eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wieluniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-30

Wieluń: dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wieluniu
Numer ogłoszenia: 209261 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu, ul. Ciepłownicza 22, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8434733, fax 043 8434620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wielun.finn.pl/index.jsp?bipkod=/012/018

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wieluniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem Zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wieluniu zgodnego z wymaganiami określonymi w dokumencie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Na przedmiot zamówienia składają się: 4 szt. zestawów komputerowych, 6 szt. monitorów LCD, 7 szt. licencji MS OEM Windows XP Professional PL SP2b, 2 szt. licencji MS OEM Windows VISTA Ultimate PL, 3 szt. licencji MS Office 2003 Standard Edition (OLP NL GOVT - 19838681ZZG0711), 1 szt. nośnikna CD do w/w licencji MS Office, 2 szt. przełączników sieciowych 24 portowych, 1 szt. licencji Kaspersky Business Space Security - 15 Workstation/File Server - licencja na 2 lata - wersja pudełkowa, 4 szt. licencji WINRAR, 1 szt. drukarka sieciowa 36 igłowa, 2 szt. drukarek laserowych kolorowych, 1 szt. - skaner, 1 szt. punkt dostępowy łączności bezprzewodowej, 1 szt. - router, 2 szt. pamięć flash typu USB, modernizacja Notebooka DELL Latitude D510 - 1 szt. nagrywarka DVD, modernizacja stacji administracyjnej - rozbudowa pamięci operacyjnej. 2. Wykonawca w swojej ofercie może zaproponować sprzęt równoważny inny, niż wymieniony w Załączniku nr 1 do SIWZ, lecz wówczas musi to być sprzęt o parametrach nie gorszych, od podanych. (Nie dotyczy modernizacji notebooka Dell Latitude D510 i rozbudowy stacji administracyjnej - sprzęt ten musi być zgodny z podanym w wykazie sprzętu co oznacza, że w tych przypadkach zamawiający nie dopuszcza sprzętu innego, niż podany w wykazie) 3. W przypadku zaoferowania sprzętu innego, niż zaproponowany w Załączniku nr 1 do SIWZ, do oferty należy dołączyć dane techniczne wydane przez producenta proponowanego sprzętu potwierdzające, że zaoferowane urządzenia spełniają wszystkie wymagane parametry techniczne. 4. Wszystkie urządzenia lub ich elementy stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe. 5. Dostarczony sprzęt powinien spełniać normę CE. Oferent musi dołączyć do oferty deklarację zgodności sprzętu z normą CE - należy przez to rozumieć certyfikat wydany przez upoważnioną instytucję certyfikującą lub oświadczenie producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że oferowane wyroby są zgodne z zasadniczymi wymaganiami, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. z 2004r. Nr 204, poz. 2087z późniejszymi zmianami). 6. W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: a. dostarczenia sprzętu do siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Wieluniu, przy ul. Ciepłowniczej 22 b. zainstalowania i uruchomienia sprzętu komputerowego (nie dotyczy przełączników, modernizacji notebooka Dell Latitude D510 i modernizacji stacji administracyjnej); c. przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu komputerowego; d. przekazania dokumentacji potwierdzającej udzielenie gwarancji na poszczególne jednostki sprzętu komputerowego. 7. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady fizyczne sprzętu i oprogramowania, a w szczególności za to, aby funkcjonowały one zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz charakteryzowały się tymi samymi parametrami i możliwościami technicznymi oraz miały te same funkcje i wymagania, co określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. 8. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania zainstalowanego na komputerach oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem komputerowym. 9. Wykonawca będzie zobowiązany do określenia czasu, na jaki udziela gwarancji, w czasie której, gdy wyjdą na jaw wady wyłączające lub ograniczające przydatność sprzętu i oprogramowania, dokona na swój koszt naprawy gwarancyjnej przez usunięcie wad albo wymianę całości lub części sprzętu lub oprogramowania. Okres gwarancji dla poszczególnych pozycji wykazu powinien być podany w odpowiednim miejscu w formularzu cenowym oferty stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 10. Termin na wymianę lub naprawę sprzętu komputerowego lub oprogramowania wynosić będzie co najwyżej 2 tygodnie od dnia zgłoszenia usterki przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 07.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: a. W zakresie warunków wskazanych w punktach 1 a. i 1.d. ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa poniżej b. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.b. wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie dostaw, montażu i konserwacji sprzętu komputerowego oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa poniżej c. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.c. ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a. Warunki szczegółowe określone w punkcie 2.a. - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz że nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy Jednocześnie do oferty należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. Warunki szczegółowe określone w punkcie 2.b. - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, co najmniej trzech dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami (opinie referencje) potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością. c. Warunki szczegółowe określone w punkcie 2.c. - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat-wielun.finn.pl/index.jsp?bipkod=/012/018/011

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu, ul. Ciepłownicza 22, 98-300 Wieluń.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2007 godzina 14:30, miejsce: siedziba Zamawiającego mieszcząca się w Wieluniu (98-300), przy ul. Ciepłowniczej 22, sekretariat - pokój nr 20.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.