eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Robota budowlana na rzecz 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego z podziałem na trzy częściCzęść 1 - Remont budynku nr 31 na terenie JW 4226 Skład Hajnówka, Część 2 - Remont ogrodzenia budynku nr 7 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka, Część 3 - Konserwacja pomieszczeń wewnętrznych budynku nr 39 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-30

Białystok: Robota budowlana na rzecz 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego z podziałem na trzy części: Część 1 - Remont budynku nr 31 na terenie JW 4226 Skład Hajnówka, Część 2 - Remont ogrodzenia budynku nr 7 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka, Część 3 - Konserwacja pomieszczeń wewnętrznych budynku nr 39 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka
Numer ogłoszenia: 193924 - 2015; data zamieszczenia: 30.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku , ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, woj. podlaskie, tel. 261 398 839, faks 261 398 813.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Robota budowlana na rzecz 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego z podziałem na trzy części: Część 1 - Remont budynku nr 31 na terenie JW 4226 Skład Hajnówka, Część 2 - Remont ogrodzenia budynku nr 7 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka, Część 3 - Konserwacja pomieszczeń wewnętrznych budynku nr 39 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana na rzecz 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego z podziałem na trzy części: Część 1 - Remont budynku nr 31 na terenie JW 4226 Skład Hajnówka, Część 2 - Remont ogrodzenia budynku nr 7 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka, Część 3 - Konserwacja pomieszczeń wewnętrznych budynku nr 39 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka Część nr 1 : Remont budynku Nr 31 na terenie JW 4226 Skład Hajnówka. Zakres robót budowlanych zgodnie ze specyfikacją techniczną i przedmiarami kosztorysowymi obejmuje: 1. Elewacje i stolarka 1.1 Roboty demontażowe i przygotowawcze CPV 45111300-1 Rozebranie rur spustowych, Wykucie krat okiennych, Demontaż drzwiczek w szczycie budynku, Wykucie z muru wysięgnika stalowego, Skucie luźnych tynków zewnętrznych, Rozebranie betonowej opaski odwadniającej, Wykonanie wykopów odkrywających fundamenty, Wywiezienie gruzu wraz z jego zagospodarowaniem. 1.2 Naprawa elewacji z izolacją fundamentów, wymiana stolarki CPV 45410000-4 Naprawa rys w ścianach zaprawą naprawczo-renowacyjną, Oczyszczenie, obłożenie zaprawą oraz izolacja odkrytych fundamentów budynku na głębokość 72 cm poniżej poziomu terenu, Zasypanie wykopów wraz z mechanicznym zagęszczeniem po izolacji fundamentów, Wymiana okien drewnianych na dwudzielne, białe okna z PVC szt. 5, Wymiana drzwi drewnianych na aluminiowe pełne szt. 2 w kolorze ciemny brąz, Wykucie otworu 15x15 cm w szczycie budynku celem osadzenia kratki wentylacyjnej, Zamocowanie kratek wentylacyjnych stalowych lub PVC w szczytach budynku, kratki uniemożliwiające przedostawanie się wody opadowej do wnętrza budynku, Wykonanie elewacji z tynku mozaikowego na cokole budynku, Wykonanie elewacji z tynku akrylowego na ścianach budynku ponad cokołem, Montaż parapetów z blachy powlekanej w kolorze ciemny brąz, Wykonanie podbudowy z piasku pod opaskę odwadniającą budynku, Wykonanie betonowej opaski odwadniającej budynku oraz spoczników przy drzwiach wraz z dylatacjami z papy, grubość 15 cm, szerokość 50 cm, beton B-15, w spocznikach przewidzieć wnęki do montażu wycieraczek do obuwia, Montaż wycieraczek do obuwia w spocznikach przy drzwiach, wycieraczki ze stali ocynkowanej z płaskowników 25x2 mm, wymiar oczek nie większy niż 55x11 mm. 2. Dach 2.1 Roboty demontażowe i przygotowawcze CPV 45111300-1 Rozebranie rynien, Rozebranie desek okapowych, podbitki okapu, wiatrownic, Oczyszczenie, naprawa drobnych uszkodzeń oraz posmarowanie lepikiem na zimno powierzchni dachu, Wykonanie otworu fi 15 cm w stropie żelbetowym celem montażu wentylatora. 