eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w zakresie promocji jakim jest Europejski Festiwal Miłośników Kultury Ludowej 51.Europeade, którego gospodarzem jest Miasto Kielce w dniach 23 - 27.07.2014 r., przez udział zawodników Korona S.A. jako jedynego Klubu Sportowego biorącego udział w najwyższej klasie rozgrywek T - Mobile Ekstraklasy S.A. w piłce nożnej.



Ogłoszenie z dnia 2014-07-11

Kielce: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w zakresie promocji jakim jest Europejski Festiwal Miłośników Kultury Ludowej 51.Europeade, którego gospodarzem jest Miasto Kielce w dniach 23 - 27.07.2014 r., przez udział zawodników Korona S.A. jako jedynego Klubu Sportowego biorącego udział w najwyższej klasie rozgrywek T - Mobile Ekstraklasy S.A. w piłce nożnej.
Numer ogłoszenia: 232680 - 2014; data zamieszczenia: 11.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kielce, Rynek 1, 25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3676144, faks 41 3676141; 3676353.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w zakresie promocji jakim jest Europejski Festiwal Miłośników Kultury Ludowej 51.Europeade, którego gospodarzem jest Miasto Kielce w dniach 23 - 27.07.2014 r., przez udział zawodników Korona S.A. jako jedynego Klubu Sportowego biorącego udział w najwyższej klasie rozgrywek T - Mobile Ekstraklasy S.A. w piłce nożnej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w zakresie promocji jakim jest Europejski Festiwal Miłośników Kultury Ludowej 51.Europeade, którego gospodarzem jest Miasto Kielce w dniach 23 - 27.07.2014 r., przez udział zawodników Korona S.A. jako jedynego Klubu Sportowego biorącego udział w najwyższej klasie rozgrywek T - Mobile Ekstraklasy S.A. w piłce nożnej. Jest to niewątpliwie olbrzymia szansa dla naszego Miasta gospodarza ww. Festiwalu aby Klub Sportowy Korona S.A. promował miasto, na niżej określonych zasadach:1.używanie nazwy własnej Miasta Kielce jako gospodarza 51. Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADA - KIELCE 2014 w nazwie drużyny, tj. KORONA KIELCE, 2.promocji 51. Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADE - KIELCE 2014 poprzez: umieszczenia herbu Miasta Kielce jako gospodarza jest 51.Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADE na oficjalnej stronie internetowej Korony Kielce - www.korona-kielce.pl,umieszczenia elektronicznego baneru reklamowego na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy - www.korona-kielce.pl, która posiada znakomite statystyki odwiedzalności zarówno przez Kielczan, jak i osoby z Europy i pozostałych części świata; baner: znak graficzny - logo Festiwalu, hasło: KIELCE - Gospodarz 51.Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADE wraz z odnośnikiem do strony internetowej Urzędu Miasta Kielce: http:www.um.kielce.pl europeada, zawierającej niezbędne informacje nt. Festiwalu,zamieszczania artykułów promujących Festiwal na oficjalnej stronie internetowej klubu - www.korona-kielce.pl w zakładce news,aktywnego promowania Festiwalu poprzez kanały social media - oficjalny fan page Korony Kielce na Facebooku, organizacji konkursu z nagrodami na portalu społecznościowym - Facebook - nt. wiedzy o Festiwalu, 3.promocji 51.Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADE - KIELCE 2014 podczas Prezentacji Drużyny Korona Kielce na Rynku w Kielcach poprzez następujące działania reklamowe: dystrybucji materiałów reklamowych o Festiwalu w Sklepach Kibica oraz podczas Prezentacji Drużyny Korona Kielce na Rynku w Kielcach, przekazywanie przez Spikera na Prezentacji Drużyny Korona Kielce informacji nt. Festiwalu zamieszczenie graficznej informacji nt. Festiwalu na plakatach promujących Prezentację Drużyny Korona Kielce oraz dystrybucji plakatów w dwóch Sklepach Kibica oraz punktach usługowo-handlowych partnerów biznesowych współpracujących z Klubem, umieszczenie w wydawanym przy okazji Prezentacji Drużyny Korona Kielce Programie Prezentacji informacji promocyjnych nt. Miasta Kielce jako gospodarza jest 51.Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADE, wykonanie projektu ulotek i ich wydruku w ilości 20 tys. sztuk z pełnym informatorem dotyczącym 51.Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADE, kolportażu ulotek, o których mowa w pkt. 7 §2, podczas Prezentacji Drużyny Korona Kielce, zamieszczenia reklamy w formacie A5 w Programie Prezentacji kolportowanym na Rynku w Kielcach w dniu Prezentacji Drużyny Korona Kielce - 10 lipca 2014 r., produkcji spotu audio oraz jego emisji podczas Prezentacji Drużyny Korona Kielce minimum 4 (słownie: cztery) raz podczas wspomnianego wydarzenia, emisji spotu video podczas Prezentacji Drużyny Korona Kielce minimum 4 (słownie: cztery) razy podczas wspomnianego wydarzenia, ekspozycji roll-upów oraz innych materiałów wystawienniczych podczas Prezentacji Drużyny Korona Kielce, 4.promocji 51. Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADE - KIELCE 2014 na autobusach oraz autokarze klubowym poprzez następujące działania reklamowe: umieszczenie znaku graficznego - logotypu Festiwalu - oraz hasła reklamowego KIELCE - Gospodarz 51.Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADE na autobusie klubowym, podróżującym po Polsce z drużyną Korona Kielce, grającą w najwyższej klasie rozgrywkowej piłki nożnej - T-Mobile Ekstraklasie, produkcję 100 (słownie: stu) koszulek ze znakiem graficznym - logotypem Festiwalu oraz eksponowanie ich przez piłkarzy I zespołu Korony Kielce na rozgrzewkach przed wszystkimi meczami w ramach rozgrywek T-Mobile Ekstraklasy, rozgrywanymi w Kielcach i na wyjazdach, zgodnie z terminarzem rozgrywek w terminach obowiązywania niniejszej umowy; na koszulkach: znak graficzny - logotyp Festiwalu - wraz z hasłem: KIELCE - Gospodarz 51.Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADE, zamieszczenie zapowiedzi inauguracji Festiwalu na czterech autobusach MPK, na których prezentowane są wydarzenia dotyczące Korony Kielce, 5.promocji 51.Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADE - KIELCE 2014 poprzez następujące działania reklamowe na Kolporter Arenie: umieszczenie baneru reklamowego o wymiarach 6m x 1m na zewnątrz Kolporter Areny w miejscu doskonale widocznym od strony ul. Ściegiennego, informującego o dacie Festiwalu wraz ze znakiem graficznym - logotypem Festiwalu oraz hasłem: KIELCE - Gospodarz 51.Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADE, zamieszczenie baneru reklamowego o wymiarach 6m x 6m na zewnątrz Kolporter Areny w miejscu doskonale widocznym od strony ul. Ściegiennego, informującego o dacie Festiwalu wraz ze znakiem graficznym - logotypem Festiwalu oraz hasłem: KIELCE - Gospodarz 51.Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADE, ekspozycję reklamy Festiwalu na bilbordzie one-side znajdującym się przed Kolporter Areną od strony ul. Ściegiennego, emisję spotu video na telebimie umiejscowionym na zewnątrz Kolporter Areny od strony ul. Ściegiennego w Kielcach; spot planszowy informujący o Organizatorze Festiwalu, terminie, miejscu, zawierający hasło: KIELCE - Gospodarz 51.Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADE, 6.promocji 51.Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADE - KIELCE 2014 poprzez kreowanie w mediach pozytywnego wizerunku Miasta Kielce jako Organizatora 51. Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADE oraz miasta stwarzającego warunki do rozwoju, upowszechniania sportu, rekreacji i wielokulturowości w trakcie wywiadów, konferencji prasowych, telewizyjnych itp., w tym również poprzez udział zawodników Korony Kielce w spotkaniach przed- i pomeczowych z dziennikarzami mediów lokalnych i krajowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KORONA S.A., ul. Ściegiennego 8, 25-033 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 650406,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 800000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zawodnicy Klubu Sportowego Korona Spółka Akcyjna jako jedynego klubu piłkarskiego w mieście Kielcach biorą udział w najwyższej klasie krajowych rozgrywek ligowych T - Mobile ekstraklasa. Jest to niewątpliwie olbrzymia szansa dla naszego miasta