eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Usługi holowania i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) nie przekraczającej 3,5 t i ich części składowych na potrzeby 14 jednostek Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-06

Olsztyn: Usługi holowania i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) nie przekraczającej 3,5 t i ich części składowych na potrzeby 14 jednostek Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego.
Numer ogłoszenia: 233093 - 2014; data zamieszczenia: 06.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186253 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi holowania i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) nie przekraczającej 3,5 t i ich części składowych na potrzeby 14 jednostek Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych motocykli, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) nie przekraczającej 3,5 t oraz części składowych pojazdów (części), urządzeń i rzeczy na potrzeby 14 jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego, wskazanych w pkt. 4. 2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia holowania (przewozu) i parkowania obejmuje: 1) przyjęcie pisemne, telefoniczne, faxem zlecenia przyjazdu zestawu holującego oraz jego udokumentowanie przez Wykonawcę, 2) całodobowa dyspozycyjność przez 7 dni w tygodniu firmy wykonującej usługę, (również w niedzielę i święta), 3) niezwłoczny przyjazd zestawu holującego. Czas od momentu powiadomienia Wykonawcę przez Policję o konieczności dokonania holowania do chwili przyjazdu na miejsce wezwania nie może być dłuższy, niż 60 minut, 4) załadunek pojazdu, części, rzeczy na zestaw holujący + praca dźwigu, lub dodatkowych holowników w razie potrzeby, 5) załadunek pojazdu bez względu na porę dnia lub nocy, panujące warunki atmosferyczne, ukształtowanie terenu, inne, 6) przewóz pojazdu najkrótszą utwardzoną drogą na parking Wykonawcy lub na inny parking wskazany przez Policję, 7) uprzątnięcie, zebranie i przewiezienie z miejsca zdarzenia wszystkich elementów i części pojazdów, w tym uszkodzonych, zleconych do przewiezienia na parking Wykonawcy lub inny parking wskazany przez Policję, w tym uprzątnięcie płynów eksploatacyjnych pojazdu i zanieczyszczeń drogi nimi wywołanych. 3. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia parkowania/przechowywania pojazdów lub części i rzeczy: 1) przyjmowanie pojazdów, części i rzeczy, 2) prowadzenie ewidencji przyjętych pojazdów, części i rzeczy, 3) ochrona nad powierzonym mieniem, 4) udostępnienie pojazdów, części i rzeczy do badań uprawnionym osobom wskazanym przez Policję, 5) wydawanie z parkingu pojazdów, części i rzeczy uprawnionym osobom wskazanym przez Policję. 4. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na 14 oddzielnych zadań. Zakres terytorialny świadczenia usługi dla każdego zadania obejmuje teren działania jednostki Policji, której zadanie dotyczy. Zamawiający wymaga, aby miejsce parkingowe zlokalizowane było w granicach administracyjnych powiatu, na terenie którego działa jednostka Policji, której zadanie dotyczy. Przedmiot zamówienia obejmuje holowanie i parkowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t dla jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego: 1) Zadanie nr 1 - KPP Bartoszyce 2) Zadanie nr 2 - KPP Braniewo 3) Zadanie nr 3 - KPP Działdowo 4) Zadanie nr 4 - KPP Ełk 5) Zadanie nr 5 - KPP Gołdap 6) Zadanie nr 6 - KPP Iława 7) Zadanie nr 7 - KPP Lidzbark Warmiński 8) Zadanie nr 8 - KP Orneta 9) Zadanie nr 9 - KPP Mrągowo 10) Zadanie nr 10 - KPP Olecko 11) Zadanie nr 11 - KP Morąg 12) Zadanie nr 12 - KPP Pisz 13) Zadanie nr 13 -- KP Orzysz 14) Zadanie nr 14 - KPP Węgorzewo Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania prawa opcji poprzez wydłużenie okresu realizacji umowy do czasu pełnego wykorzystania kwoty przewidzianej w umowie na sfinansowanie zamówienia. 5. Zamawiający będzie realizował usługi, stanowiące przedmiot zamówienia w formie zamówień cząstkowych, zgodnie z bieżącymi potrzebami Policji. 6. Przewidywany zakres usług z podziałem na części zamówienia (zadania) określony został w załączniku Nr 8 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Określenie przez Zamawiającego ilości przewidywanych usług ma charakter szacunkowy i nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy w razie mniejszej liczby zleceń w trakcie realizacji umowy. 7. Wykonawca musi dysponować zestawem sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie oraz parkingiem, który będzie: 1) zlokalizowany w granicach administracyjnych powiatu w którym znajduje się siedziba jednostki Policji odpowiednio dla danego zadania; 2) dopuszczony do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 3) posiadał nawierzchnię utwardzoną (asfaltową, betonową, grysową lub żużlową) - nie dopuszcza się podłoża trawiastego i piaszczystego; 4) liczył 8 wydzielonych miejsc /stanowisk/ parkingowych, oznakowanych w sposób umożliwiających identyfikację zabezpieczonych pojazdów; 5) oznakowany i ogrodzony ogrodzeniem stałym (zewnętrznym i wewnętrznym) na całej długości w sposób zabezpieczający przed dostaniem się osób postronnych; 6) posiadał oświetlenie zewnętrzne rozmieszczone na całym terenie; 7) posiadał zamknięte pomieszczenie (magazyn, wiatę, garaż) umożliwiający przechowywanie wskazanych przez Zamawiającego pojazdów - samochodów osobowych, części pojazdów, urządzeń itp. oraz ich odpowiednie zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich; 8) dozorowany całodobowo; 9) wyposażony w środki łączności (telefon i telefax) oraz prowadzona będzie pełna dokumentacja ewidencyjna przechowywanych pojazdów;..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10 - Usługi holownicze 98.35.11.00 - Usługi parkingowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: KPP Bartoszyce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Import-Export-Hurt-Detal Edward Jasiak, Bartoszyce, 11-200 Bartoszyce, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53259,00

  • Oferta z najniższą ceną: 53259,00 / Oferta z najwyższą ceną: 78228,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: KPP Ełk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pomoc Drogowa ASSISTANCE Kazimierz Lipiński, Ełk, 19-300 Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36194,25

  • Oferta z najniższą ceną: 36194,25 / Oferta z najwyższą ceną: 36194,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: KPP Węgorzewo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe HRUDEŃ Mariusz Janusz Hrudeń, Węgorzewo, 11-600 Węgorzewo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30081,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42882,00

  • Oferta z najniższą ceną: 42882,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42882,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.