2.2 Remont pokrycia dachu CPV 45261000-4 Wymiana części deskowania przy szczytach dachu, Montaż kontrłat oraz ołacenie połaci po istniejącym pokryciu, Montaż rusztu drewnianego do mocowania podbitki okapu, Montaż podbitki okapu z paneli PVC wraz z listwami wykończeniowymi oraz narożnikowymi, Montaż pokrycia z blachy trapezowej powlekanej 0,55 mm, TR-35, kolor ciemny brąz, Montaż obróbki kalenicy dachu z blachy powlekanej, Wycięcie otworów dla wyprowadzenia kanałów wentylacyjnych w pokryciu dachowym, Wyprowadzenie kanałów wentylacyjnych rurami z tworzywa sztucznego oraz zakończenie wywiewkami dachowymi z PVC, Montaż pasów nadrynnowych, wiatrownic, obróbek desek okapowych z blachy powlekanej, barier śniegowych, Montaż rynien o śr. 15 cm oraz rur spustowych o śr. 12 cm z blachy powlekanej w kolorze ciemny brąz, Montaż wentylatora ściennego i sufitowego, z wykonaniem bruzd w ścianach, ułożeniem kabli oraz zatynkowaniem bruzd. 3. Instalacja odgromowa i elektryczna 3.1 Roboty demontażowe i przygotowawcze CPV 45111300-1 Demontaż zwodów poziomych oraz pionowych instalacji odgromowej wraz ze wspornikami, Demontaż żarowej oprawy oświetleniowej zewnętrznej, Oczyszczenie stalowego wysięgnika lampy oświetleniowej oraz skrzynki włącznika lampy. 3.2 Roboty montażowe instalacji odgromowej i elektrycznej CPV 45310000-3 Montaż zwodów pionowych instalacji odgromowej z pręta ocynkowanego fi 8 mm prowadzonego w rurkach winidurowych z podłączeniem do bednarki złączami kontrolnymi oraz złączami do rynien i pokrycia dachowego, Montaż żarowej oprawy oświetleniowej zewnętrznej, bryzgoodpornej, Malowanie farbami ftalowymi wysięgnika lampy oświetleniowej oraz skrzynki włącznika lampy, Wykonanie badań i pomiarów instalacji piorunochronnej i uziemiającej. Część nr 2: Remont ogrodzenia budynku nr 7 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka. Zakres robót budowlanych zgodnie ze specyfikacją techniczną i przedmiarami kosztorysowymi obejmuje: 1. Roboty demontażowe CPV 45111300-1 Rozebranie ogrodzenia z siatki stalowej na słupkach stalowych wraz z bramą i furtką, Rozebranie stóp fundamentowych słupków ogrodzenia Wywiezienie gruzu z terenu budowy wraz z jego zagospodarowaniem. 2. Ogrodzenie CPV 45342000-6 Wykonanie wykopów pod fundament ogrodzenia na głębokość 0,6 m, Przygotowanie oraz montaż zbrojenia cokołu ogrodzenia, podłużnie 4x fi8, poprzecznie strzemiona fi 6 co 30 cm, Wykonanie cokołów betonowych wraz z fundamentami, cokoły szerokości 20 cm, wysokości 20 cm, fundament szerokości. 20 cm, głębokości 60 cm, Wykonanie ogrodzenia wysokości 2,0 m z siatki stalowej na słupkach stalowych w rozstawie co 2,4 m, siatka stalowa ocynkowana o oczku 50x50x2,8 mm, słupki stalowe ocynkowane z kształtowników zamkniętych rurowych 60,3x3 lub kwadratowych 60x60x3 mm zabetonowane w cokole, Montaż bramy wjazdowej szerokości 5 m w świetle wysokości 2,0 m, brama dwuskrzydłowa o konstrukcji z kształtowników stalowych ocynkowanych z siatką stalową w ramie ocynkowaną o oczku 50x50x2,8, brama z możliwością zamknięcia na kłódkę oraz zabezpieczeniem przed zamknięciem się skrzydeł bramy w pozycji otwartej, Montaż furtki stalowej jednoskrzydłowej z siatki w ramie z kształtowników stalowych, furtka rozwierana o wym. 120x200 cm, szerokość przejścia w świetle min. 90 cm, wyposażona w klamkę z możliwością zamknięcia na kłódkę, konstrukcja