eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sarzyna › Przebudowa nawierzchni drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Wola Zarczycka - Smycze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-05

Nowa Sarzyna: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Wola Zarczycka - Smycze
Numer ogłoszenia: 232371 - 2014; data zamieszczenia: 05.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 212849 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Sarzyna, ul. Mikołaja Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie, tel. 17 2413177, faks 17 2413111.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Wola Zarczycka - Smycze.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Wola Zarczycka - Smycze od km 0+000 do km 0+570 o długości 570,00mb. Stan projektowany obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: - Roboty pomiarowe, - Mechaniczne wykonanie koryta na głębokość 20cm, - Wykonanie profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, - Wykonanie dolnej warstwy podbudowy tłuczniowej o grubości 15cm po uwałowaniu, - Wyrównanie istniejące podbudowy żwirowo- tłuczniowej tłuczniem kamiennym o średniej grubości 12cm po uwałowaniu, - Mechaniczne wykonanie warstwy wiążącej bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości 3cm po uwałowaniu, - Skropienie bitumem warstwy wiążącej, - Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości 3cm po uwałowaniu, - Dowóz niesortu na uzupełnienie poboczy, - Plantowanie poboczy ręcznie wraz z mechanicznym zagęszczeniem obustronnie, W czasie realizacji zadania roboty należy oznakować zgodnie z Instrukcją o znakach i sygnałach na drogach. Zakres zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4.2. Zakres zamówienia obejmuje również: 1. Branża ogólnobudowlana 1) przygotowanie terenu budowy, 2) zabezpieczenie terenu budowy, 3) zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania, 4) uporządkowanie terenu budowy. 2. Inne obowiązki i koszty wykonawcy Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także: 1) obsługa geodezyjna (tyczenie oraz dokumentacja geodezyjna powykonawcza), 2) koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych, 3) koszty utylizacji odpadów, 4) zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy. 5) Zabezpieczenie ogrodzeń i wjazdów na posesje przed zniszczeniem, a w przypadku zniszczenia odtworzenie do stanu pierwotnego. 6) Oznakowanie prowadzonych robót. 4.3. Podane w przedmiarze robót nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w przedmiarze robót pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w przedmiarze robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4.4. Wszystkie materiały budowlane przewidziane do zastosowania w celu wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo budowlane. 4.5 Kosztorys ofertowy musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. 4.6. Dokumenty jakie będą wymagane od wykonawcy w trakcie odbioru końcowego: 1. Do zawiadomienia o zakończeniu robót Wykonawca załączy operat kolaudacyjny, w skład którego wchodzą następujące dokumenty: 1) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza przyjęta do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego w Leżajsku - 3 egz.; 2) projekt budowlano-wykonawczy z naniesionymi zmianami przez projektanta - jeżeli wystąpią; 3) atesty i certyfikaty na zastosowane materiały z adnotacją kierownika budowy o ich wbudowaniu; 4) potwierdzony przez Inspektora nadzoru kosztorys powykonawczy; 5) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem budowlanym, warunkami zgłoszenia wykonania robót budowlanych, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami; 6) protokoły odbioru robót zanikających. 2. Dokumenty winny być ponumerowane i poukładane wg spisu treści; kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem. 3. Zamawiający wyznaczy termin i rozpocznie końcowy odbiór przedmiotu umowy lub wezwie do uzupełnienia dokumentów lub innych wymaganych do odbioru dokumentów w terminie do 7 dni od daty zawiadomienia go o osiągnięciu gotowości do odbioru zawiadamiając, o tym Wykonawcę. 4. Niedostarczenie Zamawiającemu dokumentów wymaganych do odbioru wstrzymuje podpisanie końcowego protokołu odbioru robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo MOLTER Sp. z o.o., Rudna Mała 47b, 36-060 Głogów Małopolski, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 197631,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 177991,71

  • Oferta z najniższą ceną: 177991,71 / Oferta z najwyższą ceną: 209662,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.