szt. 5, Wymiana drzwi drewnianych na aluminiowe pełne szt. 2 w kolorze ciemny brąz, Wykucie otworu 15x15 cm w szczycie budynku celem osadzenia kratki wentylacyjnej, Zamocowanie kratek wentylacyjnych stalowych lub PVC w szczytach budynku, kratki uniemożliwiające przedostawanie się wody opadowej do wnętrza budynku, Wykonanie elewacji z tynku mozaikowego na cokole budynku, Wykonanie elewacji z tynku akrylowego na ścianach budynku ponad cokołem, Montaż parapetów z blachy powlekanej w kolorze ciemny brąz, Wykonanie podbudowy z piasku pod opaskę odwadniającą budynku, Wykonanie betonowej opaski odwadniającej budynku oraz spoczników przy drzwiach wraz z dylatacjami z papy, grubość 15 cm, szerokość 50 cm, beton B-15, w spocznikach przewidzieć wnęki do montażu wycieraczek do obuwia, Montaż wycieraczek do obuwia w spocznikach przy drzwiach, wycieraczki ze stali ocynkowanej z płaskowników 25x2 mm, wymiar oczek nie większy niż 55x11 mm. 2. Dach 2.1 Roboty demontażowe i przygotowawcze CPV 45111300-1 Rozebranie rynien, Rozebranie desek okapowych, podbitki okapu, wiatrownic, Oczyszczenie, naprawa drobnych uszkodzeń oraz posmarowanie lepikiem na zimno powierzchni dachu, Wykonanie otworu fi 15 cm w stropie żelbetowym celem montażu wentylatora. 2.2 Remont pokrycia dachu CPV 45261000-4 Wymiana części deskowania przy szczytach dachu, Montaż kontrłat oraz ołacenie połaci po istniejącym pokryciu, Montaż rusztu drewnianego do mocowania podbitki okapu, Montaż podbitki okapu z paneli PVC wraz z listwami wykończeniowymi oraz narożnikowymi, Montaż pokrycia z blachy trapezowej powlekanej 0,55 mm, TR-35, kolor ciemny brąz, Montaż obróbki kalenicy dachu z blachy powlekanej, Wycięcie otworów dla wyprowadzenia kanałów wentylacyjnych w pokryciu dachowym, Wyprowadzenie kanałów wentylacyjnych rurami z tworzywa sztucznego oraz zakończenie wywiewkami dachowymi z PVC, Montaż pasów nadrynnowych, wiatrownic, obróbek desek okapowych z blachy powlekanej, barier śniegowych, Montaż rynien o śr. 15 cm oraz rur spustowych o śr. 12 cm z blachy powlekanej w kolorze ciemny brąz, Montaż wentylatora ściennego i sufitowego, z wykonaniem bruzd w ścianach, ułożeniem kabli oraz zatynkowaniem bruzd. 3. Instalacja odgromowa i elektryczna 3.1 Roboty demontażowe i przygotowawcze CPV 45111300-1 Demontaż zwodów poziomych oraz pionowych instalacji odgromowej wraz ze wspornikami, Demontaż żarowej oprawy oświetleniowej zewnętrznej, Oczyszczenie stalowego wysięgnika lampy oświetleniowej oraz skrzynki włącznika lampy. 3.2 Roboty montażowe instalacji odgromowej i elektrycznej CPV 45310000-3 Montaż zwodów pionowych instalacji odgromowej z pręta ocynkowanego fi 8 mm prowadzonego w rurkach winidurowych z podłączeniem do bednarki złączami kontrolnymi oraz złączami do rynien i pokrycia dachowego, Montaż żarowej oprawy oświetleniowej zewnętrznej, bryzgoodpornej, Malowanie farbami ftalowymi wysięgnika lampy oświetleniowej oraz skrzynki włącznika lampy, Wykonanie badań i pomiarów instalacji piorunochronnej i uziemiającej. Część nr 2: Remont ogrodzenia budynku nr 7 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka. Zakres robót budowlanych zgodnie ze specyfikacją techniczną i przedmiarami kosztorysowymi obejmuje: 1. Roboty demontażowe CPV 45111300-1 Rozebranie ogrodzenia z siatki stalowej na słupkach stalowych wraz z bramą i furtką, Rozebranie stóp fundamentowych słupków ogrodzenia Wywiezienie gruzu z terenu budowy wraz z jego zagospodarowaniem. 2. Ogrodzenie CPV 45342000-6 Wykonanie wykopów pod fundament ogrodzenia na głębokość 0,6 m, Przygotowanie oraz montaż zbrojenia cokołu ogrodzenia, podłużnie 4x fi8, poprzecznie strzemiona fi 6 co 30 cm, Wykonanie cokołów betonowych wraz z fundamentami, cokoły szerokości 20 cm, wysokości 20 cm, fundament szerokości. 20 cm, głębokości 60 cm, Wykonanie ogrodzenia wysokości 2,0 m z siatki stalowej na słupkach stalowych w rozstawie co 2,4 m, siatka stalowa ocynkowana o oczku 50x50x2,8 mm, słupki stalowe ocynkowane z kształtowników zamkniętych rurowych 60,3x3 lub kwadratowych 60x60x3 mm zabetonowane w cokole, Montaż bramy wjazdowej szerokości 5 m w świetle wysokości 2,0 m, brama dwuskrzydłowa o konstrukcji z kształtowników stalowych ocynkowanych z siatką stalową w ramie ocynkowaną o oczku 50x50x2,8, brama z możliwością zamknięcia na kłódkę oraz zabezpieczeniem przed zamknięciem się skrzydeł bramy w pozycji otwartej, Montaż furtki stalowej jednoskrzydłowej z siatki w ramie z kształtowników stalowych, furtka rozwierana o wym. 120x200 cm, szerokość przejścia w świetle min. 90 cm, wyposażona w klamkę z możliwością zamknięcia na kłódkę, konstrukcja furtki oraz siatka ocynkowana Montaż kłódek energetycznych w bramie oraz furtce, szt. 2, Rozplantowanie ziemi pochodzącej z wykopów pod fundament ogrodzenia. Część nr 3: Konserwacja pomieszczeń wewnętrznych budynku nr 39 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka Zakres robót budowlanych zgodnie ze specyfikacją techniczną i przedmiarami kosztorysowymi obejmuje: 1. Roboty demontażowe i przygotowawcze CPV 45111300-1 Rozebranie części podbudowy betonowej posadzki z wywiezieniem gruzu wraz z jego zagospodarowaniem, Wykucie części kratek wentylacyjnych, Demontaż części przewodów elektrycznych oświetlenia. 