furtki oraz siatka ocynkowana Montaż kłódek energetycznych w bramie oraz furtce, szt. 2, Rozplantowanie ziemi pochodzącej z wykopów pod fundament ogrodzenia. Część nr 3: Konserwacja pomieszczeń wewnętrznych budynku nr 39 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka Zakres robót budowlanych zgodnie ze specyfikacją techniczną i przedmiarami kosztorysowymi obejmuje: 1. Roboty demontażowe i przygotowawcze CPV 45111300-1 Rozebranie części podbudowy betonowej posadzki z wywiezieniem gruzu wraz z jego zagospodarowaniem, Wykucie części kratek wentylacyjnych, Demontaż części przewodów elektrycznych oświetlenia. 2. Konserwacja pomieszczeń wewnętrznych CPV 45400000-1 Wzmocnienie podbudowy posadzki chudym betonem 10 cm Izolacja przeciwwilgociowa posadzki 2x folią PCW 0,3 mm, Dylatacja obwodowa taśmą PCW, Uzupełnienie posadzki betonem gr. 10 cm przy użyciu Miksokreta ze zbrojeniem posadzkowym oraz dylatacją, Cokoliki z płytek gres wys. 15 cm, Przecieranie tynków wewnętrznych ścian i sufitu, Szpachlowanie z dwukrotnym malowaniem ścian i sufitu, Częściowa wymiana opraw oświetleniowych, przewodów elektrycznych prowadzonych w korytkach, gniazd i włączników, Zamocowanie kratek wentylacyjnych, Malowanie posadzki betonowej farbą zabezpieczającą do posadzek betonowych, kolor szary. UWAGA: szczegółowy zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót poszczególnych części zamówienia. Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia. Warunki realizacji robót: 1. Roboty będą wykonywane w czynnym zakładzie w dni powszednie od poniedziałku do czwartku w godzinach 730 do 1500, w piątki w godzinach 730 do 1230, praca w innych godzinach oraz w pozostałe dni, tylko po pisemnym zaakceptowaniu przez Komendanta 25 WOG w Białymstoku oraz Użytkownika. 2. Obowiązkiem wykonawcy przed rozpoczęciem robót jest dostarczenie listy pracowników i wykaz sprzętu uczestniczących w zadaniu oraz fotografii osób uczestniczących w wykonaniu zadania celem wykonania przepustek tymczasowych przez służby ochrony. Wykonawca/Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców, przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie z Decyzją Nr 21/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012 roku w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33). Po uzyskaniu stosownego zezwolenia wydanego przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, Wykonawca/Podwykonawca ma obowiązek przedstawić niezwłocznie dokument Zamawiającemu. 3. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Roboty należy prowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. 5. Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty zużycia energii elektrycznej, wody oraz odprowadzania ścieków związane z potrzebami wynikającymi w trakcie realizacji zadania. 6. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać roboty budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zgłaszać do odbioru roboty zanikające i ulegające zakryciu. 7. Wykonawca powinien przygotować zadanie do przekazania, wykonać do dnia odbioru i przedstawić Zamawiającemu komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego. 8. Materiały pochodzące z rozbiórki posegregować wg rodzaju i grupy. Materiały zaklasyfikowane jako odpady - surowce wtórne (żeliwo, miedź, mosiądz, itp.) należy przekazać do magazynu SOI Hajnówka. Pozostałe odpady Wykonawca, który w świetle ustawy o odpadach jest wytwórcą odpadu, zagospodarowuje we własnym zakresie. Koszty zagospodarowania odpadów ponosi Wykonawca. W przypadku wytworzenia przez Wykonawcę w czasie prac odpadów niebezpiecznych należy dostarczyć Zamawiającemu Kartę Przekazania Odpadów (KPO) w celu poinformowania o sposobie zagospodarowania tych odpadów. Powstałe w wyniku prac budowlanych nieczystości płynne (zlewki, popłuczyny, itp.) Wykonawca gromadzi w szczelnych pojemnikach i wywozi na własny koszt poza teren Jednostki. 