eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wieluniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-11-26

Wieluń: dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wieluniu
Numer ogłoszenia: 232481 - 2007; data zamieszczenia: 26.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 209261 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu, ul. Ciepłownicza, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8434733, fax 043 8434620.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wieluniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem Zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wieluniu zgodnego z wymaganiami określonymi w dokumencie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Na przedmiot zamówienia składają się: 4 szt. zestawów komputerowych, 6 szt. monitorów LCD, 7 szt. licencji MS OEM Windows XP Professional PL SP2b, 2 szt. licencji MS OEM Windows VISTA Ultimate PL, 3 szt. licencji MS Office 2003 Standard Edition (OLP NL GOVT - 19838681ZZG0711), 1 szt. nośnikna CD do w/w licencji MS Office, 2 szt. przełączników sieciowych 24 portowych, 1 szt. licencji Kaspersky Business Space Security - 15 Workstation/File Server - licencja na 2 lata - wersja pudełkowa, 4 szt. licencji WINRAR, 1 szt. drukarka sieciowa 36 igłowa, 2 szt. drukarek laserowych kolorowych, 1 szt. - skaner, 1 szt. punkt dostępowy łączności bezprzewodowej, 1 szt. - router, 2 szt. pamięć flash typu USB, modernizacja Notebooka DELL Latitude D510 - 1 szt. nagrywarka DVD, modernizacja stacji administracyjnej - rozbudowa pamięci operacyjnej. 2. Wykonawca w swojej ofercie może zaproponować sprzęt równoważny inny, niż wymieniony w Załączniku nr 1 do SIWZ, lecz wówczas musi to być sprzęt o parametrach nie gorszych, od podanych. (Nie dotyczy modernizacji notebooka Dell Latitude D510 i rozbudowy stacji administracyjnej - sprzęt ten musi być zgodny z podanym w wykazie sprzętu co oznacza, że w tych przypadkach zamawiający nie dopuszcza sprzętu innego, niż podany w wykazie) 3. W przypadku zaoferowania sprzętu innego, niż zaproponowany w Załączniku nr 1 do SIWZ, do oferty należy dołączyć dane techniczne wydane przez producenta proponowanego sprzętu potwierdzające, że zaoferowane urządzenia spełniają wszystkie wymagane parametry techniczne. 4. Wszystkie urządzenia lub ich elementy stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe. 5. Dostarczony sprzęt powinien spełniać normę CE. Oferent musi dołączyć do oferty deklarację zgodności sprzętu z normą CE - należy przez to rozumieć certyfikat wydany przez upoważnioną instytucję certyfikującą lub oświadczenie producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że oferowane wyroby są zgodne z zasadniczymi wymaganiami, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. z 2004r. Nr 204, poz. 2087z późniejszymi zmianami). 6. W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: a. dostarczenia sprzętu do siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Wieluniu, przy ul. Ciepłowniczej 22 b. zainstalowania i uruchomienia sprzętu komputerowego (nie dotyczy przełączników, modernizacji notebooka Dell Latitude D510 i modernizacji stacji administracyjnej); c. przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu komputerowego; d. przekazania dokumentacji potwierdzającej udzielenie gwarancji na poszczególne jednostki sprzętu komputerowego. 7. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady fizyczne sprzętu i oprogramowania, a w szczególności za to, aby funkcjonowały one zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz charakteryzowały się tymi samymi parametrami i możliwościami technicznymi oraz miały te same funkcje i wymagania, co określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. 8. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania zainstalowanego na komputerach oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem komputerowym. 9. Wykonawca będzie zobowiązany do określenia czasu, na jaki udziela gwarancji, w czasie której, gdy wyjdą na jaw wady wyłączające lub ograniczające przydatność sprzętu i oprogramowania, dokona na swój koszt naprawy gwarancyjnej przez usunięcie wad albo wymianę całości lub części sprzętu lub oprogramowania. Okres gwarancji dla poszczególnych pozycji wykazu powinien być podany w odpowiednim miejscu w formularzu cenowym oferty stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 10. Termin na wymianę lub naprawę sprzętu komputerowego lub oprogramowania wynosić będzie co najwyżej 2 tygodnie od dnia zgłoszenia usterki przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 51989,88 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: NAZWA: nie dotyczy.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Invar PC Media Sp. z o.o., Al. Pokoju 11c, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 40065
  • Oferta z najniższą ceną: 40065 / oferta z najwyższą ceną: 40065
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.