2. Konserwacja pomieszczeń wewnętrznych CPV 45400000-1 Wzmocnienie podbudowy posadzki chudym betonem 10 cm Izolacja przeciwwilgociowa posadzki 2x folią PCW 0,3 mm, Dylatacja obwodowa taśmą PCW, Uzupełnienie posadzki betonem gr. 10 cm przy użyciu Miksokreta ze zbrojeniem posadzkowym oraz dylatacją, Cokoliki z płytek gres wys. 15 cm, Przecieranie tynków wewnętrznych ścian i sufitu, Szpachlowanie z dwukrotnym malowaniem ścian i sufitu, Częściowa wymiana opraw oświetleniowych, przewodów elektrycznych prowadzonych w korytkach, gniazd i włączników, Zamocowanie kratek wentylacyjnych, Malowanie posadzki betonowej farbą zabezpieczającą do posadzek betonowych, kolor szary. UWAGA: szczegółowy zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót poszczególnych części zamówienia. Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia. Warunki realizacji robót: 1. Roboty będą wykonywane w czynnym zakładzie w dni powszednie od poniedziałku do czwartku w godzinach 730 do 1500, w piątki w godzinach 730 do 1230, praca w innych godzinach oraz w pozostałe dni, tylko po pisemnym zaakceptowaniu przez Komendanta 25 WOG w Białymstoku oraz Użytkownika. 2. Obowiązkiem wykonawcy przed rozpoczęciem robót jest dostarczenie listy pracowników i wykaz sprzętu uczestniczących w zadaniu oraz fotografii osób uczestniczących w wykonaniu zadania celem wykonania przepustek tymczasowych przez służby ochrony. Wykonawca/Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców, przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie z Decyzją Nr 21/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012 roku w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33). Po uzyskaniu stosownego zezwolenia wydanego przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, Wykonawca/Podwykonawca ma obowiązek przedstawić niezwłocznie dokument Zamawiającemu. 3. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Roboty należy prowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. 5. Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty zużycia energii elektrycznej, wody oraz odprowadzania ścieków związane z potrzebami wynikającymi w trakcie realizacji zadania. 6. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać roboty budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zgłaszać do odbioru roboty zanikające i ulegające zakryciu. 7. Wykonawca powinien przygotować zadanie do przekazania, wykonać do dnia odbioru i przedstawić Zamawiającemu komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego. 8. Materiały pochodzące z rozbiórki posegregować wg rodzaju i grupy. Materiały zaklasyfikowane jako odpady - surowce wtórne (żeliwo, miedź, mosiądz, itp.) należy przekazać do magazynu SOI Hajnówka. Pozostałe odpady Wykonawca, który w świetle ustawy o odpadach jest wytwórcą odpadu, zagospodarowuje we własnym zakresie. Koszty zagospodarowania odpadów ponosi Wykonawca. W przypadku wytworzenia przez Wykonawcę w czasie prac odpadów niebezpiecznych należy dostarczyć Zamawiającemu Kartę Przekazania Odpadów (KPO) w celu poinformowania o sposobie zagospodarowania tych odpadów. Powstałe w wyniku prac budowlanych nieczystości płynne (zlewki, popłuczyny, itp.) Wykonawca gromadzi w szczelnych pojemnikach i wywozi na własny koszt poza teren Jednostki. 9. Przed rozpoczęciem robót wszyscy pracownicy winni okazać aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie informacji niejawnych zgodnie z Ustawą z dn. 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010r. nr 182 poz. 1228). W przypadku braku szkolenia z zakresu informacji niejawnych zostanie ono przeprowadzone przez pełnomocnika ochrony informacji niejawnych JW 4226 lub osobę przez niego upoważnioną (szkolenie bezpłatne). Wizja lokalna!!! 10. Termin wizji lokalnej ustala się na dzień: 11 sierpnia 2015 roku na godz. 12.00. Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie wizji i kontakt z Wykonawcami zainteresowanymi jest p. Paweł PATEJUK tel. 723-663-385. Jednocześnie Zamawiający informuje, że udział w wizji lokalnej w/w obiektu nie jest obowiązkowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Remont budynku Nr 31 na terenie JW 4226 Skład Hajnówka..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp.Z o.o., ul. Łowcza 4, 17-200 Hajnówka, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56910,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66159,07

  • Oferta z najniższą ceną: 66159,07 / Oferta z najwyższą ceną: 90076,69

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.