9. Przed rozpoczęciem robót wszyscy pracownicy winni okazać aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie informacji niejawnych zgodnie z Ustawą z dn. 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010r. nr 182 poz. 1228). W przypadku braku szkolenia z zakresu informacji niejawnych zostanie ono przeprowadzone przez pełnomocnika ochrony informacji niejawnych JW 4226 lub osobę przez niego upoważnioną (szkolenie bezpłatne). Wizja lokalna!!! 10. Termin wizji lokalnej ustala się na dzień: 11 sierpnia 2015 roku na godz. 12.00. Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie wizji i kontakt z Wykonawcami zainteresowanymi jest p. Paweł PATEJUK tel. 723-663-385. Jednocześnie Zamawiający informuje, że udział w wizji lokalnej w/w obiektu nie jest obowiązkowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-1, 45.41.00.00-4, 45.26.10.00-4, 45.31.00.00-3, 45.34.20.00-6, 45.40.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy Pzp. 1. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości w części 1 - 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych), w części 2 - 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych), w części 3 - 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych) 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert (powinno znaleźć się na koncie Zamawiającego przed otwarciem ofert). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacać na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Białystok nr konta 61 1010 1049 0050 7613 9120 2000 z dopiskiem Wadium w postępowaniu 26/PN/2015 - Robota budowlana na rzecz 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego z podziałem na trzy części: Część 1 - Remont budynku nr 31 na terenie JW 4226 Skład Hajnówka, Część 2 - Remont ogrodzenia budynku nr 7 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka, Część 3 - Konserwacja pomieszczeń wewnętrznych budynku nr 39 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka (należy wskazać część do której Wykonawca wpłaca wadium). 4. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 5. Wadium (oryginał dokumentu) wnoszone w pozostałych formach, należy złożyć w Kancelarii 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku, w kopercie zapewniającej nienaruszalność dokumentu. Kopię dokumentu należy załączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia sytuacji ekonomicznej i finansowej, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

FORMULARZ OFERTOWY ­ wypełniony i podpisany na każdej stronie wg wzoru Zamawiającego (załącznik nr 1 do SIWZ). DOWÓD WNIESIENIA WADIUM. PEŁNOMOCNICTWO. W przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu. - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy pzp)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I. Zmiany umowy: 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia robót w przypadku: a) Klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia, b) Wstrzymanie robót przez uprawniony organ, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy. 3. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.25wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzyskanie SIWZ następuje na wniosek złożony na adres Zamawiającego lub przez pobranie w siedzibie Zamawiającego albo ze strony internetowej Zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2015 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Jawna (budynek nr 43) znajduje się na terenie 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, gdzie obowiązuje system przepustek wydawanych przy wejściu, po okazaniu dowodu tożsamości..