gospodarza Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej 51.Europeade, aby Klub Sportowy Korona S.A. w ramach rozgrywek ligowych w roku 2014 promował nasze miasto w kraju. Sport jest jednym z podstawowych sposobów skutecznej reklamy i promocji, skierowanej do szerokiego grona publiczności (konsumentów) nastawionej głównie na rozrywkę dostarczającą pozytywnych bodźców emocjonalnych. Jest więc jedną z najlepszych form promowania znaków towarowych, nazw własnych, które identyfikują konsumentowi konkretną rzecz bądź miejsce. Promocja miasta Kielce gospodarza Festiwalu poprzez jedną z wiodących dyscyplin sportowych w naszym mieście gwarantuje możliwość kreowania pozytywnego wizerunku miasta, który ma zachęcić odbiorców reklamy do przybycia do miasta Kielce w charakterze turystycznym bądź też z zamiarem uczestnictwa w Festiwalu. Klub Sportowy Korona Spółka Akcyjna od lat, z dużymi sukcesami promuje miasto Kielce. W roku 2014 KS Korona S.A. będzie świadczył usługi promocyjne na rzecz miasta Kielce poprzez: 1.używania nazwy własnej Miasta Kielce jako gospodarza 51.Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADA - KIELCE 2014 w nazwie drużyny, tj. KORONA KIELCE, 2.promocji 51.Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADE - KIELCE 2014 poprzez:-umieszczenie herbu Miasta Kielce jako gospodarza jest 51.Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADE na oficjalnej stronie internetowej Korony Kielce - www.korona-kielce.pl -umieszczenie elektronicznego baneru reklamowego na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy - www.korona-kielce.pl, która posiada znakomite statystyki odwiedzalności zarówno przez Kielczan, jak i osoby z Europy i pozostałych części świata; baner: znak graficzny - logo Festiwalu, hasło: KIELCE - Gospodarz 51.Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADE wraz z odnośnikiem do strony internetowej Urzędu Miasta Kielce: http:www.um.kielce.pl.europeada, zawierającej niezbędne informacje nt. Festiwalu,-zamieszczania artykułów promujących Festiwal na oficjalnej stronie internetowej klubu - www.korona-kielce.pl w zakładce news,-aktywnego promowania Festiwalu poprzez kanały social media - oficjalny fan page Korony Kielce na Facebooku,-organizacji konkursu z nagrodami na portalu społecznościowym - Facebook - nt. wiedzy o Festiwalu,3.promocji 51.Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADE - KIELCE 2014 podczas Prezentacji Drużyny Korona Kielce na Rynku w Kielcach poprzez następujące działania reklamowe:-dystrybucję materiałów reklamowych o Festiwalu w Sklepach Kibica oraz podczas Prezentacji Drużyny Korona Kielce na Rynku w Kielcach,-przekazywanie przez Spikera na Prezentacji Drużyny Korona Kielce informacji nt. Festiwalu-zamieszczenie graficznej informacji nt. Festiwalu na plakatach promujących Prezentację Drużyny Korona Kielce oraz dystrybucji plakatów w dwóch Sklepach Kibica oraz punktach usługowo-handlowych partnerów biznesowych współpracujących z Klubem,-umieszczenie w wydawanym przy okazji Prezentacji Drużyny Korona Kielce Programie Prezentacji informacji promocyjnych nt. Miasta Kielce jako gospodarza jest 51.Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADE,-wykonanie projektu ulotek i ich wydruku w ilości 20 tys. sztuk z pełnym informatorem dotyczącym 51.Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADE,-kolportażu ulotek, o których mowa w pkt. 7 §2, podczas Prezentacji Drużyny Korona Kielce-zamieszczenia reklamy w formacie A5 w Programie Prezentacji kolportowanym na Rynku w Kielcach w dniu Prezentacji Drużyny Korona Kielce - 10 lipca 2014r.,-produkcji spotu audio oraz jego emisji podczas Prezentacji Drużyny Korona Kielce minimum 4 (słownie: cztery) raz podczas wspomnianego wydarzenia,-emisji spotu video podczas Prezentacji Drużyny Korona Kielce minimum 4 (słownie: cztery) razy podczas wspomnianego wydarzenia,-ekspozycji roll-upów oraz innych materiałów wystawienniczych podczas Prezentacji Drużyny Korona Kielce,4.promocji 51.Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADE - KIELCE 2014 na autobusach oraz autokarze klubowym poprzez następujące działania reklamowe:-umieszczenie znaku graficznego - logotypu Festiwalu- oraz hasła reklamowego KIELCE - Gospodarz 51.Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADE na autobusie klubowym, podróżującym po Polsce z drużyną Korona Kielce, grającą w najwyższej klasie rozgrywkowej piłki nożnej - T-Mobile Ekstraklasie,-produkcję 100 (słownie: stu) koszulek ze znakiem graficznym - logotypem Festiwalu oraz eksponowanie ich przez piłkarzy I zespołu Korony Kielce na rozgrzewkach przed wszystkimi meczami w ramach rozgrywek T-Mobile Ekstraklasy, rozgrywanymi w Kielcach i na wyjazdach, zgodnie z terminarzem rozgrywek w terminach obowiązywania niniejszej umowy; na koszulkach: znak graficzny - logotyp Festiwalu - wraz z hasłem: KIELCE - Gospodarz 51.Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADE,-zamieszczenie zapowiedzi inauguracji Festiwalu na czterech autobusach MPK, na których prezentowane są wydarzenia dotyczące Korony Kielce, 5.promocji 51.Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADE - KIELCE 2014 poprzez następujące działania reklamowe na Kolporter Arenie:-umieszczenie baneru reklamowego o wymiarach 6m x 1m na zewnątrz Kolporter Areny w miejscu doskonale widocznym od strony ul. Ściegiennego, informującego o dacie Festiwalu wraz ze znakiem graficznym - logotypem Festiwalu oraz hasłem: KIELCE - Gospodarz 51.Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADE,-zamieszczenie baneru reklamowego o wymiarach 6m x 6m na zewnątrz Kolporter Areny w miejscu doskonale widocznym od strony ul. Ściegiennego, informującego o dacie Festiwalu wraz ze znakiem graficznym - logotypem Festiwalu oraz hasłem: KIELCE - Gospodarz 51.Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADE,-ekspozycję reklamy Festiwalu na bilbordzie one-side znajdującym się przed Kolporter Areną od strony ul. Ściegiennego,-emisję spotu video na telebimie umiejscowionym na zewnątrz Kolporter Areny od strony ul. Ściegiennego w Kielcach; spot planszowy informujący o Organizatorze Festiwalu, terminie, miejscu, zawierający hasło: KIELCE - Gospodarz 51.Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADE, 6.promocji 51. Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADE - KIELCE 2014 poprzez kreowanie w mediach pozytywnego wizerunku Miasta Kielce jako Organizatora 51.Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADE oraz miasta stwarzającego warunki do rozwoju, upowszechniania sportu, rekreacji i wielokulturowości w trakcie wywiadów, konferencji prasowych, telewizyjnych itp., w tym również poprzez udział zawodników Korony Kielce w spotkaniach przed- i pomeczowych z dziennikarzami mediów lokalnych i krajowych. Promocja Kielc jako gospodarza 51.Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADE przeprowadzona za pośrednictwem Korony S.A. gwarantuje sukces w komunikacji tego wydarzenia. oraz zapewni dodarcie do osób zainteresowanych sportem w całej Polsce i za granicą. Posiadając możliwości graficzne, poligraficzne oraz nośniki reklamowe i medialne Korona S. A. jest gwarantem, aby to ważne dla Kielc przedsięwzięcie zakończyło się sukcesem. W związku z powyższym miasto Kielce, widząc jak potężną siłą oddziaływania jest reklama oraz przekazy werbalno - wizualne emitowane przez telewizję postanowiło do 27 lipca 2014r. powierzyć promowanie miasta Kielce gospodarza 51.Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej EUROPEADE przez Klub Sportowy Korona S.A. Miasto, gmina czy region niewątpliwie potrzebują takich samych działań promocyjnych jak każdy wyrób, ponieważ przypominają one duże firmy działające na wolnym rynku. Nie można, więc pominąć promocji miasta jako podstawowego składnika działalności. Zwłaszcza, że promocja gminy - zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 594 z późn. zm.) - należy do jej zadań własnych. W tym stanie rzeczy udzielenie zamówienia w tym przedmiocie - w trybie zamówienia z wolnej ręki jest w pełni uzasadnione i wyczerpuje przesłanki zawarte w art. 67 ust.1 pkt 1 lit a Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.