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 : Remont budynku Nr 31 na terenie JW 4226 Skład Hajnówka..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 : Remont budynku Nr 31 na terenie JW 4226 Skład Hajnówka. Zakres robót budowlanych zgodnie ze specyfikacją techniczną i przedmiarami kosztorysowymi obejmuje: 1. Elewacje i stolarka 1.1 Roboty demontażowe i przygotowawcze CPV 45111300-1 Rozebranie rur spustowych, Wykucie krat okiennych, Demontaż drzwiczek w szczycie budynku, Wykucie z muru wysięgnika stalowego, Skucie luźnych tynków zewnętrznych, Rozebranie betonowej opaski odwadniającej, Wykonanie wykopów odkrywających fundamenty, Wywiezienie gruzu wraz z jego zagospodarowaniem. 1.2 Naprawa elewacji z izolacją fundamentów, wymiana stolarki CPV 45410000-4 Naprawa rys w ścianach zaprawą naprawczo-renowacyjną, Oczyszczenie, obłożenie zaprawą oraz izolacja odkrytych fundamentów budynku na głębokość 72 cm poniżej poziomu terenu, Zasypanie wykopów wraz z mechanicznym zagęszczeniem po izolacji fundamentów, Wymiana okien drewnianych na dwudzielne, białe okna z PVC szt. 5, Wymiana drzwi drewnianych na aluminiowe pełne szt. 2 w kolorze ciemny brąz, Wykucie otworu 15x15 cm w szczycie budynku celem osadzenia kratki wentylacyjnej, Zamocowanie kratek wentylacyjnych stalowych lub PVC w szczytach budynku, kratki uniemożliwiające przedostawanie się wody opadowej do wnętrza budynku, Wykonanie elewacji z tynku mozaikowego na cokole budynku, Wykonanie elewacji z tynku akrylowego na ścianach budynku ponad cokołem, Montaż parapetów z blachy powlekanej w kolorze ciemny brąz, Wykonanie podbudowy z piasku pod opaskę odwadniającą budynku, Wykonanie betonowej opaski odwadniającej budynku oraz spoczników przy drzwiach wraz z dylatacjami z papy, grubość 15 cm, szerokość 50 cm, beton B-15, w spocznikach przewidzieć wnęki do montażu wycieraczek do obuwia, Montaż wycieraczek do obuwia w spocznikach przy drzwiach, wycieraczki ze stali ocynkowanej z płaskowników 25x2 mm, wymiar oczek nie większy niż 55x11 mm. 2. Dach 2.1 Roboty demontażowe i przygotowawcze CPV 45111300-1 Rozebranie rynien, Rozebranie desek okapowych, podbitki okapu, wiatrownic, Oczyszczenie, naprawa drobnych uszkodzeń oraz posmarowanie lepikiem na zimno powierzchni dachu, Wykonanie otworu fi 15 cm w stropie żelbetowym celem montażu wentylatora. 2.2 Remont pokrycia dachu CPV 45261000-4 Wymiana części deskowania przy szczytach dachu, Montaż kontrłat oraz ołacenie połaci po istniejącym pokryciu, Montaż rusztu drewnianego do mocowania podbitki okapu, Montaż podbitki okapu z paneli PVC wraz z listwami wykończeniowymi oraz narożnikowymi, Montaż pokrycia z blachy trapezowej powlekanej 0,55 mm, TR-35, kolor ciemny brąz, Montaż obróbki kalenicy dachu z blachy powlekanej, Wycięcie otworów dla wyprowadzenia kanałów wentylacyjnych w pokryciu dachowym, Wyprowadzenie kanałów wentylacyjnych rurami z tworzywa sztucznego oraz zakończenie wywiewkami dachowymi z PVC, Montaż pasów nadrynnowych, wiatrownic, obróbek desek okapowych z blachy powlekanej, barier śniegowych, Montaż rynien o śr. 15 cm oraz rur spustowych o śr. 12 cm z blachy powlekanej w kolorze ciemny brąz, Montaż wentylatora ściennego i sufitowego, z wykonaniem bruzd w ścianach, ułożeniem kabli oraz zatynkowaniem bruzd. 3. Instalacja odgromowa i elektryczna 3.1 Roboty demontażowe i przygotowawcze CPV 45111300-1 Demontaż zwodów poziomych oraz pionowych instalacji odgromowej wraz ze wspornikami, Demontaż żarowej oprawy oświetleniowej zewnętrznej, Oczyszczenie stalowego wysięgnika lampy oświetleniowej oraz skrzynki włącznika lampy. 3.2 Roboty montażowe instalacji odgromowej i elektrycznej CPV 45310000-3 Montaż zwodów pionowych instalacji odgromowej z pręta ocynkowanego fi 8 mm prowadzonego w rurkach winidurowych z podłączeniem do bednarki złączami kontrolnymi oraz złączami do rynien i pokrycia dachowego, Montaż żarowej oprawy oświetleniowej zewnętrznej, bryzgoodpornej, Malowanie farbami ftalowymi wysięgnika lampy oświetleniowej oraz skrzynki włącznika lampy, Wykonanie badań i pomiarów instalacji piorunochronnej i uziemiającej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.26.10.00-4, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2: Remont ogrodzenia budynku nr 7 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2: Remont ogrodzenia budynku nr 7 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka. Zakres robót budowlanych zgodnie ze specyfikacją techniczną i przedmiarami kosztorysowymi obejmuje: 1. Roboty demontażowe CPV 45111300-1 Rozebranie ogrodzenia z siatki stalowej na słupkach stalowych wraz z bramą i furtką, Rozebranie stóp fundamentowych słupków ogrodzenia Wywiezienie gruzu z terenu budowy wraz z jego zagospodarowaniem. 2. Ogrodzenie CPV 45342000-6 Wykonanie wykopów pod fundament ogrodzenia na głębokość 0,6 m, Przygotowanie oraz montaż zbrojenia cokołu ogrodzenia, podłużnie 4x fi8, poprzecznie strzemiona fi 6 co 30 cm, Wykonanie cokołów betonowych wraz z fundamentami, cokoły szerokości 20 cm, wysokości 20 cm, fundament szerokości. 20 cm, głębokości 60 cm, Wykonanie ogrodzenia wysokości 2,0 m z siatki stalowej na słupkach stalowych w rozstawie co 2,4 m, siatka stalowa ocynkowana o oczku 50x50x2,8 mm, słupki stalowe ocynkowane z kształtowników zamkniętych rurowych 60,3x3 lub kwadratowych 60x60x3 mm zabetonowane w cokole, Montaż bramy wjazdowej szerokości 5 m w świetle wysokości 2,0 m, brama dwuskrzydłowa o konstrukcji z kształtowników stalowych ocynkowanych z siatką stalową w ramie ocynkowaną o oczku 50x50x2,8, brama z możliwością zamknięcia na kłódkę oraz zabezpieczeniem przed zamknięciem się skrzydeł bramy w pozycji otwartej, Montaż furtki stalowej jednoskrzydłowej z siatki w ramie z kształtowników stalowych, furtka rozwierana o wym. 120x200 cm, szerokość przejścia w świetle min. 90 cm, wyposażona w klamkę z możliwością zamknięcia na kłódkę, konstrukcja furtki oraz siatka ocynkowana Montaż kłódek energetycznych w bramie oraz furtce, szt. 2, Rozplantowanie ziemi pochodzącej z wykopów pod fundament ogrodzenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.34.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3: Konserwacja pomieszczeń wewnętrznych budynku nr 39 na terenie JW. 4226 Skład Hajnówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót budowlanych zgodnie ze specyfikacją techniczną i przedmiarami kosztorysowymi obejmuje: 1. Roboty demontażowe i przygotowawcze CPV 45111300-1 Rozebranie części podbudowy betonowej posadzki z wywiezieniem gruzu wraz z jego zagospodarowaniem, Wykucie części kratek wentylacyjnych, Demontaż części przewodów elektrycznych oświetlenia. 2. Konserwacja pomieszczeń wewnętrznych CPV 45400000-1 Wzmocnienie podbudowy posadzki chudym betonem 10 cm, Izolacja przeciwwilgociowa posadzki 2x folią PCW 0,3 mm, Dylatacja obwodowa taśmą PCW, Uzupełnienie posadzki betonem gr. 10 cm przy użyciu Miksokreta ze zbrojeniem posadzkowym oraz dylatacją, Cokoliki z płytek gres wys. 15 cm, Przecieranie tynków wewnętrznych ścian i sufitu, Szpachlowanie z dwukrotnym malowaniem ścian i sufitu, Częściowa wymiana opraw oświetleniowych, przewodów elektrycznych prowadzonych w korytkach, gniazd i włączników, Zamocowanie kratek wentylacyjnych, Malowanie posadzki betonowej farbą zabezpieczającą do posadzek betonowych, kolor szary..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.